Side 86 af 145 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lokomotiv luxus: prøv at sætte din start 11 hvis du havde begge trupper ( bif og fck ) til rådighed ... 4-4-2 og ligegyldigt om det er diamant eller flad midtbane ...

  2. #1277
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hehe, du kan ikke sammenligne en mand som Mukhtar der er tidligere Bundesliga og Benfica spiller med Vigen som næsten ikke kunne komme på hold o Championship og Tibbling der spillede halvdelen af Groningens kampe sidste sæson. Mukhtar er over Brøndbys niveau og undtagelsen her. Sæt Brøndby og FCK op mand for mand og vælg så med hånden på hjertet hvem du helst vil have. Jeg ser kun 2 fra de gule. Tyskeren og Rønnow. Jeg er nervøs pt. pga den måde vi spiller på, men jeg er absolut ikke nervøs over at de gule køber et par U21 spillere- De tager ikke mesterskabet for os i denne sæson, det kan og vil jeg godt garantere :)
    Hele bifs midtbane > klasser over FCK's om man vil det eller ej
    At man prøver at benægte det undre mig faktisk en del, ville til hver en tid skifte matic, gregus og Kvist med deres midt

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #1278
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hele bifs midtbane > klasser over FCK's om man vil det eller ej
    At man prøver at benægte det undre mig faktisk en del, ville til hver en tid skifte matic, gregus og Kvist med deres midt
    Det er jo chokerende læsning det der. At man hånden på hjertet kan mene at deres midtbane er bedre end vores. Jeg er ked af at sige det ven, men du har altså ikke forstand på fodbold så : D

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1279
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Lokomotiv luxus: prøv at sætte din start 11 hvis du havde begge trupper ( bif og fck ) til rådighed ... 4-4-2 og ligegyldigt om det er diamant eller flad midtbane ...
    Den er så søgt, den med at vælge startopstilling, fordi det kommer jo ikke kun an på navn, niveau og potentiale, men også relationer og form. Ja, selvfølgelig er Ankersen og Falk på mit hold, men de kan risikere først at være tilbage i form til foråret, hvor vi kan være langt bagud som 14/15. Ja, Kvist i form er blandt de bedste i Superligaen, men i nuværende forfatning ville han aldrig komme på mit hold. Det ville backs heller ikke, og jeg ville nok gå med en midterstopper fra hvert hold. Det samme oppe foran.

    Bottom line: Jeg mener bare, at når alt tælles med - skader, form, relationer, kvalitet og bredde - så er BIF minimum lige så stærke som os på nuværende tidspunkt. Faktisk vil jeg kalde dem stærkere, da det de manglede i seneste sæson var kvalitet i bredden. Det virker Vigen, Tibbeling og den nye venstre back bestemt til at give dem. Samtidigt sejler vi rundt, og vi så i onsdags, at Ståle eksempelvis ikke stoler på sin egen bredde ved at lade Thomsen og Kusk varme op i 90 minutter, mens Toutouh hev efter vejret og var ved at koste på banen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af George Se meddelelser
    Men stadig helt vildt at de får ham til den pris. Vi må bare erkende at de er goe til at forhandle derude!!
    Men hvis Groningen er opsat på, at han skal væk og sætter en pris på 15 mio, så er det ikke svært at forhandle den pris ned, hvis der mere eller mindre kun er 1 klub, der er interesseret i spilleren. Men jo, det er da tankevækkende, at Groningen eftersigende sagde nej tak til et bud på 30 mio fra Italien for 1 år siden og nu lader ham gå for 10% af det bud.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ja, Kvist i form er blandt de bedste i Superligaen, men i nuværende forfatning ville han aldrig komme på mit hold. Det ville backs heller ikke....
    Whooooah... ro på nu. Brøndby's absolut svageste punkt hele sidste sæson var deres venstre back. Og i går blev han flået ud i halvlegen til fordel for Sven Crone.
    Du kan ikke i ramme alvor mene at Sikosek/Crone er bedre end Bengtsson/Boilesen??

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #1282
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Whooooah... ro på nu. Brøndby's absolut svageste punkt hele sidste sæson var deres venstre back. Og i går blev han flået ud i halvlegen til fordel for Sven Crone.
    Du kan ikke i ramme alvor mene at Sikosek/Crone er bedre end Bengtsson/Boilesen??
    De har lige lejet en Leipzig spiller for et år, der spillede en del kampe for ingolsstadt sidste år. Umiddelbart synes jeg det er meget tæt, men de har altså gode spillere der passer til systemet. Vi er vel stadig favoritter og vi kommer til at hæve niveauet - men de tydelige problemer i truppen vil genere os hele sæsonen hvis de ikke rettes.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1283
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ja, men hvis manden var så dygtig som man vil gøre ham til, ville han så ende i Brøndby der ikke har vundet noget i 15 år for 3 millioner kroner? Det siger jo alt. Han er sikkert en fin spiller, men jeg får opkastfornemmelser over den angst der efterhånden er ved at sprede sig på diverse medier, fordi de gule køber et par U21 spillere. Når vi køber etablerede landsholdsspillere, så køber Brøndby U21 spillere. Også det siger alt.
    Og andre får opkastfornemmelser af den fornægtelse der kan ligge hos folk, når det kommer til BIF.

    Du skaber din egen sandhed.. Du nævner at han "kun" har spillet halvdelen af kampene i Æresdivisionen sidste år.
    Men glemmer han udover det har mindst en fuld sæson i meget højt gear.
    Han har masser af kampe i Allsvenskan og nogle ret stærke u-holdsmeritter.

    Han er 22 år og et kig på youtube vidner om en meget pasningsstærk energibombe med godt drev med bolden.
    Hvem kan ikke bruge det for 3,75 mio?

    Tilsyneladende ikke os, nej, for hvor vi dog er enige er at man må formode FCK kunne gafle ham, hvis vi virkelig ville.

    Og det undrer mig blot en anelse at vi ikke slår til...

    Sidst men ikke mindst, vi er bedre spiller for spiller, siger du. Måske. Men hvorfor er det at Luftner allerede er udråbt som profil? Matic så spændende ud men fremstår middelmådig... Pukki og Wilczek har scoret et hav af mål - hvorfor er det en selvfølge at vores 3 angribere er bedre? Pyros kender vi reelt ikke rigtig noget til.
    Jeg tror såmænd du har ret! Men den totalt unuancerede tilgang til tingene forstår jeg ikke helt.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #1284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kan I eventuelt ikke starte en tråd om transfers fra de andre klubber og lade denne være en FCK tråd. Hvis Lobotka ryger til Celta for 40 millioner og en klub i en bedre liga med meget mere opmærksomhed sælger et talent for 500t euro, så vil jeg rigtig gerne se ham bryde igennem før jeg melder dommedag. Der kommer af og til spændene navne til suppen og på papiret ser det spændene ud, men ofte ender det ikke med succes. Van der Vaart til FCM, Bruniho det samme og han blev vurderet til at være dobbelt så god som Corner af halvdelen herinde. Sana, det store Ajax talent, røg til Malmø og er nu i AGF..... lad os nu se.

    Egentlig er jeg ganske tilfreds med at superligaen ser stærkere ud i år, det kan kun gøre os bedre. Når vi har spillet de næste 3-4 kampe, så er det tid til at gøre status og se om der skal tilføres lidt ekstra... indtil da - ro på.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1285
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Han er 22 år og et kig på youtube vidner om en meget pasningsstærk energibombe med godt drev med bolden.
    Hvem kan ikke bruge det for 3,75 mio?

    Tilsyneladende ikke os, nej, for hvor vi dog er enige er at man må formode FCK kunne gafle ham, hvis vi virkelig ville.

    Og det undrer mig blot en anelse at vi ikke slår til...
    Med mindre vores økonomiske situation er alvorlig - hvilket i så fald er holdt godt hemmeligt - så er der ingen tvivl om, at vi kunne have gaflet ham. Alene det bud vi ville kunne give Groningen vil kunne spolere BIFs chance. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at han ville være interesseret i os, men tilbyder vi Groningen 10 mio, så sælger de jo ikke til BIF for 3,5.
    Man må også gå ud fra, at han er en spiller vi kender og har vurderet - ellers er vores scouting jo ikke-eksisterende. Dermed kan der kun være én konklusion, nemlig at det ikke er en spiller, som vi har været alvorlig interesseret i. Dvs man har enten ikke ment han har klassen, ment at han ikke passer i vores system eller ikke ment at han dækker vores mangler. Det kan måske undre os, men jeg kan ikke se andre muligheder.

    Vi må selvfølgelig anerkende BIF for deres hold, men vi bør stadig på papiret være bedre. Også må midtbanen, når spillere er tilbage og i form. Vi vil måske i en periode se dårligere ud resultat- og spillemæssigt, men vi bør komme ovenpå igen indenfor lidt tid, når vores hold er lidt bedre sammentømret.

    Det bekymrer og irriterer selvfølgelig, at BIF efterhånden ser så stærke ud. Deres potentiale i truppen er enormt, men lad os nu se, om alle de unge alle præsterer, om de kan holde på truppen, og hvordan de f.eks. reagerer på et europæisk gruppespil. Forøvrigt kan de også kun spille med 4 på midten af gangen, så lad os nu se, hvordan de klarer det med harmonien i truppen, når de sikkert alle er "lovet" spilletid.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med mindre vores økonomiske situation er alvorlig - hvilket i så fald er holdt godt hemmeligt.
    Vi kan ihvertfald konstatere, at ledelsen har udbetalt 98,8 mio i udbytte til aktionærerne, i stedet for at give den sportslige ledelse flere penge at arbejde med - så FCK kan blive fast inventar i Champions League.

    I min verden bliver Boilesen aldrig centerforsvar, og jeg kunne godt frygte, at Ståle er/var blevet lidt for forelsket i den ide. Lüftner ser god ud, men er urutineret og kender ikke systemet, og med tanke på Brøndbys oprustning, ser jeg gerne, at vi forstærker os med endnu en spiller i centerforsvaret. Jeg synes Ståle skal have noget at vælge imellem.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1287
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi bør forsøge at leje Daniel Amartey - han er lige præcis den 'schweizerkniv' som truppen står og mangler.
    Højreback - tjek.
    Centerforsvaret - tjek.
    Midtbane ( fysisk monster) -tjek.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #1288
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Vi kan ihvertfald konstatere, at ledelsen har udbetalt 98,8 mio i udbytte til aktionærerne, i stedet for at give den sportslige ledelse flere penge at arbejde med - så FCK kan blive fast inventar i Champions League.
    Sidste sker næppe efter den nye strukturændringer. Det løb kørte desværre med nedskæringer efter 10/11. Jeg vil dog gerne sige, at hvis vores forretning ikke udbetaler noget udbytte til investorerne, så ville de jo næppe være der i første omgang. Så det bliver vi selvfølgelig nødt til i et vist omfang.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #1289
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Vi bør forsøge at leje Daniel Amartey - han er lige præcis den 'schweizerkniv' som truppen står og mangler.
    Højreback - tjek.
    Centerforsvaret - tjek.
    Midtbane ( fysisk monster) -tjek.
    Hvis vi lejer Amartey, hvilket jeg ikke tror er realistisk, så starter jeg en mindre borgerkrig, hvis vi smider ham ned på højrebacken.

  27. De følgende 8 brugere er enige:

  28. #1290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Amartey lyder meget urealistisk. Men det er klart, at med Høglis skade, så er vi nødt til at handle på højre back enten med køb eller leje. Jeg har ikke styr på, hvad der er af muligheder, men det evige bud i Linus Wahlqvist giver på mange måder god mening, da han ud over backen også kan dække centralt, hvor vi også er tynde. Desuden er Norrkøbing allerede ude af Europa. Men om han er god nok eller passer ind, ved jeg faktisk ikke. Men positionsmæssigt på banen ville det give mening.

    Forøvrigt er vi efter de sidste ugers spillemæssigt nedtur og BIFs mange hypede indkøb også i en situation, hvor et stort/godt indkøb virkelig ville varme. Alt for meget positiv fokus er gået den vej og negativt omtale vores. Et godt indkøb vil kunne ændre dette.

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •