Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 67

Emner: Derby 19/2

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Derby 19/2

    Hej med fans ,

    Er der planlagt noget specielt på søndag ?

    På forhånd tak

  2. #2
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Derby 19/2

    Jeg tror det ikke. Der er en vigtig hjemmekamp allerede torsdagen efter.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hej med fans ,

    Er der planlagt noget specielt på søndag ?

    På forhånd tak
    Mon ikke Hørsholt har fundet sit "Welcome citizens of BØF"-banner frem til ære for de børnefamilier der øjner chancen for at se en BØF-kamp uden sinkerne fra Alpha
    ?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Derby 19/2

    Juhu, det bliver mægtigt at se lidt bold igen.

    Er det mig, der ikke har fulgt med, eller er det nyt, at man kan se billetsalget https://billet.fck.dk/Stadium/Index?eventId=379 ?

    Og kan man stole på de tal? I så fald er der jo nærmest udsolgt.
    Sidst redigeret af Melle : 16.02.17 kl. 12:30 Årsag: for mange tomler

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af Melle Se meddelelser
    Og kan man stole på de tal? I så fald er der jo nærmest udsolgt.
    0 ledige på D ;) - det tror jeg ikke man kan stole på
    Øvre C'er

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Derby 19/2

    Er det mig, der ikke har fuldt med, eller er det nyt, at man kan se billetsalget https://billet.fck.dk/Stadium/Index?eventId=379 ?

    Og kan man stole på de tal? I så fald er der jo nærmest udsolgt.
    Skakten fulgte meget med i de her tal op til et par af vores Champions League kampe, og da viste det sig at man ikke kunne regne med dem. Jeg mener også at nogen fra klubben kommenterede på årsagen. Det var noget med, at billetterne på den der oversigt reserveres i 48 timer (tror jeg) selvom de bare er placeret i indkøbskurven og ikke nødvendigvis købt. Et døgn før kampstart blev der frigivet 2-3000 billetter der var reserverede men ikke købte. Det kan selvfølgelig godt være de har ændret på det i mellemtiden. Jeg synes også siden ser lidt anderledes ud, end dengang.
    Sidst redigeret af Kaff : 16.02.17 kl. 13:00

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Derby 19/2

    Hvis man kører henover de enkelte afsnit og lægger de opgjorte ledige sæder op, er der jo meget få billetter tilbage. Det må være en teknikalitet som evt den beskrevne, for havde man solgt så meget var det helt sikkert meldt ud.
    Et Derby midt om vinteren uden noget særligt på spil og uden udefans.....den blive langt fra udsolgt.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Derby 19/2

    Samarbejdsklubber er tilbudt billetter ... de er jo nok reserveret på oversigten ihvertfald ....

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Derby 19/2

    Hej MadsEmil. Bestyrelserne har fået 10 stk som en del af deres aftale. Samlet 360 stk. Bare til info.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Hej MadsEmil. Bestyrelserne har fået 10 stk som en del af deres aftale. Samlet 360 stk. Bare til info.
    Hej Simon

    Jeg er en del af en af samarbejdsklubberne hvor man kunne hente to billetter til derby så længe der var nogle.......???

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Hej Simon

    Jeg er en del af en af samarbejdsklubberne hvor man kunne hente to billetter til derby så længe der var nogle.......???
    Det var der så 5 der kunne!!!

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Derby 19/2

    Det er nu smukt at de holder traditionen i hævd og får noget brændt af trods boykot http://ekstrabladet.dk/112/lige-nu-v...-doere/6540148

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af Melle Se meddelelser
    Det er nu smukt at de holder traditionen i hævd og får noget brændt af trods boykot http://ekstrabladet.dk/112/lige-nu-v...-doere/6540148
    Når personer dør er joken ikke sjov!


  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Derby 19/2

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Når personer dør er joken ikke sjov!
    Ikke det mindste. Overhovedet. Jeg læste bare intet i den retning i den tidlige artikel jeg læste til morgenkaffen. Men brændende huse er nok i det hele taget ikke så sjovt, så det var et forfejlet forsøg på at være lystig.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Derby 19/2

    Politiken har i dagens anledning bedt henholdsvis én fra Vestegnen og fanradioens egen Jonathan Folkver om at beskrive rivaliseringen mellem de to klubber i hver deres klumme/essay/indlæg.

    Jeg læste først Brøndby indlægget og derefter det blå-hvide og vil anbefale alle andre at tage den rækkefølge. Det er ustyrlig morsomt og uden at afsløre for meget, så skulle man næste tro at Folkver havde fået det rivaliserende indlæg udleveret inden han skrev sit, da det perfekt foregriber og - værdigt - underløber en, nærmest nordkoreansk inspireret selviscenesættende, skabelsesberetning om de to klubber.

    På alle måder en fin opvarmning til dagens kamp.

    Det blågule indlæg: Der er brug for ånd, liv og farver, som kan stå op for kynisme og æreløs eksistens

    Det blåhvide: Når I stopper med at lyve om os, skal vi nok stoppe med at fortælle sandheden om jer


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •