Side 143 af 145 FørsteFørste ... 4393133140141142143144145 SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nej, men det bliver dæleme interessant at se, om vi pludselig spiller friskt til mod herning og fremover, og at al moradset skyldes Priske. Jeg tror det desværre ikke. Mon ikke det snarere er omvendt?
    Ståle siger, at en af tingene er "indholdet i den daglige træning" og Priske nævner "faglige ting i hverdagen".
    Det lugter måske lidt af, at Ståle ikke har været tilfreds med kvaliteten af Priskes arbejde, eller at man ganske enkelt har været uenige i, hvad der skal fokus på i træningen.

    Skal man endelig spekulere på en konkret ting, som Ståle kunne være utilfreds med, så kunne det være integrationen af de nye på holdet. Det har Ståle på et tidligere tidspunkt selv nævnt, som et sted vi har fejlet. Det er vel typisk et sted, hvor assistenten har en stor rolle i at guide og træne individuelt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle siger, at en af tingene er "indholdet i den daglige træning" og Priske nævner "faglige ting i hverdagen".
    Det lugter måske lidt af, at Ståle ikke har været tilfreds med kvaliteten af Priskes arbejde, eller at man ganske enkelt har været uenige i, hvad der skal fokus på i træningen.

    Skal man endelig spekulere på en konkret ting, som Ståle kunne være utilfreds med, så kunne det være integrationen af de nye på holdet. Det har Ståle på et tidligere tidspunkt selv nævnt, som et sted vi har fejlet. Det er vel typisk et sted, hvor assistenten har en stor rolle i at guide og træne individuelt.
    Desuden er det påfaldende, hvor dårligt holdet har været rent fysisk i denne sæson, det er vel også noget der falder tilbage på Priske, og selvfølgelig også Storskov.

    På mig virker det som en direkte fyreseddel. Specielt Ståles udtalelser lugter af utilfredshed med arbejdet. Så kan de kalde det hvad de vil, men det her lugter af fyring.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #2133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kunne være rigtig interessant at høre konkret, hvad uenighederne har gået på. Men det får vi nok aldrig at vide.
    Jeg må erkende at det virker langt mere interessant, hvis vi som klub kan holde det internt. Ja jo, det ville være interessant at være en flue på væggen, men jeg har det fint med at det har været arbejdsmæssige uoverensstemmelser, det sker trods alt og det lader på ingen måder som smækken med dørene. Det ligner nok mere en fyreseddel end en opsigelse, men fred være med det.

    Er de her så vores nye setup. Bliver Anton kørt i stilling, skal vi finde Mackan frem, Martin Jørgensen som et frækt bud eller lade Brian Laudrup få succes's hos FCK.... Ståle har rimelig godt styr på struktur, Storskov skal lige have lidt bedre styr på fysikken og så skal vi have et teknisk vidunder og ikke en, vis spidskompentence var lange indkast.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2134
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ....og ikke en, vis spidskompentence var lange indkast.
    Haha! Og frisparkskombinationer, som vi ikke har set meget af.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2135
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Noget helt andet er, at jeg faktisk troede, at vi tør løbe an med Pusic, fordi Priske har styr på ham. Nu skal en anden i hvert fald have styr på ham (Havde vi stadig haft Delaney eller Zanks, var jeg ikke utryg).

  10. #2136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Noget helt andet er, at jeg faktisk troede, at vi tør løbe an med Pusic, fordi Priske har styr på ham. Nu skal en anden i hvert fald have styr på ham (Havde vi stadig haft Delaney eller Zanks, var jeg ikke utryg).
    Pusic har lige scoret et fint mål mod Brøndby, og han brokkede sig ikke, da Kusk forinden tog bolden for at sparke straffespark. Han er blevet from som et lam, og ikke mindst er Gud vist stadig med ham - det bliver denne sæsons transferscoop. Håber jeg...


  11. #2137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg må erkende at det virker langt mere interessant, hvis vi som klub kan holde det internt. Ja jo, det ville være interessant at være en flue på væggen, men jeg har det fint med at det har været arbejdsmæssige uoverensstemmelser, det sker trods alt og det lader på ingen måder som smækken med dørene. Det ligner nok mere en fyreseddel end en opsigelse, men fred være med det.

    Er de her så vores nye setup. Bliver Anton kørt i stilling, skal vi finde Mackan frem, Martin Jørgensen som et frækt bud eller lade Brian Laudrup få succes's hos FCK.... Ståle har rimelig godt styr på struktur, Storskov skal lige have lidt bedre styr på fysikken og så skal vi have et teknisk vidunder og ikke en, vis spidskompentence var lange indkast.
    Ja, selvfølgelig er det ikke godt, hvis det beskidte vasketøj ryger ud i offentligheden. Det var ikke min pointe. Jeg gad bare, ligesom andre tilsyneladende, godt vide, om fyringen kan have noget at gøre med forskellige syn på det, jeg og andre opfatter som en dræbende systemtænkning hos Ståle. Men det er naturligvis ren spekulation. Det kan også være, Priske bare er uduelig. Men netop derfor gad jeg godt have været fluen på væggen på Ståles kontor.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Sikke et cirkus... Dårlig sæsonstart, underlige indkøb, Ståle med sine undskyldninger, tabere der går amok til en Brøndby kamp, lavt tilskuertal og nu Priske der højst sandsynligt er blevet fyret.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, selvfølgelig er det ikke godt, hvis det beskidte vasketøj ryger ud i offentligheden. Det var ikke min pointe. Jeg gad bare, ligesom andre tilsyneladende, godt vide, om fyringen kan have noget at gøre med forskellige syn på det, jeg og andre opfatter som en dræbende systemtænkning hos Ståle. Men det er naturligvis ren spekulation. Det kan også være, Priske bare er uduelig. Men netop derfor gad jeg godt have været fluen på væggen på Ståles kontor.
    Bare for at være sikker - jeg misforstod dig ikke, dit indslag var det perfekte udgangspunkt for mit synspunkt :)

  16. #2140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg må erkende at det virker langt mere interessant, hvis vi som klub kan holde det internt. Ja jo, det ville være interessant at være en flue på væggen, men jeg har det fint med at det har været arbejdsmæssige uoverensstemmelser, det sker trods alt og det lader på ingen måder som smækken med dørene. Det ligner nok mere en fyreseddel end en opsigelse, men fred være med det.

    Er de her så vores nye setup. Bliver Anton kørt i stilling, skal vi finde Mackan frem, Martin Jørgensen som et frækt bud eller lade Brian Laudrup få succes's hos FCK.... Ståle har rimelig godt styr på struktur, Storskov skal lige have lidt bedre styr på fysikken og så skal vi have et teknisk vidunder og ikke en, vis spidskompentence var lange indkast.
    Jeg er sgu nok lidt urolig ved tanken om Lange og Anton som assistenter.. Jeg frygter i hvert fald at der går rygklapper i den.. Jeg mener uniddelbart der er behov for en assistent som kan udfordre Ståle lidt på filosofien, så der ikke går alt for meget Drillo i den.. Det er selvfølgelig en balancegang, da Priske tilsyneladende har været for uenig med Ståle i nogle taktiske ting, men med Anton og specielt Lange frygter jeg at der kun kommer et syn på tingene..

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #2141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sgu nok lidt urolig ved tanken om Lange og Anton som assistenter.. Jeg frygter i hvert fald at der går rygklapper i den.. Jeg mener uniddelbart der er behov for en assistent som kan udfordre Ståle lidt på filosofien, så der ikke går alt for meget Drillo i den.. Det er selvfølgelig en balancegang, da Priske tilsyneladende har været for uenig med Ståle i nogle taktiske ting, men med Anton og specielt Lange frygter jeg at der kun kommer et syn på tingene..
    Jeg forstår din bekymring men

    1) Ståle spiller absolut ikke som drillo

    2) Der er nok også en fordel i, at man internt i trænerteamet har samme filosofi og er enige i, hvordan tingene skal gøres.

    Derfor har du selvfølgelig ret i, at en assistent også skal kunne udfordre Ståle og komme med nye ideer. Men med Priske lyder det næsten som om, at Ståle har villet have tingene på en måde, og Priske har trænet noget andet.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #2142
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sgu nok lidt urolig ved tanken om Lange og Anton som assistenter.. Jeg frygter i hvert fald at der går rygklapper i den.. Jeg mener uniddelbart der er behov for en assistent som kan udfordre Ståle lidt på filosofien, så der ikke går alt for meget Drillo i den.. Det er selvfølgelig en balancegang, da Priske tilsyneladende har været for uenig med Ståle i nogle taktiske ting, men med Anton og specielt Lange frygter jeg at der kun kommer et syn på tingene..
    Jeg tror netop at Lange og Anton kan være det der skal til. Anton skal være læremesteren for de to unge indkøb til bagkæden, og skal konstant være efter dem på træningsbanen.
    Mht. Lange, så ser jeg ham som "professoren", ligesom Wiggen og Wettergren. Den yngste P-licens træner i Danmark i historien, og med et lige så roligt udtryk som de omtalte herre.

  23. #2144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Af det man hørte til Priske, før han kom hertil, så var han primært dødboldsekspert. Man kan næppe påstå, at han har skuffet i den sammenhæng, selvom løbemønstrene ved dødbolde har været sløje denne sæson (ligesom løbemønstrene i alle andre sammenhænge i øvrigt).
    Foruden at spekulere i om de nævnte årsager passer, så mistænker jeg, at man ikke har været helt så tilfreds med Priskes generelle taktiske tilgang (og ikke blot uoverensstemmelse omkring hans rolle og ansvar). De sidste par (gode) assistenter har alle især haft indflydelse på vores opspil. Eksempelvis blev spillet mere direkte, da Wettergren var assistent. Det er nok også i den mere offensive fase, at Ståle har mest behov for sparring og hvis Priske ikke har kunnet bidrage med det, så kan jeg godt forstå, at man stopper samarbejdet/fyrer ham (om det er grundet manglende kompetencer eller at hans idéer ikke passede til Ståles taktik, kan jeg ikke vurdere). En assistent skal jo også supplere trænerens kompetencer og helst i samspil med konceptet. At Lange eller Antonsson skulle kunne det, har jeg lidt svært ved at tro på. De er, om nogen, fedtet ind i Ståles filosofi og hvis de virkelig havde idéerne, så havde de nok budt ind med dem allerede. Der er i hvert fald ikke tale om et par friske øjne.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Af det man hørte til Priske, før han kom hertil, så var han primært dødboldsekspert. Man kan næppe påstå, at han har skuffet i den sammenhæng, selvom løbemønstrene ved dødbolde har været sløje denne sæson (ligesom løbemønstrene i alle andre sammenhænge i øvrigt).
    Foruden at spekulere i om de nævnte årsager passer, så mistænker jeg, at man ikke har været helt så tilfreds med Priskes generelle taktiske tilgang (og ikke blot uoverensstemmelse omkring hans rolle og ansvar). De sidste par (gode) assistenter har alle især haft indflydelse på vores opspil. Eksempelvis blev spillet mere direkte, da Wettergren var assistent. Det er nok også i den mere offensive fase, at Ståle har mest behov for sparring og hvis Priske ikke har kunnet bidrage med det, så kan jeg godt forstå, at man stopper samarbejdet/fyrer ham (om det er grundet manglende kompetencer eller at hans idéer ikke passede til Ståles taktik, kan jeg ikke vurdere). En assistent skal jo også supplere trænerens kompetencer og helst i samspil med konceptet. At Lange eller Antonsson skulle kunne det, har jeg lidt svært ved at tro på. De er, om nogen, fedtet ind i Ståles filosofi og hvis de virkelig havde idéerne, så havde de nok budt ind med dem allerede. Der er i hvert fald ikke tale om et par friske øjne.
    Det er jo også kun en midlertidig løsning, frem mod det nye år. Jeg holder stadigvæk på, at det kunne være interessant at få Hjulmand ind som first team coach, der skal være den offensive strateg i trænerstaben.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •