Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet af kampen?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC Nordsjælland

    8 13.33%
  • Uafgjort

    24 40.00%
  • FC København

    28 46.67%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    FC Nordsjælland vs. FC København


    Optakt:
    Efter store kampe mod Ludogorets og Brøndby, bliver det igen hverdag med en udekamp mod FC Nordsjælland.
    Netop udekampen mod FCN er dog et sted hvor FCK de seneste par år har haft det svært. Blot én sejr, i de seneste fem sæsoner er det blevet til.
    Om det er kunstgræsset deroppe, FCN der overpræsterer, eller Hjulmands (Olafurs) taktiske genistreger vil jeg lade være op til debat.
    Det bliver sikkert svært igen, da FCN desperat har brug for point for at en top-6 placering overhovedet skal være matematisk muligt. Hjulmand har dog også krævet en sejr. Marcondes mener ikke vi kan lide at spille på deres underlag, og vil ud og løbe med FCK forsvaret.

    FCK skal også bruge 3 point for at holde en komfortabel afstand til Brøndby inden slutspillet. Vi kan stille i stærkeste opstilling, uden karantæner og med skader til Nicolaj Thomsen og Amankwaa. Endnu en 0-0'er vil vel være acceptabelt, men et par mål, ville være godt for at få angrebet i gang inden de svære Ajax kampe. Vi har kun scoret et mål selv (uden Ludos selvmål) i de første 3 betydende, men svære, kampe i foråret.

    Trupper

    Ikke ude endnu

    Forventet startopstilling?:


    Olsen
    Ankersen - Zanka - Johansson - Augustinsson
    Falk - Kvist - Matic - Toutouh
    Cornelius - Santander

    FCN:

    Runarsson
    Bartolec - Gregor - Maxsø - Mtiliga
    Nelsson - Lobotka - Marcondes
    Asante - Ingvartsen - Donyoh

    Dommeren:
    Mads Kristoffer-Kristoffersen

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC Nordsjælland – FC København: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 16% - 24% - 60%

    Se kampen:
    På Right to Dream Park i Farum, eller på Canal 9 kl 16.00 med optakt fra kl 15.00. Kampen kommenteres af Casper Høygård og Lars Jacobsen.

    Vejret:
    Dmi.dk Det skulle holde tørt.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg frygter inderligt dette kunne blive sæsonens første nederlag :(

    Vi kommer på bagkant af en stor aften i torsdags, notorisk dårlige mod FCN i Farum de seneste år.
    Prove me wrong, boys!

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg er ikke nervøs, ingen skader i angrebet: Corner, Santander og ikke mindst Paulovits:-) Pivfarlige siger jeg blot.................

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg må indrømme at jeg håber at se Pavlovic i stedet for Santander. Ikke fordi den kære serber ligefrem skovler mål ind, Men jeg syntes de ind hop han har lavet har set bedre ud end Santander

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg håber at se Pavlovic i stedet for Santander. Ikke fordi den kære serber ligefrem skovler mål ind, Men jeg syntes de ind hop han har lavet har set bedre ud end Santander
    Jeg har trykket enig og er så alligevel lidt uenig :). Vi har 3 kampe inden Ajax og det ville være fint at give Corner og Santander 1 kamp sammen og ellers give dem hver en pause. Her vil jeg måske sige:

    26/2 FCN Santander/Corner
    1/3 B93 Santander/Pavlo
    5/3 Horsens Corner/Pavlo

    På samme måde kan man roter resten af truppen lidt. Det vil i hvert fald være naturligt at spare mange spillere imod B93 i pokalen

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg har ikke fået min billet tilsendt fra Farum (selvom pengene er trukket i banken). Er der nogen, der ligger inde med en ekstra billet til i dag?

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg har ikke fået min billet tilsendt fra Farum (selvom pengene er trukket i banken). Er der nogen, der ligger inde med en ekstra billet til i dag?
    Det sker hver gang.
    Du kan normalt henvende dig i deres billetskur eller fanshop, og så hjælper de dig
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg håber at se Pavlovic i stedet for Santander. Ikke fordi den kære serber ligefrem skovler mål ind, Men jeg syntes de ind hop han har lavet har set bedre ud end Santander
    Jeg tror også at banen i Farum egner sig lidt bedre til Pavlovic's teknik
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg tror, Ståle ser kampen som en god taktisk test inden Ajax-kampen, når nu FCN's drengehold spiller et lignende 4-3-3 system som vores næste EL-modstander. Jeg kunne godt se Pavlovic få chancen i dagens kamp, samt mod B93 på "udebane", på bekostning af Santander, som nok skal bruge et par kampe på bænken.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Santander og Pavlo i angrebet, Kvist erstatter Keita og Kusk tager én af kanterne, så Toutouh tager en tur på bænken.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Hvor er jeg frustrerende træt af Pavlovic. Det handler ikke om selvtillid, men basale færdigheder. Det er jo helt vildt så elendig han er foran et mål.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvor er jeg frustrerende træt af Pavlovic. Det handler ikke om selvtillid, men basale færdigheder. Det er jo helt vildt så elendig han er foran et mål.
    Hvilket er frustrerende, for hans løb har været meget gode, synes jeg. Og sidst vi mødte FCN bankede han den jo også i kassen. Kom nu Pavlo!

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvilket er frustrerende, for hans løb har været meget gode, synes jeg. Og sidst vi mødte FCN bankede han den jo også i kassen. Kom nu Pavlo!
    Men han kan jo ikke lave mål, hvilket han er ansat til. 42!!! Afslutninger og 2!!! Mål. Det siger vidst alt...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Jeg ser altså gode takter i Pavlo. Mål kommer. Det basale, som en anden på linjen nævner er dårligt, mener jeg, er ganske godt. Han er kløgtig i spillet, god teknik, gode løb (og god hurtighed). Han er også ganske stærk og positionerer sig ganske vel i boksen. Han tænker desværre meget over afslutningerne, og det er en ond spirral ... Sådan er det. Han brænder og brænder, men han skal sgu nok blive god. Han har hele pakken ... Bare ikke selvtillid. Og så tænker han aaalllt for meget. Håber på to pavlo-kasser i 2. halvleg :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland– FC København (26.2.17 kl.16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men han kan jo ikke lave mål, hvilket han er ansat til. 42!!! Afslutninger og 2!!! Mål. Det siger vidst alt...
    Jeg er meget enig og jeg var os en af talerne for at bringe Pavlovic i spil. Det er lige før jeg vil give dig ret i det ikke handler om selvtillid. Det er jo skræmmende at se det skud foran mål han havde. Han skal jo bare køligt prøve at ramme målet i stedet for bare at brage bolden 100 meter over mål.

    Derudover er jeg skuffet over Ankersen. Vi trænger i den grad til noget konkurrence på den plads.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  2. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 30.04.14, 12:17
  3. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 04.11.13, 17:01
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 21:49
  5. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 17.09.12, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •