Se afstemningsresultater: Hvem skal vi trække?

Stemmeafgivere
221. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC Krasnodar

    1 0.45%
  • Manchester United

    2 0.90%
  • Schalke 04

    1 0.45%
  • Olympiacos

    1 0.45%
  • APOEL Nicosia

    55 24.89%
  • Ajax

    30 13.57%
  • Besiktas

    0 0%
  • AS Roma

    3 1.36%
  • Anderlecht

    6 2.71%
  • Borussia Mönchengladbach

    5 2.26%
  • Genk

    72 32.58%
  • Lyon

    0 0%
  • Celta Vigo

    2 0.90%
  • FC Rostov

    3 1.36%
  • Gent

    40 18.10%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 85

Emner: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Det ser ud til, at Ajax er yderligere svækket i defensiven. Nick Viergever måtte udgå i weekendens kamp mod Heracles med en forstrækning i lysken. Dermed er de nu ude i en potentielt set meget prekær situation, med deres venstreback skadet, deres bedste midterforsvarer i karantæne, deres højreback i karantæne, samt nu deres klart bedste reserve til venstrebacken/midterforsvaret skadet. Det betyder sandsynligvis denne opstilling: de Ligt-Riedewald-Westermann-Tete. De Ligt er altså en 17-årig midterforsvarer med 7 førsteholdkampe for Ajax (deraf 3 i pokalen), der skal spille ude af sin normale position. Tete har blot spillet 6 kampe hele denne sæson. Westermann har spillet hvad der svarer til 4 hele kampe i denne sæson, og Riedewald er sådan lidt en altmuligmand, der har vikarieret i midterforsvaret og på den defensive midtbane. Det er et meget, meget svækket hold, hvis både Viergever og Sinkgraven er ude sammen med Sanchez og Veltman d. 9. marts.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Jeg tror, kampen skal gribes nogenlunde an som vi greb FCN-kampen an, blot med flere mål. Jeg tror, deres midtbane bliver mere defensivt orienteret pga. forsvarsskaderne, så de satser meget mere på kontra. Spørgsmålet er bare, om de kan det. Men kan vi lukke ned for Davy Klaasen og Ziyech, så er vi nået rigtig langt.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Yet to concede in seven European home fixtures this season, København will hope their impressive Parken form holds as they welcome Ajax in the UEFA Europa League round of 16.

    Previous meetings
    • The clubs are meeting for a fifth time in UEFA competition. FCK's record against Ajax is W2 D1 L1 (D1 L1 at home – W2 in Amsterdam).

    • Hans Backe's FCK beat Co Adriaanse's Ajax 1-0 away in the 2001/02 UEFA Cup second round following a 0-0 draw in the home leg. Then, in the 2006/07 UEFA Champions League third qualifying round, Ståle Solbakken's FCK won 2-0 at the Amsterdam ArenA after losing 2-1 at home to Henk ten Cate's side.

    • FCK's record in six meetings with Dutch sides is W2 D2 L2 (D2 L1 at home – W2 D1 in the Netherlands).

    • Ajax's six games against Danish teams have ended W2 D2 L2 as well (W1 L2 at home – W1 D2 in Denmark)

    Meget mere her:http://www.uefa.com/uefaeuropaleague...n+v+Ajax+facts
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    http://ajax.nl/streams/wedstrijden/h...gen-ajax-9.htm

    Highlights fra Ajax' kamp i går ude mod Groningen, der endte 1-1. Hjerneblødning af deres unge, urutinerede keeper, der laver et kæmpe drop. Younes på kanten som altid ekstremt farlig en-mod-en, men ofte løber det ud i sandet, udover et skud på stolpen. Han appellerer for to straffespark, der korrekt ikke dømmes - her skal Ankersen altså passe på ikke at dumme sig. Traore er også farlig, men ligeledes ikke specielt skarp i afslutningerne. Sinkgraven var tilbage på venstre back og så farlig ud i det offensive spil. Dolberg anonym.

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    http://ajax.nl/streams/wedstrijden/h...gen-ajax-9.htm

    Highlights fra Ajax' kamp i går ude mod Groningen, der endte 1-1. Hjerneblødning af deres unge, urutinerede keeper, der laver et kæmpe drop. Younes på kanten som altid ekstremt farlig en-mod-en, men ofte løber det ud i sandet, udover et skud på stolpen. Han appellerer for to straffespark, der korrekt ikke dømmes - her skal Ankersen altså passe på ikke at dumme sig. Traore er også farlig, men ligeledes ikke specielt skarp i afslutningerne. Sinkgraven var tilbage på venstre back og så farlig ud i det offensive spil. Dolberg anonym.
    Han skal selvfølgelig aldrig bringe sig selv i den situation, men jeg synes der er frispark til målmanden. Og så synes jeg i øvrigt også, at der ER straffe på den første af Younes' aktioner. Han skal nok blive en håndfuld for Ankersen.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Der kan vel ikke være frispark til målmanden, når han tydeligt sparker ned i jorden? Han brokker sig vel heller ikke, udover han græmmes over sig selv.

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Er der nogen der har overblik over billetsalget til på torsdag?
    Fra FCK.dk virker der til at være 2000-3000 billetter tilbage, på øvre b og kanterne af øvre A og C.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Og er der nogen der ved om vi kører med "Brugge-modellen" nede på D-tribunen.. Håber det virkelig ikke, det er simpelthen så skæmmende når de nederste 2/3 dele af en endetribune står tom..

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og er der nogen der ved om vi kører med "Brugge-modellen" nede på D-tribunen.. Håber det virkelig ikke, det er simpelthen så skæmmende når de nederste 2/3 dele af en endetribune står tom..
    Det kommer jo an på, hvor mange Ajax-fans, som dukker op. Bare spørg den lokale Iram på dagen, om de har flere islagkager, eller om der er udsolgt he he. Det skulle gerne give et fingerpeg he he.


  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det kommer jo an på, hvor mange Ajax-fans, som dukker op. Bare spørg den lokale Iram på dagen, om de har flere islagkager, eller om der er udsolgt he he. Det skulle gerne give et fingerpeg he he.
    Jeg må være ærlig og indrømme at jeg fatter hat af ovenstående og tillader mig lige at uddybe :-)

    Til Brugge-kampen havde man teleskoptribunen slået ind, dvs uanset om der var solgt 1 billet eller 1500 så var de nederste 2/3 af tribunen totalt tomme.. Jeg synes jeg har læst at Ajax har solgt alle deres 1900?? billetter på deres udebaneafsnit, hvilket foranlediger mig til at tro, at man har valgt samme model denne gang, da kapaciteten på hele endetribunen er noget mere end de ca 1900..

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    har talt med en Ajaxmand i dag - de skulle have solgt 1600 af deres 1900.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    har talt med en Ajaxmand i dag - de skulle have solgt 1600 af deres 1900.
    Super at de ikke boykotter de umenneskelige udebaneforhold! Iram får travlt.. :-)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    http://politiken.dk/sport/fodbold/ar...-jeg-er-fjende

    »Men jeg tror da, at FCK-fansene vil tage pænt imod mig, selv om jeg er ’fjende’«.

    Jeg håber, han får samme behandling somme alle de andre Ajax-spillere. Det er sgu lidt provinsielt og mindreværdsagtigt, når man forfølger danske spillere på europæiske modstanderhold.


  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser

    Jeg håber, han får samme behandling somme alle de andre Ajax-spillere. Det er sgu lidt provinsielt og mindreværdsagtigt, når man forfølger danske spillere på europæiske modstanderhold.
    Plus, at når han er træt af at sidde på bænken hos Spurs eller Everton om halvandet år, og er klar til at tage den vante tur hjem til Superligaen, så er det da fint hvis han ikke har indtryk af at vi af 1landen grund hader ham ...

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #75
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?

    Det første man tænker omkring dette Ajax hold er, de er utrolig stærke med bolden og med meget udfordrende kanter. Klart stærkest i offensiven og med mangler i defensiven.
    Vi må og skal spille hurtigt over midtbanen op på Cornelius og Santander, for at lægge maksimalt tryk på et helt uprøvet forsvar.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst møde i 1/8-finalen?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 24.02.17, 17:17
  2. Hvem skal vi håbe at trække i 1/16 finalen?
    By Bech da man in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 19.12.08, 01:43
  3. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.04.08, 11:20
  4. Hvem vil vi helst møde i dong-finalen?
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.03.05, 20:34
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.05.04, 18:00

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •