Side 141 af 145 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hans mangler kan sagtens komme med tryghed. Jeg er helt enig i at han på nuværende tidspunkt er under hvad vi kan forvente, og han ikke står foran Gregus, Kvist eller Zeca. Men jeg tror der er potentiale for at han komme op i niveau igen. Giv ham tid, og krydsfingre. Men for nu så læg ham på is. Se ham som en 18årig der kan få nogle indhop hist og pist.
    Godt nok en dyr 18årig vi har fået os der, og ja vi krydser da finger for at han kommer op i gear...
    Sidst redigeret af donl : 31.08.17 kl. 14:05 Årsag: Pga stavefejl, er ordblind. Tak for hjælpen Jinx

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i vurderingen af Matic.. For at se mangler han helt basale fodboldmæssige egenskaber.. Det er da muligt han kan udvikle sig, men pt er både hans pasningsevner og overblik langt under det man kan forvente af en central midtbanespiller i FCK.. Håber og tror at Zecs vil bevise, at hvis man som spiller besidder den fornødne kvalitet, så er det muligt at gå ind og præstere fra dag 1.
    Hmm, jeg synes faktisk hans mangler er helt andre steder, nemlig i fysik, fart og intensitet. jeg synes egentlig at hans pasningspil, teknik og af og til hans drive er ok. Faktisk mangler han imo alt det, som Zeca viser i denne video: https://www.fck.dk/nyhed/hvem-er-car...dt-klogere-her
    Især hans tilbageløb og erobringer er ret Delaney-agtige. Det tegner godt, hvis han er i nærheden af det niveau i virkeligheden.

    Kunne Matic få Delaneys muskler, så kan han blive rigtig god. Det samme kan egentlig siges om Pavlovic, hvis mangler imo også ligger lige der. En 7 årig pige-basketspiller kan jo skubbe de to væk.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm, jeg synes faktisk hans mangler er helt andre steder, nemlig i fysik, fart og intensitet. jeg synes egentlig at hans pasningspil, teknik og af og til hans drive er ok. Faktisk mangler han imo alt det, som Zeca viser i denne video: https://www.fck.dk/nyhed/hvem-er-car...dt-klogere-her
    Især hans tilbageløb og erobringer er ret Delaney-agtige. Det tegner godt, hvis han er i nærheden af det niveau i virkeligheden.

    Kunne Matic få Delaneys muskler, så kan han blive rigtig god. Det samme kan egentlig siges om Pavlovic, hvis mangler imo også ligger lige der. En 7 årig pige-basketspiller kan jo skubbe de to væk.
    Jeg synes, Pavlovic' mangler mest af alt lader til at være mentale. Han virker for det meste nærmest bange for at have bolden og for at slå sig, hvis han skal ind i en duel. Han er godt nok ikke noget muskelbundt, men han er jo heller ikke nogen lille spiller. Men når han får scoret, har han flere gange virket som forvandlet. Pludselig er han over det hele og skyder på en hver chance. Og vi har jo set, at han pludselig kan være en yderst giftig spiller, når det kører for ham. Det virker meget som et mentalt problem, synes jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #2104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm, jeg synes faktisk hans mangler er helt andre steder, nemlig i fysik, fart og intensitet. jeg synes egentlig at hans pasningspil, teknik og af og til hans drive er ok. Faktisk mangler han imo alt det, som Zeca viser i denne video: https://www.fck.dk/nyhed/hvem-er-car...dt-klogere-her
    Især hans tilbageløb og erobringer er ret Delaney-agtige. Det tegner godt, hvis han er i nærheden af det niveau i virkeligheden.

    Kunne Matic få Delaneys muskler, så kan han blive rigtig god. Det samme kan egentlig siges om Pavlovic, hvis mangler imo også ligger lige der. En 7 årig pige-basketspiller kan jo skubbe de to væk.
    Ingen tvivl om at de egenskaber du nævner der heller ikke er blandt hans spidskompetencer.. Jeg synes dig sagtens man kan forsvare at have en spiller centralt, som ikke er noget fysisk monster, hvis blot spilleren formår at gøre det godt med bolden.. Som makker til Kvist mener jeg det er altafgørende at du kan spille bold - suge boldene til sig og fordele dem frem i banen, sætte tempo i spillet, lave lange og præcise sideskift osv.. Dette formår Matic altså slet slet ikke og han er om muligt endnu dårligere til det end Kvist.. Han ynder at tage disse "drives" med bolden, men pga hans manglende overblik ender det ofte med at render ind i en mur af modstandere og smider bolden væk.. Jeg håber inderligt at han pludselig blomstrer op og viser at jeg tog fejl, men jeg har svært ved at se ham blive en stor spiller for os.. Var det udelukkende et spørgsmål om de fysiske aspekter var jeg nok mere fortrøstningsfuld.

  8. #2105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  9. #2106
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jep men bortset fra Amartey og til del Augustinson (som du ikke nævner), er de øvrige fra en tid, hvor vi var konkurencedygtige med toppen og subtoppen (og i flere tilfælde mere attraktive) i den belgiske, østrigske, schweiziske og til dels den hollandske liga. Jeg er ret sikker på, at hvis der var spillere på ovennævntes niveau i Skandinavien, som vi kunne matche på transfer og løn, så havde vi hentet vedkommende. Mon ikke vi køber ind i Østeuropa mere af nød end egentlig lyst...
    Jeg skriver jo sådan set "m.f" (med flere), hvor bl.a. Augustinsson er i blandt, men fx også Rasmus Falk og andre. Min pointe er sådan set bare, at det ikke er så sort/ hvidt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #2107
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Fint nok at bare namedroppe tidligere handler. Men vil du så ikke også lige nævne alle de spændende navne som render rundt i skandinavien lige nu, som kan gå ind og forstærke os?
    Hvorfor skulle jeg dog det?! Det jeg svarede på var et andet spørgsmål.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. #2108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sannah tæt på FCM - men han sagde åbenbart selv nej. Det er altså et problem for mig, at vi har givet en konkurrent mønt på lommen og samtidig har vi frigivet lønkroner for en spiller de aldrig ville ha' brugt igen. Pusic' kvaliteter er helt sikkert fint nok til et nødkøb og måske står vi om et år og griner af FCM når han har scoret 15 mål og sendt mesterskabet til FCK, men indtil da, så slipper min undren over købet ikke så let!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    https://m.facebook.com/story.php?sto...d=200482237943

    "Bashkim Kadrii blev i februar udlejet til Minnesota United for den resterende del af 2017, men efter aftale med klubben ophæves denne aftale pr. dags dato.

    I stedet udlejes Bashkim til Randers FC frem til den 30. juni 2018.

    Vi ønsker Bashkim held og lykke med opholdet i Randers."

    Så har de forhåbentlig overtaget hans løn. 250.000 er alligevel også en slags penge.
    Held og lykke til ham.

    Og så fik vi endelig et definitivt flop markant på dokumentaren" Bashkim - Vejen Tilbage"

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg håber virkelig på en sidste minuts superhandel. Bare lidt magi her til sidst!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2111
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sannah tæt på FCM - men han sagde åbenbart selv nej. Det er altså et problem for mig, at vi har givet en konkurrent mønt på lommen og samtidig har vi frigivet lønkroner for en spiller de aldrig ville ha' brugt igen. Pusic' kvaliteter er helt sikkert fint nok til et nødkøb og måske står vi om et år og griner af FCM når han har scoret 15 mål og sendt mesterskabet til FCK, men indtil da, så slipper min undren over købet ikke så let!
    Handlen brød sammen da FCM ikke ville imødekomme hans lønkrav. Så mere mønt har vi altså heller ikke givet dem på lommen;-)

    Udover det, Sanneh ville have kostet dem 3,7 mio. Jeg har bare ærlig talt svært ved at se logikken i ikke at gå efter ham.
    I mine øjne ville det være ganske logisk.

    Man må jo have vurderet Vavro til at være en alvorlig mængde millioner bedre... Nu ser vi.

    Zan

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nu glæder vi os bare, til at se hvad de nye - ikke mindst Zeca - kan bidrage med.

    Må Jehova, Allah, Thor, Eir, Baal, Quetzalcoatl, Ra, Anubis, Buddha, Vishnu, Brahma, Ashvins, Dhanvantari, Dhatri, Ashur, Ishtar, Heka, Isis, Sekhmet, Jupiter/Zeus, Vejovis, Pallas Athene, Heracles, Nike, Hermes, Dioscuri, Apollo, Artemis, Aesclepius, Inti, Pacha Mama, Ahau Chamahez, Itzamna, Ixchel, Yu-huang, Lu Tung-pin, Zhang Guolao, Dagon, Gilgamesh, Airmed, Brighid, Maponus, Aja, Ukulunkulu, Ruhanga, Cagn, Altjira, !Xu, Menrva, Fufluns, Kamrusepa, Shaushka, Eeyeekalduk, Pinga, Anahita, Haoma, Eshmun, Beiwe, Derzelas, Erinle, Chtulu, Flying Spaghetti Monster, Piraterne og hvad-folk-ellers-kalder-deres-usynlige venner forbyde, at vi får vores spillere skadet i landsholdspausen!
    Sidst redigeret af guldsmed : 01.09.17 kl. 10:30
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #2113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Du mangler Chtulu og Flying Spaghetti monster, men ellers er du godt dækket ind..

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nu glæder vi os bare, til at se hvad de nye - ikke mindst Zeca - kan bidrage med. Må Jehova, Allah, Thor, Eir, Baal, Quetzalcoatl, Ra, Anubis, Buddha, Vishnu, Brahma, Ashvins, Dhanvantari, Dhatri, Ashur, Ishtar, Heka, Isis, Sekhmet, Jupiter/Zeus, Vejovis, Pallas Athene, Heracles, Nike, Hermes, Dioscuri, Apollo, Artemis, Aesclepius, Inti, Pacha Mama, Ahau Chamahez, Itzamna, Ixchel, Yu-huang, Lu Tung-pin, Zhang Guolao, Dagon, Gilgamesh, Airmed, Brighid, Maponus, Aja, Ukulunkulu, Ruhanga, Cagn, Altjira, !Xu, Menrva, Fufluns, Kamrusepa, Shaushka, Eeyeekalduk, Pinga, Anahita, Haoma, Eshmun, Beiwe, Derzelas, Erinle og hvad-folk-ellers-kalder-deres-usynlige venner forbyde, at vi får vores spillere skadet i landsholdspausen!
    Du mangler også Delaney.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #2115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Du mangler Chtulu og Flying Spaghetti monster, men ellers er du godt dækket ind..
    Tilføjet - man kan aldrig blive for sikker!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •