Side 82 af 145 FørsteFørste ... 32727980818283848592132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Kvist er lidt en anden historie. Her har vi altså at
    gøre med en tidligere etableret spiller med kæmpe erfaring fra landsholdet, Bundesligaen Champions og Europa League. Vigen har endnu ikke vist noget på seniorplan
    Seniorplan? Den må du gerne lige uddybe? Mig bekendt er både Championship og U21 da seniorfodbold.. Og at Vigen i så ung en alder allerede har så mange kampe på cv'et fra både u21 bold og Championship er for mig at se intet andet end et kvalitetsstempel.. For to år siden var han "the shit" i Fulham, men røg ud af holdet i forbindelse med skader og trænerskifte.. Vigen er desværre en klassespiller som ville klæde vores centrale midtbane utroligt godt, men i stedet napper BØF ham for hvad der formentlig svarer til hvad vi har måtte betale Tromsø for at beholde Høgli.. Vi har ikke en eneste central midt i truppen jeg ikke gerne byttede for ham..

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Seniorplan? Den må du gerne lige uddybe? Mig bekendt er både Championship og U21 da seniorfodbold.. Og at Vigen i så ung en alder allerede har så mange kampe på cv'et fra både u21 bold og Championship er for mig at se intet andet end et kvalitetsstempel.. For to år siden var han "the shit" i Fulham, men røg ud af holdet i forbindelse med skader og trænerskifte.. Vigen er desværre en klassespiller som ville klæde vores centrale midtbane utroligt godt, men i stedet napper BØF ham for hvad der formentlig svarer til hvad vi har måtte betale Tromsø for at beholde Høgli.. Vi har ikke en eneste central midt i truppen jeg ikke gerne byttede for ham..
    Han har intet vist på seniorplan i forhold til Kvist som du ville sammenligne ham med. Det er vist klart for enhver

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1218
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Et rigtig frækt bud: Oscar Lewicki.
    Han har bevist sig på et godt Malmø hold som f.eks. Johansson og Olsen - han har kun 6 måneder tilbage af sin kontrakt, og de er lige røget ud af CL- og -EL kval.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Et rigtig frækt bud: Oscar Lewicki.
    Han har bevist sig på et godt Malmø hold som f.eks. Johansson og Olsen - han har kun 6 måneder tilbage af sin kontrakt, og de er lige røget ud af CL- og -EL kval.
    Jeg har tidligere idag snakket om Lewicki. Han har ikke niveauet til FCK. Han er hypet lidt for meget og hans indsats idag hjalp i hvert fald ikke på at ændre min mening om det, begik bla. Et klodset straffespark. Så nej tak. Så hellere Vigen hvis det endelig var

  7. #1220
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Seniorplan? Den må du gerne lige uddybe? Mig bekendt er både Championship og U21 da seniorfodbold.. Og at Vigen i så ung en alder allerede har så mange kampe på cv'et fra både u21 bold og Championship er for mig at se intet andet end et kvalitetsstempel.. For to år siden var han "the shit" i Fulham, men røg ud af holdet i forbindelse med skader og trænerskifte.. Vigen er desværre en klassespiller som ville klæde vores centrale midtbane utroligt godt, men i stedet napper BØF ham for hvad der formentlig svarer til hvad vi har måtte betale Tromsø for at beholde Høgli.. Vi har ikke en eneste central midt i truppen jeg ikke gerne byttede for ham..
    54 kampe for Fulham siden 2013 og 31 u21 landsholds kampe er bestemt ikke et kvalitetsstempel..

    Frederik holst har 125 kampe for Brøndbys 1. hold og 19 for u21 landsholdet.. Ham ønsker jeg ikke ligefrem til klubben på trods af de mange kampe på senior niveau..

    til sammenligning har delaney kun 12 kampe på u21.. Jeg ved da godt hvem jeg helst vil have ��

  8. #1221
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    54 kampe for Fulham siden 2013 og 31 u21 landsholds kampe er bestemt ikke et kvalitetsstempel..

    Frederik holst har 125 kampe for Brøndbys 1. hold og 19 for u21 landsholdet.. Ham ønsker jeg ikke ligefrem til klubben på trods af de mange kampe på senior niveau..

    til sammenligning har delaney kun 12 kampe på u21.. Jeg ved da godt hvem jeg helst vil have ��
    Det er da helt useriøst blot at ridse sådan nogle stats op og så sammenligne med en sløj Brøndby-spiller.. For det første er niveauet højere og konkurrencen om pladserne større i Fulham, for det andet har Vigen været ramt af skader i sin tid i Fulham ligesom han har været udlånt til Burton.. Jeg kunne også ridse antallet af kampe Mbappe har spillet for Monaco op for at bevise min pointe..

    Hvis man nu lader tal være tal, og så kigger på hvordan Vigen rent faktisk har præsteret på "seniorniveau" hans unge alder taget i betragtning, så finder man ud af at han har leveret ganske fremragende præstationer for både u21 og Fulham indtil han blev skadet.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1222
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hej

    Er ikke sikker hvor jeg skulle placere det - men... http://www.expressen.se/kvallsposten...r-spelarflykt/

    er der ingen fra MFF der skulle kunne bruges?

    Jeg har tidligere set :
    Magnus Wolff Eikrem & Jo Inge Berget nævnt.


    -JL
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  11. #1223
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Hej

    Er ikke sikker hvor jeg skulle placere det - men... http://www.expressen.se/kvallsposten...r-spelarflykt/

    er der ingen fra MFF der skulle kunne bruges?

    Jeg har tidligere set :
    Magnus Wolff Eikrem & Jo Inge Berget nævnt.


    -JL
    Hvis du kigger få indlæg oppe, bliver Lewicki diskuteret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1224
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Hej

    Er ikke sikker hvor jeg skulle placere det - men... http://www.expressen.se/kvallsposten...r-spelarflykt/

    er der ingen fra MFF der skulle kunne bruges?

    Jeg har tidligere set :
    Magnus Wolff Eikrem & Jo Inge Berget nævnt.


    -JL
    Tinnerholm og Eikrem burde kunne bruges.

  13. #1225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Tinnerholm og Eikrem burde kunne bruges.
    Jeg har ikke styr på deres kvaliteter, men Eikrem har da vist dårligt kunne komme på holdet i Malmø det sidste stykke tid.

  14. #1226
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det står ikke direkte - der står kun 'fra Skandinavien' - men et eller andet siger mig, at det er FCK der er ude efter Tibbeling. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lentet/6748604

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1227
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det står ikke direkte - der står kun 'fra Skandinavien' - men et eller andet siger mig, at det er FCK der er ude efter Tibbeling. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lentet/6748604
    Jeg tænkte det samme.. BIF har ellers lagt et bud på ham og fået det afvist. Kunne være skønt at pisse dem af igen, Amartey-style..

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1228
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle (den rigtige) har tidligere udtalt, at såfremt FCK går videre til europæisk gruppespil, så bliver indgående transfermuligheder åbnet og drøftet igen. Jeg er måske en smule naiv, men måske det kunne tænkes, at Tibbling afventer FCK's mulige videre Europa avancement, inden han beslutter, hvilken klub han fortsætter i. Vi mangler ihvertfald noget kvalitet på midtbanen. Desuden vil LOL'en være kolossal, eftersom biffans allerede har udnævnt ham som den store redningsmand på vestegnen.

  19. #1229
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ej det er altså en vanvittig udtalelse det der. Lasse Vigen kunne ikke komme på hold i Championship og hvis han var så god som nogen ville gøre ham til i forhold til Danmark, så er jeg ret så sikker på at man i FCK havde hentet ham. Man kunne jo spørge sig selv: Hvor mange på BIF's hold ville man foretrække over de spillere vi har nu? Jeg kan nævne 1 og maks to, målmanden og tyskeren.
    Det er jo faktisk også det samme man skal spørge sig selv om når vi skal møde Malmø snart. Hvor mange hos Malmø ville gøre en forskel hos FCK? 2. Rosenberg og Tinnerholm. Og kun Tinnerholm fordi Peter pt. Er skadet. Det er jo en glimrende måde at se det på.
    Vores trup er afgjort stærkere end BIF's, men BIF står da klart stærkere her til sæsonstarten. Det kan der da ikke være to meninger om efter at vi har set de første par kampe? Det giver jo også god mening. De har holdt på de vigtigste spillere, og det er ekstremt let for de nye at glide ind, fordi alle ved, hvad de skal. For at få det hele billede skal du ikke kun kigge på spillerne, men også indbyrdes relationer, taktik og form. Men lad os bare lukke den her, før den her tråd kommer til at handle om BØF, og lad os bare sige, at det nok er meget godt, at mesterskabet ikke afgøres i juli :-)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1230
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det vil i hvert fald give god mening, da det klart er på den centrale midt, at vi er svagest pt. Både på form, spillertyper og antal - hvis vi altså går ud fra, at hverken Thomsen, Falk eller Toutouh er i spil til midt-midt. Kender dog ikke noget til Tibbeling og så ham heller ikke under u21.

    Synes generelt, at vores trupsammensætning er ret meget ude at skide pt. Jeg elsker polyvante spillere (Pep style), men det virker underligt med kun 3 midterforsvarer til 2 pladser, 3 centrale midtbanespillere til 2 pladser, 3 angribere til 2 pladser, men derimod hele 6 fløjspillere til 2 pladser.

    Hvis vi kommer i Europa, smider jeg desuden et frækt bud på, at vi henter Erik Sviatchenko hjem.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •