Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 108

Emner: Preseason Vinter 2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Preseason Vinter 2017

    Alt der vedrører FCKs preseason, bl.a. træningskampene og Kickoff 2017.

    FCKs program:

    Dato Tidspunkt: Hjemmehold: Udehold: Sted: Resultat: Vises af:
    21/01 13:00 FC København Halmstad Telia Parken 3-0 Livestream
    24/01 19:00 FCK Kickoff Cirkusbygningen VOD Livestream
    31/01 14:00 FC Spartak Moskva FC København Zayed Sports City Stadium 2-1 Livestream
    04/02 12:00 Jeonbuk Hyundai Motors FC København Alliance Football Club 1-0 Livestream
    07/02 13:00 Molde FK FC København Alliance Football Club 5-4 (1-1) Livestream
    11/02 13:00 FC København Rosenborg BK Telia Parken 0-2 Livestream
    Sidst redigeret af Kaff : 11.02.17 kl. 18:01


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Preseason Vinter 2017

    Mål fra FCK - Halmstad:

    1-0 Bashkim Kadrii




    2-0 Youssef Toutouh




    3-0 Andrija Pavlovic
    Sidst redigeret af Kaff : 21.01.17 kl. 22:33


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Preseason Vinter 2017

    Svært at udlede noget af en træningskamp, men syne faktik Baskim gjorde det ret fint, om end han burde have scoret mere. Keita og Matic var også fine!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Preseason Vinter 2017

    Er vanvittigt imponeret over den diagonalbold fra vores ivoirianske teenager, som fører til 2-0 målet. Og godt at Pavlovic får fundet vejen til målet allerede fra start. Kan ikke sige meget mere, da jeg kun så highlights, men med lidt over 3½ uge inden Sunny Beach skal erobres, så er det da gode tegn.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Preseason Vinter 2017

    Hvor er jeg bare sindssygt glad for at Bashkim får scoret i dag. Jeg håber virkelig at han kommer igen. Det bliver dog nok ikke uden et halvt år i OB, hvilket jeg også ville have det fint med. - Jeg synes at han kommer med nogle andre ting end de andre vi har.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Preseason Vinter 2017

    Kusk, Baskim og Pavlovic burde snart være fortid. Kæft de er ringe. Lej dem væk eller sælg dem. Ringe niveau.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Preseason Vinter 2017

    Jeg var inde og se kampen igår, sammen med 1700 fodboldafhængige. Det må kaldes et flot fremmøde til en træningskamp.
    Jeg kender ikke meget til Halmstad, men det var rart at se at de ikke fik et ben til jorden i Parken.

    Vi stiller med nye hold i hver halvleg. I første halvleg stillede vi med følgende 11:

    Stefan
    Ankersen - Zanka - Okore - Boilesen
    Kusk - Kvist - Matic - Bay
    kristoffersen - Kahdrii

    Første halvleg var en træningskampsørkenvandring, hvor der ikke var mange højdepunkter.
    Matic gav et godt indtryk og derudover var højdepunkterne Zanka's flabede indkast, samt målet som Kahdrii opfangede ud af ingenting.
    Der var et par optræk til chancer med indlæg fra backerne, men de fandt aldrig adresse. Det var tydeligt at Corner manglede på toppen i første halvleg.

    Anden halvleg var markant bedre og var spil til et mål. Dels hævede vi niveauet og så virkede det som om halmstad faldt i niveau. Vi stillede med følgende i anden halvleg:

    Robin
    Høgli - Erik - Antonson - Ludvig
    Falk - Keita - Gregus - Toutouh
    Santander - Pavlovic

    Det var tydeligt fra starten af anden halvleg, at de forreste fire lagde et markant større pres end de tilsvarende i første halvleg.
    De første 20 min var ren powerplay omkring Halmstads mål, hvor der i den grad blev brændt nogle chancer.
    Det offensive press gav god plads til de 6 bagester, som fangede mere eller mindre alle andenbolde, og dermed fastholdt presset.
    På den negative side, var der grænser for vores skarphed foran mål.
    Pavlovic brændte straffe og to direktører før han scorede, og Santander så ikke meget skarpere ud. Dette forklarer også jubelscenen ved Pavlovic's mål.

    Alt i alt var det en god træningskamp hvor alle fik 45 min i benene i et ok tempo.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Preseason Vinter 2017

    Jeg synes, at der generelt blev holdt et fornuftigt niveau, men jeg blev dog lidt bekymret på Kusks vegne. Han havde mange boldtab og faldt omkuld, hver gang modspillerne gik på kroppen af ham. Jeg ser ingen forbedringer hos ham, og hans udmeldinger i pressen tegner da heller ikke et billede af en person, der er villig til at arbejde hårdt for at få succes i FCK. Det er ærgerligt, da han på mange måder er rigtig dygtig, men han mangler noget fysik og aggressivitet.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Preseason Vinter 2017

    Har der været nogen udmeldinger om Corner og hans pludselige forfald? Skade? Snarligt salg?

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Preseason Vinter 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Har der været nogen udmeldinger om Corner og hans pludselige forfald? Skade? Snarligt salg?

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/01/21/205383

    "Ståle måtte kort før kick-off ændre på det hold, der efter planen skulle have spillet 1. halvleg, for Corner udgik fra opvarmningen efter at have mærket lidt til en ankel, der også drillede lidt til træning i går. "

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Preseason Vinter 2017

    Jeg ved ikke, om det giver mening at spørge på dette tidspunkt, men jeg var forhindret i såvel tilstedeværelse og livestream, og jeg er ekstremt nysgerrig på Boilesen og Jores. Jeg er af en eller anden grund ikke helt tryg ved nogen af dem. De skal jo først være klar pr. juli 2017, men hvordan er indtrykket på baggrund af Halmstad-kampen?

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Preseason Vinter 2017

    Personligt syntes jeg de begge spillede en god kamp. Boilesen var dejlig offensiv og lagde skarpe indlæg ind. Fornøjelse at se! Okore var også rigtig skarp - mangler dog lidt kommunikation med målmanden men tænker han skal spilles varm.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Preseason Vinter 2017

    Jeg vil faktisk gå lidt længere og sige at Boilesen spillede en rigtig, rigtig god kamp - i hvert fald offensivt. Givet at han spillede modsat os tilskuere og givet at modstanden måske ikke var den stærkeste, så jeg ham som nærmest overlegen hver gang han havde bolden. Flere gange satte han sin direkte modstander, han gik udenom, han gik indenom, han førte bolden frem gennem Halmstads kæder og han skilte sig oftest fornuftigt af med bolden.

    Hvis han fortsætter sådan og holders sig skadesfri har vi gjort et scoop.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Preseason Vinter 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg vil faktisk gå lidt længere og sige at Boilesen spillede en rigtig, rigtig god kamp - i hvert fald offensivt. Givet at han spillede modsat os tilskuere og givet at modstanden måske ikke var den stærkeste, så jeg ham som nærmest overlegen hver gang han havde bolden. Flere gange satte han sin direkte modstander, han gik udenom, han gik indenom, han førte bolden frem gennem Halmstads kæder og han skilte sig oftest fornuftigt af med bolden.

    Hvis han fortsætter sådan og holders sig skadesfri har vi gjort et scoop.
    Jeg er enig. Allerede efter få minutter fik han bolden i vores egen forsvarszone, hvorefter han lige så roligt og elegant gled uden om Halmstads pres og fik sat spillet i gang. Der staod jeg og tænkte, at det var små tegn på et niveau som man ikke er vant til i Superligaen.

    Håber at han kan holde sig skadesfri og ramme topformen igen. Så bliver han god for os. Rigtig god.
    ...

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Preseason Vinter 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Jeg er enig. Allerede efter få minutter fik han bolden i vores egen forsvarszone, hvorefter han lige så roligt og elegant gled uden om Halmstads pres og fik sat spillet i gang. Der staod jeg og tænkte, at det var små tegn på et niveau som man ikke er vant til i Superligaen.

    Håber at han kan holde sig skadesfri og ramme topformen igen. Så bliver han god for os. Rigtig god.
    Jeg har vanvittigt høje forventninger til Boilesen. Jeg kan næsten kun blive skuffet. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2016/2017
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 25.03.17, 13:30
  2. Awesome Games Done Quick 2017
    By Kaff in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 08.01.17, 16:41
  3. Fck inside 2017 billet søges
    By MadsEmil in forum Home & Away
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.01.17, 15:21
  4. Sæsonkort 2016/2017
    By zeez in forum De lange linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.06.16, 10:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •