Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    26 mio.. Holy hell han må være god!

    Det er jo helt vanvittigt for en der ikke engang har så meget som trænet med 1. holdet. Hvor god er han lige?

    Meget ambivalent følelse - godt salg, og det er jo altid usikkert om talenter kan tage den hele vejen, men irriterende at vi ikke ser ham få chancen.
    Jeg følger meget med i ungdomsfodbold, og skrev dette om ungdomssituationen tilbage i december:
    " Oprindeligt indsendt af Sir LanngFalkengulle: efter din mening hvem er vores største talent ?



    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau."

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,875

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg følger meget med i ungdomsfodbold, og skrev dette om ungdomssituationen tilbage i december:
    " Oprindeligt indsendt af Sir LanngFalkengulle: efter din mening hvem er vores største talent ?



    Altså, det er jo en lidt farlig dans at bevæge sig ud i, da der nok er større chance for fiasko end succes for mit vedkommende :D Derfor vil jeg give et par bud fra både årgang 98, 99, og 00.

    98: Nicklas Røjkjær

    99: Jonas Wind, Mads Roerslev og Luka Racic

    00: Victor Jensen og Nikolas Nartey

    Af alle disse, så vil jeg klart mene at Victor Jensen og Nikolas Nartey er de største talenter. De er begge u17, men Nartey er allerede blevet rykket fast op i u19-truppen. Han er nok lidt længere fremme end Victor Jensen qua hans fysik, men i sidste ende tror jeg mest på Victor Jensen. Teknisk er han simpelthen vanvittig, og jeg har også hørt, igennem en fætter som har spillet på ungdomslandsholdet med begge, at Victor Jensen i disse omgangskredse bliver betragtet som det klart største danske talent fra årgang 00. Min fætter spillede endda på daværende tidspunkt for de unævnelige, så der skal nok en del til, før at sådanne udtalelser finder sted.

    Ved at følge med i highlights-vidoerne fra ungdomsholdene, vil man også hurtigt finde ud af, at både Wind og Jensen er spillere, som scorer flere mål end de spiller kampe på ungdomsniveau."
    Nu vi er ved Jonas Wind. Jeg synes ikke at kunne have spottet nogle steder, at han har spillet kampe i en god rum tid - ej heller udtaget til u-landshold. Ved du om han er langtidsskadet?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu vi er ved Jonas Wind. Jeg synes ikke at kunne have spottet nogle steder, at han har spillet kampe i en god rum tid - ej heller udtaget til u-landshold. Ved du om han er langtidsskadet?
    Han er skadet.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fodboldverdenen er i min optik gået bananas, når en klub er villig til at betale 3,5 millioner euro for teenager, der endnu ikke har ramt et førstehold. Men det er ikke desto mindre, hvad Ajax gør. De sender 3,5 millioner euro cirka 27 millioner kroner til FC København for teenageren Victor Jensen. Men det stopper ikke her. Der er ifølge en hollandsk kilde, der har sin faste gang i den hollandske traditionsklub, en upside i form af bonusser og andet værk efter spillerens og Ajax’ præstationer, der kan sende den samlede pris på den unge offensiv-spiller op på 50 millioner kroner. Plus videresalgsprocenter. Ach du lieber Gott for en transfer.
    Lidt mere her:http://nordicbetblog.dk/transfer-har...tjek-frankrig/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-dir...-handel-paa-et

    Direktøren udtaler, at det er en handel på historisk niveau.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Victor-handelen er vel i virkeligheden bare et godt eksempel på hvorfor vi bør være en del af det crazy ungdomsmarked for fodboldspillere. Vi har positionen til at være en slags regional Ajax/Porto, det eneste det kræver er investering og det har vi så fået på plads nu. Lur mig om ikke vi kommer til at se flere af den her slags ekseptionelle ungdomstransfers i årene der kommer.

    Og hold fast hvor indtægtssiden pludselig ser godt ud! :)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    26 mio eller ej - for filan hvor ville jeg gerne have set ham i den hvide trøje først..


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    26 mio eller ej - for filan hvor ville jeg gerne have set ham i den hvide trøje først..
    Uden at kende nok til ham - når Ajax betaler de penge, så ville jeg virkelig gerne ha' set ham!

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Victor-handelen er vel i virkeligheden bare et godt eksempel på hvorfor vi bør være en del af det crazy ungdomsmarked for fodboldspillere. Vi har positionen til at være en slags regional Ajax/Porto, det eneste det kræver er investering og det har vi så fået på plads nu. Lur mig om ikke vi kommer til at se flere af den her slags ekseptionelle ungdomstransfers i årene der kommer.

    Og hold fast hvor indtægtssiden pludselig ser godt ud! :)
    Selvom man som fan begræder salget, så er jeg helt enig i, at dette er en vældig god ting for klubben. Jeg tænker også, at når vi står og skal plukke de kommende kæmpe talenter rundt omkring på Sjælland i 10-12 års alderen (eller hvornår det nu sker), så må det blive nemmere at tiltrække cremen af cremen, når de ser hvordan vi har udviklet Victor og givet ham chancen for at tage til Ajax. Vi har måske en længere vej til 1. holdet end f.eks. FCN kan sælge, men dette er en stor kanin at hive op af hatten.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er det realistisk at vi får Sigurdsson tilbage i løbet af sommeren?

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er det realistisk at vi får Sigurdsson tilbage i løbet af sommeren?
    Jeg tror ikke på det. Fulham betalte 35 mio. kroner for ham for blot et år siden, og hans løn både i Krasnodar i sin tid og nu i Fulham er formentlig meget høj. Han kan ikke komme på forskerordningen, og han er stadig kun 30 år. Måske om et års tid, når hans kontrakt løber ud, men jeg tror ikke på, han kommer nu.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror ikke på det. Fulham betalte 35 mio. kroner for ham for blot et år siden, og hans løn både i Krasnodar i sin tid og nu i Fulham er formentlig meget høj. Han kan ikke komme på forskerordningen, og han er stadig kun 30 år. Måske om et års tid, når hans kontrakt løber ud, men jeg tror ikke på, han kommer nu.
    Det ligner at Tim Ream og Thomas Kalas starter fast for Fulham, og at Sigurdsson ikke har fået spilletid siden januar?
    Er der nogen som kender til hans situation i Fulham?

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bliver sindsyg spænende og se hva vi evt henter mere, smutter både Zanka og Okore må vi jo hente minst en ny forsvar. Tipper vi får 2-3 spillere mere ind plus Røjkjær

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bliver sindsyg spænende og se hva vi evt henter mere, smutter både Zanka og Okore må vi jo hente minst en ny forsvar. Tipper vi får 2-3 spillere mere ind plus Røjkjær
    Jeg tror ikke du skal regne med mere, Ståle har vel også på en eller anden måde sagt, at holdet stort set er på plads. Så skal det være fordi der kommer et ekstraordinært bud på en af spillerne, eller der kommer noget virkelig interessant på market som man bare bliver nød til, at hente.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,875

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ved godt at det måske ikke er det rette sted at poste, men Lønstrup som Ståles afløser. Hvis han kan få det ud af en trup med så få midler, burde han kunne skaffe FCK, pokalen med de store ører ;-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •