Side 8 af 58 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 867

Emner: North

  1. #106
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er der nogen der har overblik over den her ESL liga? Jeg jeg kunne forstå det går top 6 videre til en IRL turnering mod top 6 fra Amerika. Er der nogen gulerod for at blive nr 1 frem for nr 6 eller er slutplaceringen lige gyldig så længe de bliver top 6? For øvrig vild 2. kamp i går. North lavede comeback fra 4-14 til 15-14, men endte med at tabe i overtid.
    Den kan du finde mere om her

    http://en.pro.eslgaming.com/csgo/proleague/

    Som det ser ud pt., har North 24 point og en 3 delt #1 plads, med Mousesport & Na'Vi
    Dog har Mousesport 2 kampe i hånden.
    Astralis er efter med 21 point

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Som jeg lige forstår det er det fuldstændigt ligegyldigt om holdet ender på en første eller en sjetteplads, så længe de ender i top 6. Det er vel bare en 'kvalifikationsliga' hvor pointsne bliver nulstillet når den rigtige turnering går i gang og vinderen bliver fundet i en klassisk turnering.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: North

    Første del af DR's dok omkring Astralis kan nu ses her: https://www.dr.dk/tv/se/astralis/-/a...ernerne-1-3#!/

    Bliver også vist på DR3 i aften kl. 22

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Hej CS:GO entusiaster!

    Jeg spiller med en steelseries mus og bruger Engine 3 softwaren, når jeg skal konfigurere mine indstillinger. Indtil i dag har min mus haft samme sensitivity uanset hvordan jeg har haft pillet ved mine in-game settings. Det var altså kun softwaren, som påvirkede min mus. Efter den seneste opdatering (jeg ved ikke om det er opdateringen i CS eller Steelseries Engine 3), har både softwaren og mine indstillinger i CS:GO påvirket min mus. Der er noget galt med accelerationen og følsomheden dvs. jeg skal bevæge min mus hurtigt, for at den reagerer optimalt og når jeg bevæger min mus langsomt, så flytter den sig knap nok. Kan man disable indstillingerne i CS:GO og udelukkende bruge de indstillinger fra softwaren eller omvendt. I mine in-game settings har jeg slået Rå input TIL og muse-acceleration FRA. Jeg kører med en relativ høj sensitivity på 3,03 (før var det som sagt lige meget, hvad den stod på) og en DPI 1300, hvor jeg før havde den på 1000. De nye settings er sat sådan, fordi de nogenlunde mærkes som de gamle, men jeg har, som tidligere nævnt, problemer med bevægelsen.
    Sidst redigeret af Don Overgaard : 28.03.17 kl. 02:57

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nej du vil altid have en in game sensitivity og musens egen dpi.

    Jeg vil gå ud fra det er din software til musen som har gendannet sig til et eller andet, så du må prøve at se om du ikke kan finde den samme dpi igen.

    Andre muligheder er at Windows af en eller anden grund overrider din mus software, eller der er slået Mouse acceleration til i Cs. Vær sikker på at Mouse acceleration er off og raw input er on, inde i options.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Hej CS:GO entusiaster!

    Jeg spiller med en steelseries mus og bruger Engine 3 softwaren, når jeg skal konfigurere mine indstillinger. Indtil i dag har min mus haft samme sensitivity uanset hvordan jeg har haft pillet ved mine in-game settings. Det var altså kun softwaren, som påvirkede min mus. Efter den seneste opdatering (jeg ved ikke om det er opdateringen i CS eller Steelseries Engine 3), har både softwaren og mine indstillinger i CS:GO påvirket min mus. Der er noget galt med accelerationen og følsomheden dvs. jeg skal bevæge min mus hurtigt, for at den reagerer optimalt og når jeg bevæger min mus langsomt, så flytter den sig knap nok. Kan man disable indstillingerne i CS:GO og udelukkende bruge de indstillinger fra softwaren eller omvendt. I mine in-game settings har jeg slået Rå input TIL og muse-acceleration FRA. Jeg kører med en relativ høj sensitivity på 3,03 (før var det som sagt lige meget, hvad den stod på) og en DPI 1300, hvor jeg før havde den på 1000. De nye settings er sat sådan, fordi de nogenlunde mærkes som de gamle, men jeg har, som tidligere nævnt, problemer med bevægelsen.
    Det burde være din DPI x ingame sens, så hvis du har en DPI på 800, og ingame sens på 2, så har du en "1600", men jeg vil råde dig til at prøve at køre med noget lavere end hvad du pt bruger.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Hej CS:GO entusiaster!

    Jeg spiller med en steelseries mus og bruger Engine 3 softwaren, når jeg skal konfigurere mine indstillinger. Indtil i dag har min mus haft samme sensitivity uanset hvordan jeg har haft pillet ved mine in-game settings. Det var altså kun softwaren, som påvirkede min mus. Efter den seneste opdatering (jeg ved ikke om det er opdateringen i CS eller Steelseries Engine 3), har både softwaren og mine indstillinger i CS:GO påvirket min mus. Der er noget galt med accelerationen og følsomheden dvs. jeg skal bevæge min mus hurtigt, for at den reagerer optimalt og når jeg bevæger min mus langsomt, så flytter den sig knap nok. Kan man disable indstillingerne i CS:GO og udelukkende bruge de indstillinger fra softwaren eller omvendt. I mine in-game settings har jeg slået Rå input TIL og muse-acceleration FRA. Jeg kører med en relativ høj sensitivity på 3,03 (før var det som sagt lige meget, hvad den stod på) og en DPI 1300, hvor jeg før havde den på 1000. De nye settings er sat sådan, fordi de nogenlunde mærkes som de gamle, men jeg har, som tidligere nævnt, problemer med bevægelsen.
    Jeg vil foreslå du beholder raw-input TIL og mouse acceleration FRA, og at du i Engine 3 slår acceleration fra, og sætter din DPI (der vistnok hedder CPI i Engine-softwaren) til 800 og beholder den der, og så finder din optimale sensitivity in-game. Du kører med en ALT for høj sensitivity på 3.03 og en DPI på 1300 (effektiv sensitivity er 3.03 * 1300 = 3939, hvor "normalen" nok ligger på mellem 800 - 2000). Prøv at sætte din sensitivity til mellem 1.5 - 2.0, og køb dig en større musemåtte hvis du mangler plads. Jeg kan anbefale en Qck+. Jeg har selv en sensitivity på 0.99 på 800 DPI.

    Edit:
    Sådan skal dine instillinger se ud i Engine:
    http://imgur.com/a/0lZPf

    - Ask

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Du kører med en ALT for høj sensitivity på 3.03 og en DPI på 1300 (effektiv sensitivity er 3.03 * 1300 = 3939, hvor "normalen" nok ligger på mellem 800 - 2000). Prøv at sætte din sensitivity til mellem 1.5 - 2.0, og køb dig en større musemåtte hvis du mangler plads.
    Lige mht til det, så er det "normale" at have, kør hånden fra den ene side af mussemåtten til den anden, og du laver 180 grader. Der burde ikke være nogen grund til at lave mere end 180 grader. Når det så er sagt, så er det noget der tager tid at vænne sig til, men det er virkelig noget der hjælper.

    Men jeg vil dog mene at den "normale" nok ligger mere omkring 600-1300ish. 2000 er stadig ret højt.

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Lige til info, så spiller North 3. kamp i StarLadder i-League StarSeries Season 3 kl 16.00 mod NaVi.

    North er et af 4 hold der er ubesejret, og de mangler blot 1 sejr for at gå videre til kvartfinalen.

    I går slog de Astralis 19-16 i et ganske spændende opgør.

    Kampen kan ses her: https://www.twitch.tv/starladder_cs_en

    Og selvfølgelig kan man se de andre kampe hele dagen

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Jeg vil foreslå du beholder raw-input TIL og mouse acceleration FRA, og at du i Engine 3 slår acceleration fra, og sætter din DPI (der vistnok hedder CPI i Engine-softwaren) til 800 og beholder den der, og så finder din optimale sensitivity in-game. Du kører med en ALT for høj sensitivity på 3.03 og en DPI på 1300 (effektiv sensitivity er 3.03 * 1300 = 3939, hvor "normalen" nok ligger på mellem 800 - 2000). Prøv at sætte din sensitivity til mellem 1.5 - 2.0, og køb dig en større musemåtte hvis du mangler plads. Jeg kan anbefale en Qck+. Jeg har selv en sensitivity på 0.99 på 800 DPI.

    Edit:
    Sådan skal dine instillinger se ud i Engine:
    http://imgur.com/a/0lZPf

    - Ask
    Efter at have afinstalleret og hentet ny opdatering, er min mus stoppet med at accelerere. Mht. min sensitivity, så har jeg fået den ned på 1501,98 (1,98 * 1500). Men ja, det kræver vist nok en større musemåtte! Tak for svar, allesammen.

  16. #116
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: North

    Her kan vi se standings i Starladder
    https://starladder.com/en/csgostarseries

  17. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    North er i kvartfinalen efter 3 sejre mod nr 1, 4 og 7 (samt et nederlag mod nr 6) på verdensranglisten. De er vel ingen hold det har haft en mere svær vej til kvartfinalen end dem. Super flot. Og forholdsvis nem lodtrækning i kvart og potentielt semi finale. Det ser i hvert fald muligt ud at komme i finalen, hvor Astralis sikkert venter.

  18. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    North er i kvartfinalen efter 3 sejre mod nr 1, 4 og 7 (samt et nederlag mod nr 6) på verdensranglisten. De er vel ingen hold det har haft en mere svær vej til kvartfinalen end dem. Super flot. Og forholdsvis nem lodtrækning i kvart og potentielt semi finale. Det ser i hvert fald muligt ud at komme i finalen, hvor Astralis sikkert venter.
    Astralis har forventeligt Na'vi i semien som bestemt ikke er nogen walkover. Nu skal de dog lige kæmpe i afgørende kamp mod HellRaisers.
    Sidst redigeret af unknown : 08.04.17 kl. 14:51

  19. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Ups. North røg ud i den nemmeste kamp de har haft i turneringen efter at have tabt samtlige 6 pistolrunder i en best of 3. Det er også en form for bedrift :) Nå,måske næste gang.

  20. #120
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: North

    Hvordan står det til med North ?

    Synes godt nok der er stille omkring dem og resten af E-Sports projektet.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

Side 8 af 58 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •