Side 78 af 145 FørsteFørste ... 28687576777879808188128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bottom line er blot, at princippet om, at vi skal have to kapable spillere til alle pladser tilsyneladende ikke gælder længere. Det ville være fint, hvis fjerdevalget i de centrale kæder var et ungt (stort) talent, men selv det har vi ikke for tiden.
    Jeg vil gætte på, at Ståle er uenig mht, at vi ikke har to spillere til hver plads dog med det "men", at der er et par overlap bl.a. i form af Boile.
    Jeg deler din bekymring om truppens bredde, men jeg tror som tidligere skrevet ikke, at vi kan tillade os en større trup hverken økonomisk eller rent harmonimæssigt i truppen. I hvert fald ikke før et europæisk gruppespil er garanteret. Men det er klart, at kommer vi i et gruppespil, så må Ståle overveje situationen (hvis det overhovedet er muligt at handle). For vi bliver jo temmelig tynde, hvis Roerslev og Kusk ikke er i betragtning mod større hold, og hvis vi løber ind i skader og karantæner f.eks. til Erik, Kvist, Boile eller Santander.

  2. #1157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    I så fald skal der arbejdes hurtigt. Der er kun en uges tid fra kval til CL-gruppespil er sikret (22-23/8) til transferdeadline (31/8). Hvis EL-gruppespil er nok, kan der være lidt længere tid at løbe på, da vi kan være sikret allerede den 1-2/8 hvis vi vinder i 3. runde af CL-kval.

    Så lad os håbe at Ståle har noget i støbeskeen der kan rykkes på hurtigt, hvis det skulle blive aktuelt.
    Såfremt planen er, at vi skal tilføje noget ved kvalifikation til et gruppespil, så er jeg helt sikker på, at man som minimum ved hvilke(n) spiller(e) man vil rykke på, Man kan måske endda forestille sig, at der ligger en forhåndsaftale som er klar på underskrivelse, såfremt kvalifikation lykkes. En uge bør være rigeligt.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ifølge Ekstra Bladet er Ingvartsen på vej til Genk med en pris på ca. 40 mio http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...getjek/6741418
    Nu er det ikke fordi, at jeg har anset Ingvartsen som en mulighed her. Men det viser vist ret godt, hvad vi som dansk klub er oppe imod, når en Belgisk (sub-top)klub kan lægge de beløb.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg vil gerne slå et slag for Dame N'Doye. Han postede et billede på Instagram for en uge siden, hvor han skrev 'one love' på et gammelt billede i Parken. Ifølge tyrkiske medier (som indrømmet elsker at spekulere i rygter), er Trabzonspors manager utilfreds med sine to angribere (N'Doye og den tidl. Fulham-mand Rodellega). De forsøgte at hente Bony fra City, så det fortæller lidt om niveauet, de kigger på. De skulle være villige til at slippe N'Doye for 1,7 mio euro, da han har kun et år tilbage af kontrakten.

    Hvis nu Santander bliver solgt, er N'Doye imø oplagt. Pieros og Pavlovic er yngre, og det giver god mening at have en rutineret tredjemand. Hvis Trabzonspor henter en stor angriber, må man gå ud fra, de slipper ham for småpenge. Okay, han er fyldt 32, men han passer perfekt i taktikken, kender klubben, og kan slå til fra dag et. Derudover har han nu masser af erfaring fra både subtoppen i Rusland og Tyrkiet, samt fint med spilletid i to forskellige PL-klubber. Han burde have to-tre gode sæsoner i sig endnu. Derudover spiller Trabzonspor i år ikke europæisk, så han er ikke låst. Jeg tror, han er i pipeline mod slutningen af vinduet, som et sikkert kort, i fald man enten kvalificerer sig til CL-gruppespillet eller sælger Santander. Giv ham en kontrakt på 3-4 år a la Kvist og lad ham slutte karrieren i FCK. Der er brug for sikre, rutinerede kort, der ikke skal/vil sælges efter 1-2 år. Transferen af Bengtsson indikerer, at Ståle også tænker i de baner.


  7. #1160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg vil gerne slå et slag for Dame N'Doye.
    Hvis Doye er i nærheden af den spiller han var da han forlod os, er det jo absolut en no-brainer.

    Men det er så også det helt store spørgsmål: Hvilken forfatning er han i?
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #1161
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Hvis Doye er i nærheden af den spiller han var da han forlod os, er det jo absolut en no-brainer.

    Men det er så også det helt store spørgsmål: Hvilken forfatning er han i?
    Jeg har ikke set en eneste kamp med ham hos Trabzonspor, men udfra tal og statistik ser han stadig god ud. Han spillede fast hele sidste sæson som forreste angriber, 27 kampe med 5 mål og 5 assist til følge. Derudover scorede han tre mål i pokalturneringen, hvoraf de to var matchvindermål. Og det på et lidt underpræsterende hold i en god liga. Han scorede både hjemme og ude mod Galatasaray. Vigtigst af alt virker det ikke til, de har spillet med høje indlæg fra baglinjen (ingen af de 5 ligamål var med hovedet). Derfor må det antages, at han kunne score en del mere for et mere dominerende hold i en svagere liga, hvor taktikken passer ham noget bedre.

  10. #1162
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg vil gerne slå et slag for Dame N'Doye. Han postede et billede på Instagram for en uge siden, hvor han skrev 'one love' på et gammelt billede i Parken. Ifølge tyrkiske medier (som indrømmet elsker at spekulere i rygter), er Trabzonspors manager utilfreds med sine to angribere (N'Doye og den tidl. Fulham-mand Rodellega). De forsøgte at hente Bony fra City, så det fortæller lidt om niveauet, de kigger på. De skulle være villige til at slippe N'Doye for 1,7 mio euro, da han har kun et år tilbage af kontrakten.

    Hvis nu Santander bliver solgt, er N'Doye imø oplagt. Pieros og Pavlovic er yngre, og det giver god mening at have en rutineret tredjemand. Hvis Trabzonspor henter en stor angriber, må man gå ud fra, de slipper ham for småpenge. Okay, han er fyldt 32, men han passer perfekt i taktikken, kender klubben, og kan slå til fra dag et. Derudover har han nu masser af erfaring fra både subtoppen i Rusland og Tyrkiet, samt fint med spilletid i to forskellige PL-klubber. Han burde have to-tre gode sæsoner i sig endnu. Derudover spiller Trabzonspor i år ikke europæisk, så han er ikke låst. Jeg tror, han er i pipeline mod slutningen af vinduet, som et sikkert kort, i fald man enten kvalificerer sig til CL-gruppespillet eller sælger Santander. Giv ham en kontrakt på 3-4 år a la Kvist og lad ham slutte karrieren i FCK. Der er brug for sikre, rutinerede kort, der ikke skal/vil sælges efter 1-2 år. Transferen af Bengtsson indikerer, at Ståle også tænker i de baner.
    N'Doye har også en record som mest scorerende spiller i FCKs historie, som han skal erobre tilbage fra Santin! Måske det kan bruges som yderligere motivation for at komme tilbage til FCK. Spøg til side, hvis N'Doye er i en bare nogenlunde forfatning, så kan et stort salg af Santander og et indkøb af Damen vise sig at være en virkelig god transferkabale.

    Vil du linke til N'Doyes instagramprofil? Jeg kan finde en mase forskellige profiller, men de ligner ikke en officiel bruger udover en enkelt profil som er privat, hvorfor man ikke kan se det billede, som du referer til.
    Sidst redigeret af Madsen89 : 12.07.17 kl. 13:55

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1163
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kan de manglende indkøb være pga af dårlig økonomi ? vi har akkurat haft vores måske bedste år økonomisk og solgt spillere for rigtig mange penge , alligevel udnytter vi ikke momentum og ligger afstand til vores konkurrenter , tværtimod kan man sige, er helt med på at du ikke kan erstatte lokale klasse spillere som Delaney,Zanka og Cornelius direkte, men man må kunne købe spillere du ved fra 1 dag levere varen ? og ikke minst sikre din centrale akse ikke er sårbar som ved f.eks skader til en spiller som Kvist eller Erik J

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kan de manglende indkøb være pga af dårlig økonomi ? vi har akkurat haft vores måske bedste år økonomisk og solgt spillere for rigtig mange penge , alligevel udnytter vi ikke momentum og ligger afstand til vores konkurrenter , tværtimod kan man sige, er helt med på at du ikke kan erstatte lokale klasse spillere som Delaney,Zanka og Cornelius direkte, men man må kunne købe spillere du ved fra 1 dag levere varen ? og ikke minst sikre din centrale akse ikke er sårbar som ved f.eks skader til en spiller som Kvist eller Erik J
    Jeg tror at du skal slå koldt vand i blodet, og vente til et europæisk gruppespil evt. bliver sikret. Så tror jeg Ståle rykker igen på transfermarkedet.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1165
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Håber du har ret , men er sgu meget usikker

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror at du skal slå koldt vand i blodet, og vente til et europæisk gruppespil evt. bliver sikret. Så tror jeg Ståle rykker igen på transfermarkedet.
    Enig. Og så er vores trup nok også af en størrelse, hvor der ikke er plads til flere spillere ud over måske et par talenter. Vi skal også sørge for at holde harmoni i truppen, og det gør vi ikke ved at have alt for mange spillere, som ikke får spilletid.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1167
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Og så er vores trup nok også af en størrelse, hvor der ikke er plads til flere spillere ud over måske et par talenter. Vi skal også sørge for at holde harmoni i truppen, og det gør vi ikke ved at have alt for mange spillere, som ikke får spilletid.
    Så du mener der ikke kommer uanset gruppespil ?

  21. #1168
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jo arealet er vel 30 procent mindre end Danmark, men befolkningstallet er jo til gengæld ca det dobbelte K@sper :-) såvidt jeg ved!

  22. #1169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Så du mener der ikke kommer uanset gruppespil ?
    Jeg er meget i tvivl. Jeg kunne forestille mig, at vi kigger efter en central forsvarsspiller, især fordi Boile faldt igennem i går. Det må bekymre, at mulighederne ved siden af Erik er en uprøvet Lüftner, en (omskolet) back og Anton, som er gammel og ofte får småskader. Vi skal vel alligevel hente mindst en næste sommer, hvor Anton må være færdig og Erik måske solgt.

    En løsning kunne være, at vi lejede 1-2 spillere indtil jul. Så har vi bredden indtil Ankersen og Falk er tilbage, og vi hænger ikke fast i for stor en trup til foråret. Vi kan jo passende snuppe Ragner på ½ år leje med en lille købsoption.

    Misser vi gruppespillet, så henter vi stensikkert ikke mere ind uden også at sælge.

  23. #1170
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Misser vi gruppespillet, så henter vi stensikkert ikke mere ind uden også at sælge.
    Det er nok rigtigt vi ikke henter vildt ind, men jeg tror nu at det handler mere om at vi pt. venter og ser hvordan markedet udvikler sig. Lad os sige en spiller som Doye, bliver han solgt, så okay, men hvis vi nærmer os slutningen af vinduet, og hans klub gerne vil af med ham, og det er muligt vi kan hente ham billigt, fordi det er slut i vinduet, så slår vi til. Men der er ingen grund lige pt at betale overpris, hvis det er muligt at vi kan få en bedre handel senere i vinduet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •