Side 144 af 145 FørsteFørste ... 4494134141142143144145 SidsteSidste
Viser resultater 2,146 til 2,160 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #2146
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tror netop at Lange og Anton kan være det der skal til. Anton skal være læremesteren for de to unge indkøb til bagkæden, og skal konstant være efter dem på træningsbanen.
    Mht. Lange, så ser jeg ham som "professoren", ligesom Wiggen og Wettergren. Den yngste P-licens træner i Danmark i historien, og med et lige så roligt udtryk som de omtalte herre.
    Men i sin profesionelle karriere har Lange kun hentet inspiration et sted fra: Ståle Solbakken..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2147
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er jo også kun en midlertidig løsning, frem mod det nye år. Jeg holder stadigvæk på, at det kunne være interessant at få Hjulmand ind som first team coach, der skal være den offensive strateg i trænerstaben.
    Faktisk en god tanke at få en 1. Assistenttræner ind med potentiale til at overtage hele dynen, når Ståle stopper. På den måde undgår vi en tumultarisk overgangsperiode.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Faktisk en god tanke at få en 1. Assistenttræner ind med potentiale til at overtage hele dynen, når Ståle stopper. På den måde undgår vi en tumultarisk overgangsperiode.
    Og her ville Hjulmand uden tvivl vaere interessant. Men sandsynligheden for at han vil, er meget lille. Han må have det skoent i FCN, hvor han vel nyder ligeså meget anseelse, som Ståle goer i FCK.
    Indroemmer han er perfekt - og jo selv kom til FCN på lignede vilkår da de havde Wieghorst (om jeg ikke husker helt forkert), og det kunne tale for. Et godt venskab med Ståle - og at han tidligere har oensket ham - taler ligeledes for. Men jeg ser det bare ikke ske. Nå, lad os endelig få Bård Wiggen!
    Hvad går han og laver nu? (var vild med den mand!)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. #2149
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    FECK, jeg glæder mig til ham her kommer!

    https://imgur.com/gVqdX9P

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #2150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Og her ville Hjulmand uden tvivl vaere interessant. Men sandsynligheden for at han vil, er meget lille. Han må have det skoent i FCN, hvor han vel nyder ligeså meget anseelse, som Ståle goer i FCK.
    Indroemmer han er perfekt - og jo selv kom til FCN på lignede vilkår da de havde Wieghorst (om jeg ikke husker helt forkert), og det kunne tale for. Et godt venskab med Ståle - og at han tidligere har oensket ham - taler ligeledes for. Men jeg ser det bare ikke ske. Nå, lad os endelig få Bård Wiggen!
    Hvad går han og laver nu? (var vild med den mand!)
    Ja, det virker usandsynligt, at Hjulmand skulle gide tage skridtet ned til assistenttræner. Med mindre det var for en kort overgangsperiode måske, men Ståle har en meget dyr kontrakt tre år endnu, som han næppe har tænkt sig at opgive før tid, med mindre der kommer et interessant bud fra udlandet, og det virker heller ikke sandsynligt lige foreløbigt med resultaterne for tiden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #2151
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker usandsynligt, at Hjulmand skulle gide tage skridtet ned til assistenttræner. Med mindre det var for en kort overgangsperiode måske, men Ståle har en meget dyr kontrakt tre år endnu, som han næppe har tænkt sig at opgive før tid, med mindre der kommer et interessant bud fra udlandet, og det virker heller ikke sandsynligt lige foreløbigt med resultaterne for tiden.
    Hvad med Løns? Han har fået rigtigt meget ud af det materiale han har til rådighed både i 1.div og superligaen. Han står samtidigt for en positiv og offensiv tilgang til fodbolden ikke ulig det de praktisere i FCN og så er han klub mand.

    Han kunne nok også godt lokkes til en overgang at være assistent, såfremt Ståle stopper evt. til sommer.

  10. #2152
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tror - og håber - ikke at Ståle stopper til sommer!
    Men Loens vil altid vaere interessant. Tror dog ikke på at han vil kvitte det spaendende projekt - som er startet superligaen med stor succes - for at blive assistent pt. Måske til sommer. Det kunne godt vaere en mulighed.
    Det lyder ioevrigt på mig som om, at Lange IKKE skal fortsaette som teknisk direktoer. Men at han derimod skal erstattes i den funktion, og så overgå fuldtid som ass. Det er jeg faktisk helt tryg ved. Lange har ry for at vaere dygtig på en traeningsbane - og i oevrigt vaere meget talentfuld. Han gjorde det også godt i Lyngby indtil han stoppede deroppe.

    Jeg ser gerne en ny sportsdirektoer (hjaelper til Ståle) og så ellers Ståle/Lange med Anton som laerling. Det er fint for mig. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. #2153
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Tror - og håber - ikke at Ståle stopper til sommer!
    Men Loens vil altid vaere interessant. Tror dog ikke på at han vil kvitte det spaendende projekt - som er startet superligaen med stor succes - for at blive assistent pt. Måske til sommer. Det kunne godt vaere en mulighed.
    Det lyder ioevrigt på mig som om, at Lange IKKE skal fortsaette som teknisk direktoer. Men at han derimod skal erstattes i den funktion, og så overgå fuldtid som ass. Det er jeg faktisk helt tryg ved. Lange har ry for at vaere dygtig på en traeningsbane - og i oevrigt vaere meget talentfuld. Han gjorde det også godt i Lyngby indtil han stoppede deroppe.

    Jeg ser gerne en ny sportsdirektoer (hjaelper til Ståle) og så ellers Ståle/Lange med Anton som laerling. Det er fint for mig. :)

    Det kunne måske også være at Lange er kørt i stilling til at overtage cheftræner jobbet, hvis Ståle så småt er ved at være på vej ud (af en eller anden årsag) ?
    Sidst redigeret af rsj : 06.09.17 kl. 13:04

  12. #2154
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det bliver bare noget andet, når man går fra at opleve Ståle i pressen, til at opleve Johan Lange. Fagligt rigtig kompetent, men han er godt nok mere tør end en efterladt Digestive-kiks i Kalahari..

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #2155
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Johan Lange har i mine øjne slet ikke en karakter, der passer til at skulle være Nordens største klubs ansigt udadtil. Det kræver lidt mere personlig gennemslagskraft - også selvom man er den yngste et-eller-andet-licenstræner i landets historie. Omvendt ville det more mig ganske meget, at se den samlede journaliststand være mega frustrerede over en træner, der aldrig hæver stemmen eller på nogen måde kan levere en kommentar, der kan skabe overskrifter.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #2156
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Er lidt chokeret over at folk tror vi bare kan hente Hjulmand som 1.team coach .... Hjulmand kommer kun til fck for at overtage efter Ståle i givet fald ......hvilket jeg personligt håber... men naivt at tro han skulle komme som assistent .....


  17. #2157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis Lønstrup kommer, kan vi forhåbentlig få Kurt Strand tilbage på Sidelinien!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  18. #2158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvad skete der egentlig med Kurt Strand? Åh det var tider.. og CF1 ?

    Mvh

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #2159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Herligt Pusic scorede på hovedstød i reserve-derby :)

  21. #2160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg må erkende at det virker langt mere interessant, hvis vi som klub kan holde det internt. Ja jo, det ville være interessant at være en flue på væggen, men jeg har det fint med at det har været arbejdsmæssige uoverensstemmelser, det sker trods alt og det lader på ingen måder som smækken med dørene. Det ligner nok mere en fyreseddel end en opsigelse, men fred være med det.

    Er de her så vores nye setup. Bliver Anton kørt i stilling, skal vi finde Mackan frem, Martin Jørgensen som et frækt bud eller lade Brian Laudrup få succes's hos FCK.... Ståle har rimelig godt styr på struktur, Storskov skal lige have lidt bedre styr på fysikken og så skal vi have et teknisk vidunder og ikke en, vis spidskompentence var lange indkast.
    Jeg synes du glemmer at få Zuma til at stå for den tekniske træning og scouting i Afrika.
    Så får vi en gammel crowd pleaser tilbage. Det savner jeg i høj grad på det nuværende FCK hold.
    Det er som om ingen må over shine Ståle.

    Er Ståles ego for stort til at vi kan få topspillere til klubben?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •