Side 136 af 145 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Wonderboy: Her men det hele står på Serbisk.
    http://www.sportskacentrala.com/pore...-veciti-derbi/
    Der står at inden for 2-3 dage skulle FC købe ham.
    Som jeg tidligere har nævnt tror jeg ikke på denne. Dels på grund af Ståles udtalelser og dels fordi han skrev under på en kontrakt før sommerferien. Dog på en fri transfer.

  2. #2027
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Michel W Davidsen skriver
    "Zeca på plads i FCK. Koster lige omkring 1,5 mio euro. Plus bonusser."
    Twitter
    Tror FCK har brug for en god historie i dag siden de breaker den inden kontrakten er underskrevet. Det skal nok bliver interessant, forhåbentlig har han den coolness som vi mangler

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2028
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tror FCK har brug for en god historie i dag siden de breaker den inden kontrakten er underskrevet. Det skal nok bliver interessant, forhåbentlig har han den coolness som vi mangler
    Blev fodboldklubberne ikke irettesat en gang fordi man ikke offentliggjorde køb i rette tid, når de havde betydning for regnskabet? Man må ikke tilbageholde den slags oplysninger, så vidt jeg husker.

  5. #2029
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Dit eksempel med Ajax synes jeg slet ikke vi skal begynde på.
    Jeg synes heller ikke, vi skal køre Ajaxmodellen, men det er bare et eksempel på, at de er helt helt ovre i den anden grøft, hvor de er meget konsekvente ift. deres spillere, og at det altså ikke afskrækker folk fra at skifte til dem. Når Zeca f.eks. skifter til FCK, så tror jeg han og hans agent kigger på penge, prestige, EL-muligheder mv... og i meget begrænset omfang på, om vi i medierne omtaler os selv som gentlemen. Jeg tror også Ståle har lært af det her, nemlig at han er nødt til at sikre sig solide kontrakter med de bærende spillere. Hvis et hold har 3-4 profiler, så kan man sagtens sælge en af dem årligt, uden at lade dem gå på en fri transfer, som du siger ville være konsekvensen. Alternativet er altså ikke CV's fri transferstrategi.

    Det lykkedes jo fint med Zuma. Anderlecht sælger aldrig halvdelen af deres hold. Youri Tielemans f.eks. har der været mange bud på i løbet af de seneste transfervinduer, men de har forlænget med ham og først solgt til Monaco nu.

    Skrækversionen er det vi ser lige nu. Vi har solgt for mange profiler samtidig, og så har vi købt nye spillere efter CL-kvallen er overstået. Det har kostet os 200 mil. og et hold i opløsning.

    Du må du gerne kalde mig naiv, men jeg tror godt man kan undgå at havne i disse situationer.

    Ham her siger det egentlig meget godt: http://www.vg.no/sport/fotball/staal...en/a/24124696/
    Sidst redigeret af Tops : 28.08.17 kl. 10:16

  6. #2030
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes godt, at man efter dette forløb kan stille spørgsmål ved om Ståle magter manager-rollen. Dvs både træning og køb og salg og kontraktforhandlinger. På mange måder kan der faktisk være en fordel, at man har en autoritet, der ikke omgås spillerne til hverdag til at tage sig af kontraktforhandlinger + køb og salg.

  7. #2031
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg synes godt, at man efter dette forløb kan stille spørgsmål ved om Ståle magter manager-rollen. Dvs både træning og køb og salg og kontraktforhandlinger. På mange måder kan der faktisk være en fordel, at man har en autoritet, der ikke omgås spillerne til hverdag til at tage sig af kontraktforhandlinger + køb og salg.
    Enig!

  8. #2032
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser

    Det lykkedes jo fint med Zuma. Anderlecht sælger aldrig halvdelen af deres hold. Youri Tielemans f.eks. har der været mange bud på i løbet af de seneste transfervinduer, men de har forlænget med ham og først solgt til Monaco nu.

    Skrækversionen er det vi ser lige nu. Vi har solgt for mange profiler samtidig, og så har vi købt nye spillere efter CL-kvallen er overstået. Det har kostet os 200 mil. og et hold i opløsning.

    Du må du gerne kalde mig naiv, men jeg tror godt man kan undgå at havne i disse situationer.

    Ham her siger det egentlig meget godt: http://www.vg.no/sport/fotball/staal...en/a/24124696/
    Ikke fordi jeg på nogen måde skal forsvare det der sker i FCK lige nu, jeg er selv meget kritisk.. Men Anderlecht er vel et skidt eksempel:-) De har om muligt fået en endnu værre start på sæsonen end os og ligger allerede 10 point bag Brugge.. Til deres held bliver det pointtal halveret i slutspillet.. Jeg ved dog ikke nok om situationen til at kunne udtale mig om, hvorvidt deres sløje sæsonstart skyldes tilfældigheder, eller at de skal spille 5 nye østeuropæere ind på holdet.

  9. #2033
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det må være en meget høj bonus for at nå over de 20 mio som Panathinaikos ville have.... Hmm...

    Jeg var ellers begyndt at håbe, at man ville købe en forsvarsspiller mere og sætte Boilesen op på midtbanen. Hans teknik og overblik er alt for god til Superligaen til at blive brugt som central midterforsvarer.
    Jeg ser ham langt hellere på venstre back. Ståles system er afhængigt af god backs, og det må man sige, at Pierre ikke er længere.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #2034
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Michel W Davidsen skriver
    "Zeca på plads i FCK. Koster lige omkring 1,5 mio euro. Plus bonusser."
    Twitter
    1,5 mio EURO??

    Det er da noget mindre end de tal pressen kom med. Ikke at det er nogle kæmpe overraskelse at pressen har hivet ting ud af røven, men det er da rart hvis det trods alt ikke er en større investering end det.

    Dog kommer vi til at punge ud på lønnen! Som Superestrella nævner, hvorfor dælen offentliggøre det inden kontrakten er forhandlet på plads. Som agent (og spiller) ville jeg da sige, "jo tak".

    Zan

  12. #2035
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    1,5 mio EURO??

    Det er da noget mindre end de tal pressen kom med. Ikke at det er nogle kæmpe overraskelse at pressen har hivet ting ud af røven, men det er da rart hvis det trods alt ikke er en større investering end det.

    Dog kommer vi til at punge ud på lønnen! Som Superestrella nævner, hvorfor dælen offentliggøre det inden kontrakten er forhandlet på plads. Som agent (og spiller) ville jeg da sige, "jo tak".

    Zan
    Det kan skyldes, at FCK og Zeca har haft kontrakten mere eller mindre på plads, og der kun er formaliteter tilbage. Lønnen har jo netop været i pressionsmiddel som Zeca har brugt mod Pana - skal man tro pressen - så mon ikke FCK og portugrækeren er a done deal inden for kort tid?

    Edit: Jeg tror desuden, at årsagen til at det blev Vavro og Zeca og ikke Svia og Zeka, er den kiksede CL-kvalificering. Budgettet var åbenbart ikke til to spillere med en løn der ramte +5 mio., og derfor måtte Ståle prioritere. Han valgte så talentet i forsvaret og lederen til midtbanen. Det forstår jeg faktisk godt, for når vi forhåbentligt engang kan stille i stærkeste opstilling, med 11 spillere som spiller deres bedste plads, ja så har man Boilesen og EJ i forsvaret til at bestemme, hvorimod midtbanen jo i den grad har haltet, specielt fordi den fødte leder her ikke længere har niveau til de startende 11.
    Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at Kvist skal - ikke bør - være den der bliver ramt på spilletiden her. Han har spillemæssigt - ikke ledelsesmæssig - været en kæmpe klods om benet i mange af kampene, hvorimod Gregus har flyttet sig positivt, men også har været overladt til sig selv på den centrale midtbane. Det tror jeg Ståle har indset, og derfor blev Zeca prioriteret højest.
    Sidst redigeret af Devil : 28.08.17 kl. 11:15

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #2036
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi tørster efter kvalitet på midten, hvor jeg som mange andre mener, at Kvist ikke er på toppen. Jeg er dog ret overbevist om, at det har meget at gøre med, at han overhovedet ikke er blevet aflastet, da kvalitet har været en mangelvare centralt. Zeca ser spændende ud, dog synes jeg stadig vi mangler en skandinavisk leder i forsvaret. Btw Zeca fylder 29 om et par dage.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2037
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Rygterne omkring at Røde Stjernes Richmond Boakye angiveligt skulle være på vej til København, er i øvrigt blevet afkræftet af serbiske telegraf:

    http://www.telegraf.rs/sport/fudbal/...egovom-odlasku

  17. #2038
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg ser ham langt hellere på venstre back. Ståles system er afhængigt af god backs, og det må man sige, at Pierre ikke er længere.
    Pierre er jo bare en I flokken som ikke præstere under den nuværende taktik. Jeg siger ikke at man ved roret skal ud, men det er mere ham en Pierre der er skyld i den fadæse vi står, plads for plads.
    Jeg synes vi skal overveje et nyt offensivt koncept, noget der ikke afhænger af en stor mand på toppen. Pierre har en super indlægsfod, men i øjeblikket har vi kæmpe problemer med at spille ham i løb, og derefter mangler vi igen en stor mand på toppen. Vi skal være hurtigere i alle facetter og vi skal spille i rum frem for på en mand, med en mand i ryggen.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2039
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Rygterne omkring at Røde Stjernes Richmond Boakye angiveligt skulle være på vej til København, er i øvrigt blevet afkræftet af serbiske telegraf:

    http://www.telegraf.rs/sport/fudbal/...egovom-odlasku
    Eller er den? Deres præsident er bekræfter eftersigende vores bud
    https://pbs.twimg.com/media/DIT7ed8XYAExgrl.jpg:large

  20. #2040
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det kan skyldes, at FCK og Zeca har haft kontrakten mere eller mindre på plads, og der kun er formaliteter tilbage. Lønnen har jo netop været i pressionsmiddel som Zeca har brugt mod Pana - skal man tro pressen - så mon ikke FCK og portugrækeren er a done deal inden for kort tid?

    Edit: Jeg tror desuden, at årsagen til at det blev Vavro og Zeca og ikke Svia og Zeka, er den kiksede CL-kvalificering. Budgettet var åbenbart ikke til to spillere med en løn der ramte +5 mio., og derfor måtte Ståle prioritere. Han valgte så talentet i forsvaret og lederen til midtbanen. Det forstår jeg faktisk godt, for når vi forhåbentligt engang kan stille i stærkeste opstilling, med 11 spillere som spiller deres bedste plads, ja så har man Boilesen og EJ i forsvaret til at bestemme, hvorimod midtbanen jo i den grad har haltet, specielt fordi den fødte leder her ikke længere har niveau til de startende 11.
    Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige, at Kvist skal - ikke bør - være den der bliver ramt på spilletiden her. Han har spillemæssigt - ikke ledelsesmæssig - været en kæmpe klods om benet i mange af kampene, hvorimod Gregus har flyttet sig positivt, men også har været overladt til sig selv på den centrale midtbane. Det tror jeg Ståle har indset, og derfor blev Zeca prioriteret højest.
    Jeg er fuldstændig enig. Det her er et direkte indkøb til Kvists plads. Her er beskrivelsen af Zeca ifølge Panathinaikos-fans (via debatten på bold.dk):

    "He is one of our most important players even though he doesn´t score or assist. He runs all the time and he never gets tired. He gives everything he has in every game he plays and that´s why he is our captain ! <3”

    "Such a hard worker on the pitch, absolute beast!”

    (http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...art=50#4784588)

    Samme bruger (Chris Baun) beskriver Zeca som en Delaney-type. Altså den slags stof, en ægte anfører er lavet af. Han kan desværre også tabe hjernen engang imellem med vanvidstacklinger til direkte rødt - men hey, Kvist burde være vist ud mindst en gang i går, så det er vi vant til.

    Jeg tror på en midt bestående af Zeca som den brutale oprydder og indpisker, med Gregus som den offensive midtbanekreatør. Kvist og Matic ligner så p.t. et par ret celebre tredje- og fjerdevalg. Men hvis ovenstående passer, begynder vi at have en aggressiv og fightende akse op gennem holdet igen. Boilesen i forsvaret, hvor han klart bliver generalen og også let kan ende som vores anfører), Zeca på midten og - indtil videre - Pusic på toppen. Det kreative og overraskende skal komme fra Falk, Verbic og Gregus, og så har vi forhåbentlig to stærke backs til at assistere.

    Det ligner i øvrigt i den grad et farvel til Toutouh, hvis Ståle altså kan finde en klub at skippe ham af sted til. Det dufter lidt af en lejeaftale i Sverige... Trist for Toutouh, som har hjertet på rette sted. Men han har desværre ikke leveret, nu hvor det virkelig gælder.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •