Side 74 af 145 FørsteFørste ... 24647172737475767784124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. #1097
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Med risiko for at bringe en gammel traver op:
    Med Zanka og Okore på vej væk, så er der ikke meget holdbar bredde i det midterforsvar. Erik og Lüftner til start-11'eren, og hvad har vi af reserver? Boilesen og Anton. Jeg har ingen bekymringer ved at smide Boilesen ind i midterforsvaret, men jeg gruer for tanken om bare at skulle smide Anton ind i en superliga topkamp pga. skader og karantæner. Jeg har ikke turdet tænke tanken om at smide ham ind i en CL-kamp, for så får jeg mareridt.

    Bottom line: Vi har brug for en ny midterforsvarer, når Zanka og Jores er solgt.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1098
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Ikke helt overraskende når man scroller ned forbi artiklen og man så støder på det mest relevante opslag fra Huddersfield, der er en video med navnet "Mass brawl in Huddersfield Town"

  5. #1099
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Enter Erik Sviatchenko! (en gl. Ståle yndling)

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er det Tibbling? Linket virker ikke.

    Jeg har igen ide om, hvorvidt han passer ind her. Men det er jo ligefør vi økonomisk er i luftlag, hvor prisen er drilleriet værd. :-)

    Ifølge BT er BIF transferbudget forørigt 3,5 mio kr før købet af Fisker. Det kan man jo kun smile lidt overbærende af :-)
    Samtidig må man dog alligevel lette lidt med hatten, hvis de får både Fisker og Tibbling ind for det budget.
    Ja det er Tibbling, han er altså virkelig god ! Og hold da på et bolle spark !!

  8. #1101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med risiko for at bringe en gammel traver op:
    Med Zanka og Okore på vej væk, så er der ikke meget holdbar bredde i det midterforsvar. Erik og Lüftner til start-11'eren, og hvad har vi af reserver? Boilesen og Anton. Jeg har ingen bekymringer ved at smide Boilesen ind i midterforsvaret, men jeg gruer for tanken om bare at skulle smide Anton ind i en superliga topkamp pga. skader og karantæner. Jeg har ikke turdet tænke tanken om at smide ham ind i en CL-kamp, for så får jeg mareridt.

    Bottom line: Vi har brug for en ny midterforsvarer, når Zanka og Jores er solgt.
    Har jeg sagt længe !! Men Ståle mener desværre noget andet . Vores så vigtige centrale linje er sindsyg skrøbelig i år.

  9. #1102
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bottom line: Vi har brug for en ny midterforsvarer, når Zanka og Jores er solgt.
    Så kun lidt stream i går (Krasnodar) og har ikke set de to første, men hvordan fungerer Erik uden Zanka? Jeg begyndte lidt i sidste sæson at frygte, at Zanka gør Erik meget bedre, end han reelt er (hvis I forstår?).

    Og jeg forstår stadig ikke helt Okores exit. Jeg var allerede sidste sæson meget utryg ved ham, men et eller andet må da være gået galt mellem Ståle og ham. Jeg mindes også, at Okore ragede uklar med manageren i Aston Villa. På den anden side har Okore fået spilleminutter på træningslejren. Jeg forstår det ikke helt, men det er jo ikke sikkert, at der er så meget at forstå.

    Igen, Erik og Erik på midten er da noget af en urealistisk drøm.

  10. #1103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så kun lidt stream i går (Krasnodar) og har ikke set de to første, men hvordan fungerer Erik uden Zanka? Jeg begyndte lidt i sidste sæson at frygte, at Zanka gør Erik meget bedre, end han reelt er (hvis I forstår?).
    Jeg har præcis tænkt samme tanke. Erik har været rigtig god, men jeg synes egentlig, at Erik har været en smule overvurderet i medier og af eksperter. Faktisk har jeg også haft følelsen af, at han tid tider har sejlet rundt, når han ikke har haft Zanka ved siden af sig. Jeg så en del af kampen i går, og der så det fornuftig ud både med Boilesen og Lüfftner.

    Mht midterforsvaret, så er det en svær balancegang. Henter vi f.eks. Sviatchenko, så har vi 3 forsvarer som alle skal spille fra start. Det kan give gnidninger, og derfor tror jeg ikke på kommer til at ske. Såfremt vi henter en, så bliver det nok ikke et etableret navn men en yngre spiller, som er klar på sporadiske indhop i et års tid, inden denne forventer at blive fast mand. Mest realistisk er nok, at man satser på at 4 er nok, og at man bliver forskånet for skader.

  11. #1104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Zanka er en type, der deler vandene, og der er mange, der ikke kan abstrahere fra deres antipati mod manden, når de skal vurdere hans evner som fodboldspiller. Erik J. har været god, men det er lidt sjovt, at Zanka stadig skal høre for fejl, han lavede for år tilbage, når Erik J. jævnligt laver samme type fejl i dag. Zanka er efter min mening et niveau eller to over Erik J. Vigtigst af alt, så er Zanka og FCK bare et rigtig godt match. Zanka var også undervurderet i sin første periode i klubben - personlige fejl til trods. Han har over to omgange været med til at stabilisere forsvaret - det er ikke held; det er dygtighed.


  12. #1105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har præcis tænkt samme tanke. Erik har været rigtig god, men jeg synes egentlig, at Erik har været en smule overvurderet i medier og af eksperter. Faktisk har jeg også haft følelsen af, at han tid tider har sejlet rundt, når han ikke har haft Zanka ved siden af sig. Jeg så en del af kampen i går, og der så det fornuftig ud både med Boilesen og Lüfftner.

    Mht midterforsvaret, så er det en svær balancegang. Henter vi f.eks. Sviatchenko, så har vi 3 forsvarer som alle skal spille fra start. Det kan give gnidninger, og derfor tror jeg ikke på kommer til at ske. Såfremt vi henter en, så bliver det nok ikke et etableret navn men en yngre spiller, som er klar på sporadiske indhop i et års tid, inden denne forventer at blive fast mand. Mest realistisk er nok, at man satser på at 4 er nok, og at man bliver forskånet for skader.
    Lüftner er stadig meget ung og skal lære at spille vores system. Erik ryger højst sandsynligt næste sommer eller sommeren efter. Anton er fortid. Boile er måske udset som førstevalget i år, men er lidt en spiller til to plads. Ergo: Er Sviatchenko interesseret i FCK, så skal vi selvfølgelig gå efter det. Vi skal altid gøre alt for at højne det sportslige niveau.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Lüftner er stadig meget ung og skal lære at spille vores system. Erik ryger højst sandsynligt næste sommer eller sommeren efter. Anton er fortid. Boile er måske udset som førstevalget i år, men er lidt en spiller til to plads. Ergo: Er Sviatchenko interesseret i FCK, så skal vi selvfølgelig gå efter det. Vi skal altid gøre alt for at højne det sportslige niveau.
    Jeg er sådan set enig, da jeg også gerne ser Sviatchenko eller lignende i klubben. Jeg tror bare ikke på, at det sker. Jeg er meget sikker på, at Lüftner er købt som starter ved siden af Erik med den sikkerhedsventil, at Boilesen også kan spille pladsen, hvis det går galt. Derfor tror jeg ikke på Sviatchenko. Jeg tror, at Lüftner er for stort et navn/køb (selvom han er ung) til at han får et år som reserve. Jeg regner med, at Boilesen starter mod Zelina, men medmindre det går galt med Lüftner og vores stil, så tror jeg hurtigt at han spilles ind fast.
    Som jeg skriver, så tror jeg at et evt. køb bliver en ung up and coming mand (hvis ikke vi har en på u19 på vej) eller alternativt en spiller som Ragner, der måske godt kan leve med en del kampe på bænken.

  15. #1107
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som jeg skriver, så tror jeg at et evt. køb bliver en ung up and coming mand (hvis ikke vi har en på u19 på vej) eller alternativt en spiller som Ragner, der måske godt kan leve med en del kampe på bænken.
    Luka Racic betragtes som et forholdsvist stort talent der også er på ungdomslandsholdet, jeg synes ihvertfald han har set spændende ud i de kampe jeg har set med ham. Spørgsmålet er så, om man tør at satse på en uprøvet spiller som 4. valg? - testkampene tyder ikke ligefrem på det.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Luka Racic betragtes som et forholdsvist stort talent der også er på ungdomslandsholdet, jeg synes ihvertfald han har set spændende ud i de kampe jeg har set med ham. Spørgsmålet er så, om man tør at satse på en uprøvet spiller som 4. valg? - testkampene tyder ikke ligefrem på det.
    Han er vel 5. valg pt (efter Erik, Luftner, Boilesen, Anton) og på den position er han vel fin.

  18. #1109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Luka Racic betragtes som et forholdsvist stort talent der også er på ungdomslandsholdet, jeg synes ihvertfald han har set spændende ud i de kampe jeg har set med ham. Spørgsmålet er så, om man tør at satse på en uprøvet spiller som 4. valg? - testkampene tyder ikke ligefrem på det.
    Var det ikke Racic, der brækkede hånden under træningen dernede? Det er da i hvert fald en god forklaring på, hvorfor han ikke har fået spilletid.

  19. #1110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Okore er blevet sendt permanent til Nordjylland.

    https://www.fck.dk/nyhed/okore-solgt-til-aab

  20. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •