Side 110 af 145 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Okore var ikke god nok og havde en dårlig attitude. Han skulle væk.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Heldigvis fik man Okore væk før dette, så man er nødt til at finde noget bedre.

    Men tror du ikke han ville kunne havde klaret opgaven og spillet sig op med 5-10 kampe i streg? Den mulighed fik han jo aldrig

  4. #1638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vildt at man tog chancen med at lade ham spille videre i anden halveg - den disposition forstår jeg ikke helt. Når det er korsbåndet, er han så ikke ude længere end bare efteråret?
    De testede knæet på banen og man må formode, at de ikke mistænkte en korsbåndslæsion og Erik var selv i stand til at fortsætte. Behandlerne har jo ikke røntgensyn og en portabel MR-skanner er vist ikke mulig endnu, så hvis der ikke var tydelige kliniske tegn på korsbåndslæsion og spilleren kan fortsætte, er der nok ikke så meget at gøre.

  5. #1639
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Værste skadeshelvede i 25 år!

    Og til forslaget omkring Buba Sanneh, fint forslag. Men han minder meget om Okore i spillestil, dog en del mere målfarlig.

  6. #1640
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Som jeg ser det, så er det nu altafgørende at man finder en midterforsvarer, som kender systemet og kan træde ind fra dag ét. Efter at Ragnar-muligheden glippede, kan jeg kun se én mulighed - Daniel Amartey. Betal kisten for at leje ham de næste 6-12 måneder, og læg derefter det nødvendige for at hente Sviatchenko ind.

    Når Sviatchenko så er klar igen om 10-12 uger, så har man Amartey til at kæmpe med om pladsen på den centrale midtbane.

    Andre (dyre) muligheder, som kunne træde ind fra dag ét kunne være Bjelland, Granqvist eller Pontus Jansson.
    Glem Amartey. Han er en fast bestanddel af truppen i Leicester, og blev og skiftet ind i første kamp i PL og gjorde det fornuftigt.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1641
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Korup Se meddelelser
    Værste skadeshelvede i 25 år!

    Og til forslaget omkring Buba Sanneh, fint forslag. Men han minder meget om Okore i spillestil, dog en del mere målfarlig.
    Jeg synes på ingen måde, vi er i det værste skadeshelvede i 25 år. Var det ikke i sæsonen 14/15, at vi havde 7-8 skader i foråret blandt profilerne?

    Vi har helt sikkert skader pt., men at det har udviklet sig til et helvede for os er efter min mening selvforskyldt. Vi kunne jo starte med at lade være med at gå ind til sæsonen med 2 fuldgode stoppere, en backup der nærmest ikke engang kan træne mere og en 4. mand, som hverken er naturlig stopper og som dertil har en rig skadeshistorik. Vi kunne også have prioriteret at have 4 centrale midtbanespillere i truppen i stedet for 6 (6!!!) fløjspillere.

    Men det er jo den evige debat om truppens sammensætning i denne sæson. Jeg holder på, at den er forkert - og det har jeg gjort længe.

    Har vi ikke en talentfuld CB back på U-holdet, som kunne få chancen?

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1642
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Helt ærligt, kan vi ikke lade være med at kaste totalt urealistiske navne rundt, som aldrig har været rygtet til klubben, eller har tilnærmelsesvis nogen relation via nationalitet, kontinent, e.l.? Abdulrahman tjener over 20 mio. kroner netto om året, plus massive sponsoraftaler og kæmpe stjernestatus i hele Asien. Hvis han har afvist at skifte til store klubber i top-4-ligaerne, hvad i alverden skulle han så få ud af at spille imod Hobro og Helsingør?
    Det vi kan tilbyde er vel ligesom de store klubber i Holland, Schweiz, Østrig og Belgien. En mulighed for, at vænne sig til at spille europæisk fodbold (taktisk mere raffineret) 1-3 sæsonen for så at spillere fra mindre ligaer og andre kontinenter er bedre rustet til en af de større ligaer.

    Et par andre navne til CB

    Adam Tzanetopoulos, 22 år Aek Athen.

    Pedro Henrique, 24 år Vitoria Guimares.

    Aleksander Milosevic Besiktas 25 år

    Diego Polenta, Nacional 25 år

    German Conti, Colon 24 år

    Et par transferfri navne:

    Even Hovland, tidl Nürnberg 28 år
    Sebastian Bassong, tidl Norwich 31 år
    Wilfried Kanon, tidl Ado Den Haag 24 år

  11. #1643
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Det vi kan tilbyde er vel ligesom de store klubber i Holland, Schweiz, Østrig og Belgien. En mulighed for, at vænne sig til at spille europæisk fodbold (taktisk mere raffineret) 1-3 sæsonen for så at spillere fra mindre ligaer og andre kontinenter er bedre rustet til en af de større ligaer.

    Et par andre navne til CB

    Adam Tzanetopoulos, 22 år Aek Athen.

    Pedro Henrique, 24 år Vitoria Guimares.

    Aleksander Milosevic Besiktas 25 år

    Diego Polenta, Nacional 25 år

    German Conti, Colon 24 år

    Et par transferfri navne:

    Even Hovland, tidl Nürnberg 28 år
    Sebastian Bassong, tidl Norwich 31 år
    Wilfried Kanon, tidl Ado Den Haag 24 år
    Milosevic og Hovland. Det mener du ikke seriøst vel?

    Derudover har du nogle eksotiske forslag. Men er du sikker på at de snakker engelsk allesammen? Ellers riskikerer du da at der går ren Cirkus Østerbro i den. Hvilket jeg synes der er rigeligt af i øjeblikket.

  12. #1644
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Milosevic og Hovland. Det mener du ikke seriøst vel?

    Derudover har du nogle eksotiske forslag. Men er du sikker på at de snakker engelsk allesammen? Ellers riskikerer du da at der går ren Cirkus Østerbro i den. Hvilket jeg synes der er rigeligt af i øjeblikket.
    Lige nu tror jeg bare at der skal nogle spillere ind på det hold. Ellers skal du få lov til at se cirkus resten af sæsonen. Tror ikke vi er i en position lige nu, hvor vi kan tillade os at være kræsne. Synes det er nogle gode bud der er kommet længere oppe.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  13. #1645
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Milosevic og Hovland. Det mener du ikke seriøst vel?

    Derudover har du nogle eksotiske forslag. Men er du sikker på at de snakker engelsk allesammen? Ellers riskikerer du da at der går ren Cirkus Østerbro i den. Hvilket jeg synes der er rigeligt af i øjeblikket.
    Det sjove er, at jeg er ret overbevist om at Milosevic og Hovland er de eneste Ståle ville kunne finde på at hente - af ovenstående emner. De andre er slet ikke "Ståle-signinger".

    Men fedt nok at se nogle navne.

    Jeg holder stadig på at Sanneh pt er bedste bud - vores situation taget i betragtning.

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Milosevic og Hovland. Det mener du ikke seriøst vel?

    Derudover har du nogle eksotiske forslag. Men er du sikker på at de snakker engelsk allesammen? Ellers riskikerer du da at der går ren Cirkus Østerbro i den. Hvilket jeg synes der er rigeligt af i øjeblikket.
    Milosevic rammer på mange punkter prototypen på en spiller vi henter, slår igennem i Skandinavien, mindre succes i udlandet også til os , bygges på over 1-3 sæsoner og videre.

    Om Polenta, der har været i Italien, Henrique og Conti taler engelsk ved jeg ikke. Men det er klart at gør de ikke er de ikke interessante for os.

    Med de andres baggrund vil jeg gå ud fra at de taler engelsk.

  16. #1647
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det var nu mere ment som en joke mod Brøndby :)

    Gad godt se Luka Racic få bare en lille chance, kan ikke se hvorfor han skulle være efter Antonsson i køen.

  17. #1648
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Milosevic og Hovland. Det mener du ikke seriøst vel?

    Derudover har du nogle eksotiske forslag. Men er du sikker på at de snakker engelsk allesammen? Ellers riskikerer du da at der går ren Cirkus Østerbro i den. Hvilket jeg synes der er rigeligt af i øjeblikket.
    Santander snakker da heller ikke engelsk endnu

  18. #1649
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Der er lidt større umiddelbart behov for klar kommunikation i forsvaret end i angrebet.

  19. #1650
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg kan se Milosevic bliver nævnt.. Hvor længe siden er det han har spillet regulær førsteholdsfodbold? Jeg tænker han skal bruge minimum tre måneder på at spille sig i form, og så er efteråret alligevel mere eller mindre slut.. Vi skal finde en som kan gå ind fra dag 1 og spille med.. Jeg har meget svært ved selv at pege på et oplagt, og ikke mindst realistisk, emne. Timingen for Eriks skade kunne næsten ikke være værre.. Midt i en tid hvor det ellers lysnede gevaldigt på skadesfronten føles det pludselig som at være slået tilbage til start.. Erik er i mine øjne den absolut værste af alle spillere i truppen der kunne løbe ind i en alvorlig skade nu.. Håber Ståle hiver en kanin op af hatten inden for meget kort tid!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •