Side 5 af 58 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 867

Emner: North

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Jeg regnede ikke med de slog VP, men når de kom så tæt på og Magisk performede som han gjorde... Så er det sku skidt at man taber. MSL calls var elendige på T siden, intet mindre end elendige. De prøvede aldrig noget nyt og virkede hurtigt helt døde.

    Den største skuffelse er dog nok K0nfig igen. Han burde simpelthen bare gøre bedre, og har ikke engang undskyldningen om at være in game leader, som MSL i det mindste kan gemme sig lidt bag (selvom hans in game leading bestemt ikke var godt på t siden...). Men overall var det en positiv turnering fra North, hvis ikke rigtig god (at komme til slutspillet og blive legends er utrolig vigtigt), som dog ender utrolig bittert.


    Hvis Magisk kan bare holde lidt af den her form, ser fremtiden dog lys ud. Dog skal man fremad håbe at MSL løfter sig niveau, og ikke konstant har så dårlig KDR og generelt dårlige beslutninger i sit eget spil. K0nfig skal også vise at han kan præstere på den store scene, han har nok været en af majorens helt store skuffelser, da man havde meget høje forventinger til ham.
    Sidst redigeret af cleansation : 28.01.17 kl. 04:14
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Det er trænerens skyld!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: North

    Til næste turnering skal de låne Ståle som coach. Så er der ingen der tør at tabe

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det andet danske hold Astralis vandt igår, over VP som slog North ud. Fantastisk finale og utrolig godt arbejde af dem. De et rimelig fantastisk comeback på den sidste map, og fik endelig en stor pris, efter altid at være kendt som chokers. Den tidligere Dignitas (som blev North) spillere Kjaerbye var især sindsyg god for dem mod VP

    https://twitter.com/astralisgg/statu...76331128877064
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Fed turnering. Jeg ved ikke om jeg er hooked, men jeg forstår potentialet i det nu.

    Men de kan godt glemme alt om at blive opfattet som rigtig sport. Er du gal, de ser vanvittigt nørdede ud og sportstøjet hjælper ikke på det.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Ser ud til at Danske Aizy fra Faze muligvis er ny mand i North. Hvem han afløser vides ikke, men Aizy er ingen in game leader, så det er næppe MSL... Da han er rifler ville et godt gæt ville være Rubino eller K0nfig. Hvis det er Cajunb så står North uden en AWPer så næppe ham, og Magisk er alt for talentfuld til at slippe. Jeg tror det mest realistiske bud er Rubino, da K0nfig også ses som at have en stor fremtid... Og Rubino også har haft nogen underlige tweets efter rygtet kom ud.

    @neLendirekt
    ScreaM was supposed to create a french team but things changed a bit since FaZe players asked him if he was ok to join them. 1/2

    @neLendirekt
    He would replace aizy because North is interested. Nothing is done, ScreaM is in stand-by for now. 2/2
    Sidst redigeret af cleansation : 02.02.17 kl. 02:41
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Jeg tror det mest realistiske bud er Rubino, da K0nfig også ses som at have en stor fremtid... Og Rubino også har haft nogen underlige tweets efter rygtet kom ud.
    og så er han norsk, så ud med ham ;-)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Ser ud til at Danske Aizy fra Faze muligvis er ny mand i North. Hvem han afløser vides ikke, men Aizy er ingen in game leader, så det er næppe MSL... Da han er rifler ville et godt gæt ville være Rubino eller K0nfig. Hvis det er Cajunb så står North uden en AWPer så næppe ham, og Magisk er alt for talentfuld til at slippe. Jeg tror det mest realistiske bud er Rubino, da K0nfig også ses som at have en stor fremtid... Og Rubino også har haft nogen underlige tweets efter rygtet kom ud.

    @neLendirekt
    ScreaM was supposed to create a french team but things changed a bit since FaZe players asked him if he was ok to join them. 1/2

    @neLendirekt
    He would replace aizy because North is interested. Nothing is done, ScreaM is in stand-by for now. 2/2

    Hmm ved ikke helt hvad jeg synes om den "transfer" - synes virkelig Rubino har gjort et godt stykke arbejde som support player, og Aizy er ALT andet end en support spiller, han er mere samme rolle som Magisk, frygter lidt det kan ende på samme måde som den første udgave af FaZe/G2 hvor de bare tog alle de bedste aimers ind, ScreaM, rain, Jkeam, Dennis - hvor alle bare løb rundt og ville være top fragger, men der ikke rigtig var styr på en skid andet ://

    Så håber virkelig MSL kan få de tre til at spille hver deres rolle, ellers går det sku galt :)

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Er der egentligt noget til hinder for at holdene kan lave en "Brøndby" og kun have udlændinge på holdet? Hvis der er kapital nok i et hold, er det vel simpelt nok at håndplukke de bedste spillere fra fattige nationer?

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Hmm ved ikke helt hvad jeg synes om den "transfer" - synes virkelig Rubino har gjort et godt stykke arbejde som support player, og Aizy er ALT andet end en support spiller, han er mere samme rolle som Magisk, frygter lidt det kan ende på samme måde som den første udgave af FaZe/G2 hvor de bare tog alle de bedste aimers ind, ScreaM, rain, Jkeam, Dennis - hvor alle bare løb rundt og ville være top fragger, men der ikke rigtig var styr på en skid andet ://

    Så håber virkelig MSL kan få de tre til at spille hver deres rolle, ellers går det sku galt :)
    Er også usikker på om det er en god handel, men i det mindste har Aizy gjort det godt som standin for North før. Han var hos dem i efteråret i en periode hvor Rubino spillede med det norske "landshold" og det gik faktisk rigtig godt.

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er der egentligt noget til hinder for at holdene kan lave en "Brøndby" og kun have udlændinge på holdet? Hvis der er kapital nok i et hold, er det vel simpelt nok at håndplukke de bedste spillere fra fattige nationer?
    Det kan man sagtens, det er der ingen regler imod. Der er da også forskellige talenter der ude der stadig ikke spiller på et stort hold, bl.a. en kaldet Ropz som flere af de professionelle spår en stor fremtid. Men det med at håndplukke fra fattige nationer forstår jeg ikke helt. Der er som sådan ikke nogle store hold eller spillere fra "fattige nationer". De er mest fra Nord/Vesteuropa, Rusland og Ukraine, Nordamerika og Brasilien. Der er Niko fra Bosnien men han sidder vist på en fed kontrakt i Mousesports. Det er den eneste jeg lige kan komme på.

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Det kan man sagtens, det er der ingen regler imod. Der er da også forskellige talenter der ude der stadig ikke spiller på et stort hold, bl.a. en kaldet Ropz som flere af de professionelle spår en stor fremtid. Men det med at håndplukke fra fattige nationer forstår jeg ikke helt. Der er som sådan ikke nogle store hold eller spillere fra "fattige nationer". De er mest fra Nord/Vesteuropa, Rusland og Ukraine, Nordamerika og Brasilien. Der er Niko fra Bosnien men han sidder vist på en fed kontrakt i Mousesports. Det er den eneste jeg lige kan komme på.
    Der er et problem med at skifte alle spillerne ud, nemlig at North så mister deres "legendary"-status til næste Major og derfor skal kvalificere sig igen. Reglerne foreskriver at der mindst skal være tre spillere fra da de opnåede legendary.
    Det sagt, så er det vel også værd at dyrke, at vi som nation kan være med helt i toppen. Så der er ikke nogen grund til at satse på udenlandske spillere.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #73
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: North

    Skal der være tale om en udskiftning?

    Kan man ikke bare udvide truppen og have flere spillere på holdet og så kunne skifte afhængig af form og taktik fra turnering til turnering?

    Tænker at man kunne have en ung talentfuld spiller med, som kunne få nogle kampe i nogle mindre turneringer osv.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Jeg aner ikke meget om eSport, men jeg har da selv oplevet, hvordan det at få gode danske spillere giver genlyd ned gennem generationerne (okay i dag er de så unge mange af dem så der næppe er tale om generationer)... Men jeg blev overrasket, da jeg hørt, at min lillebror skulle på efterskole, hvor de havde et fag, som hed eSport? Det havde han specifikt gået efter. Det havde næppe eksisteret hvis vi ikke havde været en af de bedre nationer.

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: North

    Gobas> Igen kommer an på turneringen, som regelt skal du indsende et hold til turneringen, som du stiller op med, men jeg tror ikke særlig mange spillere vil have interesse i at være konstant standin. Det vil være mere sandsynligt at man stiller med 2 forskellige hold, hvor du kan have nogle unge, der "læres op".

    DaneX> Der har været en del i nyhederne med at nogle skoler har med eSport, men det er mere spændende, hvordan skolen vil få det til at være "seriøst" og ikke bare at eleverne benytter det som fritime til at spille.
    Jeg er lidt i tvivl hvad du mener med "okay i dag er de så unge mange af dem så der næppe er tale om generationer". Det er jo en forholdvis "ny sport", men der er nogle som har været store, som nu arbejder bagom i kulissen med holdene, blandt andet her kan nævnes "HeatoN", som er en svensk counter strike spiller, eller "Maelk" som er med i North.

Side 5 af 58 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •