Se afstemningsresultater: Hvem skal vi trække?

Stemmeafgivere
221. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC Krasnodar

    1 0.45%
  • Manchester United

    2 0.90%
  • Schalke 04

    1 0.45%
  • Olympiacos

    1 0.45%
  • APOEL Nicosia

    55 24.89%
  • Ajax

    30 13.57%
  • Besiktas

    0 0%
  • AS Roma

    3 1.36%
  • Anderlecht

    6 2.71%
  • Borussia Mönchengladbach

    5 2.26%
  • Genk

    72 32.58%
  • Lyon

    0 0%
  • Celta Vigo

    2 0.90%
  • FC Rostov

    3 1.36%
  • Gent

    40 18.10%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 85

Emner: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Kun et kriterium i min bog: Chance for videre avancement. Krydderi, Zlatan og fed udebanetur kan fint vente til finalen.

    I den optik synes jeg, at 4 hold skiller sig ud. Så giv os gerne 1 af følgende:
    Krasnodar
    Genk
    Gent
    Rostov

    Vi ligger fint til russiske hold, som ikke kan spille på udebane. Selvom Krasnodar ligger bedre i den russiske liga end Rostov, så ser Rostov ud til at kunne lidt mere europæisk. Derfor falder mit valg på Krasnodar. Men med de tre øvrige et mulehår efter.

    Og så en disclaimer for, at der formentlig er meget jeg ikke er opdateret på.. :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Det virker bare ikke til at United nedprioriterer EL i år. De havde fuld kontrol på St. Etienne og stillede med langt de fleste af nøglespillerne, selvom de var foran 3-0 fra første opgør. Netop pga. den tætte kamp i PL kan EL også være den alternative vej til CL-kval for United.

    ... og så virker både Mourinho og Zlatan opsatte på at vinde så meget som muligt i år. Lige meget hvad det er.
    ...

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Det er åbenbart bare blevet til en sandhed at Rusland = langt væk. Men både Krasnador og Rostov ligger ved sortehavet, og der er samme afstand til Athen, Istanbul og Vigo, mens Cypern er den destination der er klart længst væk.
    De kræver dog alle en flyvetur, og vil derfor helst trække Anderlecht, secondært Gent, Genk eller Ajax, der alle kan gøres i bil/bus.
    København for altid.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Kun et kriterium i min bog: Chance for videre avancement. Krydderi, Zlatan og fed udebanetur kan fint vente til finalen.

    I den optik synes jeg, at 4 hold skiller sig ud. Så giv os gerne 1 af følgende:
    Krasnodar
    Genk
    Gent
    Rostov

    Vi ligger fint til russiske hold, som ikke kan spille på udebane. Selvom Krasnodar ligger bedre i den russiske liga end Rostov, så ser Rostov ud til at kunne lidt mere europæisk. Derfor falder mit valg på Krasnodar. Men med de tre øvrige et mulehår efter.

    Og så en disclaimer for, at der formentlig er meget jeg ikke er opdateret på.. :-)

    Jeg er meget enig i ovenstående, jeg synes dog at APOEL hører til i den gruppe! Vi var bedre end dem, da vi slog dem ud tidligere på året.

    Iøvrigt kan jeg ikke helt forstå lovprisningen af de russiske hold. Javel, den russiske liga er da god - men altså ikke på niveau med den tyske, spanske og engelske. Rostov/Krasnador ligger hhv. nr 5/7 og dermed udenfor topstriden - det er altså ikke de bedste russiske hold vi kan møde!

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Jeg har stemt Apoel - Alene af den grund at det vil fryde mig helt vanvittig meget at have muligheden for at slå dem ud to gange samme sæson.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Mine kriterier er udelukkende omkring videre avancement. Derfor er de tre belgiske hold, samt Ajax, de hold, jeg helst vil møde. Lige efter dem kommer APOEL, som kommer til at mangle deres angriber Sotiriou i første kamp pga. rødt kort mod Bilbao. Kan vi trække dem, så vi starter på Cypern, vil jeg være fortrøstningsfuld.

    Ajax er pt. stærke af navn, og mindre af gavn i forhold til fordums tider. Deres stærkeste spiller finder man i forsvaret i form af Heiko Westermann, der har knapt 30 landskampe for Tyskland. Udover det, kender vi til Lasse Schöne og Kasper Dolberg. Desuden må Boilesen have et indgående kendskab til holdet, hvilket kan være til stor gavn for os.

    Ang. de belgiske hold: På papiret er Brugge stærkere, og vi krøllede dem sammen med 6-0 over to kampe..

    Men uanset hvad, gælder de næste tre kampe i Superligaen og pokalen om at få noget skarphed i vores angribere, som afslutningsmæssigt ikke helt virker til at være kommet tilbage fra vinterpausen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Westermann er langt fra fast mand i Ajax og har spillet 10 kampe denne sæson.
    ...

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Det er ikke det bedste tidspunkt at møde APOEL, de er i form og vi er ikke. Lige omvendt da vi mødte dem sidst.

  13. De følgende 2 brugere er enige:
    /J!, jak

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Har valgt Olympiakos af denne: http://sidelinien.dk/forums/showthre...062#post655062 grund. Ikke den letteste modstander, men heller ikke den værste, og hvis det lykkes, er de distanceret. Det er gambling, men fedt hvis den går hjem.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er meget enig i ovenstående, jeg synes dog at APOEL hører til i den gruppe! Vi var bedre end dem, da vi slog dem ud tidligere på året.
    Det var tæt mod APOEL sidst. Men vi var bedre. Enig. De har dog kørt rigtig stærkt siden vi mødte dem sidst, og selv om vi formentlig/forhåbentligt ikke har set det bedste fra os endnu, så vil jeg mene, at vi var lidt stærkere før jul end vi er pt. På det her tidspunkt i sådanne knald eller fald kampe, så handler det utrolig meget om form og selvtillid. De har taget førstepladsen i ligaen, vandt deres EL-pulje, har slået Bilbao ud og vist fået en eller anden god spanier i truppen (hvilket aldrig lyder rart).. På den baggrund tænker jeg, at APOEL bliver en stor mundfuld. Og hælder derfor til de 4 øvrige (Krasnador, Gent, Genk og Rostov)..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Er der nogen der kender et godt hotel i Stockholm?


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ville Manchester United være så slemt igen?

    Fuldt hus, kort billig og fed udebanetur, engelske hold har det med at nedprioritere EL specielt når man som United kæmper om de sjove pladser i PL nu. Hvis vi kunne få United vil det dog være alfa omega at slutte på hjemmebane.
    United ville tæske os forfra og bagfra. Europa League kan hurtigt blive deres nemmeste vej ind i Champions League, så den bliver generelt prioriteret højt.

    Jeg håber på en fed away i Amsterdam mod en flok 20-årige knægte, der har nok at se til med at indhente Feyenoord i den hjemlige liga.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Ajax.

    Det er et hold med historisk tække - både for fodboldfans i al almindelig, men så sandelig også for os FCK-fans, der netop udelukkende har gode minder fra vores Europa-kampagner mod Ajax. For mig at se er det den bedst mulige kombination af, der kan bygges en hype op om kampen og få fyldt Parken med tilskuere, hvor vi samtidig får fornuftige sportslige perspektiver med i pakken. Resultatmæssigt er de ret godt kørende pt., men over to kampe mod Legia så deres offensiv noget udfordret ud mod de defensivt indstillet polakker. Med tanke på vores egen defensive evne for tiden, er der bestemt mulighed for at lukke dem ned. Deres bedste forsvarsspiller, Sanchez, er desuden i karantæne i første kamp.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Genk eller Gent, hhv. nr. 7 og 8 i Belgien, må så absolut være ønskemodstanderne.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Genk eller Gent, hhv. nr. 7 og 8 i Belgien, må så absolut være ønskemodstanderne.
    Dog er Gent stadig et hold der slog Tottenham ud over 2 kampe..

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst møde i 1/8-finalen?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 24.02.17, 17:17
  2. Hvem skal vi håbe at trække i 1/16 finalen?
    By Bech da man in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 19.12.08, 01:43
  3. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.04.08, 11:20
  4. Hvem vil vi helst møde i dong-finalen?
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.03.05, 20:34
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.05.04, 18:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •