Side 83 af 145 FørsteFørste ... 33738081828384858693133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men er det en spiller, vi vil smide 40 millioner for, som eftersigende var Groningens beløb for at lade ham gå? Jeg mener, Brøndby kun skulle have budt 15 mio, hvilket også må være et højt beløb for deres nye økonomiske ansvarlighed.

  2. #1232
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mener at have læst de ville have 15, men BØF bød noget lavere. Hvor kommer de 40 fra?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  3. #1233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis vi kommer i Europa, smider jeg desuden et frækt bud på, at vi henter Erik Sviatchenko hjem.
    Som det også har stået tidligere i tråden her, blev Sviatchenko-muligheden nok en hel del mindre, da Dedrick Boyata for en lille uges tid siden blev meldt ude de næste tre måneder. Sviatchenko spillede da også hele Celtics første CL-kval-kamp mod Linfield.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1234
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Jeg mener at have læst de ville have 15, men BØF bød noget lavere. Hvor kommer de 40 fra?
    Du har ret. Jeg huskede forkert. Det var et år forinden de havde krævet et bud på 30 mio (40 mio svenske kr) og nu skulle prisen angiveligt være 15 mio.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det står ikke direkte - der står kun 'fra Skandinavien' - men et eller andet siger mig, at det er FCK der er ude efter Tibbeling. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lentet/6748604
    Det lyder som ønsketænkning med Tibbling i FCK. Det har der da vist aldrig været noget tegn på. Det mest sandsynlige må være, at han snart er i BIF.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-taet-paa-fck

    Måske lidt off topic, men Perry Kitchen der nu har skrevet med Randers, bekræfter at han for to år siden var meget tæt på at skrive kontrakt med FCK. Istedet blev det Hearts dengang.

  10. #1237
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...38180694032384

    Søren Sorgenfri mener at vide at Tibbling til BIF er lige oppe over.

  11. #1238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så meget for den økonomiske ansvarlighed i deres Strategi version 267.9.
    De havde sat det mål, at de skulle sælge for 15 mio i sommerens transfervindue. Indtil videre har de kun solgt Kwarasey til Vålerenga og ham har de formentlig ikke fået ret meget for. I stedet har de indtil videre købt 4 spillere (Bellot, Fisker, Blazek og Vigen). Og så nu plus måske Tibbling og/eller Marcondes?

    Hvis de 15 mio var netto transfervindue, så skal de i hvert fald have solgt flere end bare Rønnow. Kunne Mukthar måske være på vej ud? Ellers har de både Mukthar, Fisker og Tibbling/Marcondes til at dække 8'er og 10'er positionen og alle 3 må vel formodes at være startere. Læg dertil Vigen og Nørgaard til 6'eren. Jeg aner ikke hvilken position Blazek og Halimi spiller på midtbanen. Måske de vil omskole til 3-6-1 bare for at få plads til alle deres midtbanespillere? Det kan de også næsten ligeså godt, da de har for vane at spille uden en venstre back.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Så meget for den økonomiske ansvarlighed i deres Strategi version 267.9.
    De havde sat det mål, at de skulle sælge for 15 mio i sommerens transfervindue. Indtil videre har de kun solgt Kwarasey til Vålerenga og ham har de formentlig ikke fået ret meget for. I stedet har de indtil videre købt 4 spillere (Bellot, Fisker, Blazek og Vigen). Og så nu plus måske Tibbling og/eller Marcondes?

    Hvis de 15 mio var netto transfervindue, så skal de i hvert fald have solgt flere end bare Rønnow. Kunne Mukthar måske være på vej ud? Ellers har de både Mukthar, Fisker og Tibbling/Marcondes til at dække 8'er og 10'er positionen og alle 3 må vel formodes at være startere. Læg dertil Vigen og Nørgaard til 6'eren. Jeg aner ikke hvilken position Blazek og Halimi spiller på midtbanen. Måske de vil omskole til 3-6-1 bare for at få plads til alle deres midtbanespillere? Det kan de også næsten ligeså godt, da de har for vane at spille uden en venstre back.
    Altså de går vel efter EL og hive penge hjem den vej, hvis det ikke går sælger de nok. Eller kalder på Jan. Måske begge ting. Jeg frygter de får lokket Rønnow til at blive.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men det beviser jo bare igen og igen at deres såkaldte økonomiske ansvarlighed ikke er en hujende skid værd og at de pisser på deres aktionærer og fans. Intet nyt der tilsyneladende.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1241
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men det beviser jo bare igen og igen at deres såkaldte økonomiske ansvarlighed ikke er en hujende skid værd og at de pisser på deres aktionærer og fans. Intet nyt der tilsyneladende.
    Deres hovedaktionær er ham der bestemmer og de fleste andre er fans der hellere vil nye spillere en en kedelig strategi.
    De skal jo nok finde en måde at bilde sig selv ind på det er ren 6.4. Alt er fint på Vestegnen.

    Jeg undrer mig lidt over hvis de hiver en midtbanespiller mere, mens deres forsvar er pivringe over stort set hele liljen. Virker ikke så balanceret.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  18. #1242
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Deres hovedaktionær er ham der bestemmer og de fleste andre er fans der hellere vil nye spillere en en kedelig strategi.
    De skal jo nok finde en måde at bilde sig selv ind på det er ren 6.4. Alt er fint på Vestegnen.

    Jeg undrer mig lidt over hvis de hiver en midtbanespiller mere, mens deres forsvar er pivringe over stort set hele liljen. Virker ikke så balanceret.
    Coach har udtalt at han vil have en midtbane spiller mere samt en back. Har ikke lige kilden ved hånden

  19. #1243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Coach har udtalt at han vil have en midtbane spiller mere samt en back. Har ikke lige kilden ved hånden
    Det er søgt nok at de render rundt og kalder ham der campingfætteren for Coach. Please, skal vi nu også til at gøre det?
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  20. #1244
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Deres hovedaktionær er ham der bestemmer og de fleste andre er fans der hellere vil nye spillere en en kedelig strategi.
    Jeg tror nu nok, at ganske mange af deres fans er ved at være godt trætte af at hænge med røven i vandskorpen og skal gennem den ene emission efter den anden og skal høre for det fra vores side. Det er de fleste af dem, jeg kender. Dem der har en smule fornuft i hver fald. :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men det beviser jo bare igen og igen at deres såkaldte økonomiske ansvarlighed ikke er en hujende skid værd og at de pisser på deres aktionærer og fans. Intet nyt der tilsyneladende.
    Det viser vel bare, at de ser det samme som mange andre, nemlig at FCK er til at konkurrere med i år. Selvfølgelig skal de da tage chancen nu og bruge lidt penge. De har ikke brugt mange penge indtil nu og får de også Tibbling forholdsvis billigt, så skal de da gøre det. Rønnow har desuden en lang kontrakt og kan sikkert overtales til en sæson mere med nuværende situation. Ham kan de sælge næste år også. Det er nogle investeringer, som kan forrentes mange gange, hvis FCK ikke kommer i omdrejninger. Vi ryster måske på hovedet af manglende ansvarlighed, men sandheden er vel desværre, at de har gjort det ret godt i dette vindue.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •