Side 52 af 52 FørsteFørste ... 24249505152
Viser resultater 766 til 769 af 769

Emner: North

Tilmeldingsdato
    Jul 2016

Re: North

Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    snippet fra Kjaerbyes egen twitter.

From 0-2 to 3-2 and playing a lot of great teams make me really proud of the boys. We didn’t panic and knew we would make the playoffs eventually if we just kept doing our thing. Going through a tough time right now, but will keep doing the best I can right now to help the team.

Kunne godt tyde på at han kæmper med lidt selvtillid
    Kjaerbye har været ved siden af sig selv i snart meget lang tid. Han skrev nogenlunde det samme efter starseries sæson 6 og IEM chicago sidste år. Men det må fandme også være hårdt, og sidde fast i North, og se Astralis bare buldre derud af. Jeg har sku lidt ondt af ham.

2. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2008

hahaha så de tilbage igen..

Taber 3 map mod Fnatic 16-1

Tilmeldingsdato
    Jul 2006

Lidt forventligt, men dog stadig noget sørgeligt. Som sagt før er det at slå Faze og MIBR ganske fint, men begge hold er i større eller mindre kriser. Så at blive gennemtæsket så groft af et Fnatic mandskab med den med forudsigelige caller i Xizt nogensinde er satme ikke godt.

Når man så også får æg af NRG, har et tæt map mod fucking Panda, og taber til NIP... Så har jeg sku svært ved at se den helt store success til det her event. Det er mest af alt som det plejer.

Der er alle de samme problemer, og Kjærbye er stadig bare ikke god nok som en stjerne spiller på holdet. Jeg bliver så træt af at se på hans hovedløse spil. Men ikke lige så træt som jeg bliver af at høre på Whimps bullshit efter dårlige beslutninger fra hans egen side.
    Sidst redigeret af cleansation : 05.04.19 kl. 16:05
    I'm a relatively respectable citizen. Multiple felon perhaps, but certainly not dangerous
    cleansation's Avatar

Tilmeldingsdato
    Jul 2016

Av Av Av! Nederlag til Optic. Det må gøre ondt på deres selvforståelse.

6. De følgende 2 brugere er enige:

Side 52 af 52 FørsteFørste ... 24249505152

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser