Side 6 af 58 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 867

Emner: North

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Skal der være tale om en udskiftning?

    Kan man ikke bare udvide truppen og have flere spillere på holdet og så kunne skifte afhængig af form og taktik fra turnering til turnering?

    Tænker at man kunne have en ung talentfuld spiller med, som kunne få nogle kampe i nogle mindre turneringer osv.
    Som reglerne er nu består "truppen" kun af de aktive spillere og en coach. Ved sygdom kan der hentes stand-ins. Men det kan selvfølgelig være, at reglerne på et tidspunkt bliver lavet om så de minder mere om traditionel sport, hvor et hold har et line-up og reserver på bænken.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nej jeg tror heller ikke det er realistisk at have et fast hold af 6 eller flere spillere. Det vil de blive utilfredse med, og kunne bruges bedre af et andet hold.

    At Aizy kommer med i stedet for Rubino, kan dog betyde at North kan deltage i turneringer som WESG, hvor pengene er større end majoren, men hvor man skal være fra samme land. Jeg deler dog Wonderchilds holdning omkring transferen, og er lidt skeptisk. Men ifølge rygterne vil Rubino selv gerne ud af kontrakten, for at spille med en anden Nordmand Jkaem som netop har annonceret et nyt hold.
    Sidst redigeret af cleansation : 03.02.17 kl. 19:07
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  3. #78
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Lidt info vedr. Esport, samt hvorfor FCK er gået ind i det.

    http://www.bt.dk/ovrig-sport/e-sport...ske-fremtid-ud

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Anders snakker om at League of Legends Ikke er interessant for FCK/North fordi turnerings formen er "låst"... Er der nogen, der kan kaste lidt lys over dette?

  5. #80
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Han siger vel ret beset, at League of Legends of & Dota2 er de spil som er mest interessante for dem.
    Men at det er svært med League of Legends, da turnerings strukturen omkring er svær.

    Så går ud fra, det er svært at få et hold ind da der er meget få pladser at kæmpe om sådan uden at vide det helt præcist.

  6. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: North

    Sad tilfældigvis og så lidt på Viasats esports kanal for et par dage siden, min 5-årige søn er vildt begejstret. Iflg. programoversigten var det en turnering fra Katowice i 2015 og de viste fra turneringen flere dage i træk.

    Hvordan kan det være interessant med så gammel en turnering? Er det et symptom på at sporten trods alt stadigt er bitte lille og der simpelthen ikke er noget professionelt at vise live eller næsten live, ud over et par gange om måneden?

    Jeg følte mig lidt hensat til min barndom og professionel wrestling, hvor det bare var var tilfældige kampe der blev vist uden nogen sammenhæng med hvad der blev vist i sidste uge, og uden mulighed for at følge med i "historien".

  7. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Sad tilfældigvis og så lidt på Viasats esports kanal for et par dage siden, min 5-årige søn er vildt begejstret. Iflg. programoversigten var det en turnering fra Katowice i 2015 og de viste fra turneringen flere dage i træk.

    Hvordan kan det være interessant med så gammel en turnering? Er det et symptom på at sporten trods alt stadigt er bitte lille og der simpelthen ikke er noget professionelt at vise live eller næsten live, ud over et par gange om måneden?

    Jeg følte mig lidt hensat til min barndom og professionel wrestling, hvor det bare var var tilfældige kampe der blev vist uden nogen sammenhæng med hvad der blev vist i sidste uge, og uden mulighed for at følge med i "historien".
    Der er i hvert fald online kampe tit. Dog sjældent at Viasat's eSport kanal viser det live.

    North, Astralis, NaVi, SK osv. skal alle i kamp i denne uge. Du kan roligt regne med ingen af kampene bliver vist (live). De viste i øvrigt heller ikke den netop overståede major live.

    https://oddset.danskespil.dk/allekam...ate_filter=N3D
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  8. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Sad tilfældigvis og så lidt på Viasats esports kanal for et par dage siden, min 5-årige søn er vildt begejstret. Iflg. programoversigten var det en turnering fra Katowice i 2015 og de viste fra turneringen flere dage i træk.

    Hvordan kan det være interessant med så gammel en turnering? Er det et symptom på at sporten trods alt stadigt er bitte lille og der simpelthen ikke er noget professionelt at vise live eller næsten live, ud over et par gange om måneden?

    Jeg følte mig lidt hensat til min barndom og professionel wrestling, hvor det bare var var tilfældige kampe der blev vist uden nogen sammenhæng med hvad der blev vist i sidste uge, og uden mulighed for at følge med i "historien".

    Hvis du vil se kampe live, så kan du holde øje med den her side http://www.hltv.org/matches/ alt omkring cs:go er samlet her, stats, interviews, kampe, hvornår de næste events løber af staben etc :)

  9. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Anders snakker om at League of Legends Ikke er interessant for FCK/North fordi turnerings formen er "låst"... Er der nogen, der kan kaste lidt lys over dette?
    I Europa hedder den bedste række EU LCS, som består af 10 hold. Sæsonen er delt op i Spring Split og Summer Split der hver består af 9 runder, hvor alle møder hinanden 2 gange. Man spiller 2 kampe best of 3 pr runde. Efter Spring Split er der MSI (Mid Season Invitational), hvor nr 1 fra hver region mødes dvs. nr 1 fra EU, NA, Korea, Kina osv. Efter det spilles Summer Split og de 3 bedste fra EU kvalificerer sig herefter til World Championship, med et varierende antal hold fra de andre regioner om det officielle verdensmesterskab. Kender intet til CS sæsonstrukturen, men mit bud er at med den låste struktur menes, at i LCS er der op og nedrykning til LCS fra "2. divisionen" Challenger Series, der hvert år består af 6 hold, der spiller en sideløbende turnering om at møde de 3 dårligst placerede hold fra LCS, om kvalifikation til næste års LCS.

    Så i League er der, uden at vide noget om CS, en rimelig fast verdensomspændende struktur, hvor man spiller en hel sæson færdig, i den række man nu er i.

    EDIT: Følger ikke med i EU LCS, men NA LCS og har lige læst mig frem til, at strukturen i EU åbenbart ikke er helt den samme. Det ændrer dog ikke ved sæson-strukturen, som spørgsmålet handlede om.
    Sidst redigeret af Jacob32 : 06.02.17 kl. 23:32

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #85
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Dog må jeg sige at worlds er fedt nok at se, kommentatorerne og hele det setup der er rundt omgør det værd at se.

  12. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Jacob32 Se meddelelser
    I Europa hedder den bedste række EU LCS, som består af 10 hold. Sæsonen er delt op i Spring Split og Summer Split der hver består af 9 runder, hvor alle møder hinanden 2 gange. Man spiller 2 kampe best of 3 pr runde. Efter Spring Split er der MSI (Mid Season Invitational), hvor nr 1 fra hver region mødes dvs. nr 1 fra EU, NA, Korea, Kina osv. Efter det spilles Summer Split og de 3 bedste fra EU kvalificerer sig herefter til World Championship, med et varierende antal hold fra de andre regioner om det officielle verdensmesterskab. Kender intet til CS sæsonstrukturen, men mit bud er at med den låste struktur menes, at i LCS er der op og nedrykning til LCS fra "2. divisionen" Challenger Series, der hvert år består af 6 hold, der spiller en sideløbende turnering om at møde de 3 dårligst placerede hold fra LCS, om kvalifikation til næste års LCS.

    Så i League er der, uden at vide noget om CS, en rimelig fast verdensomspændende struktur, hvor man spiller en hel sæson færdig, i den række man nu er i.

    EDIT: Følger ikke med i EU LCS, men NA LCS og har lige læst mig frem til, at strukturen i EU åbenbart ikke er helt den samme. Det ændrer dog ikke ved sæson-strukturen, som spørgsmålet handlede om.
    Så det der blev ment var at LOL er mere en sæson liga man skal arbejde sig op til, hvor CSGO er enkeltstående events på få dage og derfor lettere at starte op med.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Så det der blev ment var at LOL er mere en sæson liga man skal arbejde sig op til, hvor CSGO er enkeltstående events på få dage og derfor lettere at starte op med.
    Det er også muligt at købe et hold i den bedste række, hvor man både får pladsen i i LCS samt deres hold, eller man kan også sammensætte et nyt hold. Schalke gjorde det sidste år, men det endte med at de rykkede ned i CS.
    Det hold der ville passe bedst ind i North ville være Splyce. De har fire danskere på holdet, og var sidste efterårs sæson helt store overraskelse da de kvalificerede sig til World Championship. Hvor de dog røg ud i gruppe spillet med 1-5 i kampe. Ved ikke hvad prisen er for at anskaffe sig et team som Splyce, men kunne forestille mig at den vil være alt for høj, til hvad FCK ville investere. Har hørt prisen på en LCS spot uden hold/med dårlig hold kostede $ 1-2 millioner.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    65

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Så det der blev ment var at LOL er mere en sæson liga man skal arbejde sig op til, hvor CSGO er enkeltstående events på få dage og derfor lettere at starte op med.
    Det tror jeg umiddelbart, når der meldes op, at den låste struktur er benspændet i forhold til at starte op. Hvis Larsens bud på 1-2 mio. $ er prisen, lyder det jo ikke som en hindring kontra de priser, der er meldt op angående investeringen i North.
    Sidst redigeret af Jacob32 : 07.02.17 kl. 17:25

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: North

    Så skulle den være god nok med Aizy fra FaZe til North: http://www.hltv.org/news/19815-aizy-set-to-leave-faze

    North melder selv ud, inden for de næste 24 timer

  19. #90
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Så skulle den være god nok med Aizy fra FaZe til North: http://www.hltv.org/news/19815-aizy-set-to-leave-faze

    North melder selv ud, inden for de næste 24 timer
    Der sidder alligevel nogle unge mennesker på spring for at få "first post" derinde :-)

    Historien postet kl. 20:46. Derefter kommer første kommentar kl. 20:46:52. Kommentar nr. 20 (tyve) kommer 10 sekunder senere :-) Og indenfor det første minut kommer der 64 meget dybsindige og gennemtænkte kommentarer. Som 40-årig gammel sur mand, så tænker jeg, at det ikke er et online community jeg ville passe ret godt ind i :-)
    Sidst redigeret af ougar : 08.02.17 kl. 10:11
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 58 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •