Side 75 af 145 FørsteFørste ... 25657273747576777885125 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,125 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Okore er blevet sendt permanent til Nordjylland.

    https://www.fck.dk/nyhed/okore-solgt-til-aab
    Håber vi har fået en videresalgs klausul i det salg. Synes stadig han er for god til Superligaen og så helst han var røget til udlandet igen

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Okore er blevet sendt permanent til Nordjylland.

    https://www.fck.dk/nyhed/okore-solgt-til-aab
    Jeg kan rigtig godt lide Okore, men har altid syntes at han ville være fejlcastet til FCK, han styrker passer alle steder, men hans mangler slår i den grad igennem hos os. Jeg stiller mig dog også op i køen og råber på en ny spiller, ikke fordi vi ikke overlever med de 4 (incl Boilesen), men fordi Erik kan ryge til vinter, Anton synger på sidste vers og vi ved reelt ikke hvor lang tid Luftner skal bruge på at lærer vores system at kende.

    Puha jeg har det en smule stramt med dette transfervindue.... hvilket naturligvis skyldes uvidenhed omkring styrken på de nye.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Omkring nye angribere hvis vi sælger Santander er Zohore blevet nævnt et par gange - Den kan jeg godt hurtigt skyde ned. Har en god ven i Hull der følger dem tæt og de har budt £6 mill på kæmpebaby, men er blevet afvist af Cardiff som har sagt de vil have £15 mill for ham... Så er den vist lukket.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1114
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ribz Se meddelelser
    Omkring nye angribere hvis vi sælger Santander er Zohore blevet nævnt et par gange - Den kan jeg godt hurtigt skyde ned. Har en god ven i Hull der følger dem tæt og de har budt £6 mill på kæmpebaby, men er blevet afvist af Cardiff som har sagt de vil have £15 mill for ham... Så er den vist lukket.
    Og heldigvis for det.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  8. #1115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så er den også officiel med Zanka

    https://www.fck.dk/nyhed/zanka-solgt...sfield-town-fc

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så røg Zanka og Okore Ja, Ståle mener vi er godt rustet med Erik , en ny forsvar der først skal lære vores spillestil som tager forholdsvis langtid at lære som central forsvar , en forsvar der er udgået på dato og en venstre back som har glas ben .

    Dette bliver en intresant sæson :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1117
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    ....en ny forsvar der først skal lære vores spillestil som tager forholdsvis langtid at lære som central forsvar...
    Og som hverken taler dansk, svensk eller engelsk, kan du tilføje.

  13. #1118
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Og som hverken taler dansk, svensk eller engelsk, kan du tilføje.
    Gad vide om han bare har lært sine svar fonetisk så? Det ville da være imponerende.

    https://www.youtube.com/watch?v=qu9Fws0T70c

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1119
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Gad vide om han bare har lært sine svar fonetisk så? Det ville da være imponerende.

    https://www.youtube.com/watch?v=qu9Fws0T70c
    Haha. Fair nok. Jeg havde glemt alt om det interview, men havde netop set Gregus' på tjekkisk.

    Synes i øvrigt, at det er betryggende, at han godt kan lide at spille hårdt. Sådan én har vi manglet, synes jeg. Ikke et svin, bare en der spiller hårdt.

  16. #1120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det virker i hvert fald for mig lidt underligt, at Ståle forlængede tidligere på året, hvis setuppet er status quo. Dengang snakkede alle kloge hoveder om, at Ståle nu havde taget FCK så langt, som han overhovedet kunne, og at han derfor garanteret kun havde forlænget, fordi han havde fået mulighed for at bygge næste niveau på. Jeg købte den egentlig ret meget, fordi Ståle som type virker meget ærgerrig og hele tiden på udkig efter næste skridt. Vi har selvfølgelig også flyttet os lidt på den måde, at vi kan hente Bengtsson i hans bedste alder, Lüftner og Petros fra store europæiske konkurrenter og Matic for et tocifret millionbeløb i Østrig. Så ja ja, måske ser jeg for kortsigtet på det og er stadig forblændet af den seneste sæson. Synes bare, at vores start-11 her til de vigtige kampe ser svækket ud.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1121
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det virker i hvert fald for mig lidt underligt, at Ståle forlængede tidligere på året, hvis setuppet er status quo. Dengang snakkede alle kloge hoveder om, at Ståle nu havde taget FCK så langt, som han overhovedet kunne, og at han derfor garanteret kun havde forlænget, fordi han havde fået mulighed for at bygge næste niveau på. Jeg købte den egentlig ret meget, fordi Ståle som type virker meget ærgerrig og hele tiden på udkig efter næste skridt. Vi har selvfølgelig også flyttet os lidt på den måde, at vi kan hente Bengtsson i hans bedste alder, Lüftner og Petros fra store europæiske konkurrenter og Matic for et tocifret millionbeløb i Østrig. Så ja ja, måske ser jeg for kortsigtet på det og er stadig forblændet af den seneste sæson. Synes bare, at vores start-11 her til de vigtige kampe ser svækket ud.
    Det er nok for tidligt at konkludere, om Ståle har flere penge til rådighed eller ej. Men som du selv nævner, så vil det nok være svært at hente bedre spillere end Årets spiller i Cypern med erfaring fra Europa og landshold, en fast mand og u21 landsholdspiller fra et tjekkisk mesterhold og Pierre der har spillet fast i Ligue 1 og som har landskampe på CV'et. Selv med et større budget vil det være svært. Skal vi hylden højere op, så skal det nok være et markant beløb, som skal investeres ekstra.

    Lad os se om et par transfervinduer, om ikke vi har fået 1-2 større navne ind og købt for større beløb end tidligere. Man kan da håbe, at Zanka og Okore frigiver nogle lønkroner som på sigt kan være med til at akkumulere sig til et stort navn.

    Det er et par lidt hårde uger transfermæssigt uden rygter om indkøb og med flere salg. Vi skriger alle efter bare et eller andet rygte. Men vi må jo stole på at Ståle har styr på sagerne og huske, at de solgte spillere trods alt i rimelig omfang er blevet erstattet, omend vi da sikkert alle kan være enige om, at den centrale akse ser lidt tynd ud i bredden igennem hele holdet. Vi kunne godt bruge en ekstra mand og ekstra klasse centralt både i forsvar, midtbane og angreb. Det kan jo være, at vi lige ser tiden an mht Zelinakampene. Ryger vi ud, skal truppen bestemt ikke være større - går vi videre og får et par chancer for gruppespil, så kan de være vi henter en enkelt mere.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Før vi begynder at evaluere transfervinduet, skal vi lige huske på, at der er knap to måneder tilbage, hvor der kan ske en hel masse.

    Der er jo stadig en hel del ubekendte, som vi inden længe får svar på:

    1) Hvor klar er Lüftner til en fast plads? Det er immervæk kun en uges tid, han har været i truppen.
    2) Er Boilesen klar til kontinuerligt at spille 90 minutter fra nu?
    3) Skal Antonsson regnes som et seriøst alternativt i midterforsvaret eller som en kulturbærer uden for banen?
    4) Hvor langt når vi i Europa? Skulle et europæisk gruppespil glippe, ser truppen jo rigelig stor ud lige nu.

    Jeg er ret sikker på, at Ståle mener det, når han siger, at han er komfortabel med truppen lige nu. Men jeg er ligeså sikker på, at han har en seddel med nogle navne, han holder øje med i resten af vinduet og er klar til at slå til på, hvis muligheden opstår. Vi har set Ståle være klar, da muligheden for Okore, Boilesen og Thomsen pludselig opstod - selvom vi egentlig var relativt godt besat på de positioner, da de blev hentet.

    Lige nu kunne jeg godt forestille mig, at Erik Sviatchenko står højt på en liste over spillere, hvis situation man følger nøje. Og begynder der pludselig at komme signaler fra hans lejr om, at han overvejer et skifte væk, så er man klar til at slå til - hvis altså der på pågældende tidspunkt er udsigt til europæisk gruppespil, og der er tvivl om Lüftner/Boilesen/Antonsson.


  21. #1123
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er også helt sikker på vi følger Svia. I samme ombæring håber jeg (ad) også vi holder øje med AC i Malmø. Jeg skulle lige til at skrive Stefan Johansen i Fulham også, men med 11 mål og 8 assists i premiership så er det skib nok sejlet.

    Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet, end at Ståle kører videre med den succesfulde plan fra sidste år, hvor man sikrer det basale tidligt og henter lækkerier til sidst.
    Men det er kamp frustrerende at os have 3 brugbare spillere pr kæde gennem hele banen. En skade centralt i hver kæde og bænken hedder Hjulmand, Holse og Anton.

  22. #1124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er også helt sikker på vi følger Svia. I samme ombæring håber jeg (ad) også vi holder øje med AC i Malmø. Jeg skulle lige til at skrive Stefan Johansen i Fulham også, men med 11 mål og 8 assists i premiership så er det skib nok sejlet.

    Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet, end at Ståle kører videre med den succesfulde plan fra sidste år, hvor man sikrer det basale tidligt og henter lækkerier til sidst.
    Men det er kamp frustrerende at os have 3 brugbare spillere pr kæde gennem hele banen. En skade centralt i hver kæde og bænken hedder Hjulmand, Holse og Anton.
    AC i Malmö? Så kan du lige så godt foreslå Mike i Rosenborg. Magter det ikke.....


  23. #1125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han er en anelse klam. Men han er præcist den type vi mangler. Og der er vel ikke noget specielt mellem ham og FCK? Udover at han er overtændt og et svin - men det kan jeg godt leve med så længe det også går udover alle. På samme måde jeg ikke kan udstå marcondes medmindre han trak vores trøje over hovedet.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •