Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 156

Emner: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Det er sgu lige før at Ståle skal bruge foråret på at få spillet Okore helt ind på holdet. Så må Zanka og Johansson hvile på skift. For Okore lader godt nok meget tilbage at ønske.
    Hvis jeg skal fortsætte lidt let kritik, så synes jeg heller ikke at Toutouh er kommet i gang efter vinterpausen. Han har virket underligt enegiforladt, hvilket er lidt spøjst, da han normalt er en ren duracell-kanin.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    18

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Elsker at høre drengene på stadion i Europa. Imponerende.

    Tak for en dejlig gang europæisk. Alle kampe har været rare, men Ajax spillede vildt god bold i dag - Monaco-style. Næsen i sporet, mesterskabet hjem, Europa-millionerne ud på transfermarkedet og så er vi klar til CL til efteråret.

    Forza FC

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Ingen Zanka, ingen kvartfinale. Lort.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg må smide geværet og erkende at vi ikke gik videre denne gang. Jeg var ellers ret sikker på at det ville lykkedes og jeg syntes egentlig at vi spillede Ajax som de skulle spilles i første halvleg. Det kan godt være at vi i ikke havde de store chancer selv, men vi holdte altså Ajax helt fra fadet indtil personlige fejl gjorde at de fik deres mål. 2 halvleg bliver lidt anderledes da vi jo ikke var i kontrol fordi vi skulle op og jagte en scoring, og Ajax elsker åbne kampe, det er helt klart der de er bedst. Vi tabte til et bedre hold i aften og at have hjemmebane i kamp 2 betyder bare så meget, især hvis man selv får scoret på udebane i første kamp - det har vi selv haft stor erfaring med. Det er hypotetisk, men mon ikke at udfaldet kunne have været anderledes hvis det var os der sluttede hjemme.


    Derudover må man erkende at Thomas Delaney havde en utrolig betydning for vores hold og at Kasper Dolberg uden tvivl bliver en af verdens bedste angribere en dag. Han er uhyggelig. Respekt til ham herfra og tillykke til Ajax og held og lykke fremadrettet.

    synes det er utroligt tamt at du kryber til korset nu. Får faktisk brækfornemmelser


  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Cornelius,Kvist og Erik godkendt innsats, resten under niveau . Lyder sgu hult når Toutouh uttaler til pressen vi vinder lortet, 1 kamp brændte han 2 store i dag er det kun Okore der var dårligere end ham ! Men op med humøret venner vi har haft et fantastisk eventyr og forhåpentligvis fik Ståle nogle svar om hvilken spillere der ikke klarer at hjælpende os et skridt videre :)

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har simpelt hen ikke fantasi til at forestille mig, at vi går videre. Vi skal være "glade" for et nederlag på 3-1 uden at være i nærheden af mål nummer to. Med +45.000 i ryggen bliver Ajax bare bedre, end de var i Parken, og de var, og er, gode.

    Jeg glæder mig over, at jeg ikke skal se på Klaasen, men ellers er jeg allerede begyndt at sjatpisse her 35 timer før kick off.

    (Ja-ja, bolden er rund, Leicester er videre og alt det der.)
    Jeg kaldte den vel nærmest og blev kaldt alverden. Vi var ikke i nærheden af at gå videre. Længere er den ikke. Bom.

    Det positive? Boilesen! Drengene på tribunen! Dommeren.

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    synes det er utroligt tamt at du kryber til korset nu. Får faktisk brækfornemmelser
    Men i det mindste gøre jeg det :) Kunne jo også bare være en arrogant skid der ikke anerkender at man tog fejl, kunne jeg ikke det? ;)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Jeg er virkelig målløs over aftenens indsats. Jeg ved ikke, om det er fordi, at Ajax' hold er blevet talt ned som det ringeste i mange år - men uanset hvad, så har vi præsteret bedre på sværere udebaner end denne. Selv mod Real Madrid, Juventus, Barcelona, Porto, Benfica, Galatasary mm. har vi skabt chancer og spillet bedre. Jeg er også målløs over den tilsyneladende større energi, der var i Ajax modsat vores. Vi sparede 6-7 spillere i søndags, hvor Ajax stillede med stærkeste i en kamp, hvor der blev investeret mere, end hvad vi gjorde mod Esbjerg. De var først på alt. De var i vores spilleres ryg hver evig eneste gang de modtog bolden og var først på de fleste anden bolde. Vi så virkelig tunge og slidte efter de første 20 min. Men cadeau til Ajax - de spillede også godt og var evig aggressive og angrebslystne uanset tidspunkt i kampen. Men uagtet Ajax' niveau i dagens kamp, så er det chokerende, at der ikke var nogle gode sekvenser, hvor der var optræk til noget. Og så var vi i øvrigt rystende dårlige på bolden. Det er virkelig lang tid siden, jeg har set holdet ramme så lavt et niveau. Heldigvis kollapser vi ikke fuldstændig, men det var virkelig tæt på - og det er vel det eneste positive, man kan sige om den kamp. Men uanset dagens kamp er det en flot europæisk sæson, hvor vi har spillet fantastisk godt indtil i dag. Men for fanden - det var virkelig ikke godt i aften!

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg kaldte den vel nærmest og blev kaldt alverden. Vi var ikke i nærheden af at gå videre. Længere er den ikke. Bom.

    Det positive? Boilesen! Drengene på tribunen! Dommeren.
    Ja det er rigtigt.. Men optimistisme er altid en god ting - det modsatte hjælper sjældent :)

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Nederlaget var vel forventeligt.

    Kanal 5 dækningen (Zak "jeg forstår ikke hvorfor de pifter ad Boilesen" Egholm i særdeleshed) pisser mig dog enormt meget af. Jeg er pisseligeglad med et eller andet latterligt forhindringsbaneløb når FCK spiller, og hvilke nuværende eller tidligere berømtheder der befinder sig på stadion rager mig en høstblomst. Hvis man ikke kan sige noget fornuftigt om kampen (og det kan Zak Egholm sjældent) så skal man holde sin fucking kæft! - Det kan ikke passe at de ikke kan fokusere på en fodboldkamp i 90 min, når det er netop det de er ansat til!

    med hensyn til kampen, så var Boilesen outstanding, og jeg tror at vi var gået videre hvis han havde startet, Okore var jo ren Bambi på glatis. Jeg synes egentlig også at Verbic og Kusk byder ind med det de kan. Generelt er afleveringerne dog for sløje, og vi formår på ingen måde at spille os udenom deres pres.

    For de som følger landsholdet må det have været en fryd for øjet at følge Dolberg og i særdeleshed Lasse "Xavi" Schöne. Schöne styrer Ajax' spil helt fantastisk, kunne han dog bare have fået det kort i kbh.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Flot flot indhop af Boilesen. Lad os så blot glæde os over at vi ikke tabte 5-0 som vi reelt kunne have gjort. Ajax har langt større økonomiske muskler det er også een af forklaringerne. Yderligere er det jo som tidligere nævnt aldrig en skam at tabe til et pænt bedre hold :-)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Midt i elendigheden er det sgu opløftende at Boilesen kommer ind i 2.halvleg og er kampens bedste FCKer.. Ikke at der skulle så meget til, men flot indhop!


  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Success is temporary, loyalty is forever - jeg er lidt skuffet her til aften, men jeg synes sq, vi har haft en god europæisk sæson. Glæder mig allerede til næste år!

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Fortjent nederlag.

    Det er vel den eneste kamp i laaang tid, hvor jeg føler vi er langt fra vores niveau. Javel vi vidste godt Ajax var gode med bolden, men jeg må indrømme at jeg er lidt skuffet at vi ikke er bedre på "omstillinger" og udnytte den meget plads Ajax gav væk.

    Det er vel det Ståle og FCK skal blive bedre til i næste Europa kampagne. Øve kontra/omstillings spil. Det er de dyder sammen med forsvarsspillet der skal gøre vi måske kan tage et endnu længere skridt.

    Men stadig en flot Europæisk kampagne, jeg ser frem til næste sæson

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: Ajax - F.C. København (16.03.17)

    Boile var klart bedste FCK'er. Af de mange som underpræsterede tog Anker og Okore dog prisen med helt uvirkeligt ringe præstationer.
    h

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 13.03.17, 11:06
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 07.12.15, 22:09
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •