Side 128 af 145 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130131138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mit personlige problem er at jeg er lunken ved Pavlovic. Og at Pyros skulle blive så crazy-vild, som mange herinde mente, mangler vi stadig at se. Tilsyneladende også Ståle siden han har brugt det meste af sin tid på bænken.
    Jeg kan sagtens følge dig, men man kan heller ikke blive ved med at købe angribere, indtil man rammer plet. Slet ikke til de penge, FCK har smidt efter Cornelius, Santander, Pavlovic og Sotiriuo. Man kan selvfølgelig sagtens diskutere om Pusic er det rigtige valg, men det er fint at prøve noget andet.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1907
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kan sagtens følge dig, men man kan heller ikke blive ved med at købe angribere, indtil man rammer plet. Slet ikke til de penge, FCK har smidt efter Cornelius, Santander, Pavlovic og Sotiriuo. Man kan selvfølgelig sagtens diskutere om Pusic er det rigtige valg, men det er fint at prøve noget andet.
    Jeg er ganske enig. Det handler naturligvis om at prioritere. Her er CB og CM vigtigst pt.

    Pengene er ikke til shop-amok, og her synes jeg/håber jeg Pusic er en fin løsning.

    Og han har da noget aggressivitet og må være sulten. Det kan måske godt ende med at blive en sød lille historie med ham...

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1908
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi har angiveligt budt små 22 mio. kr. for Erik S., men Celtic vil have 28.
    Jeg er med på, at vi desperat mangler en centerback - og gerne en rigtig dygtig én af slagsens. Men at smide +20 mio. + den høje løn, der naturligt følger, efter en spiller, der er ude i længere tid med skader hver eneste sæson, vil være decideret hovedløst efter min mening.

    Nej tak til Sviatchenko herfra.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1909
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Også et stort nej herfra. Der er heller ingen chance for, at vi henter de penge ind igen.

    Hvis ikke vores scoutingsektor har billigere alternativer på radaren, så har jeg svært ved at se, hvad pokker den sektor laver.

  8. #1910
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Samlet set er det 10 mio vi mangler for at hente både Zeca og Sviatchenko på nuværende tidspunkt. Tror vel næsten, at hvis det kan forhandles ned til 7 mio, at Hørsholt åbner pengepungen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1911
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er der nogen der kan fortælle lidt og den form Pusic formodes at ankomme i.. Kan forstå der har været et lejeophold i Sparta Rotterdam.. Hvordan er det gået og hvornår er han kommet retur? Hvis han kun har trænet med Midtjyllands reserver siden juni, har jeg overordentligt svært ved at se, hvordan han nogensinde skulle kunne nå at gøre sig gældende her.. Inden han kommer i en nogenlunde forfatning vil Santander jo alligevel være retur. En Pusic i sit livs form kunne måske have gjort en forskel, men jeg tvivler stærkt på det her bliver en succes..

  11. #1912
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ja håber pengene kan findes frem og handlerne kan blive lukket og der kan komme ro på, og holdet kan komme igang med at blive spillet sammen :-) Det skal nok komme til at gå godt....
    FOZA FCK

  12. #1913
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ved snart ikke hvad der er værst at blive udraderet af et middelmådigt hold og misse Europas fineste turnering.
    Eller i total desperation tilkobler en person der skifter klubber som vi andre skifter underbukser. Dog kan vi glæde os over, at vi efterhånden melder klart ud i forhold til det ambitionsniveau vi kan forvente i fremtiden.

    På et hold uden

  13. #1914
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er lidt sjovt, hvor mange der argumenterede for at købe Pusic, dengang han spillede i Esbjerg, og hvor få der synes det er en god ide nu. Dengang syntes jeg ideen var tåbelig, jeg har aldrig set det store i ham, men nu synes jeg egentlig det er en OK korttidsløsning som 3-4-valg. Når Santander er klar, ryger Pusic på reserveholdet eller gratis lån til Helsingør, Silkeborg eller Esbjerg. Hvis han viser sig helt umulig, kan det ske før. Fint for mig.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1915
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kigger du lidt på hans stats kan han tilsyneladende mere end "at være enormt religiøs og skifte klub".

    Eksempelvis score mål.

    At folk er uenige i en transfer. Fint! Men stop nu med at lukke decideret vrøvl ud!!

    Ståle reagerer kort tid før vinduet lukker, og henter en gardering for en skadet spiller.

    Han har formentlig i tankerne, at der også gerne skal være penge til en CB og CM oveni.

    Du må virkelig gerne uddybe hvad du reelt havde forestillet dig vi fik ind? Endnu en 15 mio spiller, sådan bare lige ud af det blå?

    Zan
    Jeg er bestemt ikke imponeret over de stats. Hvis det alene var det parameter, en angriber skulle være god i FCK, så var der mange Ståle kunne bruge. Pusic er en kontraspiller, endda med dårligere fodboldmæssige evner end Pourie, som han ellers minder meget om. Kald der bare vrøvl, men så så jeg faktisk hellere, at Ståle gav de helt unge en chance. Pusic-købt viser mig, at Ståle ikke er god til at integrere talenter.

  16. #1916
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    Ved snart ikke hvad der er værst at blive udraderet af et middelmådigt hold og misse Europas fineste turnering.
    Eller i total desperation tilkobler en person der skifter klubber som vi andre skifter underbukser. Dog kan vi glæde os over, at vi efterhånden melder klart ud i forhold til det ambitionsniveau vi kan forvente i fremtiden.

    På et hold uden
    Det kan jeg ret nemt svare dig på;

    At misse Champions League er klart værre end at hente en spiller med 37 Superliga-mål som tredjevalg.

    Jeg savner at høre bud på alternative løsninger...

    Zan

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #1917
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er bestemt ikke imponeret over de stats. Hvis det alene var det parameter, en angriber skulle være god i FCK, så var der mange Ståle kunne bruge. Pusic er en kontraspiller, endda med dårligere fodboldmæssige evner end Pourie, som han ellers minder meget om. Kald der bare vrøvl, men så så jeg faktisk hellere, at Ståle gav de helt unge en chance. Pusic-købt viser mig, at Ståle ikke er god til at integrere talenter.
    Jeg synes der er noget vrøvl når man konkluderer, at en tidligere Superliga-topscorer intet kan.

    Pusic, kontraspiller? Her er vi også uenige. Og samme type som Pourie?? Øøh

    Forstår din pointe mht U-holdet. Kender ikke vores unge angribere godt nok til at vurdere, om det ville være en holdbar løsning pt.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 26.08.17 kl. 12:21

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    På et hold uden reel ledelse og ansvar vil talent, statestikker om scorede mål meritter osv ikke hjælpe meget.

    For mig at se er det klart vores problem i denne sæson. Hvem tager ansvaret, det er alle mand for sig selv.

    Mange nævner Kvist jeg siger at han er en sølle undskyldning.

    Ledelse skal ses og høres. De kampe hvor han vælger at steppe op ser vi forskellen. Problemet med Kvist er at det ikke falder ham naturligt. Der er ingen på holdet hvor dette element i deres personlighed er gældende.

    Derfor vil især en Pusic slet ikke hjælpe tværtimod han kræver endnu mere arbejde for en leder at skulle tølje hans attitude og kæft når det ikke går hans vej.

    Nej gå efter ledertyper, hvor ledelse, ærgerrighed og vinderinstinkt er naturlige egenskaber. Jeg vil se en spiller der hellere vil dø i kampene, end acceptere sine holdkammerater at fejle. En der råber op, inspirer og motiverer gennem sine handlinger. Ståle som chef skal finde en person der kan overføre hans power, ind på banen en opgave som Kvist absolut ikke kan udfylde så al snak om talent, assist og mål er skønne spildte kræfter uden en motor til at drive hjulene på banen og i den forbindelse er Pusic vand i olietanken.

    Han laver aldrig ti kasser uden hjælp fra resten af holdet, talent udfoldes ikke uden ledelse i form af råd, vejledning m.m. Luftner får aldrig en god Fck tid uden en klippe at læne sig opad når tingene går skævt. Hvem banker tut tut på plads når han leger gud på banen. Hvem giver Kvist tro på der er en fremtid i fck. Hvor er den fandens ledestjerne jeg ved det ikke, men det er det der skal til.

  21. #1919
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Dem der sammenligner Pourie med Pusic skulle overveje enten at gå til optiker, eller stoppe med at se fodbold.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1920
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lechef75 Se meddelelser
    På et hold uden reel ledelse og ansvar vil talent, statestikker om scorede mål meritter osv ikke hjælpe meget.

    For mig at se er det klart vores problem i denne sæson. Hvem tager ansvaret, det er alle mand for sig selv.

    Mange nævner Kvist jeg siger at han er en sølle undskyldning.

    Ledelse skal ses og høres. De kampe hvor han vælger at steppe op ser vi forskellen. Problemet med Kvist er at det ikke falder ham naturligt. Der er ingen på holdet hvor dette element i deres personlighed er gældende.

    Derfor vil især en Pusic slet ikke hjælpe tværtimod han kræver endnu mere arbejde for en leder at skulle tølje hans attitude og kæft når det ikke går hans vej.

    Nej gå efter ledertyper, hvor ledelse, ærgerrighed og vinderinstinkt er naturlige egenskaber. Jeg vil se en spiller der hellere vil dø i kampene, end acceptere sine holdkammerater at fejle. En der råber op, inspirer og motiverer gennem sine handlinger. Ståle som chef skal finde en person der kan overføre hans power, ind på banen en opgave som Kvist absolut ikke kan udfylde så al snak om talent, assist og mål er skønne spildte kræfter uden en motor til at drive hjulene på banen og i den forbindelse er Pusic vand i olietanken.

    Han laver aldrig ti kasser uden hjælp fra resten af holdet, talent udfoldes ikke uden ledelse i form af råd, vejledning m.m. Luftner får aldrig en god Fck tid uden en klippe at læne sig opad når tingene går skævt. Hvem banker tut tut på plads når han leger gud på banen. Hvem giver Kvist tro på der er en fremtid i fck. Hvor er den fandens ledestjerne jeg ved det ikke, men det er det der skal til.
    Enig i vi mangler en indspisker og lederskikkelse.

    Men det kan vel lige netop være årsagen til at hente en billig Pusic, som gardering;

    At det så er plads til at hente ledertyper som eksempelvis Sviatchenko og Zeca (konkluderet udfra at han er anfører i Pana)

    Zan

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •