Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 67 af 67

Emner: Derby 19/2

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Til selve kampen: måske skulle Ståle overveje at skifte formation til næste derby? Det var egentlig meget samme kampforløb som på Brøndby stadion sidst - Brøndby har alt for gode arbejdsbetingelser inde på midten. Matic spiller de let forbi med et par afleveringer, og så står Mukthar lige pludselig alene med Kvist, og det er bare ikke en særlig sjov duel hvis Mukthar er forrest.
    4-3-3 næste gang, med Gregus/Keita, Kvist og Matic måske?
    Jeg synes også, at det var meget tydeligt, hvordan der var ubalance i den centrale fireblok, men efter min mening var og er det næsten helt uundgåeligt med to nye spillere derinde. Ikke at hverken Okore eller Matic spillede dårligt, men relationerne og den indbyrdes forståelse mellem dem og de to andre kan bare dårligt være afstemt endnu.

    At modstanderen så spillede meget konsekvent på det, og i øvrigt gjorde det fint med især Mukthars glimrende udnyttelse af mellemrummene, det synes jeg sådan set er flot arbejde af dem. Egentlig tror jeg at det helt automatisk bliver meget bedre, når Johansson er med igen, men ellers kommer det nok bare til at tage lidt tid, før samarbejdet er på plads mellem dem alle. Uanset kan jeg ikke rigtig se nogen grund til, at vi skulle ændre system på grund af det, og jeg tvivler på, at det bliver udstillet i samme grad, når vi møder dem næste gang.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Derby 19/2

    Jeg mener også, vi manglede lidt mentalt/fysisk overskud. Skyldes nok vore fokus på EL. Selvfølgelig bruger vores midtbane også mange fysiske og mentale kræfter på at finde sammnen i en ny konstellation.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Derby 19/2

    Brøndby viste i hvert fald Ludogorets, hvordan det skal gøres. De forsøgte at køre samme spil i torsdags og komme mellem vores kæder - uden held.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Derby 19/2

    Det kan godt være kampen ikke blev velspillet, men det var rart at se at Brøndby er kommet videre fra den sidste periode under Thomas Frank (og Auri), hvor den største drøm var et point og alt de gik på banen for at gøre var at ødelægge kampens forløb og vores spil (samt til dels vores spillere). Kehlet havde, som andre har beskrevet det, en klassisk Kehlet-kamp, men jeg synes stadig at der er langt til de kampe med international linie under Frank hvor to fods stemplinger ikke gav frispark.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    At både Carsten Werge og Brøndby A/S' kaptajn mener, at dommeren dømte godt = uigendriveligt bevis på at han dømte til BIF's fordel.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...n-doemte-godt/

    Elsker i øvrigt denne bemærkning fra Johan Larsson:
    Hvorfor tror du, at Werge skulle være brøndbymand? Drop den paranoia. Er enig i , at dommeren ikke var god. Men mest pga. den manglende linie. Han dømte også forkert til vores fordel.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Derby 19/2

    Ja Werge er næppe Brøndbymand - bare en hamrende ringe kommentator.

    Mht kehlet så var der intet overraskende på den front. Manden er af den type, som elsker fokus på sig selv. Så selvfølgelig dømmer han ikke et straffespark til hjemmeholdet, for så kan alle jo se, at han tør dømme imod hjemmehold og fans. I går viste dog ikke blot den sædvanlige "se mig"-facon, men også at han ikke er kompetent nok til kampe med denne tænding. Synd at DBU rangerer ham så højt, så vi gang på gang skal have den tåbe i de store kampe.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja Werge er næppe Brøndbymand - bare en hamrende ringe kommentator.

    Mht kehlet så var der intet overraskende på den front. Manden er af den type, som elsker fokus på sig selv. Så selvfølgelig dømmer han ikke et straffespark til hjemmeholdet, for så kan alle jo se, at han tør dømme imod hjemmehold og fans. I går viste dog ikke blot den sædvanlige "se mig"-facon, men også at han ikke er kompetent nok til kampe med denne tænding. Synd at DBU rangerer ham så højt, så vi gang på gang skal have den tåbe i de store kampe.
    Werge er Frem-fan ind til benet. Det har han af alle dage været, og aldrig lagt skjul på.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •