Side 87 af 145 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mener ikke løsningen er Armatey, med mindre han har udviklet sine evner med bolden i England.. Hans fysiske egenskaber er fremragende, men vi har i langt højere grad brug for en boldfast spiller, der ikke smider bolden væk, hver gang der kommer pres på. Højbjerg er min drøm, men han er nok endnu mere urealistisk end Armatey.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mener at Atiba har udløb med Besiktas om et år, så han burde være mulig. Han er dog 34 så det kører nok på sidste vers, men han kunne slutte sin karriere hos os.
    Han var fast mand i sidste sæson

  4. #1293
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg mener at Atiba har udløb med Besiktas om et år, så han burde være mulig. Han er dog 34 så det kører nok på sidste vers, men han kunne slutte sin karriere hos os.
    Han var fast mand i sidste sæson
    Skal vi have gamle spillere på holdet, så leder 35 årlige Zaccardo også efter klub. Han har vundet VM og kan dække centralt og højre back... vi har virkelig bare ikke haft succes's med gamle forsvarsspillere :)

  5. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Jeg mener at Atiba har udløb med Besiktas om et år, så han burde være mulig. Han er dog 34 så det kører nok på sidste vers, men han kunne slutte sin karriere hos os.
    Han var fast mand i sidste sæson
    Skal vi ikke lade brøndby om at hente gamle koryfæer hjem? Jeg ville ihvertfald være meget lunken omkring en 34 årig Atiba

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1295
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tænker også lidt i lyset af, at vi får Keita tilbage til nytår og jeg håber at han kommer til at spille en rolle på førsteholdet. Han er fast mand hos Halmstad, men på den anden side så har de ikke prøvet at vinde en fodboldkamp siden han kom til.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvis vi lejer Amartey, hvilket jeg ikke tror er realistisk, så starter jeg en mindre borgerkrig, hvis vi smider ham ned på højrebacken.
    Ankersen er tilbage om godt fire uger, så naturligvis skal han ikke parkeres permanent på højreback - så pak du blot geværet væk igen :-)
    Amartey kan agerer brandslukker her og nu - ikke kun som støtte til den unge Mads Roerslev - men i den grad også til centerforsvaret, hvor vi på
    nuværende tidspunkt, kun har Johansson og Lüftner til rådighed.
    I øvrigt har du ret - når du fornemmer et stærkt element af ønsketænkning...
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1297
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og andre får opkastfornemmelser af den fornægtelse der kan ligge hos folk, når det kommer til BIF.

    Du skaber din egen sandhed.. Du nævner at han "kun" har spillet halvdelen af kampene i Æresdivisionen sidste år.
    Men glemmer han udover det har mindst en fuld sæson i meget højt gear.
    Han har masser af kampe i Allsvenskan og nogle ret stærke u-holdsmeritter.

    Han er 22 år og et kig på youtube vidner om en meget pasningsstærk energibombe med godt drev med bolden.
    Hvem kan ikke bruge det for 3,75 mio?

    Tilsyneladende ikke os, nej, for hvor vi dog er enige er at man må formode FCK kunne gafle ham, hvis vi virkelig ville.

    Og det undrer mig blot en anelse at vi ikke slår til...
    Energibombe??! Tibbling er først og fremmest en dygtig tekniker - og har gennem årene fået ry for at være lidt af en luksusspiller, der ikke rigtigt gider løbe en hel kamp. Et indtryk hans vægtproblemer også har bidraget til. Man kan godt undre sig lidt over, hvad han skal i Zorningers bevægelsesanlagte system - men omvendt kan det måske være tyskeren, der får Tibbling i form og får hans karriere på ret spor. Det er dog ikke givet på forhånd.

    Derudover undrer jeg mig stadig over, at BØF har forstærket sig til højre og venstre, men ikke i midterforsvaret, hvor de virkelig ikke er særligt stærkt besat. Vi så det i pokalfinalen, hvor vi konsekvent lossede lange bolde op i hovedet på Røcker og Hermansson - og vandt kampen på det. De er langsomme og placeringssvage - og det undrer virkeligt, at BØF holder fast i dem, når man tager Zorningers spillestil med højt pres i betragtning. Ser man på transfervinduets plusser og minusser, synes jeg, BØF skal være meget mere misundelige på vores køb af Lüftner end vi på Tibbling.

  12. #1298
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Energibombe??! Tibbling er først og fremmest en dygtig tekniker - og har gennem årene fået ry for at være lidt af en luksusspiller, der ikke rigtigt gider løbe en hel kamp. Et indtryk hans vægtproblemer også har bidraget til. Man kan godt undre sig lidt over, hvad han skal i Zorningers bevægelsesanlagte system - men omvendt kan det måske være tyskeren, der får Tibbling i form og får hans karriere på ret spor. Det er dog ikke givet på forhånd.

    Derudover undrer jeg mig stadig over, at BØF har forstærket sig til højre og venstre, men ikke i midterforsvaret, hvor de virkelig ikke er særligt stærkt besat. Vi så det i pokalfinalen, hvor vi konsekvent lossede lange bolde op i hovedet på Røcker og Hermansson - og vandt kampen på det. De er langsomme og placeringssvage - og det undrer virkeligt, at BØF holder fast i dem, når man tager Zorningers spillestil med højt pres i betragtning. Ser man på transfervinduets plusser og minusser, synes jeg, BØF skal være meget mere misundelige på vores køb af Lüftner end vi på Tibbling.
    Det tror jeg er meget simpelt. Det vigtigste for Brøndby er de kan presse konstant, og det kræver friske spillere på midtbanen og angrebet. Sidste sæson havde de ikke det til sidst, men det vil de have nu, fordi specielt midtbanen er blevet væsentligt forstærket. Desuden har de hentet tre til det centrale forsvar det sidste års tid. Ståle bygger op bagfra, og Zorniger bygger op forfra.

  13. #1299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Derudover undrer jeg mig stadig over, at BØF har forstærket sig til højre og venstre, men ikke i midterforsvaret, hvor de virkelig ikke er særligt stærkt besat. Vi så det i pokalfinalen, hvor vi konsekvent lossede lange bolde op i hovedet på Røcker og Hermansson - og vandt kampen på det. De er langsomme og placeringssvage - og det undrer virkeligt, at BØF holder fast i dem, når man tager Zorningers spillestil med højt pres i betragtning. Ser man på transfervinduets plusser og minusser, synes jeg, BØF skal være meget mere misundelige på vores køb af Lüftner end vi på Tibbling.
    Er det ikke lidt en myte mht deres ringe forsvar? De lavede et par koks i pokalen og så ringe ud i en kamp mod Viborg. Ellers har de da set særdeles stærke ud også mod os. Hvis deres nye back er god og deres midtbane kommer til at præstere, så ser de i mine øjne meget homogene ud. Så må vi håbe, at vores hold bare er en anelse stærkere hele vejen rundt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det tror jeg er meget simpelt. Det vigtigste for Brøndby er de kan presse konstant, og det kræver friske spillere på midtbanen og angrebet. Sidste sæson havde de ikke det til sidst, men det vil de have nu, fordi specielt midtbanen er blevet væsentligt forstærket. Desuden har de hentet tre til det centrale forsvar det sidste års tid. Ståle bygger op bagfra, og Zorniger bygger op forfra.
    Ja, det har du nok ret i. Men det ændrer ikke på, at de stadig har et svagt punkt i midterforsvaret. Hvis de ikke agter at gøre noget ved det, skal vi blot sige mange tak og håbe, at vi og alle andre hold vil udnytte det lige så konsekvent i løbet af sæsonen, som vi gjorde i pokalfinalen.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1301
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle Solbakken udtaler: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-trods-skader/

    - Planen er, at Nicolai Boilesen og måske også unge Mads Roerslev skal dække højre back. Vi skal dog ikke bare kaste Roerslev ind på et hold, der ikke fungerer, siger Ståle Solbakken.

    - Vi er tilfredse med situationen, som det ser ud lige nu. Vi har en del skader lige nu, men det fungerer jo ikke sådan, at bare fordi vi har skader, og nye spillere ikke fungerer, så køber vi nye med det samme.


    Han virker ret afvisende over for at hente nye spillere lige nu - men gad godt vide hvad planen er hvis vi får en karantæne/skade i forsvaret nu... Skader eller ej, så har vi kun to decideret forsvarsspillere på højt niveau (Luftner, Johansson) og en Boilesen der samtidig skal være backup for både venstre og højre back. Der er simpelthen for lidt!


  18. #1302
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne Sebastian Larsson ikke være en god løsning? Han kan både spille wingback og midtmidt, har en masse erfaring og er skandinaver? Han er pt. ikke på kontrakt nogen steder, er klar over lønnen nok ikke vil være helt lav, men ja - tænker han kunne passe godt ind?

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1303
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det kunne være et genialt valg. Desuden kender han Ståles skandinaviske zoneforsvar fra landsholdet, og han har oplagte lederkvaliteter fra tiden i Sunderland. Sebastian Larsson må meget gerne være Ståles sidste signing i dette vindue, hvis man spørger mig.

  21. #1304
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det vil være idioti at købe en ny midtbanespiller på nuværende tidspunkt. Truppen mangler i den grad en ekstra centerforsvarer, og jeg fatter ikke, at Ståle er tilfreds med den nuværende bemanding.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1305
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    hehe Lüftner - højt niveau, jo jo :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •