Side 50 af 145 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/staale-solb...edste-saesoner

    Ståle kalder os for færdige på transfermarkedet, før det allerede er begyndt, ved mindre der kommer vilde bud eller Rasmus Falk får set back i genoptræningen. Og så kommer der jo helt sikkert noget omkring Okore. Såfremt det stemmer:

    På den positive side er vi godt forberedte til den nye sæson. Ståle kan arbejde med holdet i ro og mag. Samtidig er de yderste positioner i truppen åbne for nogle af vores talentfulde spillere. Hvorfor eksempelvis hente en 4. angriber, når du kan smide Jonas Wind ind i de få kampe, der er tale om?

    På den negative side bliver det først og fremmest en kedelig sommer for en fanboy som mig, der elsker transfervinduet. Og dernæst får vi nok ikke den der stjerne signing at se, som vi alle nok går og håber lidt på. Fisher-ish. Vi har helt sikkert et spændende, ungt og godt hold, men det er er den velsmurte og nogle gange kedelige maskine. Skal vi være rigtig hårde, så er det vel kun Falk og Toutouh blandt de startende offensive, der for alvor har teknik i fødderne?

    Jeg hørte Peter Brygmann på Mediano give sit besyv med om FCKs vindue. Han påpegede, at næste niveau netop er at bygge på stilen også. Gør vi det med det nuværende hold? Samtidig var han også overbevist om, at Ståle i sin forlængelse har fået et større budget. Såfremt han har det, kan det vel på ingen måde ses indtil videre? Slutteligt: Zanka (antager vi), Delaney og Corner er røget. NJ røg sidste sommer. Toutouh snart. Meget Kbh kultur ryger ud af holdet uden at blive erstattet?

    Spændende sommer. Fuld tiltro til Ståle her fra. Og tillykke med det hele for fanden :-)
    Jeg har det faktisk rigtig fint med at man holder tingene lidt i ro. Vi har alle vores spillere vi mener kunne erstattes til det bedre, men Ståle giver dem line og tror på dem. Det er sgu også cool nok!

    Vi har overordnet set hvad vi skal bruge - også på reservepositionerne såsom Amankwaa, Kusk osv. De skal jo også have noget at kæmpe for, og er gode nok til at tage kampen op.

    I angrebet har vi 3 senior-drenge, og så er jeg meget enig med dig; så lad os da hive et talent op som 4. angriber.

    Forsvaret går dog (som eneste kæde) IKKE op.

    Men som Danebull skriver, venter man nok på det går i orden med Zanka og Okore, og derefter må man forvente en spiller mere dér.

    Men start-11 eren burde jo være mere eller mindre på plads til CL-kval. Så mon ikke det er med det i baghovedet at han ikke går amok. Kommer vi i CL er der vel stadig muligheder for at tilføje noget bredde til truppen.

    Zan

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er vi med i hatten når det 19/6 trækkes lod til 2. kvalrunde ? Anyone...

  3. #738
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad synes folk om Mads Roerslev
    Er han klar til at få en betydende rolle til næste sæson. Hans megen spilletid her til sidst I sæsonen kunne godt rude på Han er inde I overvejelserne

  4. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvad synes folk om Mads Roerslev
    Er han klar til at få en betydende rolle til næste sæson. Hans megen spilletid her til sidst I sæsonen kunne godt rude på Han er inde I overvejelserne
    Han bliver reserve for Høgli/Ankersen. Det er han også god nok til, men som 17-årig skal der jo stadig lægges en del på. Det kommer forhåbentlig!

  5. #740
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvad synes folk om Mads Roerslev
    Er han klar til at få en betydende rolle til næste sæson. Hans megen spilletid her til sidst I sæsonen kunne godt rude på Han er inde I overvejelserne
    Mit klare indtryk er han ikke er klar til at spille på seniorniveau endnu - i hvert fald ikke for os. Han så meget nervøs ud og mangler 5 kg muskelmasse før han kan gøre sig gældende.
    Jeg ser højreback-hierarkiet således med Ankersen ude af spillet: Høgli>Bengtsson>Boilesen>Amank waa>Gregus>Roerslev. William er med vilje udeladt.

  6. #741
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Er vi med i hatten når det 19/6 trækkes lod til 2. kvalrunde ? Anyone...
    Ja:

    https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...eedcl2017.html
    +
    http://www.uefa.com/uefachampionslea...d=2435148.html

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #742
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...hollandsk-klub
    Jonathan Frimann solgt til Twente. Interessant skifte, har ikke hørt så meget om ham.

  9. #743
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvad synes folk om Mads Roerslev
    Er han klar til at få en betydende rolle til næste sæson. Hans megen spilletid her til sidst I sæsonen kunne godt rude på Han er inde I overvejelserne
    Ser ham som reserve for Høgli og sidenhen Ankersen. I hvert fald i Superligaen. Snakker vi større opgør, som de vigtige europæiske kampe, tror jeg vi vil foretrække Bengtsson, Boilesen eller en anden mere rutineret spiller på pladsen. Præcis som i pokalfinalen i torsdags.

    Synes dog det er tydeligt at Roerslev har potentiale. Nu skal der bare lægges på. Både hvad angår det spillemæssige, tempoet, rutinen og især fysikken. Er dog sikker på at alle dele nok skal komme med en god indsats på træningsbanen og forhåbentlig en masse spilletid.
    ...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #744
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Læste et sted i går, at det forlyder på de lyngbyske vandrør, at vi skulle have forespurgt på Jesper Hansen. Mon ikke der ligger et stort salg og venter på Robin.

  12. #745
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Eller der er kommet et tilbud til Stephan som vi ikke føler vi kan eller vil stille os i vejen for. Jeg kan ikke umiddelbart forestille mig at Jesper Hansen skulle være hvem vi havde udset os som erstatning for Robin Olsen.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #746
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Maxcph Se meddelelser
    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...hollandsk-klub
    Jonathan Frimann solgt til Twente. Interessant skifte, har ikke hørt så meget om ham.
    Jeg mener at have læst, at Frimann ikke var på kontrakt herinde men blot trænede med. Han er vist afskrevet fra klubbens side for et pænt stykke tid siden. Så der kommer ingen penge i kassen på dette skifte.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.05.17 kl. 08:04

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #747
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg mener at have læst, at Frimann ikke var på kontrakt herinde men blot trænede med. Han er vist afskrevet fra klubbens side for et pænt stykke tid siden. Så der kommer inden penge i kassen på dette skifte.
    I og med at han har været i klubben i årevis, må der da følge lidt udviklingspenge med, selv om han skifter på en fri transfer. Om ikke andet, hvis Twente en dag sælger ham videre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #748
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Toutouh: Jeg håber, jeg kommer til udlandet til sommerhttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...det-til-sommer

  19. #749
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Andreas Granqvist rygtes ifølge flere svenske medier til København (igen).

    Ifølge artiklen afhænger det dog også af, hvorvidt hjerteklubben Helsingborg kvalificerer sig til Allsvenskan, da han ønsker at spille på et tilstrækkeligt højt niveau for at bevare sin landsholdsplads.

    http://www.expressen.se/kvallsposten...-dromvarvning/

    Erfaring fra hollandsk, italiensk og russisk fodbold, +60 landskampe for Sverige og først lige fyldt 32, så der burde være et par gode år tilbage i ham

    Jeg er tændt på ideen, da blot at have Mikael Antonsson som 3. valg sammen med Boilesen gør mig lidt usikker.
    Vil altid elske Ståle

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #750
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Andreas Granqvist rygtes ifølge flere svenske medier til København (igen).

    Ifølge artiklen afhænger det dog også af, hvorvidt hjerteklubben Helsingborg kvalificerer sig til Allsvenskan, da han ønsker at spille på et tilstrækkeligt højt niveau for at bevare sin landsholdsplads.

    http://www.expressen.se/kvallsposten...-dromvarvning/

    Erfaring fra hollandsk, italiensk og russisk fodbold, +60 landskampe for Sverige og først lige fyldt 32, så der burde være et par gode år tilbage i ham

    Jeg er tændt på ideen, da blot at have Mikael Antonsson som 3. valg sammen med Boilesen gør mig lidt usikker.
    Jeg er lidt lunken overfor ham, selvom han da har kvalitet. Jeg er ret sikker på, at Ståle siger "truppen" er på plads, så han kan komme rygter og overpriser i forkøbet, idet Zanka (og Okore) bliver solgt, så tikker der en fax ind hos FCN omkring Maksøe eller lignende. Ligeledes holdes der budget og plads åben, hvis en stjernesigning skulle blive muligt a la Fischer i Middlesbrough.

    Forsvaret er ligenetop på plad nu - men uden Zanka og Okore, så bliver der handlet. Tror ikke Ståle tager for givet at vores nye mand er klar på pladsen fra start og konkurrence og Antonsson som 4. Valg virker fornuftigt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •