Side 59 af 145 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg er enig i manges negative betragtninger om Gregus der på nuværende tidspunkt ikke virker gearet FC København, hverken mentalt eller fodboldmæssigt.
    Men jeg er egentlig rimeligt glad for Matic! - Han er ikke helt så iøjnefaldende som Delaney var, rent offensivt, men han er synlig i presspillet hvor han giver den god gas og fylder godt (à la Delaney, for comparison) - og jeg er sikker på at det offensive vil komme mere til syne i den nye sæson hvis han får lov at fortsætte som makker til William.
    Det ved jeg sgu ikke.. Gregus mangler en del, men på bolden er han faktisk bedre end Matic.. Ingen af dem har dog for alvor det der skal til for at spille CM i FCK.. Jeg er bange for det kan koste os CL-deltagelsen i år, ikke at investere i en kompetent CM her i sommerens vindue..

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ved jeg sgu ikke.. Gregus mangler en del, men på bolden er han faktisk bedre end Matic.. Ingen af dem har dog for alvor det der skal til for at spille CM i FCK.. Jeg er bange for det kan koste os CL-deltagelsen i år, ikke at investere i en kompetent CM her i sommerens vindue..
    Jeg kan faktisk godt lide dem begge. Matic har lidt mere fysisk tilstedeværelse, men jeg synes godt nok at Gregus slår nogle fantastiske afleveringer, jeg tror at de begge kunne blive rigtigt gode. Dog kunne jeg også godt bruge en 4. CM.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg kan faktisk godt lide dem begge. Matic har lidt mere fysisk tilstedeværelse, men jeg synes godt nok at Gregus slår nogle fantastiske afleveringer, jeg tror at de begge kunne blive rigtigt gode. Dog kunne jeg også godt bruge en 4. CM.
    Slog man de 2 sammen, så troede jeg på det. Jeg kan tage fejl (feks var der en gang jeg ikke rigtig troede på Delaney kunne udvikle sig til en god spiller i en 2 mandsmidtbane), men jeg tror ikke på nogen af dem som profiler. Slet ikke Matic. Bevares de kan bruges og har nogle færdigheder. Men de har også mangler. Gregus mangler tydelighed og fysik i sit spil, men har god teknik og passer godt til nogle kampe. Gode sideskift og god til at holde spillet i gang. Sympatisk fyr som vi nok har i mange år som en lidt opgraderet TK.
    Matic derimod, bruger så mange boldberøringer og virker så uendeligt langsom i sin boldomgang. Det går for langsomt til superligaen, når han har bolden og det duer slet ikke i Europa. Han virker simpelthen ikke som om hand fodbold intelligens er veludviklet nok.

    Vi kan godt vinde et mesterskab med de 2, men det er ikke skrevet i sten. Vi kommer til at mangle så meget lederskab, med afgangen af Zanka, Delaney og Cornelius. De typer der går forrest og fucking vil det. Også når de spiller skidt. Og på det parameter bidrager de to ikke, og når de samtidig ikke er fantastiske med bolden så ligner de weakest link.

  5. #874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi kommer til at mangle så meget lederskab, med afgangen af Zanka, Delaney og Cornelius. De typer der går forrest og fucking vil det. Også når de spiller skidt. Og på det parameter bidrager de to ikke, og når de samtidig ikke er fantastiske med bolden så ligner de weakest link.
    My point precisely. Især med tanke på at vi jo har et ungt hold, og to af de tre nyerhvervelser (Lüfftner og Græske Per) kommer til at trække gennemsnitsalderen ned. Samt at vi nok kommer til at rykke 1-2 spillere op fra ungdomsafdelingen i løbet af sæsonen. Jeg kan godt lide både Gregus og Matic, og vi kan nok godt vinde superligaen med de to, men når det er succes i Europa, vi sigter mod, skal der bare noget mere gennemslagskraft til.

  6. #875
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Klubben gør FORELØBIG status over transfervinduet.

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/06/09/transferstatus

    Man kan udlede meget af en sådan formulering. Jeg holder dog på, at vi ikke har set den sidste tilgang.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #876
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror også vi kommer til at se tilgange fra et par U19 spillere mere, men det kommer nok først i forbindelse med træningslejren i Østrig.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Klubben gør FORELØBIG status over transfervinduet.

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/06/09/transferstatus

    Man kan udlede meget af en sådan formulering. Jeg holder dog på, at vi ikke har set den sidste tilgang.
    Indtil videre kan man også bare nøjes med at konstatere, at vi i hvert fald ikke har set den sidste afgang endnu.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #878
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det tror jeg altså virkelig ikke i skal regne med. Det er en tendens til at tro Ståle køber ind for et godt ord, men han siger jo selv det modsatte; at truppen mere eller mindre er på plads.
    Det har Ståle jo sagt i flere transfervinduer og i samtlige tilfælde er der alligevel sket noget. :-) Så den der med at holde så meget fast i Ståles udtalelser om at truppen er på plads, når vi er i starten af et transfervindue, den holder bare ikke. Det er dog smart af Ståle af sige sådan.

    Tilgengæld, så vil klubben jo nok, også som tidligere, hente profiler der kan forstærke holdet, hvis chancen byder sig og man mener at der er en business case i det.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #879
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bare fordi klubben er bundsolid og seriøs, så behøver vi vel ikke lade agurkerne lægge! Van der Vaart kan nok afskrække fra at købe tidligere topspillere, men måske findes der noget gratis guld, som kan fylde de sidste pladser. Jeg er i hvert fald åben for en lottokupon, nu hvor truppen rent faktisk ser solid ud. Personligt ville jeg gå efter Sanago hos Arsenal. 24 år og potientiale og ganske urealistisk, men I andre kan da også drømme med og starte med at læse denne korte liste:

    Bemærk blandt andet Chico, der faktisk kunne være brugbar i vores situation

    https://www.transfermarkt.com/statis...dendevertraege

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Cypern-Per scorede her til aften matchvindermålet for Cypern mod Gibraltar.

    Cypriotisk TV har et vildt flot logo btw

    https://streamable.com/680qd


  16. #881
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://streamable.com/680qd[/QUOTE]

    Syntes det mål ligner et klassisk FCK angreb, det er sgu ok.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #882
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bortset fra at ingen af vores backs slår den ind derfra med det dårlige ben. :)

  19. #883
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Cypern-Per scorede her til aften matchvindermålet for Cypern mod Gibraltar.

    Cypriotisk TV har et vildt flot logo btw

    https://streamable.com/680qd
    Sjældent har jeg set et så mennesketomtstadion: 488 tilskuere hehe
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  20. #884
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Sjældent har jeg set et så mennesketomtstadion: 488 tilskuere hehe
    Så hold øje med Casa Horsens, næste gang FCN er på besøg..

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #885
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    21 kampe. Det er det blevet til for Matic so far. Hans indkøringsperiode var en måned, hvorefter han skulle være et af de to bindende ankere på holdet.
    At han ikke helt har fået det offensive udtryk han ellers har været kendt for, skyldes MÅSKE at han skulle lærer verdens sværeste 4-4-2 at kende på næsten ingen tid.
    Måske kommer det aldrig, og måske er det rette at gøre at afskrive ham nu. Men.... for mit vedkommende synes jeg at han skal have lidt længere tid. Han har været her en halv sæson, og har haft haft fuldt ansvar fra dag 1. Jeg synes han har vist meget på trods af hvor kort tid han har været her, og jeg synes fortsat at han ligner fremtidens mand. Problemet jeg introducerede længere tilbage i tråden er, hvis vi har en skade på Kvist, Gregus eller Matic. For så står vi med reserver som udskiftere i et tæt efterårsprogram, og det kan sagtens komme til at koste 10-15% på sammenhængskraften i holdet. Her vil det være rart med en ekstra mand, typisk en spiller der ikke forventer store mængderspilletid, og er sulten. Det troede jeg at Keita var tiltænkt, men så kom udlejningen.

    Men is på med afskrivningen, han har kun været aktiv i klubben i ca. 5 måneder.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 11.06.17 kl. 22:32

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •