Side 85 af 145 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hm skulle vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet...der er spillet en liga kamp og 2 kampe i kval. til CL. hvor vi mødte et hold der godt kunne spille fodbold. Jeg er sikker på at Ståle og co. har helt styr på det og problemet (hvis der er nogen) De har ikke spillet deres bedste kampe men FCK er det hold der har solgt de fleste spillere af alle hold i den hjemlige liga. Jeg ved ikke lige hvad i forventer som fans, men de skal vel lige have lov til at finde hinanden. Det største problem er h. back.hvor Høglig har haft sine problemer med at følge med. Og jeg ville da ikke blive ked hvis der bliver købt nogle flere spiller til midten eller angrebet.
    Men skulle klubben komme videre til gruppespillet i CL så er jeg også SIKKER på at Ståle har de navne på blokken som han har udset sig. Men glæder mig da til Falck og Ankersen kommer tilbage fra deres skader, de vil helt klart være startere på holdet.
    MEN at man her på sigen går SÅ meget op i hvad BIF har gang i kan jeg ikke helt dreje......det er jo ikke stjernespillere som de er ved og har hentet....bevares de spiller godt lige nu, men mon ikke også at de får solgt nogle spillere inden vinduet lukker, så lad os nu se når vinduet er lukket, så kan man gøre det hele op.....Men støt nu holdet og giv dem tid til at finde sammenspillet....Når Lufner bliver den nye highttower og den nye angriber banker boldene ind så er alle de dårlige tanker glemt :-) FOZA FCK

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Du rammer hovedet på sømmet. Min største frygt er også, at hver gang der kommer penge på kistebunden, så er det at de bliver trukket ud, i stedet for at blive reinvesteret i klubben. Investorerne er selvfølgelig i deres gode ret til det, og Don Ø solgte dem katten i sækken og alt det der, og de skal tjene deres investering hjem. Meeen det efterlader en fanbase, ihvertfald undertegnede, med bristede drømme.
    Jeg er virkelig uenig. Det er et kæmpe sundhedstegn at vi som en professionel klub kan genere overskud og udbetale pendle til vores aktionærer. Det er rigtig fint at geninvestere og forsøge at gøre klubben mere værd via investeringer, men der skal være plads til begge dele og man kan sige, så længe de kun tager penge når vi rammer nogle fantastisk år med CL, så er det vel også fint. I modsatte ende finder man klubber, der konstant skal på tiggergangen for at spørger sine aktionærer om flere penge og når det endelig ligner, der er kommet styr på det, så forbruge langt ud over egen evne. Økonomisk er jeg altså ganske imponeret af FCK og det ligner trods alt, at det kan betale sig, når vil uger i pokalskabet.

    Som flere er begyndt at nævne. Slå lige koldt vand i blodet, sæsonen er nærmest ikke kommet igang og hi er resultatmæssige kommet ok afsted i det der nok vil blive den sværeste del af sæsonen, da holdet ikke kan forventes at toppe.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #1263
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo en fuldstændig urimelig sammenligning du laver. Dengang skiftede vi spillere på internationalt niveau ud med Johnny Thomsen, Grindheim, Pape osv. Denne gang har vi fået erstattet med spillere som Boilesen, Pieros, Matic, Luftner, som trods alt på papiret er i helt anden kaliber. Det er muligt, at vi til vinter kan drage din konklusion om fiasko, men at konkludere noget efter 3 kampe er helt ude i hampen.
    Vi er alle meget utålmodige, men Ståle har jo ret i, at det tager tid. Som det er nævnt flere steder, så står vi altså uden 75% af forsvaret. Men at sammenligne med sidst, hvor vi have et jammerligt hold i en længere periode og hvor det tog Ståle 2 år at rydde op i truppen, det er langt ude. Denne gang har vi (i hvert fald på papiret) et ret godt men ikke sammenspillet hold. Giv nu lige holdet lidt tid. Så kan vi jamre om fiasko om 1-2 måneder, hvis tingene ikke er blevet bedre.
    Altså jeg tror du misforstår.. Jeg taler om at Ståles retorik har ændret sig.. Det sidste år (eller mere) har han fortalt åbent omkring, hvordan klubben i dag er langt bedre forberedt på at skille sig af med profiler, dels fordi vores scouting apparat skulle være i en anden liga end dengang, men også fordi hele det sportslige setup omkring holdet i dag er bedre.. Så mister vi tre profiler, hvilket vi mere eller mindre har vidst i et år, erstatter dem med spillere som tydeligvis mangler meget, får en sløj spillemæssig start på sæsonen, og nu skal vi høre på en klagesang om at han skal til at bygge et helt nyt hold op.. Det hænger jo ikke sammen er bundhamrende hyklerisk.. Med de midler det er brugt på forstærkninger tillader jeg mig i hvert fald ikke at stille mig tilfreds med endnu en "mellemsæson"..

    Men nu du selv drager sammenligning mellem de spillere der dengang blev købt ind som erstatninger og dem vi har købt det seneste år, så er der endnu ikke noget der tyder på at vi i Matic og Gregus har fået fat i spillere der er meget bedre end Grindheim.. Grindheim kom i øvrigt til som profil på et midterhold i den bedste hollandske række, og der var ganske store forventninger til ham, som han desværre langt fra indfriede.. Derudover insisterede vi samme transfersum i Diuof som vi har investeret i Sotiriou.. Største forskel er vel, at de spillere du nævner fra dengang allerede har bevist at de var flops, mens spillerne på det nuværende hold har godt og vel et år mere til at hæve deres niveau betragteligt..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså jeg tror du misforstår.. Jeg taler om at Ståles retorik har ændret sig.. Det sidste år (eller mere) har han fortalt åbent omkring, hvordan klubben i dag er langt bedre forberedt på at skille sig af med profiler, dels fordi vores scouting apparat skulle være i en anden liga end dengang, men også fordi hele det sportslige setup omkring holdet i dag er bedre.. Så mister vi tre profiler, hvilket vi mere eller mindre har vidst i et år, erstatter dem med spillere som tydeligvis mangler meget, får en sløj spillemæssig start på sæsonen, og nu skal vi høre på en klagesang om at han skal til at bygge et helt nyt hold op.. Det hænger jo ikke sammen er bundhamrende hyklerisk.. Med de midler det er brugt på forstærkninger tillader jeg mig i hvert fald ikke at stille mig tilfreds med endnu en "mellemsæson"..
    Jeg kan ikke lige se, hvori det hykleriske ligger. For manden har jo ret i begge dele. Vi er bedre gearet til udskiftningerne, da vi allerede har hentet enkelte nye ind sidste sæson, og da scoutingafdeling osv er langt bedre i dag. Samtidig er det dog klart, at ligegyldigt hvor godt forberedt man er, så vil salg af 3 kæmpe profiler gøre ondt. Og da fans og medier notorisk ingen tålmodighed har, så er det vel ikke så mærkeligt, at han føler trang til at gøre opmærksom på dette. Det er der i min verden absolut intet hyklerisk i.
    Som jeg skrev før, så lad os nu lige komme et par måneder ind i sæsonen. Går det stadig dårligt, så kan vi begynde at kritisere setuppet, og om hvor godt vi nu var forberedt.

    Nu ved jeg ikke, hvordan du definerer en mellemsæson. Hvis det er en, hvor vi ikke bliver mestre, ja så er ingen af os fans eller nogen i klubben tilfredse. Hvis en mellemsæson er et DM med lille margin og en halv fesen europakampagne, ja så skal vi nok være tilfreds med en mellemsæson


    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men nu du selv drager sammenligning mellem de spillere der dengang blev købt ind som erstatninger og dem vi har købt det seneste år, så er der endnu ikke noget der tyder på at vi i Matic og Gregus har fået fat i spillere der er meget bedre end Grindheim.. Grindheim kom i øvrigt til som profil på et midterhold i den bedste hollandske række, og der var ganske store forventninger til ham, som han desværre langt fra indfriede.. Derudover insisterede vi samme transfersum i Diuof som vi har investeret i Sotiriou.. Største forskel er vel, at de spillere du nævner fra dengang allerede har bevist at de var flops, mens spillerne på det nuværende hold har godt og vel et år mere til at hæve deres niveau betragteligt..
    Så vidt jeg husker, så var der allerede ved indkøbet af Grindheim alvorlig kritik herinde over mandens niveau og om han passede ind. Det var meget hurtigt klart, at han var et enormt fejlkøb. Om Matic og Gregers er det, det er imo for tidligt at vurdere, men det er klart, at de måske ikke har vist helt så meget som håbet. Mht Sotirou så må forventningerne til årets spiller i Cypern som har bevist sig på den store scene trods alt være større, end en spiller som de grinte af i Norge.
    Sidst redigeret af k@sper : 21.07.17 kl. 16:09

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1265
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tibbling for 3,75 mio.

    Ifølge EB havde både FCK og FCM forsøgt at blande sig.

    Glimrende pris, og så lige få tørret lidt røv på konkurrenterne i samme aktion.

    Jeg synes sgu det er lidt irriterende at kigge på for tiden...

    I er velkomne til at overdænge med forsvarstaler, men det preller af pt.
    De får lavet nogle scoops i disse tider... Frustrerende.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...prisen/6751504

    Zan

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1266
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I følge andre end EB så er "FCK og FCM var også ude efter ham" rent spin fra Brøndbys side. Bare lige for at have den med.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1267
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tibbling er meget spændende. Kan huske ham som virkelig klasse, da Sverige smadrede DK til UEM. Men ifølge Morten Crowne Seiersbøl er det med FCK og FCM dog ren Brøndbyspin.

  14. #1268
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tibbling er meget spændende. Kan huske ham som virkelig klasse, da Sverige smadrede DK til UEM. Men ifølge Morten Crowne Seiersbøl er det med FCK og FCM dog ren Brøndbyspin.
    Det hører mig til historien at Tibbling ikke har haft en særlig god sæson i Groningen, hvor han har skuffet stort (efter han blev årets spiller 15-16). Det er nok grunden han skifter til Brøndby for et beskedent beløb.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1269
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Med al ære og respekt for Brøndby's køb af Vigen og svenskeren, så tror jeg godt vi kan være ret så sikre på at det var spillere vi kunne få til København hvis vi virkelig havde interesse i dem. Hvis man læser rundt på andre medier, så er de gule jo ved at gå under af ren kådhed. Jeg siger bare, lad os nu lige se hvordan den ender. Kådheden var også på sit højeste da man hentede Kahlenberg og Agger hjem f.eks. Det ændrede jo ikke så meget for dem i forhold til os og det vil det her heller ikke. Det er jeg ret så sikker på.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men stadig helt vildt at de får ham til den pris. Vi må bare erkende at de er goe til at forhandle derude!!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1271
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Med Høgli ude længe får vi da spillet Boilesen og Pierre i form nu....

  21. #1272
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tibbling er meget spændende. Kan huske ham som virkelig klasse, da Sverige smadrede DK til UEM. Men ifølge Morten Crowne Seiersbøl er det med FCK og FCM dog ren Brøndbyspin.
    I Sverige er man også ret overraskede over at han havner i Danmark, som man mener er under hans niveau. Han har været rigtig stærk i Allsvenskan og præsteret stærkt på U21 for Sverige. Nu er det naturligvis ikke den nye Messi når han ikke kan præstere i Holland så self kan det gå galt, men den potentielle upside for Brøndby er stor desværre.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1273
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    I Sverige er man også ret overraskede over at han havner i Danmark, som man mener er under hans niveau. Han har været rigtig stærk i Allsvenskan og præsteret stærkt på U21 for Sverige. Nu er det naturligvis ikke den nye Messi når han ikke kan præstere i Holland så self kan det gå galt, men den potentielle upside for Brøndby er stor desværre.
    Ja, men hvis manden var så dygtig som man vil gøre ham til, ville han så ende i Brøndby der ikke har vundet noget i 15 år for 3 millioner kroner? Det siger jo alt. Han er sikkert en fin spiller, men jeg får opkastfornemmelser over den angst der efterhånden er ved at sprede sig på diverse medier, fordi de gule køber et par U21 spillere. Når vi køber etablerede landsholdsspillere, så køber Brøndby U21 spillere. Også det siger alt.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ja, men hvis manden var så dygtig som man vil gøre ham til, ville han så ende i Brøndby der ikke har vundet noget i 15 år for 3 millioner kroner? Det siger jo alt. Han er sikkert en fin spiller, men jeg får opkastfornemmelser over den angst der efterhånden er ved at sprede sig på diverse medier, fordi de gule køber et par U21 spillere. Når vi køber etablerede landsholdsspillere, så køber Brøndby U21 spillere. Også det siger alt.
    Arh, cool. Altså som i når BIF køber Mukthar, så køber vi Matic? Nu er jeg rolig.

    Du må meget gerne komme og hovere om 3 måneder, når alt forhåbentlig er godt, men ikke at anerkende, at BIF pt. ser ser mindst lige så stærke ud som os er bare arrogant. Og det er da klart, at vi fans ikke bryder os om, at lige præcis dem fra Vestegnen nærmer sig os.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #1275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Arh, cool. Altså som i når BIF køber Mukthar, så køber vi Matic? Nu er jeg rolig.

    Du må meget gerne komme og hovere om 3 måneder, når alt forhåbentlig er godt, men ikke at anerkende, at BIF pt. ser ser mindst lige så stærke ud som os er bare arrogant. Og det er da klart, at vi fans ikke bryder os om, at lige præcis dem fra Vestegnen nærmer sig os.
    Hehe, du kan ikke sammenligne en mand som Mukhtar der er tidligere Bundesliga og Benfica spiller med Vigen som næsten ikke kunne komme på hold o Championship og Tibbling der spillede halvdelen af Groningens kampe sidste sæson. Mukhtar er over Brøndbys niveau og undtagelsen her. Sæt Brøndby og FCK op mand for mand og vælg så med hånden på hjertet hvem du helst vil have. Jeg ser kun 2 fra de gule. Tyskeren og Rønnow. Jeg er nervøs pt. pga den måde vi spiller på, men jeg er absolut ikke nervøs over at de gule køber et par U21 spillere- De tager ikke mesterskabet for os i denne sæson, det kan og vil jeg godt garantere :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •