Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 156

Emner: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Jeg har nu sundet mig lidt på nederlaget, men føler stadig meget ærgelse. Ikke så meget pga kampen, hvor vi taber til et bedre hold, men pga omstændighederne med skader og karantæner.
    Vi må indse, at hvis vi skal have en chance mod et godt hold som Ajax, så skal vi spille med A-kæden og den skal præstere. I går var ingen af de to ting til stede.

    Det er klart, at Zankas fravær var tungt. Måske ikke så meget pga hans defensive spil, hvor han også til tider sejlede i Parken mod Ajax, men pga ro med bolden og generelle kølige udstråling. Jeg synes egentlig ikke, at Okore var så skidt i går (eksperterne i medierne har imo tabt sutten i deres kritik). Han starter usikkert med tilbageafleveringen efter kort tid, men ellers har han rimelig styr på tingene defensivt. Han taber næsten ingen dueller. Han laver selvfølgelig et straffe (dumt at han fælder Dolberg), men det er en situation, hvor der ikke er pres på boldholderen og hvor han/vi nok straffes for manglende spilletid og samarbejde med Erik ved hans og bagkædens fejlplacering. Det er desværre nok, hvad der kan ske mod en virkelig god angriber.

    Der hvor vi i mine øjne var virkelig hård ramt i går var på kanterne. Det blev meget dyrt, at Falk var skadet, at Verbic kun kunne spille 30 min og uden spilleform og at Toutouh er i en downperiode efter alt den landsholdssnak. Med Ajax hårde pres på boldholderen har man brug for spillere med teknik, spillere som individuelt lige kan runde en mand og skabe overtal og spillere med lidt fart. Alt det manglede vi i går, og det var i mine øjne grunden til, at vi ikke kunne spille os ud af presset. Vores midtbane var simpelthen pga skader osv for tung og stillestående.

    Der er også nogle lidt uheldige episoder i kampen, som har virkelig stor indvirkning på spil og resultat. Robins drop er selvfølgelig oplagt. Men jeg tror ikke, at man skal underkende de to tidligere advarsler til Matic og især Gregus. Gregus startede i mine øjne rigtig godt i kampen og var vel reelt den eneste som rigtig turde drive bolde lidt frem og som havde den fornødne aggressivitet. Men efter hans tidligere advarsel (som hans landsmand i sort nærmest undskyldte for at give), så var det tydeligt, at han ikke turde bruge fysik længere. Han turde simpelthen ikke risikere endnu en udvisning. Fra da af var han anonym og generelt en blind passager resten af kampen.

    Andre frustrationer fra i går var de mange dårlige indlæg og generelt manglende indlæg, hvor især Ankersen var den store skurk. Jeg talte 3 gange, hvor han i stedet for at få bolden ind over (og skabe en potentiel målchance) tager et træk for meget og taber den, og vi fanges i en kontra. Her så det ud til, at han og holdet simpelthen ikke er vandt til at have så kort tid på bolden uden pres, som tilfældet har været i de to kampe mod Ajax. Samtidig var det til at blive vanvittig af, at dommeren ikke tillod at angriberne brugte fysik i feltet. Hver gang der var den mindste kontakt dømte han frispark til forsvaret - det fjernede langt hen af vejen vores fordele på dødbold, som vi heller ikke var i nærheden af at blive farlige på.

    Alt i alt en skuffende aften også selv om jeg på ingen måde var overrasket over kampens forløb (se mine prematch-indlæg). Der var enkelte positive indsatser i Kvist og Boilesen, som viste en dejlig ro med bolden. Men ellers mødte vi vores overmænd, der kunne spille i et tempo både defensivt uden bold og offensivt med bold, som vi ikke kan matche pt.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Den med frispark i feltet: De får edderlynme også lavet nogle klossede nogle af slagsen. Helt unødvendigt at prøve at løbe GENNEM en mand, når nu de ved at chancen forspildes. Generelt manglende fokus på de få situationer, hvor vi har dødbolde.
    Og ja, den blev tabt i parken på alt for mange brændte chancer.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Den med frispark i feltet: De får edderlynme også lavet nogle klossede nogle af slagsen. Helt unødvendigt at prøve at løbe GENNEM en mand, når nu de ved at chancen forspildes. Generelt manglende fokus på de få situationer, hvor vi har dødbolde.
    Og ja, den blev tabt i parken på alt for mange brændte chancer.
    Her skal vi arbejde med at være mere profesionelle. Tydeligt at Ajax (og andre større hold) er skolet i at bremse spillet kløgtigt og de bliver ikke straffet (hvilket jeg så ikke bryder mig om). Hvis I lod mærke til det, så formåede Ajax at få bremset en hver mulighed for at sætte spillet hurtigt igang, så de stille og roligt kunne komme på plads. Lidt snak med dommeren, lidt holden på bolden osv. Det gik stort set kun galt, da Schöne sparkede den væk et par sekunder for sent og nappede et gult. Bedste eksempel er deres back. I Parken løber deres venstre back bolden over baglinjen, han tager den med ind på banen helt ud ved siden og lægger den en meter inde på banen for bagefter at lunte hjem, Ankersen gjorde det samme - blev bitter og spurtede hjem, da Ajax kunne sætte hurtigt igang modsat os, der lige skulle have bolden ud af banen først.

    Desuden gav Ajax bolddrenge ikke bolden en eneste gang til FCK i anden halvleg og det er mega usportslig opførsel og bør faktisk sanktioneres af UEFA. Bolddrenge er der ikke for at give hjemmeholdet en fordel og det var alt for bevist, ok at de er en smule langsommere... men det der var for meget, men det virker og ingen brokker sig, så de har succes med det.

    Hvis vi nu skal "beskytte" Corner en smule, så må det være anførens job at tage fat i dommeren og Corner at lærer ikke at lave så mange frispark. Schöne vandt flere hovedstødsdueller imod Corner og det kan han ikke uden at lave frispark hver gang, der skal anføren stille og roligt gå til dommeren og fortælle, at Corner bliver skubbet og revet i hver eneste gang, men får ikke frispark fordi han ikke filmer eller brokker sig - prøv at læg mærke til det. Jeg er 100% sikker på at sådan en indgang vil ændre dommerens syn. Igen Ajax slap afsted med at lave små frispark i hver eneste duel og vi accepter det bare!

    Dolberg laver rigeligt med frispark, giver det rigtige skub på det rigtige tidspunkt, screener på det rigtige tidspunkt. Da han scorer på offside i Parken, kan Anker give ham et lille skub før bolden overhovedet bliver spillet, ingen råber på offside - ingen. Vi bliver bare bitre. Hver gang dommeren ikke vidste hvilken vej et indkast mm skulle dømmes, vise Ajax det og får det. Vi gør intet..... vi er bare ikke Pro nok

    Vi har en rigtig fin trup, men vi må gerne lærer af de små trick, ikke fordi jeg synes det er kønt eller god stil, men fordi alle gør det og det virker.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Er jeg den eneste der undrede sig lidt over at Kvist tilsyneladende havde så meget overskud, at han bare smilede, og jokede med Ajax spillerne, alt imens vi blev rundbarberet. Jeg blev sku lidt irriteret over det. Når vi er nede i sækken, og bliver kørt rundt, skal man se ud som om man giver alt, blod, sved , tårer. Kvists humør virkede ret malplaceret på mig.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Helt uenig. Du finder næppe en mere professionel type end Kvist - eller én med større vindervilje. Han giver alt, men udviser også overskud i de små spilstop undervejs, hvilket klæder enhver spiller og en anfører især. Det er grundlæggende god stil og vidner om mentalt overskud. Det kunne andre egentlig godt lære af.


  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Er jeg den eneste der undrede sig lidt over at Kvist tilsyneladende havde så meget overskud, at han bare smilede, og jokede med Ajax spillerne, alt imens vi blev rundbarberet. Jeg blev sku lidt irriteret over det. Når vi er nede i sækken, og bliver kørt rundt, skal man se ud som om man giver alt, blod, sved , tårer. Kvists humør virkede ret malplaceret på mig.
    Kvist er jo bare en gennemgående sympatisk fyr. Så længe han giver sig 100% i kampene (og det kan ingen vel betvivle), så må han gerne fortsætte med det for min skyld.
    Jeg vil til hver en tid foretrække den facon frem for den facon, som Zankas af og til hiver frem, som er decideret usympatisk og nedladende overfor modstanderen.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Dybest set er attituden vel ligegyldig? Den ene eller den anden virker kun latterlig fordi vi ikke følger op med at spille op til vores bedste.

    Et par strøtanker, nu jeg også er faldet lidt ned:

    - Jeg er (over de to kampe) skuffet over at Verdens Sværeste 4-4-2 ikke performer bedre når vi spiller med "kvalificerede" reserver. Det er trods alt en holdstrategi - og ja, de er ikke afstemt på samme måde - men det skuffer mig alligevel at "systemet" ikke giver et højere bundniveau.

    - Jeg er også skuffet over at vi kan se SÅ langsomme ud. Jeg savner Santin, jeg savner Claudemir, jeg savner nogle spillere som flytter sig lidt hurtigere rundt på banen. Både i presset og til at få sat en mand, så deres mand-mand opdækning bliver udfordret bare en smule. Corner er imo den eneste der formår det igår, men han har aldrig nogen at spille den til.

    - Jeg savner også at vi har en plan om at slå kontra og være gode til det. Al det spillen tilbage til bagkæden - når vi er på udebane mod et godt hold (!) - er skønne spildte muligheder i min bog. Ikke bare det, men vi mister igår ofte bolden fordi den spiller i bagkæden som modtager pasningen er nødt til at give den tilbage til Ajax i det gamle Würtz-sweetspot midt på banen. Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke har mere offensiv struktur til at håndtere den slags situationer på bedre vis (det virker meget u-Ståle'sk).

    Jeg ærgrer mig også over at vi ikke kan finde en måde at gøre Kusk til en del af vores A-kæde, fordi han er sygt farlig og (nu, endelig) også arbejder hårdt (han bliver bare aldrig en fysisk dominerende spiller). Jeg tror hemmeligheden kunne ligge i at få justeret systemet, så vi er mere ivrige efter at få bolden og får integreret noget mere fart, spilforståelse og teknik i holdet (især på kanten, hvor Falk, Thomsen allerede burde give muligheder for at udvikle os i den retning).

    Det kunne godt betyde et farvel til Gregus (for langsom) og måske et spørgsmålstegn ved Okore, fordi han ikke er så god på bolden (men igen, hvis vi ikke spiller tilbage til ham hele tiden, så ser han nok også en del bedre ud?).

    Boilesen, bare wow. Han bliver en sindssyg gevinst.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    I øvrigt. Robin Olsen dropper på samme måde i går, som han gjorde det mod FCN. I begge situationer skal han jo enten holde den eller parrere til siden. Er det en svaghed i hans spil? Det håber jeg sgu, de kigger lidt på i træningen på 10'eren!

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Boilesen skulle have spillet fra start i stedet for Okore. Elendig disposition af Ståle.
    Det er selvfølgelig nemt at sige bagefter. Ja Boilesen kommer ind og gør det godt, men man skal ikke glemme at det også er Boilesen der to gange slipper Dolberg og lader ham stå helt alene lige foran mål ( den ene ender på stolpen, den anden på Robins knæ). Begge situationer hvor der burde scores, og var det sket hvor imponerede havde vi så været over Boilesen?

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Mht robin olsen. Han har tydeligvis satistikken med sig, når man skal vurderer ham. Alligevel har jeg en fornemmelse af at han aldrig ville hive en brandkamp op af ærmet, når det gælder. Jeg kan ikke lade være med at tænke at robin stats i den grad skal tilskrives Zanka - Erik. Altså, at stefan andersen ville have en mindst lige så god statistik, hvis han havde Zanka og Erik foran sig. Og at han ville kunne hive en præstation, ala juvekampen, frem, når der er behov for det, som eksempelvis igår.


  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi må indse, at hvis vi skal have en chance mod et godt hold som Ajax, så skal vi spille med A-kæden og den skal præstere. I går var ingen af de to ting til stede.
    Helt enig! Det er også min konklusion efter at have sundet mig på nederlaget.

    Man kan med rette være skuffet over præstationen i går, men også bare erkende, at det er med god grund, at vores europæiske eventyr slutter nu. Vi har fået tæt på det maksimale ud af det her hold i Europa og denne sæson, og vi må erkende, at FC København endnu ikke er så langt i udviklingen økonomisk og sportsligt, at vi bare kan tage to-tre nøglespillere ud af en afgørende knald-eller-fald-kamp og stadig tro, vi kan spille lige op med et hold som Ajax i en kamp om kvartfinalen i Europa League. Den går ikke.

    Havde vi haft Zanka, Falk og Delaney til rådighed i begge de her to kampe, er jeg helt overbevist, om kampbilledet havde været anderledes, og måske kunne vi over de to kampe lige have kæmpet os videre. Men i går var det synligt, at der dels manglede Falks kreativitet og impulsivitet, og så manglede der det lederskab og den fandenivoldskhed, som Zanka og Delaney har repræsenteret for os i denne sæson. Uden de tre spillere fremstod vi i går som et ganske gråt og anonymt hold, og derfor blev vi fortjent sendt ud.

    Jeg er tæt på at vove at påstå, at vi med et helt kampklar hold, uden et salg af Delaney, måske med en ekstra løntung profil og så lidt held på banen og i lodtrækning, der havde vi været en outsider til at nå EL-finalen i denne sæson.

    Den sportslige ledelse kunne sagtens at have valgt en satsning på at nå den bedrift. Men vi må, som jeg ser det, vænne os til, at Ståle og ledelsen prøver at skabe et hold, der hele tiden er i rotation og satser på at tage ét skridt frem pr. sæson, frem for hele tiden to skridt frem og så to tilbage. Der bliver fra den sportslige ledelse gjort meget for, at vi ikke ser et 2010-2011-scenarie igen, hvor vi spiller champagnebold med et færdigudviklet hold, som så bliver sprængt i stumper og stykker efter sæsonen.

    Det betyder også, at vi lige nu er et lidt sammensat hold, hvor spillere som Zanka, Augustinsson og Cornelius er affyringsklar, Erik J, Robin O og Kvist den aktuelle og nærfremtidige grundstamme, og spillere som Falk, Okore, Matic, Thomsen og Boilesen ved at blive spillet ind som fremtidens (forhåbentligt) store profiler. Det kommer vi til at vænne os til, og strategien med at lave kontraktforlængelser og melde ud om helt konkrete salgsplaner vidner om, at det er den vej, man går.

    Lige nu handler det om at skabe et hold, der hver sæson spiller europæisk gruppespil og har potentiale til at nå en 1/8-finale i EL. Måske med det sigte, at man om fem år har løftet klubben til et niveau, hvor potentialet er til at nå en 1/4-finale i EL hvert eller hver andet år. Og sådan kan man blive ved at forlænge en lille smule hver sæson. I det lys synes jeg, at denne sæsons Europa-præstation er mere end godkendt i betragtning af, at vi også har en interessant stamme at arbejde videre på fra næste sæson.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Det er selvfølgelig nemt at sige bagefter. Ja Boilesen kommer ind og gør det godt, men man skal ikke glemme at det også er Boilesen der to gange slipper Dolberg og lader ham stå helt alene lige foran mål ( den ene ender på stolpen, den anden på Robins knæ). Begge situationer hvor der burde scores, og var det sket hvor imponerede havde vi så været over Boilesen?
    Nu kan jeg ikke lige huske de situationer, men når jeg nu har set Boilesen spille, vil jeg faktisk håbe at Ståle vælger og spiller ham istedet for Ludwig, eller alternativt benytter en af dem på venstre midt istedet. Det er selvklart at Boilesen ikke er central midt, man så ham også ofte gå ind på venstre kant. Specielt når manden har fået hvad, 45 min spil i FCK siden han kom til før Ajax kampen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kvist er jo bare en gennemgående sympatisk fyr. Så længe han giver sig 100% i kampene (og det kan ingen vel betvivle), så må han gerne fortsætte med det for min skyld.
    Jeg vil til hver en tid foretrække den facon frem for den facon, som Zankas af og til hiver frem, som er decideret usympatisk og nedladende overfor modstanderen.
    Og så var han i øvrigt eneste FCK'er sammen med Verbic, som var helt ude og sige tak til os medrejsende lige efter kampen. Ca. halvdelen af de øvrige spillere kom halvhjertet halvvejs ud til os og dvaskede hænderne lidt sammen og vendte rundt, mens andre så vi slet ikke noget til.

    Et stykke tid efter kampen kom Kvist nok engang hele vejen ud til os igen for at sige tak - og Zanka lige så. Og til sidst fik vi Cornelius helt ud også og hvor var det hyggeligt at kunne slutte aften af med at synge fødselsdagssang for ham.

    Anyhoo set fra tribunen under kampen... Det så ud til, at vi havde rimeligt styr på det taktiske setup i 1. halvleg, hvor jeg synes, Dolberg så ret anonym ud indtil han får hængt Okore grundigt til tørre. Men sikke en anden halvleg han havde.
    Det var på to store personlige fejl, de får scoret deres mål på, selvom de havde andre gennemspillede chancer til scoringer. Men sådanne fejl er dælme bitre at indkassere på.

    Det slår vores setup helt i stykker til anden halvleg, hvor vi slet ikke kan kreere noget offensivt, da vi er tvunget til det. Var Verbic's sløve venstrebens afslutning lige på målmanden ikke noget nær eneste afslutning? Jeg tæller ikke rigtig Okore's håbløse hovedstød i første halvleg med, da det var en noget nær umulig position at få noget kraft i. Hvorfor ikke heade den på tværs igen og i det mindste have en lille chance for at gøre muligheden lidt farligere?

    Boilesen var virkelig solid i det defensive spil. Men var det kun mig, der oplevede ham knap så solid, når det kom til pasningerne?

    Øv, hvor mangler vi bare noget offensivt punch generelt over hele banen. Der blev egentlig vundet mange hovedstødsdueller oppe foran - men ingen til at følge op på dem og så hjælper det knap så meget.

    Tusind tak til de mange medrejsende fans. Det var en klasse away ligesom for 10 år siden (desværre var Euro Pub lukket pga ombygning så ingen reunion der :( ). Der var gang i den på tribunen hele kampen og mange stemmer blev efterladt i Amsterdam. Ærgerligt at flexiglas væggen, der delte de to afsnit gjorde det svært at koordinere stemningen. Jeg stod på den modsatte side af tromme og capo. Jeg kunne kun høre trommen og så var det noget med at prøve at mundaflæse folk på den anden side og lure, hvilken sang der var gang i og takten kom desværre ofte hurtigt ud af sync mellem afdelingerne.

    Og til slut et kæmpe rant over logistikken i Amsterdam - ikke af vores folk. Men for pokker hvor tog det lang tid at komme fra centrum og ind på stadion. Alt for mange flaskehalse og venten. Det tog ca. 2 timer fra vi blev samlet på pladsen i centrum til jeg kom ind på stadion. Jeg var ikke engang blandt de sidste der kom ind. Det med en total fucked ryg som ikke har det godt med bare at stå stille i så lang tid. Jeg husker det som langt mere smooth for 10 år siden.

    Oh well - endnu en fed away og det hele værd nok engang. Smerter til trods. Jeg må ligge brak hele weekenden. :)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    - Jeg savner også at vi har en plan om at slå kontra og være gode til det. Al det spillen tilbage til bagkæden - når vi er på udebane mod et godt hold (!) - er skønne spildte muligheder i min bog. Ikke bare det, men vi mister igår ofte bolden fordi den spiller i bagkæden som modtager pasningen er nødt til at give den tilbage til Ajax i det gamle Würtz-sweetspot midt på banen. Jeg fatter ikke hvorfor vi ikke har mere offensiv struktur til at håndtere den slags situationer på bedre vis (det virker meget u-Ståle'sk).
    Lige præcis, det irriterer også mig, at vi ved bolderobringer, ofte ikke formår at spille dybt i længderetningen, men i stedet spiller bolden tilbage. Da Ståle startede i FCK, blev der lagt meget mere vægt på at spille mere direkte og i længderetningen og dermed udnytte at modstanderen er i ubalance. Det er som om, at vi er gået bort fra dette spilkoncept til fordel for en gang "organisationsfodbold" vil jeg kalde det, hvor vi ikke formår at angribe uden at bruge et hav af opspilsstationer. Det går i superligaen, men desværre ikke i Europa. Dette kræver flere måder at kunne angribe på.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Lige præcis, det irriterer også mig, at vi ved bolderobringer, ofte ikke formår at spille dybt i længderetningen, men i stedet spiller bolden tilbage. Da Ståle startede i FCK, blev der lagt meget mere vægt på at spille mere direkte og i længderetningen og dermed udnytte at modstanderen er i ubalance. Det er som om, at vi er gået bort fra dette spilkoncept til fordel for en gang "organisationsfodbold" vil jeg kalde det, hvor vi ikke formår at angribe uden at bruge et hav af opspilsstationer. Det går i superligaen, men desværre ikke i Europa. Dette kræver flere måder at kunne angribe på.
    Jeg er meget enig i ovenstående. Jeg har også nævnt det før. Vi mangler simpelthen et Kontra/omstillingsspil koncept. Især i Europa når vi nu vælger at have en defensiv tilgang som jo er FCKs koncept. FCK og Ståle skal simpelthen træne det noget mere og måske få nogle andre type spillere ind der kan praktisere denne form for fodbold.

    Jeg savnede virkelig i går at vi kunne lave nogle aflastnings angreb så Ajax også følte vi kunne true dem den anden vej. Selv frem til den 90s minut spiller Ajax nærmest powerplay på vores bane halvdel. Jeg Håber Ståle tager ved lære til næste sæsons CL kampagne.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 13.03.17, 11:06
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 07.12.15, 22:09
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •