Side 137 af 145 FørsteFørste ... 3787127134135136137138139140 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,041 til 2,055 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2041
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    J
    Det ligner i øvrigt i den grad et farvel til Toutouh, hvis Ståle altså kan finde en klub at skippe ham af sted til. Det dufter lidt af en lejeaftale i Sverige... Trist for Toutouh, som har hjertet på rette sted. Men han har desværre ikke leveret, nu hvor det virkelig gælder.
    Ja enig... hvis han havde taget sit spil med fra sidste efterår med ind i år og taget mere ansvar, så kunne han være blevet en bærende kraft på vores hold. Det er lidt en skam.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2042
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Har lige snakket med en græsk kammerat, som holder med deres ærkerivaler i AEK. Hans ord: Fuck, et godt køb. Han bliver god for jer.
    Det har jeg det fint med.


  4. #2043
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Pierre er jo bare en I flokken som ikke præstere under den nuværende taktik.
    Ikke at det ændrer noget som helst, men Pierre præsterer præcis, som jeg husker ham, og dermed som han kan. Når resten af holdet spiller som en pose kartofler, udstilles han blot endnu mere.

    Med tilgang af endnu mere ikke-dansk, hvordan i alverden skal vi få rettet op på skuden. Maude går i seng.

  5. #2044
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Eller er den? Deres præsident er bekræfter eftersigende vores bud
    https://pbs.twimg.com/media/DIT7ed8XYAExgrl.jpg:large
    Der er nok tale om Brondby Copenhagen...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2045
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://www.fck.dk/en/news/carlos-zeca-joins-fck

    Så er det officielt. Det gik stærkt!

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #2046
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    https://www.fck.dk/en/news/carlos-zeca-joins-fck

    Så er det officielt. Det gik stærkt!
    Fantastisk! Synes det er et voldsomt scoop at hente kaptajnen fra en topklub, i en noget bedre liga end superligaen. Og 6 sæsoner med over 40 kampe per sæson tyder på en imponerende stabilitet. Meget vellidt blandt supporterne - vildt vi kan hente ham.

    Og så har han spillet begge kampe for Grækenland siden han fik græsk pas, så også græsk landsholdsspiller

    Glæder mig rigtig meget til at følge ham!

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #2047
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    https://www.fck.dk/en/news/carlos-zeca-joins-fck

    Så er det officielt. Det gik stærkt!
    https://www.fck.dk/nyhed/zeca-klar-fck

    Og her den danske udgave.

    Velkommen til Zeca, der virker som et meget spændende indkøb.

    Man kan noget, når man har været anfører for en storklub som Panathinaikos.

    Jeg bemærker, at Ståle udtaler at man vil udfordre hierarkiet. Tror, Zeca går direkte ind sammen med Gregus.

  12. #2048
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes, at folk er hårde ved vores transferansvarlige, når snakken falder på Zeca (ikke alle i tråden, hvor et par over mig har rost dem). Nej, han er ikke skandinavisk, men hvem fra de nordiske lande skulle kunne udfylde den plads tilfredsstillende, hvis vi samtidig skulle kunne betale vedkommende? Jeg glæder mig sgu til at se, hvad en græsk-portugisisk slidertype med anførererfaring kan gøre på vores defensive midtbane. Jeg savner lederegenskaber og vildskab, og det lader til, at Zeca besidder netop dette. Og vi har da om noget skreget på en bolderobrer siden Delaneys afgang, så jeg hilser ham velkommen og glæder mig til at se, hvad han kan bringe af energi og vilje til et hold, der mangler netop dette!


  13. #2049
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi kan nu have en central stamme, der består af en to slovakker, en tjekke og en græker. Det ligner godt nok ikke Ståle. Men nye initiativer og idéer er måske hvad vi trænger til.
    Vil altid elske Ståle

  14. #2050
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu har jeg prøvet at grave lidt i hvilken spillertype Zeca reelt er. Skal man tro den generelle Panathinaikos-tilhænger, så er der to gennemgående beskrivelser af ham. Den ene er den allestedsnærværende fighter, der kommer rundt på hele banen, som knokler, styrer og leder fra en position som 6/8. Det er ham vi savner, og håber på. Den anden beskrivelse er af en spiller der nok kan de ting, men kun i de kampe hvor Panathinaikos ikke nødvendigvis er spildominerende, altså i Europa og i de store kampe mod Olympiakos, PAOK og AEK, men mod de små hold mere er en boldflytter der hæmmer opspillet og dræner holdets kreativitet. Overordnet set bliver hans pasningsspil og teknik omtalt som jævnt, og langt fra som en styrke. De beskrivelser minder mig i den grad om Kvist, og skræmmer mig fra vid og sans.
    Overordnet set ser man dog salget som et stort tab, og han bliver generelt beskrevet som holdets vigtigste spiller, nu hvor Berg er taget til Mellemøsten. Konklusionen må derfor være, at det lyder som om, Ståle har købt den portugrækiske Kvist.

    Edit: Med et noget højere topniveau end selv samme!
    Sidst redigeret af Devil : 28.08.17 kl. 14:33

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #2051
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu har jeg prøvet at grave lidt i hvilken spillertype Zeca reelt er. Skal man tro den generelle Panathinaikos-tilhænger, så er der to gennemgående beskrivelser af ham. Den ene er den allestedsnærværende fighter, der kommer rundt på hele banen, som knokler, styrer og leder fra en position som 6/8. Det er ham vi savner, og håber på. Den anden beskrivelse er af en spiller der nok kan de ting, men kun i de kampe hvor Panathinaikos ikke nødvendigvis er spildominerende, altså i Europa og i de store kampe mod Olympiakos, PAOK og AEK, men mod de små hold mere er en boldflytter der hæmmer opspillet og dræner holdets kreativitet. Overordnet set bliver hans pasningsspil og teknik omtalt som jævnt, og langt fra som en styrke. De beskrivelser minder mig i den grad om Kvist, og skræmmer mig fra vid og sans.
    Overordnet set ser man dog salget som et stort tab, og han bliver generelt beskrevet som holdets vigtigste spiller, nu hvor Berg er taget til Mellemøsten. Konklusionen må derfor være, at det lyder som om, Ståle har købt den portugrækiske Kvist.
    Sjovt. For mig lyder det mere som Delaney uden hovedspil. Hvilket også er helt ok.
    Vil altid elske Ståle

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2052
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Sjovt. For mig lyder det mere som Delaney uden hovedspil. Hvilket også er helt ok.
    Ha. Jeg sad og tænkte lidt stærkere Uros.

  19. #2053
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    https://youtu.be/ZUGnoGV4pho

    Jeg tror sgu vores manager læser med herinde...

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2054
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Pihl Se meddelelser
    https://youtu.be/ZUGnoGV4pho

    Jeg tror sgu vores manager læser med herinde...
    Haha, det er sgu sjovt. "Vi HAR kigget på Andreas Granquist". Er det kommunikationsafdelingens måde at sige "Hold nu kæft inde på Sidelinien.dk" på? :) I så fald, hej Jes Mortensen og resten af teamet!

    EDIT: Også sjovt, at det igen-igen understreges, at Vavro ikke taler et ord engelsk :D "Ved hjælp af billeder og træning skal det nok gå." Det skal nok blive sjovt!

    EDIT 2: Og Zeca får nummer 10!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2055
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Haha, det er sgu sjovt. "Vi HAR kigget på Andreas Granquist". Er det kommunikationsafdelingens måde at sige "Hold nu kæft inde på Sidelinien.dk" på? :) I så fald, hej Jes Mortensen og resten af teamet!

    EDIT: Også sjovt, at det igen-igen understreges, at Vavro ikke taler et ord engelsk :D "Ved hjælp af billeder og træning skal det nok gå." Det skal nok blive sjovt!

    EDIT 2: Og Zeca får nummer 10!
    Hehe. Følger de også med på Panathinaikos' fanside vil de få en del sjove kommentarer om handlen med på vejen. Min personlige favorit er den her reaktion på salget: "Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej..."

    (https://www.facebook.com/paofcgr/?fref=ts)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •