Side 65 af 145 FørsteFørste ... 15556263646566676875115 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Bøvlet med spillere som ham og Linus Wahlquist er, at de 1) er dyre 2) ikke er etablerede nok til at flytte topniveauet og 3) de er ikke nødvendigvis bedre talenter end Roerslev og Røjkjær, som de ville holde ude af holdet.

    Så ser jeg hellere vi bruger pengene på færre bedre mere etablerede spillere og lader vores egne talenter være vores talenter.

    Og er der så en Amartey, der kan gå ind i startopstillingen, tager jeg ham gerne med.
    Hvis manden har spillet 52 kampe i Alsvenskan og scoret 10 mål, er han temmelig etableret. Så må jeg indrømme jeg har svært ved at se at han skulle være på lavere/samme niveau som Røjkjær.

    Han er vel ikke dyrere end at vi kan betale prisen - hvis han vitterligt er et kæmpe talent.

    Så han er da spændende, men hvis han takker nej til Brugge, takker han nok også nej til os.

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #962
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han har spillet 22 kampe i Allsvenskan. Resten er Superettan og cup kampe. Med 2 mål og 0 assists for et absolut bundhold. Det havde Røjkjær sådan ca også kunne præstere for Viborg, havde han været udlejet dertil denne sæson.
    Og det der med Brugge, kan være så mange ting. Måske ville de købe ham til u19 og han ville gerne fortsætte som senior?

    Er han et giga talent, som Amartey - så skal han da hentes og spille fast - men 20 kampe i bunden af Allsvenskan, skal vi nu ikke lige?

    EDIT: Nu har jeg ikke set ham spille meget, og måske er han fantastisk og en vi skal rykke på. Det er bare det generelle. Jeg ser helst indkøb ikke udfylder talentrollerne i FCK. Der er så lidt talent-spilletid i forvejen, jeg synes den skal gå til egne ungdomsspillere.
    Sidst redigeret af Something : 21.06.17 kl. 15:02

  4. #963
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis manden har spillet 52 kampe i Alsvenskan og scoret 10 mål, er han temmelig etableret. Så må jeg indrømme jeg har svært ved at se at han skulle være på lavere/samme niveau som Røjkjær.

    Han er vel ikke dyrere end at vi kan betale prisen - hvis han vitterligt er et kæmpe talent.

    Så han er da spændende, men hvis han takker nej til Brugge, takker han nok også nej til os.

    Zan
    Han takkede nej til Brügge, da han på daværende tidspunkt ikke følte sig klar til at flytte så langt væk fra familien, hvorfor at det ville give bedre mening med et skifte til København.

    Nu da i alle taler så meget om Haksabanovic vs. Røjkjær, så kunne man jo evt hente ham, og sende Røjkjær over på den anden side af sundet på en lejeaftale. Det virker jo til at der er etableret et rimeligt fast samarbejde, så det burde bestemt ikke være utænkeligt. Haksabanovic kunne sagtens konkurrere med vores venstrekanter, Røjkjær kunne få noget fast spilletid, og være klar til at vi måske slipper Toutouh på en fri transfer (hvis han ikke sælges nu) eller eventuelt Falk/Verbic osv ryger.

  5. #964
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg vil råde alle fans til at tjekke highlights fra Tjekkiet - Italien (U21) for at se vores nye ven Luftners mål. Hold da op en kasse. Fortsat han bare sådan når han kommer til os, også selvom han er stopper : D

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #965
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    OK højrefod på Lüftner for en centerback at være



  8. #966
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lige til gifsthatendtoosoon

    Closeup og klippet lidt til



  9. #967
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Flot mål :) men endnu vigtigere hvordan var hans forsvar spil ?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #968
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han gjorde det godt. Fin på bolden, virker hurtig og forudseende og ikke mindst fysisk stærk. Jeg tror han bliver en fin erstatning for Kongen af København ;)

  12. #969
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han skal da ikke erstatte Delaney ? ;-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #970
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Han skal da ikke erstatte Delaney ? ;-)
    Thomas er kronprinsen med al ære og respekt : D

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #971
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det bliver helt sjovt at se ham mod en masse superligaspillere vi kender niveauet på, når de møder DK. Der var en bruger på bold.dk, der beskrev hans præstation som selvsikker. Det tiltaler mig meget når det nu er noget af et skridt han skal tage meget hurtigt.

  17. #972
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Så skal han kaldes : Prinsen af København :-)

  18. #973
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/undrer-sig-...l-at-vaere-der

    I guder hvor ville jeg gerne se Lobotka på vores midtbane

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #974
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som Lüftner spillede mod Italien - ikke udelukkende pga hans mål - så tror jeg, at det er godt, at vi fik sikret os kontrakten med ham inden U21 slutrunden. :)

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #975
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Et lille indspark fra en ældre post er ham her Romelu Otero en venezuliansk landsholdsspiller, der hos kunne gøre sig som angriber, kant eller offensiv midt. Jeg linker også en klassisk youtube highlight video, hvor især hans dødbolde er værd at bide mærke i, de er en walk down memory lane til dødboldsguden Lars Højer

    https://https://www.youtube.com/watch?v=ep-QSiFbouI

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •