Side 71 af 145 FørsteFørste ... 21616869707172737481121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg holder på Toivonen.

    https://www.transfermarkt.de/ola-toi.../spieler/36500

    Men det kunne da være interessant med lidt lækkert sydamerikansk fiksfakserier i front, såfremt Santander skifter væk :-)
    Toivonen kunne være et godt bud, hans kontraktmæssige forhold taget i betragtning. Derudover tror jeg man vil hente yderligere en spiller, hvis Santander sælges. Jeg har på fornemmelsen, at FCK har fået et Cardiff-agtigt bud, og de penge skal investeres sportsligt. Derfor er mit bud, at der hentes en direkte erstatning til angrebet aka Toivonen, og en midtbanespiller med kreative forcer der primært spiller centralt.

  2. #1052
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I hele den her angriberkabale er det dog også interessant at høre Ståle udtale, at vi hele tiden tilpasser vores system, og at vi i nogle kampe måske spiller med en offensiv bag en angriber. Det har vi i den grad også typerne til. Kusk, Toutouh, Falk og Thomsen har vel alle færdighederne til at ligge i mellemrummet. Er selvfølgelig med på, at vi henter en angriber, hvis Santander bliver solgt, men alligevel interessant :-)

    Ståle siger det her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...en-paa-stilen/

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1053
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Er der egentlig nogle gode bud på en angriber, hvis Santander skulle blive solgt. Bendtner er i Rosenborg, Gytkjær i Polen, Fischer er røget til Mainz, Marcus Berg til Emiraterne - det er ikke et oplæg til om de er interessante eller ej, men de har været nævnt. Tilbage er Ingvartson hos FCN, som lyder dyr og trods alt slog han ikke til det da der var god modstand under U21 EM.
    Hvis man lister et par af de (udenlandske) angribere, som er rygtet til FCK det seneste års tid, er status:

    Moussa Konate
    Moussa Konate blev rygtet til København sidste sommer, men han blev både meldt for dyr og interessant for større adresser (West Brom, Brighton, Hull, Tottenham, Chelsea og Arsenal blandt andet). Et skifte fra schweiziske Sion blev imidlertid aldrig til noget, og siden har der været mere stille omkring ham. Hans kontrakt udløber om et år, hvilket burde sende hans pris ned i et leje, hvor København kan være med. Spørgsmålet er, om han stadig har muligheder bedre steder i dette transfervindue.

    Marcus Antonsson
    Antonsson skiftede til Leeds i sidste sommers transfervindue, hvor FCK (og blandt andet Sevilla) også var meldt interesseret. Efter en udmærket start i England, havde han det meget svært i det netop overståede forår. Er derfor allerede rygtet tilbage til Sverige, hvor København selvfølgelig sagtens kan være med. Spørgsmålet er om hans niveau er højt nok til at erstatte Santander og hvad trænerskiftet (til dansk/spanske Thomas Christiansen) i Leeds kommer til at betyde.


    Derudover har der været løsere rygter om en del unge angribere, som dog næppe er udset til direkte erstatninger for en spiller af Santanders kaliber såfremt, der skulle være hold i de rygter. Blandt andet Stephen Odey, Erling Braut Håland og Jesper Karlsson.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  5. #1054
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kunne godt have tænkte mig Simon T i FCK, men ligner vist mere og mere bøf napper ham ! Puha de ser sgu stærke ud etterhånden mens vi ser væsentlig svagere ud pt

  6. #1055
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne godt have tænkte mig Simon T i FCK, men ligner vist mere og mere bøf napper ham ! Puha de ser sgu stærke ud etterhånden mens vi ser væsentlig svagere ud pt
    Hvem er Simon T.?

  7. #1056
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Hvem er Simon T.?
    Mon ikke der menes ham her?

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...k-europamester
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. #1057
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Hvem er Simon T.?
    Simon Tibbling.

  9. #1058
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne godt have tænkte mig Simon T i FCK, men ligner vist mere og mere bøf napper ham ! Puha de ser sgu stærke ud etterhånden mens vi ser væsentlig svagere ud pt
    Altså, det Brøndby, der har mistet Kwarasey, Phiri, Kahlenberg, Austin samt Holst og den anden vej har fået en fra Randers, En fra Leipzigs 2. hold (som i en alder af 26 år aldrig har spillet en kamp i noget lands øverste fodboldrække) og en fra Mainz' 2. hold (på leje), ser stærke ud?

    Mens FCK - der indtil videre har sagt farvel til Augustinsson og Cornelius men har fået Sotiriou, Lüftner samt Bengtsson (og Thomsen tilbage) - ser væsentlig svagere ud?

    Historien kan godt vise, at du får ret. På papiret ser det dog ikke sådan ud - hverken kvantitativt eller kvalitativt.
    Sidst redigeret af Elver : 03.07.17 kl. 07:44
    Hejsa
    Elver's Avatar


  10. #1059
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Altså, det Brøndby, der har mistet Kwarasey, Phiri, Kahlenberg, Austin samt Holst og den anden vej har fået en fra Randers, En fra Leipzigs 2. hold (som i en alder af 26 år aldrig har spillet en kamp i noget lands øverste fodboldrække) og en fra Mainz' 2. hold (på leje), ser stærke ud?

    Mens FCK - der indtil videre har sagt farvel til Augustinsson og Cornelius men har fået Sotiriou, Lüftner samt Bengtsson (og Thomsen tilbage) - ser væsentlig svagere ud?

    Historien kan godt vise, at du får ret. På papiret ser dog ikke sådan ud - hverken kvantitativt eller kvalitativt.
    Der er jeg godt nok uenig.

    Brøndby har mistet en stamspiller i Phiri - forøvrigt en stamspiller som ikke har været ret god i år. Austin har budt lidt ind til sidst, men næppe det store afsavn. Fisker er vi nok alle enige om, forventes at gå direkte ind og forstærke og Tibbling ser særdeles spændende ud. De andre kender jeg ikke. men det gjorde jeg heller ikke med Muhktar. Jeg synes ikke det er at stramme den, at kalde BIF for stærkere på papiret, især hvis de får succes med at hente Tibbling. Jeg forventer forøvrigt heller ikke, at BIF er færdige med at købe ind. Og eftersom de var forholdsvise stærke sidste år, så er de vel også forventet stærke i år som Sir Lanng skriver.

    Samtidig synes jeg også, at det er en no-brainer, at vi er i hvert fald fra sæsonstart er svagere besat. Det kan sagtens være, at Luftner og Sotitiou forstærker os på sigt, men på kort sigt er vi uden tvivl svagere med Zankas og Corners afgang.

    Jeg kan sagtens forstå Sir Lanngs bekymringer. På papiret er forskellen mellem BIF og FCK blevet mindre, men selvfølgelig skal vi vinde DM alligevel med den enorme pointmæssige forskel sidste år. Jeg synes dog nok godt, at man kan være en smule smånervøs for de første kampe i Europa, hvor vi år ikke får en walkover. Det bliver ikke for småbørn.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1060
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er jeg godt nok uenig.

    Brøndby har mistet en stamspiller i Phiri - forøvrigt en stamspiller som ikke har været ret god i år. Austin har budt lidt ind til sidst, men næppe det store afsavn. Fisker er vi nok alle enige om, forventes at gå direkte ind og forstærke og Tibbling ser særdeles spændende ud. De andre kender jeg ikke. men det gjorde jeg heller ikke med Muhktar. Jeg synes ikke det er at stramme den, at kalde BIF for stærkere på papiret, især hvis de får succes med at hente Tibbling. Jeg forventer forøvrigt heller ikke, at BIF er færdige med at købe ind. Og eftersom de var forholdsvise stærke sidste år, så er de vel også forventet stærke i år som Sir Lanng skriver.

    Samtidig synes jeg også, at det er en no-brainer, at vi er i hvert fald fra sæsonstart er svagere besat. Det kan sagtens være, at Luftner og Sotitiou forstærker os på sigt, men på kort sigt er vi uden tvivl svagere med Zankas og Corners afgang.

    Jeg kan sagtens forstå Sir Lanngs bekymringer. På papiret er forskellen mellem BIF og FCK blevet mindre, men selvfølgelig skal vi vinde DM alligevel med den enorme pointmæssige forskel sidste år. Jeg synes dog nok godt, at man kan være en smule smånervøs for de første kampe i Europa, hvor vi år ikke får en walkover. Det bliver ikke for småbørn.
    Så Brøndbys nye spillere, som du ikke kender, gør dem bedre, mens vores nye spillere, som du ikke kender, gør os dårligere? Du kan godt selv se, at det er lidt paradoksalt, ikke?
    Mvh.
    Dane


  13. #1061
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis folk der mener at forkskellen mellem Brøndby og FCK er blevet mindre mener det med at FCK måske kun vinder ligaen med 12 point næste sæson og ikke 22 så er jeg tilbøjelig til at give dem ret.

    Hvis de derimod mener det som om at det skal ses som om vi efterhånden kun er 60-40 favoritter til mesterskabet, well, så må jeg nok bare sige at vi ser meget forskelligt på deres styrker.

    Desuden mister de jo nok Rønnow (hvis de da skal leve op til deres transfer budget?) Det er altså mange point han er værd
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1062
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvem ringer lige til Ståle, og fortæller at Tibbling kan købes fri? Vi skal bare lægge en smule mere på bordet end bif. Årets penis-transfer, Amartey style.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1063
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Så Brøndbys nye spillere, som du ikke kender, gør dem bedre, mens vores nye spillere, som du ikke kender, gør os dårligere? Du kan godt selv se, at det er lidt paradoksalt, ikke?
    Det er jo ikke det, jeg skriver.

    Men at tage en (i denne sæson) middelmådig Phiri væk og sætte en rigtig god Fisker ind er i min verden at styrke startopstillingen. Selvfølgelig er der nogle spørgmålstegn ved de nye "ukendte", men det er jo ikke ligefrem (uundværlige) profiler, som de skal erstatte (hvad det er hos os). Samtidig kan du da ikke være uenig i, at vi med al sandsynlighed PÅ KORT SIGT er svækket med Zanka og Corners afgang?


    Men det er da spændende at høre. Synes du ikke, at
    1) BIFs er på papiret blevet stærkere (i det mindste) i startopstillingen?
    2) FCK er på papiret blevet svagere?

  18. #1064
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I tillæg er Ankersen ude til september, vi er mere end tidligere sårbar flere steder på banen ! Sidste sæson kunne vi spille mindre godt i superligaen , vi kunne klarer os i Europa grundet vores fysiske styrke som Cornelius gav os. Meget mulig jeg er pessimist men jeg frygter sgu denne sæson hvis vi ikke handler mere .

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1065
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Og vi mangler Falk i opstarten og delaney er væk. Fra bedste periode sidste år kommer vi til at mangle Ankersen, Zanka, Ludwig, Falk, Delaney og Cornelius. Jeg frygter en rigtig grim sæsonstart. Bliver vi mestre, ja det tror jeg. Bliver jeg super overrasket hvis i år er en af "de der" sæsoner, nej det gør jeg ikke. Iøvrigt har FCM samlet et rigtig habilt hold og har lagt sig fast på en spillestil. De henter mange flere point næste sæson.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •