Side 9 af 58 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 867

Emner: North

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Hvordan står det til med North ?

    Synes godt nok der er stille omkring dem og resten af E-Sports projektet.
    Det har været "hit and miss", med stor overvægt af "miss", for North de sidste måneder. Seneste LAN var en fiasko hvor de røg ud af IEM Sydney mod et stort set ukendt australsk hold. Siden har de dog klaret sig godt online og har kvalificeret sig til ESL Pro League sæson 5 hvor de lige nu er i semifinalerne hvor de møder Team Liquid. Det er et hold North burde kunne slå relativt nemt, selvom de tabte til dem i gruppespillet. Det var dog en kamp hvor North intet havde at spille for. Så North burde nå finalen hvor jeg forventer de vil møde SK, som er i storform, og der vil det være en ret stor overraskelse hvis North vinder.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    North "vandt" den europæisk online liga relativt suverænt. Det er en liga fyldt med alle de sværvægterne fra Europa. Jeg skriver "vandt", fordi de ikke vandt andet end retten til at komme til et større LAN event i Dallas sammen med resten af top 6. Som Ventpilsner skriver er de pt i semien i det event, som bliver spillet i morgen aften, efter også at have vundet deres gruppe i LAN turneringen. Der er de tårnhøje favoritter, hvilket normalt betyder at de stensikkert taber. Vinderen får 200k $. De er sikret mindst 60k $ for at være i semien. Der er dog to andre store arrangementer der kommer her i juni, som de også er kvalificeret/inviteret til. Et event i Køln og en major som er det tætteste den verden kommer på et VM. Ved majoren er der 500k $ til vinderen, mens der er omkring 100k $ til Køln turneringen.

    De 5 drenge der er på holdet poster jævnligt billeder af deres store dyre biler (Tesla, Audi osv.) og lejligheder i Nordhavn med havudsigt på instagram/twitter. Der er tilsyneladende ikke hverken sponsorer eller andre indtægtskilder der er med til at betale gildet, så håber de begynder at hive lidt præmiepenge hjem, selv om det nok mere skal ses som en langsigtet investering.

    De har også fået et akademi hold, der har vundet lidt småkonkurrencer, dog ikke noget der er værd at nævne. Præmierne er meget små i det niveau.

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Ja lad os håbe de ikke choker i nat.

    Kampen starter ved 23 tiden
    https://www.hltv.org/matches/2311270...eason-5-finals

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: North

    Jaaaa North er i finalen.......

    https://www.hltv.org/matches/2311271...eason-5-finals

    De spiller i aften ved 20:00 tiden og chancen for at vinde 225.000$

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    For de spilleglade er der 2,25-2,50 at hente i odds på en North sejr. De plejer at have rimelig godt styr på aftenens modstander, og deres helt store stjernespiller er syg, hvilket måske gør at han får svært ved at holde fokus gennem hele kampen. Det er en best of 5 og hver runde tager ca 30-60 minutter, så måske det bliver en laaaang aften.

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    North blev kørt helt over, selv Overpass som de vandt, var de tæt på at smide en kæmpe føring væk.

    Der er noget som ikke fungerer på holdet. Magisk og K0nfig er meget aggressive spillere, og det er stilen som holdet kører med. Derfor at de ofte har svært ved CT siderne osv. Men Aizy fungerer slet ikke som det anker/support spiller som Rubino plejede at være, og dette var der mange som også allerede sagde da det blev rygtet. Han fragger nogenlunde på højde med MSL som er IGL, kan ikke holde siderne, og det er simpelthen ikke godt nok hvad han leverer. Det er ikke bare frags og alle de ganger han dør, men han tager så tit forkerte beslutninger, eller tøver for lang tid. Aizy med -31 i finalen siger vel det hele. Det ser ud til at holdet har prøvet at ændre nogen roller, for at få Aizy til at fungere, uden resultat. Eller det eneste resultat det har haft, er at Magisk nu slet ikke har samme styrke som før.

    Der har været rygter om at Valde fra Heroic kommer ind og udskifter Aizy (hvilket flere fra North har afvist, men det skal man ikke altid tage for gode varer). Om det er løsningen kan jeg godt have min tvivl om, men jeg tror dog det vil fungere bedre end lige nu. Jeg tror ihvertfald ikke at de lader Magisk gå, selvom han har været lidt skuffende på det sidste. Talentet er for stort. Konfig bliver af gode grunde heller ikke smidt ud. Men Aizy tror jeg på godt allererde kunen være på vej ud.

    Jeg tror heller aldrig at holdet kommer helt op og vinde majors, så længe de har en spiller som Cajunb. En god spiller og god AWPer, men ikke verdens klasse. Kunne være interessant hvad holdet ville kunne udvikle sig til med et yngre talent som AWPer, som Jugi fra Heroic, eller Mertz fra deres eget akademi. Men det er bare spekulationer fra min side, men noget jeg tror de bliver nødt til at gøre før eller siden, hvis de virkelig vil op og vinde majors.
    Sidst redigeret af cleansation : 05.06.17 kl. 13:45
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    North blev kørt helt over, selv Overpass som de vandt, var de tæt på at smide en kæmpe føring væk.

    Der er noget som ikke fungerer på holdet. Magisk og K0nfig er meget aggressive spillere, og det er stilen som holdet kører med. Derfor at de ofte har svært ved CT siderne osv. Men Aizy fungerer slet ikke som det anker/support spiller som Rubino plejede at være, og dette var der mange som også allerede sagde da det blev rygtet. Han fragger nogenlunde på højde med MSL som er IGL, kan ikke holde siderne, og det er simpelthen ikke godt nok hvad han leverer. Det er ikke bare frags og alle de ganger han dør, men han tager så tit forkerte beslutninger, eller tøver for lang tid. Aizy med -31 i finalen siger vel det hele. Det ser ud til at holdet har prøvet at ændre nogen roller, for at få Aizy til at fungere, uden resultat. Eller det eneste resultat det har haft, er at Magisk nu slet ikke har samme styrke som før.

    Der har været rygter om at Valde fra Heroic kommer ind og udskifter Aizy (hvilket flere fra North har afvist, men det skal man ikke altid tage for gode varer). Om det er løsningen kan jeg godt have min tvivl om, men jeg tror dog det vil fungere bedre end lige nu. Jeg tror ihvertfald ikke at de lader Magisk gå, selvom han har været lidt skuffende på det sidste. Talentet er for stort. Konfig bliver af gode grunde heller ikke smidt ud. Men Aizy tror jeg på godt allererde kunen være på vej ud.

    Jeg tror heller aldrig at holdet kommer helt op og vinde majors, så længe de har en spiller som Cajunb. En god spiller og god AWPer, men ikke verdens klasse. Kunne være interessant hvad holdet ville kunne udvikle sig til med et yngre talent som AWPer, som Jugi fra Heroic, eller Mertz fra deres eget akademi. Men det er bare spekulationer fra min side, men noget jeg tror de bliver nødt til at gøre før eller siden, hvis de virkelig vil op og vinde majors.
    At smide skylden på Aizy i sig selv er nok lige at stramme den lidt. Jeg er helt enig i han ikke er match made in heaven på holdet, men jeg kan ikke se det kun er hans skyld, at det ikke kører bedre. Hans fragging ligger ikke skide godt, men feks i finalen har han højere ADR (average damage per round) end både MSL og CajunB, der dog ligger markant bedre i score. Generelt ligger han ret højt i ADR, selvom han ikke får frags.

    Men generelt tror jeg flere af holdene har været lidt nede ren formmæssigt i forhold til tidligere, hvor det forhåbentlig går bedre nu. G2 ser ekstremt stærke ud i øjeblikket og kan vel rangeres som et af de stærkeste hold i øjeblikket, hvis ikke det stærkeste. Så at de taber finalen er jeg ikke synderligt overrasket over, specielt ikke med det spil de har vist på det seneste.

    Jeg tror det bliver bedre i fremtiden, specielt nu hvor de snakker om at flytte til København alle sammen, og få mere tid til at spille fysisk sammen. At lave rotation kan jeg ikke se løser det store, specielt ikke når man kigge på 2 så nye tilføjelser som Jugi og Mertz der først lige er kommet på deres respektive hold (Selvom begge ser ekstremt spændende ud)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Det var nu heller ikke meningen at det skulle forstås sådan.

    North havde allerede problemer inden Aizy kom til, og selvom de vandt Epicenter da de stadig var Dignitas, så har de bare nogen problemer som har siddet fast i lang tid nu. At Aizy er kommet ind virker til at have forstærket alle svaghederne, og ikke gjort noget som helst godt. En tilvænningsperiode er at forvente, men den har været alt for lang nu, og han (og de andre) kan bare ikke udfylde support rollen som Rubino gjorde. Derfor er han det åbenlyse svage punkt, som der ikke ser ud til at blive bedre, det problem som der trods alt kan gøres noget ved.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  12. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det var nu heller ikke meningen at det skulle forstås sådan.

    North havde allerede problemer inden Aizy kom til, og selvom de vandt Epicenter da de stadig var Dignitas, så har de bare nogen problemer som har siddet fast i lang tid nu. At Aizy er kommet ind virker til at have forstærket alle svaghederne, og ikke gjort noget som helst godt. En tilvænningsperiode er at forvente, men den har været alt for lang nu, og han (og de andre) kan bare ikke udfylde support rollen som Rubino gjorde. Derfor er han det åbenlyse svage punkt, som der ikke ser ud til at blive bedre, det problem som der trods alt kan gøres noget ved.
    Jeg er faktisk helt enig. Rubino havde mange af de samme aspekter som Xyp har hos Astralis. En bundsolid spiller, der gør alle andre meget bedre. Jeg er enig i at Aizy ikke passer ind, og jeg tror heller ikke han kommer til det. Dertil har Magisk og Konfig bare for meget power, da jeg umiddelbart ser hans aim som en af hans styrker.
    Holdet virker slet ikke så sammentømret som Astralis feks gør, og selvom de får en mega flot 2. plads, så er det nu heller ikke fordi det har set super solidt ud. Det svinger ret meget, hvor suveræne de er.

  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Nej det så ikke særlig solidt og, og den 2 plads er meget billig købt. Den anden gruppe var lidt group of death, med både G2 og SK som jeg slet ikke er i tvivl om ville slå North. At få en anden plads på at slå Liquid og Navi er sku lidt tamt. Det er selvfølgelig ikke Norths skyld, men det får deres præstation til at se noget mere imponerende ud, end den egentaget var.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  14. #131
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    De får lov til at bevise i Køln om 2½ uge, hvorvidt de er blevet bedre eller ej. Udfra deres aktivitet på sociale medier, så handler det vist mere om ferier og flytninger for tiden.
    Man kan jo håbe at det er fritid de mangler for at blive bedre.

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Nej det så ikke særlig solidt og, og den 2 plads er meget billig købt. Den anden gruppe var lidt group of death, med både G2 og SK som jeg slet ikke er i tvivl om ville slå North. At få en anden plads på at slå Liquid og Navi er sku lidt tamt. Det er selvfølgelig ikke Norths skyld, men det får deres præstation til at se noget mere imponerende ud, end den egentaget var.
    Du er lidt hård her. At North havnede i den gruppe var jo netop resultatet af at de vandt den europæiske liga, der om noget var group of death og via seedning fik den nemmere gruppe. De vandt endda ret suverent med 3 sejre mere end G2 og 5 sejre flere end Astralis og Faze. Blandt andet grundlagt ved at slå G2 to gange. I min optik var det eneste heldige at de fik Liquid i semien, resten havde de gjort sig fortjent til.

    Jeg savner virkelig en god AWP'er. Det ligger lige til højrebenet med Mertz der altid topfragger på academy teamet og i går smadrede Gambit. Det mest oplagte er at fjerne Aizy og lade Cajun tage sig af support, hvis han kan leve med degraderingen.

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    At North havnede i den gruppe var jo netop resultatet af at de vandt den europæiske liga, der om noget var group of death og via seedning fik den nemmere gruppe.
    En pointe er at Online er ganske anderledes end Lans, det har mange hold vist mange gange. North er også et ganske godt eksempel, men endnu værre VP som to år i træk er rykket ud, på trods af at have været konstant i toppen af CS. Dog skal der ikke tages noget fra at North har gjort det super godt i online kval.

    At de fik deres pulje var dog uden tvivl deres egen fortjeneste, ja. Men mousesports kunne lige så godt have end op i den anden gruppe, og så med G2 i Norths i stedet ( det er 1,3,5 placeringerne i ligaen i samme gruppe, og 2,4,6 i samme). Mousesports table kun anden pladsen på frags, de havde ligeså mange vunde kampe som G2. Alt flaskede sig altså for North i forhold til deres gruppe, også ting de ingen inflydelse havde over (som om Mousesport ville få 10 mindre k/d ratio end G2, som er hvad afgjorde det...). Det er altid fint at komme til en finale, men den var meget let købt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  17. #134
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: North

    North møder SK nu til ESL One Cologne

    Holdet står 1-1, hvor man spiller til 3 wins or 3 losses.

    https://www.twitch.tv/esl_csgo

  18. #135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: North

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    North møder SK nu til ESL One Cologne

    Holdet står 1-1, hvor man spiller til 3 wins or 3 losses.

    https://www.twitch.tv/esl_csgo
    Ingen havde vel forventet de ville vinde over SK - så nu skal de have hevet 2 sejre i land. Det starter imorgen kl. 13.10 i danskeropgøret mod Heroic.

Side 9 af 58 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Carpark North forbudt?
    By Alexander in forum Kultur
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 29.01.07, 16:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •