Side 48 af 48 FørsteFørste ... 3845464748
Viser resultater 706 til 712 af 712

Emner: North

Tilmeldingsdato
    Jul 2006

Re: North

Det er vist hvad man kalder for hard carry. Nøj hvor er han god. Ikke at det overrasker mig han er god, men han er blevet endnu bedre end før, og har den seneste tid også formået at clutche en del.
    I'm a relatively respectable citizen. Multiple felon perhaps, but certainly not dangerous
    cleansation's Avatar

2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

Tilmeldingsdato
    Jul 2006

Efter 10 runder på Nuke, har aizy minus 1 i frags. -1 efter 10 runder på ens eget map pick. Men jeg er jo bare efter ham.
    I'm a relatively respectable citizen. Multiple felon perhaps, but certainly not dangerous
    cleansation's Avatar

4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Det ene udelukker ikke det andet.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Tilmeldingsdato
    Jul 2006

Nej men det ene forklarer det andet. Det er fordi han er skrald, og med undtagelse af meget få perioder, har været en konstant byrde på North holdet siden han kom til fra Faze.
    cleansation's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jun 2011

Det bliver sgu nok til et nederlag. Hold op, hvor svinger det her hold alt, alt, alt for meget. Man spiller en solid omgang på Mirage og falder så fuldstændig fra hinanden og tosser rundt på de næste to maps. Jøsses, hvor er det sløjt!

Tilmeldingsdato
    Jul 2016

Haha! Sikke en sløj omgang. Cadian virker slet ikke til, at have kontrol over noget som helst på det her hold, og er i bedste fald en middelmådig AWP spiller. Mertz er i min optik bedre på den AWP. Kjaerbye lever en smule op på Inferno, men udover det, så har han igennem en længere periode været miserable. Aizy, puha... Hvis majoren kikser, eller det bliver til et hurtigt exit, så må han da være første spiller der bliver bænket, alt andet vil sku være for uambitiøst. Gade gør det der skal gøres, og det han er blevet hentet ind for. Og Valde er for god til det her hold, og fortjener bedre.

Jeg har dog efterhånden svært ved, at se hvad man skal gøre. Man har efterhånden været igennem det meste af danske talenter osv. Så skal man begynde, at kigge på en international lineup, som man afprøvede i sommers. Men der er nu alligevel et eller andet fedt ved, at have et fuldt dansk lineup.

Tilmeldingsdato
    Jan 2008

For mig er spørgsmålet, hvornår man kan sige stop. Hvornår har Cadian haft tilstrækkelig tid til at komme ind på holdet og gøre det til sit eget? Jeg ved det ikke. Men jeg synes, at vi kører videre i samme stil, som med MSL med helt utroligt svingende præstationer. Da Cadian ikke har været en konstant i hele perioden vil jeg tillade mig at pege på, at Aizy og Kjaerbye har været med hele tiden og begge står for ekstremt svingende præstationer. De er i skræmmende høj grad humørspillere og jeg tror ikke, at der er plads til dem begge på holdet.

Det som er ret ærgerligt er, at de fleste af de talenter, som var en mulighed for et halvt år siden næppe er det mere. Her tænker jeg på folk som refrezh og BlameF.

Mit bedste bud på et forbedret lineup er - Cadian + Karrigan, - aizy + ny awp'er. Den nye awp´er kunne være mertz - hvis han kan overtales og der ikke er spændinger imellem ham og eksempelvis valde -, Natosaphix eller Dragonfly.

Side 48 af 48 FørsteFørste ... 3845464748

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser