Side 116 af 145 FørsteFørste ... 1666106113114115116117118119126 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,726 til 1,740 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1726
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    B)Hvad med Bad Boy Kevin-Prince Boateng?

    Hvorfor kommer der ikke bare nogle rygter snart?
    Han er vist på vej til Frankfurt.

    Men ja, det er sindssygt frustrerende, at der ikke er bare de mindste rygter. Det er helt vildt, at journalisterne ikke kan opsnuse noget. Det kan være et godt tegn, men jeg frygter det er et skidt. Med Ståles udmeldinger og manglende rygter, ser det ud til, at vi skal se langt efter forstærkninger lige nu.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1727
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Zanka var 17 da han fik debut mod Lens
    Arh, han debuterede mod FC Fredericia ugen forinden: http://nipserstat.dk/nipserstat/Simp...ueryType=Games

  4. #1728
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ligeledes overrasket over den radiostilhed der præger klubben mht til transferrygter.

    Men hvis vi skal tage Ståles tidligere ord for givet om, at de spillere vi kan købe er for dårlige, og dem vi gerne vil have er for dyre, er det så ikke en ide at udforske lånemuligheder i større grad??
    Må da være et par stykker derude der kan booste vores trup på lån, hvor både vi og deres klub betaler til festen, og ad den vej måske baner vejen for lidt mere kvalitet.
    Så kan man jo altid prøve at inkludere en option på køb i den aftale.

    Min tanke er at tingene skal til at ske lidt hurtigt nu!
    Ser ikke de store forbedringer i holdet pt. - ingen energi, kreativitet eller skarphed, og hvis jeg har sortseer-brillen på, er der chance for at blive hægtet gevaldigt af, hvis det er med nuværende hastighed at holdet skal spille sig i form!

    Synes det er noget af en falliterklæring at have meldt tidligt ud inden sæsonen, at nu var købene på plads for dem der forlod os, og at vi så har semi-panik før lukketid pt.

    Tiden er i hvert fald ikke blevet behørigt brugt på at spille holdet ordentligt sammen lader det til, og derfor er kravene for omverden nu også blevet en lille smule mere højrøstede mht tilgange.

    Og de skal til at ske nu på den ene eller den anden måde.

    Over & Out

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1729
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror ikke vi ser eller hører mere om nyindkøb før CL-skæbnen er kendt på onsdag. Kan egentlig også godt forstå at spillere vil afvente, så de kan tage stilling efter om menuen er EL eller CL.
    Sidst redigeret af madskl : 17.08.17 kl. 15:36

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1730
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Synes det er noget af en falliterklæring at have meldt tidligt ud inden sæsonen, at nu var købene på plads for dem der forlod os, og at vi så har semi-panik før lukketid pt.
    Falliterklæring er hårdt.

    Ståle havde ikke set skaden til Erik J. komme, og meldte jo ud at nu måtte nytilkomne (og dyrtindkøbte) spillere, Matic og Gregus, steppe op.

    Jeg er overbevist om at han også er ganske overraskende deres langsomme eller ikke-eksisterende udvikling.

    Men helt enig i at det falder tilbage på Ståle.
    Har man simpelthen ikke været grundig nok med træningen i opstarten ift vores nye folk inkl Matic og Gregus? (Tænkt, vi er FCK - det skal nok gå)
    Hvorfor er man ikke klar med transfer-emner b og c. NU! Vi har vel en velbetalt scouting-afdeling, der skal stå klar som kompetent sparringspartner her.

    Anyway, jeg tror som madskl at man erkendte det var urealistisk før CL, og nu afventer vi (og emnerne) simpelthen om den hedder CL eller EL.

    Ok, det er måske nok alligvel lidt en falliterklæring;-D

    Zan

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1731
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Falliterklæring er hårdt.

    Ståle havde ikke set skaden til Erik J. komme, og meldte jo ud at nu måtte nytilkomne (og dyrtindkøbte) spillere, Matic og Gregus, steppe op.

    Jeg er overbevist om at han også er ganske overraskende deres langsomme eller ikke-eksisterende udvikling.

    Men helt enig i at det falder tilbage på Ståle.
    Har man simpelthen ikke været grundig nok med træningen i opstarten ift vores nye folk inkl Matic og Gregus? (Tænkt, vi er FCK - det skal nok gå)
    Hvorfor er man ikke klar med transfer-emner b og c. NU! Vi har vel en velbetalt scouting-afdeling, der skal stå klar som kompetent sparringspartner her.

    Anyway, jeg tror som madskl at man erkendte det var urealistisk før CL, og nu afventer vi (og emnerne) simpelthen om den hedder CL eller EL.

    Ok, det er måske nok alligvel lidt en falliterklæring;-D

    Zan
    Hvis det munder ud i at vi kvalificerer os til CL med den nuværende trup må det kræve, at der kommer 2-3 stjernespillere til København inden CL begynder, ellers er det en falliterklæring. Bliver det EL, er jeg bange for at vi kun får en forsvarspiller.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1732
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tjekker medierne dagligt i håbet om et rygte, eller en transfer. Behovet for nu energi og centrale forsvarspillere er åbenlyst. Tiltrods for at jeg gerne så at der sker noget NU, så er vi nødt til at huske nogle ting:
    - Ståle har styr på det, og han vidste godt der var en kæmpe risiko for at stå i den nuværende situation da det fik godt i sidste sæson
    - De gode, dyre, spillere kan vi først signe tæt på deadline (når deres klubber er klar på st gå ned i pris, og andre mere i teressante klubber/ligaer har meldt pas
    - Vi skal kun handle kvalitet, ikke panik/bredde
    - Alt andet lige, så er vi videre i Europa
    - FCK ved udemærket hvilke spillere de vil have, vi ved det når spillere er signet

    På med tålmodigheden.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Hvis det munder ud i at vi kvalificerer os til CL med den nuværende trup må det kræve, at der kommer 2-3 stjernespillere til København inden CL begynder, ellers er det en falliterklæring. Bliver det EL, er jeg bange for at vi kun får en forsvarspiller.
    Vilkårene på transfermarkedet er naturligvis forskellige, om man handler tidligt eller sent, men truppens svage punkter er jo ikke nyligt opståede. Der er ikke mange herinde, der før sæsonstarten var i tvivl om, at midterforsvaret krævede en forstærkning, da Antonsson og Boilesen ikke er de mest optimale garderinger. Der var heller meget tvivl om, at den centrale midtbane krævede en forstærkning, da Matic og Gregus kæmper om den samme plads, hvilket også er den plads, som nogle af kanterne potentielt kan spille.
    At man ikke har formået at forstærke sig har betydet, at man har accepteret sårbarheden og nu betaler prisen. Det var en kalkuleret risiko, fordi man åbenbart ikke gad forstærke holdet, før man var sikker på europæisk gruppespil (og hvilket) og heri ligger falliterklæringen efter min mening.

    Kvalificerer vi os alligevel til CL gruppespil, så har det måske alligevel været det hele værd, da man så kan tiltrække bedre spillere, men jeg så helst, at vi havde forstærket os til kvalifikationen og ikke ventet til gruppespillet.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #1734
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Må sige at jeg er virkelig ved at være nervøs for det der sker pt! Vi spiller fuldstændig uinspireret, fantasiløst, uden gejst og vilje.

    Ingen grund til at gå nærmere ind på de enkelte spillere, det er så udemærket gennemgået i de tidligere indlæg her.

    Dét der virkelig bekymrer mig er de manglende rygter omkring spillere pt. Vi står i en situation hvor vi som MINIMUM skal have kvalitet ind i midterforsvaret og den centrale midt. Derudover kunne endnu en midterforsvarer og en bevægelig giftig angriber være tiltrængt.

    Jeg må indrømme at jeg synes sædet begynder at brænde kraftigt under Ståle. Han holder kategorisk fast i sin stramme 4-4-2 selvom alle kan se at vi ikke har materialet til at spille det. Ligeledes holder han fast i favoritspillere som tydeligvis enten er metal trætte eller decideret ude af form. Sandt at sige er det jo, at vi det sidste års tid ikke har spillet noget der minder om prangende fodbold. Vi har most modstanderne og været stærke på indlæg og dødbolde, og det er det vi har vundet på. Nu mangler vi Delaney, Zanka og Corner på dødboldene, kommer ikke til det der minder om indlæg....og det udstiller så hvor fantasiløse vi egentlig er.

    Jeg ville fanme gerne se hvad en mere offensiv og omstillingsvillig træner kunne få ud af det økonomiske setup!

    Efter vi blev sikre på europæisk gruppespil lød det: "Nu handler vi! Vi har med det europæiske gruppespil sikret os at budgettet er til indkøb af kvalitet".

    Nu er folk fremme med at "jaaahhh nu vil han vel lige se om vi kommer i CL før vi handler". Hvad fanden er det for en gang varm luft at fyre af? For mig lyder det som om man forsøger at købe sig mere tid med sådan en udmelding (jeg ved godt det ikke er Ståle der har udtalt det.

    Jeg er ganske ligeglad med om det bliver EL eller CL, på den måde forstået at vi kommer til at få snittere ligemeget hvilken en af turneringerne vi kommer med i. CL er selvfølgelig bedst da jeg gerne tager en snitter mod at få 200 mio ind på bankbogen. Men at vi som FCK, med den største økonomi, største budget, flagskibet i DK/Norden ikke er i stand til at lande nogle spillere der kan give kvalitet fra dag (og der skal bestemt ikke meget til af løfte niveauet pt), er at spille falllit.

    Jeg gruer for en meget lang og ikke opløftende sæson!

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #1735
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Må sige at jeg er virkelig ved at være nervøs for det der sker pt! Vi spiller fuldstændig uinspireret, fantasiløst, uden gejst og vilje.

    Ingen grund til at gå nærmere ind på de enkelte spillere, det er så udemærket gennemgået i de tidligere indlæg her.

    Dét der virkelig bekymrer mig er de manglende rygter omkring spillere pt. Vi står i en situation hvor vi som MINIMUM skal have kvalitet ind i midterforsvaret og den centrale midt. Derudover kunne endnu en midterforsvarer og en bevægelig giftig angriber være tiltrængt.

    Jeg må indrømme at jeg synes sædet begynder at brænde kraftigt under Ståle. Han holder kategorisk fast i sin stramme 4-4-2 selvom alle kan se at vi ikke har materialet til at spille det. Ligeledes holder han fast i favoritspillere som tydeligvis enten er metal trætte eller decideret ude af form. Sandt at sige er det jo, at vi det sidste års tid ikke har spillet noget der minder om prangende fodbold. Vi har most modstanderne og været stærke på indlæg og dødbolde, og det er det vi har vundet på. Nu mangler vi Delaney, Zanka og Corner på dødboldene, kommer ikke til det der minder om indlæg....og det udstiller så hvor fantasiløse vi egentlig er.

    Jeg ville fanme gerne se hvad en mere offensiv og omstillingsvillig træner kunne få ud af det økonomiske setup!

    Efter vi blev sikre på europæisk gruppespil lød det: "Nu handler vi! Vi har med det europæiske gruppespil sikret os at budgettet er til indkøb af kvalitet".

    Nu er folk fremme med at "jaaahhh nu vil han vel lige se om vi kommer i CL før vi handler". Hvad fanden er det for en gang varm luft at fyre af? For mig lyder det som om man forsøger at købe sig mere tid med sådan en udmelding (jeg ved godt det ikke er Ståle der har udtalt det.

    Jeg er ganske ligeglad med om det bliver EL eller CL, på den måde forstået at vi kommer til at få snittere ligemeget hvilken en af turneringerne vi kommer med i. CL er selvfølgelig bedst da jeg gerne tager en snitter mod at få 200 mio ind på bankbogen. Men at vi som FCK, med den største økonomi, største budget, flagskibet i DK/Norden ikke er i stand til at lande nogle spillere der kan give kvalitet fra dag (og der skal bestemt ikke meget til af løfte niveauet pt), er at spille falllit.

    Jeg gruer for en meget lang og ikke opløftende sæson!
    Jeg er sådan set enig med dig et langt stykke henad vejen.

    Men er bare ret overbevist at vi må æde at spillerindkøb (og de brandvarme rygter) kommer til at ske EFTER på onsdag.

    Når nu vi ikke kunne få fingeren ud lige efter Vardar-kampene, giver det vel også mening;

    * Ryger vi CL handler vi på hylde A

    * Ryger vi i EL handler vi på hylde B

    Der skal nok komme 1-3 spillere - men ikke overraskende afhænger det jo virkelig af 50 mio eller 200 mio, ligesom der også er en større eller mindre gulerod til de potentielle emner.

    Zan

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1736
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig med dig et langt stykke henad vejen.

    Men er bare ret overbevist at vi må æde at spillerindkøb (og de brandvarme rygter) kommer til at ske EFTER på onsdag.

    Når nu vi ikke kunne få fingeren ud lige efter Vardar-kampene, giver det vel også mening;

    * Ryger vi CL handler vi på hylde A

    * Ryger vi i EL handler vi på hylde B

    Der skal nok komme 1-3 spillere - men ikke overraskende afhænger det jo virkelig af 50 mio eller 200 mio, ligesom der også er en større eller mindre gulerod til de potentielle emner.

    Zan
    Hej Zan,

    Jeg er heller ikke uenig i at det formentlig er det scenarie vi står overfor. Men der er nogle ting i forløbet som jeg til gengæld ikke kan se meningen i her.

    Indenfor det sidste år:

    Solgte spillere:
    Cornelius
    Augustinsson
    Delaney
    Zanka

    Fri transfer ud:
    Okore
    Pelle Nilsson

    Disse 6 spillere (og sikkert 1-2 stykker jeg har glemt) har givet et ganske stort beløb samlet i kassen, samtidig med at der er frigivet nogle rigtig store lønninger.

    Ind:
    Pieros
    Bengtsson
    Lüftner
    Thomsen
    Matic

    I min verden må der være et ret betydeligt overskud på salg/løn kontra indkøb/løn siden.

    Derudover har man nu sikret sig mindst EL som giver mindst 50 mio oveni hatten. Hvor fanden er ambitionerne henne i det her regnskab? Hvorfor indser man ikke at et lønloft på 6 mio for en spiller, bare ikke rækker til kvalitet hvis man vil have succes i Europa og sikre sig den hjemlige dominans. Hvor er profilerne/stjernene henne på det her hold? Mage til metervare trup skal vi godt nok langt tilbage for at finde.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1737
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Hvor er profilerne/stjernene henne på det her hold? Mage til metervare trup skal vi godt nok langt tilbage for at finde.
    Boilesen, Johansson, Lüftner, Ankersen, Thomsen, Kvist, Gregus, Verbic, Santander, Pieros - metervare?! What?! Det er da én af de mest talenttunge trupper vi har haft!!! Problemet er så bare at de ikke præsterer pt. fordi vi kører et mere team-baseret koncept end andre hold, men at give sig til at brokke over kvaliteten i truppen er altså skudt helt forbi imho. Giv tid og hver en Kvist får blad ;)

    Problemet er den centrale midtbane, hvor jeg tror alle er lidt i tvivl om hvad der skal ske. Jeg ville endda sætte spørgsmålstegn ved Kvist som han spillede i tirsdags. Det er lige før man får lyst til at foreslå at vi skulle forsøge at køre Gregus ind som anker, og så finde en makker til ham. Han har i hvert fald flere værktøjer i kassen end Kvist (omend han også får de der sindssyge røde kort).
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1738
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig med dig et langt stykke henad vejen.

    Men er bare ret overbevist at vi må æde at spillerindkøb (og de brandvarme rygter) kommer til at ske EFTER på onsdag.

    Når nu vi ikke kunne få fingeren ud lige efter Vardar-kampene, giver det vel også mening;

    * Ryger vi CL handler vi på hylde A

    * Ryger vi i EL handler vi på hylde B

    Der skal nok komme 1-3 spillere - men ikke overraskende afhænger det jo virkelig af 50 mio eller 200 mio, ligesom der også er en større eller mindre gulerod til de potentielle emner.

    Zan
    Jeg håber virkelig, du har ret, men inde i maven har jeg også lidt en frygt for, at det betyder tæt på nul og niks, om det hedder enten Champions League eller Europa League. Mest af alt på grund af historikken: Hvornår har vi sidst hentet en spiller, som en direkte konsekvens af, og som kun var mulig, fordi vi havde kvalificeret os til Champions League? Jeg kan ikke huske det.

    Selv i 2013, hvor vi var direkte kvalificeret til gruppespillet og havde et helt vindue til at sælge os på Champions League, var det spillere som Daniel Braaten, Fanendo Adi og Marvin Pourie, der kom ind. Nuvel, det var også i CV-tiden, og en lidt tvivlsom Olof Mellberg var måske en spiller, som kunne tiltrækkes på grund af Champions League. Men jeg synes, vi har historikken imod os på det punkt.

    Vores store problem er, som jeg ser det, ikke tvivlen om CL/EL (selvom jeg håber, det er tilfældet). Problemet er, at truppen skriger på en eller flere skandinaver med gode lederegenskaber, der uden store indkøringsvanskeligheder kan gå direkte ind og spille centralt i forsvaret eller på midtbanen. Og det er meget hurtigt at gå igennem de potentielle navne og strege navne over: Enten er de for unge og uprøvede (Mathias Jensen-niveauet), i for tvivlsom kvalitet eller form (Eikrem, Hovland, Sviatchenko, Milosevic, m.fl.), har allerede skiftet klub (Ragnar, Sebastian Larsson, Thelander m.fl.), eller må formodes at være sportsligt/økonomisk uden for rækkevidde (Granqvist, Schöne, Højbjerg m.fl.).

    Når det er sagt, så drømmer jeg også om, at der lige lander en eller to klassespillere med kæmpe wow-effekt, så snart en eventuel Champions League-deltagelse er i hus. Jeg har bare en kæmpe skepsis, hvad det angår, og forbereder mig selv på, at vi uanset Qarabag-udfaldet må sande, at det bliver et par mere ordinære og/eller meget formsvage spillere, vi får ind, og så må vi se, hvad de kan gå ind og byde ind med på den korte eller lange bane.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Boilesen, Johansson, Lüftner, Ankersen, Thomsen, Kvist, Gregus, Verbic, Santander, Pieros - metervare?! What?! Det er da én af de mest talenttunge trupper vi har haft!!! Problemet er så bare at de ikke præsterer pt. fordi vi kører et mere team-baseret koncept end andre hold, men at give sig til at brokke over kvaliteten i truppen er altså skudt helt forbi imho. Giv tid og hver en Kvist får blad ;)

    Problemet er den centrale midtbane, hvor jeg tror alle er lidt i tvivl om hvad der skal ske. Jeg ville endda sætte spørgsmålstegn ved Kvist som han spillede i tirsdags. Det er lige før man får lyst til at foreslå at vi skulle forsøge at køre Gregus ind som anker, og så finde en makker til ham. Han har i hvert fald flere værktøjer i kassen end Kvist (omend han også får de der sindssyge røde kort).
    Okay, jeg medgiver at mit udsagn var lige i overkanten. Men jeg synes det er vigtigt at på hvordan det ser ud her og nu. Jeg er så stadig ikke enig i at det er en af de mest talenttunge trupper.

    Igen peger pilen kun ét sted hen.....Ståle. Jeg er fuldstændigt fløjtende ligeglad med hvad manden har gjort for København, for faktuelt er han den mest vindende træner, har skaffet gruppespil masser af gange og så videre. Men come on, se hvad der sker i andre store klubber hvor presset og forventningerne er tårnhøje.....præsterer du ikke, så er det ud. Fuldstændigt ligegyldigt om vi snakker Real Madrid, Bayern, Inter osv....

    Jeg synes efterhånden at snoren er meget tæt på at være for kort nu......det er tydeligt at der skal nyt blod til, både på spiller fronten og på træner bænken.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1740
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Men come on, se hvad der sker i andre store klubber hvor presset og forventningerne er tårnhøje.....præsterer du ikke, så er det ud. Fuldstændigt ligegyldigt om vi snakker Real Madrid, Bayern, Inter osv....

    Jeg synes efterhånden at snoren er meget tæt på at være for kort nu......det er tydeligt at der skal nyt blod til, både på spiller fronten og på træner bænken.
    Mon ikke, at der er de samme spilleregler i KBH, selvom du nok har ret i, at Ståle har en pænt lang snor. Jeg er med på, at vi spiller ad h....... til lige nu. Men at han ikke præsterer er vist at strække den lidt. Jeg tror egentlig at ejerne er ret godt tilfredse med 2 x The double, CL-gruppespil sidste år, en runde videre i EL, solgte spillere for 200+ mio kr, og selv i år som er så forfærdeligt, har han allerede indfriet en af klubbens to målsætninger med Europæisk gruppespil - som endda med lidt held (eller røde kort som gives for slag i hovedet) kan være af den fine slags. Forøvrigt med en trup, som du selv nævner som værende middelmådig.

    Fair nok, hvis du mener hans indkøb er af tvivlsom karakter, men resultaterne de sidste to sæsoner kan du næppe sætte en finger på. Du kan godt selv høre, at det lyder lidt skørt?

    Hvis vi fyrer trænere, hver gang vi spiller en håndfuld kampe med blandede resultater, så går der sgu ren Palermo i den.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •