Side 61 af 145 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Okore smutter ikke medmindre der kommer en klub og matcher den løn han får i København. Det sker nok ikke lige foreløbig med de svingende præstationer i den hvide trøje.
    Mon ikke han er villig til at acceptere en lønnedgang for at komme til at spille, han virker rimelig opsat på at få lov til netop det, samtidig er vi nok også interesserede i at fortsætte med at betale en del af hans løn for at slippe af med den resterende. Hvor stor en del af Okores samlede fremtidige lønpakke der skal betales af os, den nye klub og en lønnedgang fra Okores side, det vil jeg lade andre gætte på.
    Min pointe er at hans nye klub ikke behøver matche hans nuværende løn.
    Sidst redigeret af Lindrup : 14.06.17 kl. 09:56 Årsag: Lidt for intelligent tastatur

  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Én ting er sikkert. Når Ståle har sagt farvel og tak, så er det altså det som det betyder. Okore er historie i klubben. Jeg tror bare det handler om hvor besværligt han ønsker at gøre det for sig selv. Havde han været 34, havde han bare kunnet læne sig tilbage og inkassere. Men Okore er stadigvæk ung, og har vel forhåbentlig nogle ambitioner.
    Jeg synes mere at det virker som om at Ståle har givet ham en "du er her på ligefod med de andre, og du er som udgangspunkt ikke førstevalg". Mere end at han decideret har sagt at han ikke har en fremtid her overhovedet. Deraf tror jeg også at Ståle har det okay med hvis vi ikke sælger ham, rent sportsligt i hvert fald.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sportsdirektør Allan Gaarde lægger ikke skjul på, at han lurede på muligheden for at få Jores Okore til Nordjylland, men det blev aldrig for alvor konkret.

    - Vi var parat til at købe ham fri af FC København, og vi har også snakket med Okore og hans agent. Men vi nåede aldrig til at snakke økonomi, for Okore gav det klare indtryk, at han foretrak at søge mod en udenlandsk klub, siger Allan Gaarde til Nordjyske.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebe-okore-fri
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Sportsdirektør Allan Gaarde lægger ikke skjul på, at han lurede på muligheden for at få Jores Okore til Nordjylland, men det blev aldrig for alvor konkret.

    - Vi var parat til at købe ham fri af FC København, og vi har også snakket med Okore og hans agent. Men vi nåede aldrig til at snakke økonomi, for Okore gav det klare indtryk, at han foretrak at søge mod en udenlandsk klub, siger Allan Gaarde til Nordjyske.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebe-okore-fri
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?

  6. #905
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?

    Altså Utrecht har købt Simon Makienok såååå...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #906
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Puha, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis jeg var hans agent/rådgiver ville jeg nok råde ham til at overveje AaB. Hvilken udenlandsk klub vil købe ham?
    Ja, han skal da nok kunne finde en udenlandsk klub. Det bliver nok bare ikke en, der er voldsomt meget mere interessant - eller kan betale meget mere i løn - end AaB. Men det er måske meget klogt at søge udenlands og slippe for noget af fiaskosnakken i den danske presse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #907
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg gad nu stadig godt at vi prøvede at købe Lobotka. Når man læser Tipsbladets serie med mit superligahold har de alle sammen Lobotka med og de roser ham til skyerne.... Men FCN prøvet nok at lave endnu et kæmpe salg på ham som med emre mor.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tænk, hvis vi kunne lave en byttehandel med Celtic. De får Okore + en sum penge, og vi får Sviatchenko.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #909
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tænk, hvis vi kunne lave en byttehandel med Celtic. De får Okore + en sum penge, og vi får Sviatchenko.
    Er det baseret på noget eller ren ønske tænkning?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #910
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ren ønsketænkning. Men det ville jo give mening på stort set alle parametre. Okore er bedst til det britiske duelspil, som de praktiserer, og Sviatchenko passer nok bedre til vores spil. Plus Okore vil gerne til udlandet igen. Og det sidste halve år har Sviatchenko kun fået fuld spilletid i 1/3 af kampene, fået 40 minutter tilsammen i den anden 1/3, og ingen spilletid i den sidste 1/3. Og han har ikke spillet i kampene mod topholdene (Rangers og Aberdeen). Så.. Måske ikke i det her transfervindue, men måske om 1-2 vinduer, hvis udviklingen med lidt spilletid i de mindre betydende kampe fortsætter.

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nå, nummerupdate på hjemmesiden: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/15...umre-i-truppen

    Lüftner får nummer 27, mens nummer 4 stadig er ledig. Spørgsmålet er, om det holdes åbent til en midterforsvarer mere.

    Bengtsson får nummer 3, mens Boilesen beholder nummer 20. Gade vide, om man skal lægge noget i det ifht. hierarkiet på venstre back. Jeg håber det ikke.

    Sotiriou får nummer 28, mens både nummer 10 og 11 står ledige. Spørgsmålet er, om man skal lægge noget i det. Lidt spøjst i hvert fald, at Sotiriou ikke overtager nummer 11.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #912
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, nummerupdate på hjemmesiden: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/06/15...umre-i-truppen

    Lüftner får nummer 27, mens nummer 4 stadig er ledig. Spørgsmålet er, om det holdes åbent til en midterforsvarer mere.

    Bengtsson får nummer 3, mens Boilesen beholder nummer 20. Gade vide, om man skal lægge noget i det ifht. hierarkiet på venstre back. Jeg håber det ikke.

    Sotiriou får nummer 28, mens både nummer 10 og 11 står ledige. Spørgsmålet er, om man skal lægge noget i det. Lidt spøjst i hvert fald, at Sotiriou ikke overtager nummer 11.
    Pierre har nok bare fået sit gamle nummer. Jeg tror ikke, at man skal lægge noget i det.
    Man kan godt undre sig lidt over, at Luftner og Sotiriou ikke har fået små numre. Jeg tror dog ikke, at man skal drage konklusioner i forhold til flere indkøb. Skal man endelig lægge noget i det, så kunne det være, at man giver udefrakommende spillere høje numre med den besked, at man skal gøre sig fortjent til et lavt nummer.

    Skal man tolke noget ud af de nye numre, så må det være at Kadrii er helt færdig i klubben, idet han har mistet sit nr 9.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #913
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kusk kan være på vej over Øresund.

    http://www.expressen.se/kvallsposten...tuell-for-mff/

  22. #914
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kusk kan være på vej over Øresund.

    http://www.expressen.se/kvallsposten...tuell-for-mff/
    Det giver rigtig god mening og alligevel håber jeg det ikke. Jeg kan meget godt lide ham som spiller og håber han kan brage igennem - gør han det ikke hos, så skal det nok lykkedes andetsteds.

    Sandheden er vel nok at han på alle parametre ikke passer alt for godt ind hos os. Send han til FCN og få Lobo den anden vej!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #915
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Syntes ikke at han skal sælges i dette transfervindue. Der er for meget usikkerhed på kanterne til sæsonstart. Det er ikke sikker Thomsen og Falk er helt ovre deres skader, Toutouh skal måske sælges, Amankwaa er ikke helt i omdrejninger, og så hvis kusk sælges står vi tilbage med kun Verbic som er helt klar.
    Det er måske muligt at sælge ham i de sidste dage af transfervinduet, hvis der er afklaring med flere af kanterne, men jeg vil sige det vil være bedst at holde på ham indtil vinter, og så vurdere hans situation til den tid.

    Men vil sige at Kusk fik en oprejsning her til sidst. Han var ramt midt på sæsonnen hvor han var blottet for selvtillid og havde svært ved at finde sig i sin situation, men syntes han kom godt igen

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •