Side 127 af 145 FørsteFørste ... 2777117124125126127128129130137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,891 til 1,905 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1891
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Pusic - den handlen overrasker mig helt vildt. Rent faktisk en lortehandel i mine øjne. Han er ikke specielt god, trods hans udemærket scoringssnit, han virker til at have en ringe personlighed og det er en kortsigtet læsning og penge ud af vinduet a la Høgli.

    Hvor langt nede af short-listen skulle man for at fonde hans navn! Kvaliteten skriger 4. Angriber og han skala så erstatte vores 1. Angriber, på et tidspunkt hvor hverken nr 2 eller 3 er slået igennem. Jeg synes det er skuffende køb og skuffende at vi hjælper vores modstander af med et problembarn og smider penge i deres klubkassse.

    Alle skal have en chance, men på papiret den ringeste handel vi har lavet i årevis.
    På papiret er det vel netop en god handel, med tanke på at han scorer i hver anden kamp. Han skal da virkeligt floppe hvis han skal komme i nærheden af Matic som den ringeste handel de senere år. Pusic sendes jo også videre igen efter sæsonen, så ikke de store risici.
    Sidst redigeret af mathiasf : 26.08.17 kl. 09:27

  2. #1892
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ståle er gået moneyball på situationen. Med Santanders skade mangler vi 10 mål i ligaen, dem forventer han at kunne få i pusic, der trods alt snitter næsten et mål hver anden kamp.
    Det samme som Andrija Pavlović i denne sæson - 12 kampe = 6 mål....så de kan passende skiftes til at blive matchvinder.
    Med hensyn til Pusic, så drejer det sig vel i første omgang om efterårsæsonen - bliver han en succes? Så spiller han også i foråret og flopper han
    så bliver han lejet ud til Silkeborg eller Helsingør og så er den ikke længere.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1893
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er en speciel transfer, al den tid, at Ståle skulle være blevet tilbudt 100 dygtige spillere.

  5. #1894
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sidste år kunne selv reservererne vinde mesterskabet for FCK uanset alle de andre holds styrke.
    I denne sæson skal de andre holds reserver så vinde mesterskabet for FCK uanset de andre holds styrke.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1895
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    På papiret er det vel netop en god handel, med tanke på at han scorer i hver anden kamp. Han skal da virkeligt floppe hvis han skal komme i nærheden af Matic som den ringeste handel de senere år. Pusic sendes jo også videre igen efter sæsonen, så ikke de store risici.
    Jeg synes det en skod handel. Manden er kendt for at skabe problemer i truppen. Godt det kun er for sæsonen.
    At kalde matic den største fejl signing er da helt væk. Ingen snakkede om Delaney manglede hele sidste halvdel af sæsonen 16/17 fordi han. Gjorde det fremragende.
    Men lad os tage det i en anden debat
    written by Zeez

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1896
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er en speciel transfer, al den tid, at Ståle skulle være blevet tilbudt 100 dygtige spillere.
    Arh... 100 spillere, der ikke var gode nok. Eftersom vi har skrevet kontrakt med Pusic, så må han være vurderet god nok. Ergo, er de 100 altså ringere end ham... Som det også står i artiklen, efterspørger Ståle spillere, der kan udfordre hierarkiet. Det vil jeg så mene Pusic kan;o)

    https://www.bt.dk/fodbold/solbakken-...ampions-league

  10. #1897
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Kan stadig bliver lidt overrasket over at folk tror klubkassen er bundløs - vi har pt. 3 angribere (før købet) i truppen der alle har koster i omegnen af 20 mio. den ene er skadet, og de to andre har ikke slået til endnu for alvor. Der er altså ikke plads til bare at gå ud og hente sådan en spiller igen, specielt ikke når vi i forvejen har brugt så mange penge, og stadig er på udkig efter 1-2 spillere mere.

    Pusic købet giver mening på rigtig mange parametre. Han er en ægte angriber, der går på banen for at score mål - det har vi haft brug for et stykke tid. Om han kan finde formen er så en anden sag, men nu får han i det mindste lidt bedre medspillere.

    Når det er sagt bliver jeg selvfølgelig skuffet, hvis ikke det betyder at vi bruger lidt ​flere penge på en kompetent midtstopper.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  11. #1898
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Så er Pusic købt ind som ekstra angriber for resten af sæsonen.

    Link!
    Vi kan jo sagtens købe en spiller som kan begå sig på superliga niveau, men nu kan vi endelig se hvor imponerende signings tålmodigheden indbringer...... Han er da en spiller på europæisk niveau.......

    Hold kæft et antiklimaks....

  12. #1899
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hmm, har det svært med den her handel. For det første virkede Pusic ikke som en vellidt type i FCMs omklædningsrum. Der er lidt Pourie feeling over ham, og at han har fået samme nummer som Pourie havde, gør det jo ikke ligefrem bedre. For det andet er det en kortsigtet løsning, og jeg bryder mig generelt ikke om kortsigtede løsninger, som bryder imod alt, hvad FCK er: at bygge en gruppe spillere op ved at de kontinuerligt spiller sammen i 3-4 sæsoner og dermed topper og overpræsterer som hold. Til sidst gad jeg sgu godt se den unge Carlo Holse få noget spilletid. Vil så gerne se unge talenter komme igennem.

    Omvendt kan jeg huske, at jeg var lidt ærgerlig dengang FCM hentede Pusic. Han var fandme farlig i sin EfB tid! Samtidig er han lidt en anden type end de to, vi har. Så hvis han kommer i form, er det vel en fin løsning som 3. angriber, og så med Carlo Holse som 4.

    Jeg går dog fra en fin fornemmelse til en lortefornemmelse, hvis vi ikke henter de 2 spillere, som går ind i toppen af hierarkiet!

  13. #1900
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-sviatchenko

    Vi har angiveligt budt små 22 mio. kr. for Erik S., men Celtic vil have 28.

  14. #1901
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er jeg den eneste der synes, det er problematisk, at truppen stadigvæk ikke indeholder en angriber, der kan sætte en mand en mod en? Pusic er en mærkelig løsning. Hvad er det han reelt kan, ud over at være enormt religiøs og skifte klub en gang hvert halve år? Pourie kan langt mere spillemæssigt, men er ellers samme type, og han fejlede jo totalt i Ståles system. Jeg forstår virkelig ikke det her indkøb. Det virker mere og mere som om der er gået CV i den for Ståle!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1902
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Er jeg den eneste der synes, det er problematisk, at truppen stadigvæk ikke indeholder en angriber, der kan sætte en mand en mod en? Pusic er en mærkelig løsning. Hvad er det han reelt kan, ud over at være enormt religiøs og skifte klub en gang hvert halve år? Pourie kan langt mere spillemæssigt, men er ellers samme type, og han fejlede jo totalt i Ståles system. Jeg forstår virkelig ikke det her indkøb. Det virker mere og mere som om der er gået CV i den for Ståle!
    Kigger du lidt på hans stats kan han tilsyneladende mere end "at være enormt religiøs og skifte klub".

    Eksempelvis score mål.

    At folk er uenige i en transfer. Fint! Men stop nu med at lukke decideret vrøvl ud!!

    Ståle reagerer kort tid før vinduet lukker, og henter en gardering for en skadet spiller.

    Han har formentlig i tankerne, at der også gerne skal være penge til en CB og CM oveni.

    Du må virkelig gerne uddybe hvad du reelt havde forestillet dig vi fik ind? Endnu en 15 mio spiller, sådan bare lige ud af det blå?

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.08.17 kl. 10:31

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1903
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Seriøst? Nu har man da for alvor tabt sutten. Jeg æder gerne de ord i mig igen hvis dette lykkedes, men come on. Det lyder som en ny pourie.
    Som residerende Pourie-apologet vil jeg blot nævne, at Pourie aldrig fik en ærlig chance af Ståle. Pusic er indkøbt som en gardering i en presset situation - af Ståle selv. Han er sikkert billig og skal i værste fald kun være her et år. Det er helt fint.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1904
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    CB/midterforsvarer + central midt.
    Korrekt og rettet

  21. #1905
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er sgu nogle pæne snit Pusic har som målscore, og han gjorde det da også fint i Rotterdam - der meget gerne ville have beholdt ham, at de ikke kunne finde pengene synes jeg dog godt nok er underligt da FCM vel nærmest ville have foræret ham væk?

    Hans 2 seneste mål i sidste spillerunde kan i øvrigt ses her: https://www.youtube.com/watch?v=m816SiCuTqQ
    Han er sgu en ægte bokseangriber - bliver spændende når Falk er tilbage, Ankersen kommer op i gear, Boilesen kommer på venstre back og så spille med 2 så gode boksangribere som Pusic og Pieros, de bliver svære at håndtere på indlæg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •