Side 88 af 145 FørsteFørste ... 38788586878889909198138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Skulle man måske ændre navnet på denne tråd til 'Køb og smid væk tråden'?

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Sidste sker næppe efter den nye strukturændringer. Det løb kørte desværre med nedskæringer efter 10/11. Jeg vil dog gerne sige, at hvis vores forretning ikke udbetaler noget udbytte til investorerne, så ville de jo næppe være der i første omgang. Så det bliver vi selvfølgelig nødt til i et vist omfang.
    Der er altså masser af virksomheder, der ikke udbetaler udbytte, så det er man absolut ikke nødt til i et vist omfang.

  4. #1308
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Der er altså masser af virksomheder, der ikke udbetaler udbytte, så det er man absolut ikke nødt til i et vist omfang.
    Over tid er en virksomhed jo kun attraktiv, hvis man over tid får afkast af sin investering i form af fx udbytter. Og i sidste ende lever et aktieselskab jo på sine investorers nåde. Man behøver ikke udbetaler udbytter hvert år selvfølgelig, og der kan være masser af gode grunde til at investere i forretningen i stedet, men altså.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Over tid er en virksomhed jo kun attraktiv, hvis man over tid får afkast af sin investering i form af fx udbytter. Og i sidste ende lever et aktieselskab jo på sine investorers nåde. Man behøver ikke udbetaler udbytter hvert år selvfølgelig, og der kan være masser af gode grunde til at investere i forretningen i stedet, men altså.
    Hvem kan være uenig i det, jeg synes blot tidspunktet var ærgerligt. Som lægmand er det mit indtryk, at det især er fodbolddelen af Parken sammen med Lalandia, der har bidraget til overskud de sidste par år. Som investor havde jeg egentlig hellere set, at de havde nedbragt gælden og investeret flere penge i fodbolddelen - og måske overvejet om de skulle skille sig af med fitnessforretningen.

    Jeg spekulerer i, om vi har fået hele forklaringen på hvorfor der skulle udbetales udbytte. Jeg kan ikke lade værd med at tænke om det skyldes, at nogle af vores største ejere havde brug for pengene til andre af deres projekter. Det er de selvfølgelig i deres gode ret til, jeg synes bare det var en dårlig ide for virksomheden Parken.

    Og iøvrigt ser jeg gerne Ragnar Sigurdsson eller Erik Sviatchenko til klubben, så der er reel konkurrence i centerforsvaret.
    Sidst redigeret af Per Martin : 23.07.17 kl. 19:13 Årsag: Indhold relevant for tråden

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1310
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Hvem kan være uenig i det, jeg synes blot tidspunktet var ærgerligt.
    Vi er meget enige i den del....

  9. #1311
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-brock-madsen

    Kunne det være FCK, der er interesseret i Nicolai Brock-Madsen?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1312
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-brock-madsen

    Kunne det være FCK, der er interesseret i Nicolai Brock-Madsen?
    Det håber jeg godt nok ikke!


  12. #1313
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er jeg så helt overbevist om at vi IKKE er.. Nu er CV jo ikke længere sportsdirektør i FCK..

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1314
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes virkelig, at Karlo Bartolec gør det godt og har gjort det godt i lang tid hos Farum. Kunne han være et emne til højre back? Han var fremragende i foråret og er startet godt denne sæson også med et mål og en assist.

    22 år og med kontraktudløb om et år. Det undrer mig lidt, at der ikke er forlænget endnu, så vigtig han har været for dem. Måske han går efter et skifte senest om et år?

    Han ligner en mand med de rette offensive kvaliteter til vores hold. Og han kunne enten hentes nu eller alternativt til vinter og køre ham ind som afløser for Peter Ankersen, der vel stadig skal sælges om et år senest.

    Spørgsmålet er, om han defensivt er stærk nok til en 4-4-2 - lige nu spiller han en wingback i deres 3-4-3-system. Jeg har ikke set nok FCN til at kunne bedøm ham defensivt. Og så er der spørgsmålet om en eventuel pris. FCN har skaffet rigeligt med transferindtægter denne sommer, og det kan presse prisen op.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1315
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Karlo Bartolec er et sindssygt godt bud synes jeg, jeg er kæmpe fan af ham - underligt at de kun lavede en 2 årig kontrakt med ham. Fysisk stærk, driblestærk, ung, hurtig, godt overblik og har et godt langskud. Ja tak - FCN har mere held med at hente spillere fra Balkan end vi har i hvert fald.

    Hvis vi skal hente ham, skal vi lægge et stort bud nu. Han er udenfor vores rækkevidde til vinter tror jeg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Karlo Bartolec er et sindssygt godt bud synes jeg, jeg er kæmpe fan af ham - underligt at de kun lavede en 2 årig kontrakt med ham. Fysisk stærk, driblestærk, ung, hurtig, godt overblik og har et godt langskud. Ja tak - FCN har mere held med at hente spillere fra Balkan end vi har i hvert fald.

    Hvis vi skal hente ham, skal vi lægge et stort bud nu. Han er udenfor vores rækkevidde til vinter tror jeg.
    Med afgange af Ingvartsen, Lobotka, Marondes (Vinter) og forventet afgang af Maxsø - skal der nok et RIGTIG stort bud til før de afskipper endnu en profil (Især fordi FCN og CV er dygtig til at sælge DYRT). Han er vildt spændende, men det bliver meget dyr. Og ANkersen er snart tilbage fra sin skade.

    PErsonligt synes jeg at Anton Tinnersholm (Malmø) vil være et godt bud. Han har kontraktudløb til vinter og kunne være en fin backup for Ankersen indtil han nok bliver solgt til sommer.
    Malmø kan sikkert godt overtales til at lade ham gå nu. De mister halvdelen af deres hold gratis til vinter (kontraktudløb) og da de ikke kommer i europæisk gruppespil iår - har de næppe mange penge til at bygge et nyt hold op.

  19. #1317
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Med afgange af Ingvartsen, Lobotka, Marondes (Vinter) og forventet afgang af Maxsø - skal der nok et RIGTIG stort bud til før de afskipper endnu en profil (Især fordi FCN og CV er dygtig til at sælge DYRT). Han er vildt spændende, men det bliver meget dyr. Og ANkersen er snart tilbage fra sin skade.
    Om vi vil det eller ej, så er FCN en sælgende klub. De beholder ikke profiler for at gå efter et mesterskab/medaljer, bare fordi andre profiler er smuttet. Specielt ikke når han kun har et år tilbage af sin kontrakt - jeg er enig i at buddet skal være stort, men ikke på baggrund af at de allerede har solgt andre profiler - men nok snare fordi jeg tror interessen er stor fra udlandet.

    Lige nu skal FCN arbejde på en forlængelse, og er Bartolec ikke interesseret i det - så skal de sælge.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. #1318
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Spørgsmålet må også være om, nu hvor han har set Ingvartsen, Lobotka, Marcondes og snart må man forvente Maxsø ryge til udlandet, om han så har lyst til at binde sig for to eller tre sæsoner mere i den danske liga?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1319
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-o...er-han-for-jer

    Hvis vi slår dem ud, så kunne disse være mulige nye signinger

    Felipe er ganske enkelt pisse god!
    Og hvor ville det være fedt at have en Balotelli i den hvide trøje

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1320
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er han ikke en typisk 10'er? Svært at se ham passe ind.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •