Side 101 af 145 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men har vi brug for en spiller som Eikrim på vores kant, hvor vi netop har brug for noget hurtighed? Hvis det er overblik og pasningsspil han har som spidskompetancer, så er det jo netop på midten, han vil gøre mest gavn. Og hvis han ikke passer som Ståle's midt, så kan det jo være lige meget.
    Synes bestemt ikke vi mangler kant spillere men derimod en kreatør inde centralt. Det ville jo også gøre os mere uforudsigelige og tvinge modstanderne til at løbe og dække mere end bare vores kanter og backs som det er nu. Spørgsmålet er jo så bare om han er den rette mand eller om han er den eneste mand vi kan få med så kort varsel som Ståle og teamet kender

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nogle nævner Sebastian Larsson, men han kan formentlig godt stregen på listen over interessante spillere: http://www.expressen.se/sport/fotbol...obbar-drombud/

    Han kunne have været en af dem, som var for dyre.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1503
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1504
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Der er ingen tvivl om vores angribere ikke ligefrem sparker benene væk under mig.

    Men en angriber er bare ikke først på listen. Vi skal have den CM og CB Ståle også snakker om.

    Specielt også indtil Pyros får lov at vise hvad han kan.

    Zan

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1505
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er jo sygt mærkeligt hvis vi begynder at hente fra overskudslageret i Malmø.. Hvis det er sandt at Eikrem er på vej til København må Hørsholt med det samme indføre forbud mod at den sportslige ledelse drikker af natpotten!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1506
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jo sygt mærkeligt hvis vi begynder at hente fra overskudslageret i Malmø.. Hvis det er sandt at Eikrem er på vej til København må Hørsholt med det samme indføre forbud mod at den sportslige ledelse drikker af natpotten!
    Måske at Kusk sendes i modsat retning i et bytte af 'malcontents' (med nogle penge til København). Ikke at jeg advokerer for det, endsige tror på rygterne om Eikrem. Jeg ser hellere, at Amankwaa og Røjkjær vises tillid.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1507
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Selvom jeg gerne indrømmer at det ikke er rationelt, ser jeg meget gerne Eikrem til FCK. Han passer givetvis ikke ind i systemet, men han er en fantastisk spiller, når det kører for ham. Jeg er vild med typer som ham, med hans touch, overblik og sparketeknik. Han har om nogen noget af det drev med bolden vi alle efterspørger, selvom hans fysik nok ikke er god nok til en af de centrale pladser i vores system.

  14. #1508
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad med Enock Adu, som var yderst dominerende centralt dengang vi tabte mesterskabet til FCN. Kan se han er i Tyrkisk fodbold nu. kunne godt lide hans drive, pasninger og løbeiver. Sådanne noget vi har brug for imo.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1509
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der er ingen tvivl om vores angribere ikke ligefrem sparker benene væk under mig.

    Men en angriber er bare ikke først på listen. Vi skal have den CM og CB Ståle også snakker om.

    Specielt også indtil Pyros får lov at vise hvad han kan.

    Zan
    Hvis servicen er der, tror jeg sagtens Santander og Pavlo kan gå for små 20 mål hver. Jeg synes vores sidste par angriber salg vidner om at de er masser potentiale, hvis blot man fodre, men vi fodre slet ikke, og endnu mindre når vi så begynder at spille dårligt bagtil, for så skal alle mænd tilbage og dække af, selv mod Hobro... Hvorefter angriberne skal modtage en lang bold, vende, sætte farten (selvom hverken Santander eller Pavlovic er synderlig hurtige) og score...

    - Pieros bliver iøvrigt guldværd!

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1510
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sead Haksabanovic har været vendt herinde nogle gange og kan nu "streges", da han skifter til West Ham.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/81960

  19. #1511
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jo sygt mærkeligt hvis vi begynder at hente fra overskudslageret i Malmø.. Hvis det er sandt at Eikrem er på vej til København må Hørsholt med det samme indføre forbud mod at den sportslige ledelse drikker af natpotten!
    Nu har været interesseret i fodbold i mange år og har efterhånden lært at det vigtigste ikke nødvendigvis er hvor godt en spiller har gjort det i sin tidligere klub - men derimod om han passer ind i truppen og spillestilen. Derfor er der da også mange eksempler på spillere der har fejlet i en klub og derefter bliver en profil i en bedre klub.

    Om Eikrem passer ind i FCK har jeg dog ingen ide om. Jeg er dog sikker på at Ståle kender ham godt, da han har været en del af det norske landshold og en profil i Sverige/Norge i en del sæsoner.

  20. #1512
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg er godt nok ved at være lidt utålmodig i forhold til nye tilgange. Frem mod playoffs imod Qarabaq, kan vi nu kun registrere én spiller, da vi senest ved midnatstid til i dag, skulle have registreret den første.
    Selvom Ståle kun snakker om en til to nye spillere, kunne jeg godt bruge lidt mere handlekraft, hvor man fik skiftet "det tynde øl" ud, og ihvertfald fik en håndfuld nye spillere ind.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 08.08.17 kl. 09:38

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1513
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er godt nok ved at være lidt utålmodig i forhold til nye tilgange. Frem mod playoffs imod Qarabaq, kan vi nu kun registrere én spiller, da vi senest ved midnatstid til i dag, skulle have registreret den første.
    Selvom Ståle kun snakker om en til to nye spillere, kunne jeg godt bruge lidt mere handlekraft, hvor man fik skiftet "det tynde øl" ud, og ihvertfald fik en håndfuld nye spillere ind.
    Ikke for at være en lyseslukker, men chancen for at evt. nye spillere kan steppe op og ind så hurtigt er vel relativt begrænset? Normalt varer det lige lidt tid før vi ser effekten af transfers her i klubben, så reelt gør det vel ikke den store forskel (med mindre selvfølgelig at Ståle finder en Grønkjær/Mackan, men det lader ikke til at være strategien...)?
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1514
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er godt nok ved at være lidt utålmodig i forhold til nye tilgange. Frem mod playoffs imod Qarabaq, kan vi nu kun registrere én spiller, da vi senest ved midnatstid til i dag, skulle have registreret den første.
    Selvom Ståle kun snakker om en til to nye spillere, kunne jeg godt bruge lidt mere handlekraft, hvor man fik skiftet "det tynde øl" ud, og ihvertfald fik en håndfuld nye spillere ind.
    Det undre mig også meget, enten aner de ikke hvilke spiller der skal til for at løfte holdet eller også tror de stadig at truppen er stærk nok til at gå vider , og så er der måske lidt flere penge til de helt rigtige. Jeg gad godt at være en flue på vægen der inde og høre og se hvad de har tænkt sig.

  25. #1515
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Ikke for at være en lyseslukker, men chancen for at evt. nye spillere kan steppe op og ind så hurtigt er vel relativt begrænset? Normalt varer det lige lidt tid før vi ser effekten af transfers her i klubben, så reelt gør det vel ikke den store forskel (med mindre selvfølgelig at Ståle finder en Grønkjær/Mackan, men det lader ikke til at være strategien...)?
    Strategien er at holde på pengene og betale aktieudbytte. Det skulle ikke undre mig at vi vil se det samme mønster, såfremt den står på CL til efteråret. Sorry... Kunne ikke lade være.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •