Side 126 af 145 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Man blir lidt nervøs, når Ståle først joker med, at nu skal vi nok købe Pukki, og så signer han en endnu større joke.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis folk mener, at Bendtner kunne være skadelig for harmonien i truppen, så bare vent og se med Pusic. Han har været et problem i både Esbjerg og FCM's omklædningsrum.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1878
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Troede først vi havde købt ham, men blot for resten af sæsonen lyder som en fin løsning. Han holder fortsat et fint scoringssnit https://en.m.wikipedia.org/wiki/Martin_Pušić . Så bliver pengene forhåbentlig brugt på midtbanen og forsvaret.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1879
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Pusic i stedet for Santander er en enorm svækkelse. Pavlovic som førstevalg... det lugter ikke af guld.
    HIC SUNT LEONES

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1880
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det var givet, at vi ville blive svækket med Santanders skade.

    Jeg er dog vældig overrasket over valget af Pusic, men efter at have sundet mig lidt, så synes jeg, det virker som et efter omstændighederne fornuftigt valg.


  10. #1881
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Interessant signing. Man ved selvfølgelig ikke helt, hvad man får med ham. Men han har vist han kan score i superligaen, han er på kort kontrakt og kan placeres på reserveholdet hvis det går helt galt, og han kan ikke have kostet alverden. Dermed bør der stadig være midler til rådighed til forsvar og midtbane.

    Det er selvfølgelig et sats, men vi får nok ikke en proven-goalscorer billigere andre steder. Jeg er egentlig også rimelig fortrøstningsfuld. Om ikke andet, så får vi da noget vildskab ind i holdet, som vi alle har skreget på :-)

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1882
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle er gået moneyball på situationen. Med Santanders skade mangler vi 10 mål i ligaen, dem forventer han at kunne få i pusic, der trods alt snitter næsten et mål hver anden kamp.

  13. #1883
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Altså, hvis Ståle vitterligt tror på Pavlo og Pyros, så er en Superliga-kendt og forholdsvis vel-scorende spiller vel fornuftigt nok som tredjevalg sæsonen ud.

    Det er vel begrænset hvor meget lort han kan nå at lukke ud på 9 måneder, og han er nok ikke voldsomt dyr.

    Mit personlige problem er at jeg er lunken ved Pavlovic. Og at Pyros skulle blive så crazy-vild, som mange herinde mente, mangler vi stadig at se. Tilsyneladende også Ståle siden han har brugt det meste af sin tid på bænken. Og nej, afskriver ham ikke. Men gider heller ikke give ham et profil-stempel før han har præsteret.

    Så jeg så gerne en klasseangriber, men bakker op om at CF og CM er vigtigst pt.

    Pusic resten af sæsonen er godkendt herfra.

    Zan

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1884
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Interessant signing. Man ved selvfølgelig ikke helt, hvad man får med ham. Men han har vist han kan score i superligaen, han er på kort kontrakt og kan placeres på reserveholdet hvis det går helt galt, og han kan ikke have kostet alverden. Dermed bør der stadig være midler til rådighed til forsvar og midtbane.

    Det er selvfølgelig et sats, men vi får nok ikke en proven-goalscorer billigere andre steder. Jeg er egentlig også rimelig fortrøstningsfuld. Om ikke andet, så får vi da noget vildskab ind i holdet, som vi alle har skreget på :-)
    Meget enig i din sidste sætning. Om ikke andet, kan Pusic nok være med til at pille lidt ved hierarkiet, som i den grad trænger til lidt sund luftforandring.

    Med Pusic begynder en ny indkøbsstrategi. Vi henter konkurrenternes efterladenskaber. En omvendt FC Bayern.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 26.08.17 kl. 09:05

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1885
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det var givet, at vi ville blive svækket med Santanders skade.

    Jeg er dog vældig overrasket over valget af Pusic, men efter at have sundet mig lidt, så synes jeg, det virker som et efter omstændighederne fornuftigt valg.
    Enig. Første tanke var "1. april falder sent i år". Men når det kun er for sæsonen, så giver det egentlig ok mening. Han er en fysisk stærk og samtidig ok bevægelig angriber. Han er stærk i feltet i SL-sammenhæng. Og det er vel begrænset, hvor megen ballade han kan lave, når han (i udgangspunktet) kun er her i en sæson. Og så har han formentlig været meget billig i transfer og lønudgiften er tilsvarende begrænset til sæsonen (så vi hænger ikke på noget, hvis han ikke slår til og generelt bare er uudholdelig).

    Det er en breddesigning, der kan overraske, og hvor risikoen er begrænset. Fint køb. Når man åbenbart ikke kunne/ville finde en angriber med et længere perspektiv.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #1886
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Og han har trods alt EL-erfaring fra Midtjyllands sæson i gruppespillet. Men han er jo en signing på niveau med vores EL-lodtrækning: Østeuropæisk, usexet, og en smule irriterende..


  20. #1887
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, hvis Ståle vitterligt tror på Pavlo og Pyros, så er en Superliga-kendt og forholdsvis vel-scorende spiller vel fornuftigt nok som tredjevalg sæsonen ud.

    Det er vel begrænset hvor meget lort han kan nå at lukke ud på 9 måneder, og han er nok ikke voldsomt dyr.

    Mit personlige problem er at jeg er lunken ved Pavlovic. Og at Pyros skulle blive så crazy-vild, som mange herinde mente, mangler vi stadig at se. Tilsyneladende også Ståle siden han har brugt det meste af sin tid på bænken. Og nej, afskriver ham ikke. Men gider heller ikke give ham et profil-stempel før han har præsteret.

    Så jeg så gerne en klasseangriber, men bakker op om at CF og CM er vigtigst pt.

    Pusic resten af sæsonen er godkendt herfra.

    Zan
    Mht. Pieros, er det lidt underligt. For Ståle sagde at han ville komme til at spille en hel del fra start. Nu har Pavlovic godt nok scoret nogle vigtige mål, men har også fået en del tillid. Jeg har dog stadig ikke den mindste fidus til manden på lidt længere sigt. Hans generelle teknik og taktiske forståelse, lader simpelthen for meget tilbage at ønske.
    Sidst redigeret af albinus1985 : 26.08.17 kl. 09:01

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  22. #1888
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Pusic - den handlen overrasker mig helt vildt. Rent faktisk en lortehandel i mine øjne. Han er ikke specielt god, trods hans udemærket scoringssnit, han virker til at have en ringe personlighed og det er en kortsigtet læsning og penge ud af vinduet a la Høgli.

    Hvor langt nede af short-listen skulle man for at fonde hans navn! Kvaliteten skriger 4. Angriber og han skala så erstatte vores 1. Angriber, på et tidspunkt hvor hverken nr 2 eller 3 er slået igennem. Jeg synes det er skuffende køb og skuffende at vi hjælper vores modstander af med et problembarn og smider penge i deres klubkassse.

    Alle skal have en chance, men på papiret den ringeste handel vi har lavet i årevis.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1889
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Pusic i stedet for Santander er en enorm svækkelse. Pavlovic som førstevalg... det lugter ikke af guld.
    Ideelt set havde vi hentet en permanent Santander-afløser nu frem for at vente til vinter/næste sommer. Det ville have været en formodentlig endnu større svækkelse. Men med kun en uges tid tilbage af transfervinduet må man reagere hurtigt uden lange forhandlinger frem og tilbage. Pusic er umiddelbart et ok bud på en spiller, der hurtigt kan slå til og score mål for os. Og så er jeg altså ikke bange for, at Pusic 'vælter omklædningsrummet' som nogle andre giver udtryk for. I modsætning til de klubber han har været i hidtil, kommer han jo ikke ind som den store stjerne. Hvis han tror det, er jeg altså overbevist om, at Ståle hurtigt vil sætte ham på plads.

    Derimod er det langt mere nødvendigt at få hentet en forstærkning til centerforsvaret. Sekundært at få en bedre spiller til den centrale midt, så vi kan sige farvel til Matic.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1890
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, hvis Ståle vitterligt tror på Pavlo og Pyros, så er en Superliga-kendt og forholdsvis vel-scorende spiller vel fornuftigt nok som tredjevalg sæsonen ud.

    Det er vel begrænset hvor meget lort han kan nå at lukke ud på 9 måneder, og han er nok ikke voldsomt dyr.

    Mit personlige problem er at jeg er lunken ved Pavlovic. Og at Pyros skulle blive så crazy-vild, som mange herinde mente, mangler vi stadig at se. Tilsyneladende også Ståle siden han har brugt det meste af sin tid på bænken. Og nej, afskriver ham ikke. Men gider heller ikke give ham et profil-stempel før han har præsteret.

    Så jeg så gerne en klasseangriber, men bakker op om at CF og CM er vigtigst pt.

    Pusic resten af sæsonen er godkendt herfra.

    Zan
    Jeg er også mere end lunken ved Pavlovic (i mine øjne er han en god angriber, der er fejlcastet til FCK), og Pyros er stadigvæk et spørgsmålstegn. Men eftersom sæsonen nu primært består i Superligaen samt en europæisk træningsturnering, og holdets mission må være DM og at blive sammenspillet, så giver Pusic god mening. Hvis Pavlo+Pyros ikke slår til, så kan man jo allerede til vinter enten hente en angriber med et længere perspektiv eller forberede sig på indkøb til sommer.

    Nu gælder det jagten på en ny Zanka til forsvaret og en ny Linderoth eller Atiba til midtbanen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •