Side 6 af 145 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En oplagt kandidat til angrebet må være Hamdallah (Hamed-Allah), som var tæt på at skifte inden Cornelius kom tilbage.

    Han har noget af det x-faktor, som holdet kunne bruge. Bevægelig, dygtig afslutter og udfordrende.

    Han har måske ikke optrådt i de bedste ligaer, men vist sig meget stabil. Blev sat i forbindelse med FCM i vinters, så det burde være muligt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Måske skulle man kigge lidt på Jens Odgaard i Lyngby. Han kan selvfølgelig ikke gå ind og forstærke nu, og måske lader jeg mig forblænde af hans mål mod BIF og David Nielsens tale om den kommende superstjerne. Men hvis der bare er noget om det David siger, så er det måske en spille man skulle prøve at hive ind, inden det bliver for sent, som det f.eks. nok er med Ingvartsen nu. Man kunne jo udleje ham med dem samme.

    Jeg skal ærligt indrømme, at jeg kender intet til ham. Måske kan nogen gære mig klogere? Men det lidt jeg så med ham imod BIF, der havde han en pæn størrelse og mindede i udseende, løbemøde, favoritben osv om en ung Corner.

    Er han en, som man kan/bør kigge på?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vil også lige smide et lod i transfer tombolaen

    Alexander Milosevic

    Ikke blevet til den store succes siden han skiftede fra AIK til Besiktas. Ligner han aldrig nåede at få chancen med kun 2 kampe, inden han blev udlejet til Hannover, og i denne sæson Darmstadt.

    Han har en god alder ( er lige fyldt 25 ) og tidligere vist et meget højt niveau. Han må kunne fristes af at komme til København hvor han forhåbentligvis kan se sig selv gennemgå samme udvikling som Zanka / Erik.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg kan gøre dig så meget klogere med, at det var ham Sune Schmidt-Nielsen betegnede som det største talent i DK(mener det var sidste år).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    Vil også lige smide et lod i transfer tombolaen

    Alexander Milosevic

    Ikke blevet til den store succes siden han skiftede fra AIK til Besiktas. Ligner han aldrig nåede at få chancen med kun 2 kampe, inden han blev udlejet til Hannover, og i denne sæson Darmstadt.

    Han har en god alder ( er lige fyldt 25 ) og tidligere vist et meget højt niveau. Han må kunne fristes af at komme til København hvor han forhåbentligvis kan se sig selv gennemgå samme udvikling som Zanka / Erik.
    Jeg er MERE end lunken. Mest af alt fordi han er blevet overhalet af Patrick Banggaard i Darmstadt. Vi tager den lige igen... PATRICK BANGGAARD!!! Han er mildest talt elendig.

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er MERE end lunken. Mest af alt fordi han er blevet overhalet af Patrick Banggaard i Darmstadt. Vi tager den lige igen... PATRICK BANGGAARD!!! Han er mildest talt elendig.
    Erik J. blev overhalet af Lasse Nielsen. Vi tager den lige igen... LASSE NIELSEN.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Erik J. blev overhalet af Lasse Nielsen. Vi tager den lige igen... LASSE NIELSEN.
    Niveaumæssigt er der da en solid forskel på Gent og Darmstadt, skal jeg da venligst gøre dig opmærksom på. Gent var regerende belgiske mestre, og en kontinuerlig topklub på de breddegrader. Darmstadt er bare Darmstadt. En klub, der garanteret ligesom Paderborn, kommer til at danse ned igennem rækkerne.
    Og slutteligt mht. Erik. Så skiftede Gent til et tre-mandsforsvar, hvilket Erik ikke var komfortabel med.

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Niveaumæssigt er der da en solid forskel på Gent og Darmstadt, skal jeg da venligst gøre dig opmærksom på. Gent var regerende belgiske mestre, og en kontinuerlig topklub på de breddegrader. Darmstadt er bare Darmstadt. En klub, der garanteret ligesom Paderborn, kommer til at danse ned igennem rækkerne.
    Og slutteligt mht. Erik. Så skiftede Gent til et tre-mandsforsvar, hvilket Erik ikke var komfortabel med.
    Pointen var bare en spiller kan mistrives et sted og blomstre et andet sted. Ved ikke om Milosevic er det vi leder efter men han kunne jo blomstre i København.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Pointen var bare en spiller kan mistrives et sted og blomstre et andet sted. Ved ikke om Milosevic er det vi leder efter men han kunne jo blomstre i København.
    For mig virker han til at være en spiller, som kontinuerligt har truffet dårlige beslutninger mht. klubvalg. Jeg ved dog at han har været uheldig med en del skader, hvilket også gør mig lidt lunken.
    Han kan da meget muligt blomstre op i Kbh., meeen... Jeg er ikke overbevist.

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    For mig virker han til at være en spiller, som kontinuerligt har truffet dårlige beslutninger mht. klubvalg. Jeg ved dog at han har været uheldig med en del skader, hvilket også gør mig lidt lunken.
    Han kan da meget muligt blomstre op i Kbh., meeen... Jeg er ikke overbevist.
    Jeg kan bare huske at folk var pænt vilde efter at han skulle til København da han forlod Sverige, men han kan jo være den svenske Lord....

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg kan bare huske at folk var pænt vilde efter at han skulle til København da han forlod Sverige, men han kan jo være den svenske Lord....
    Og jeg var helt bestemt med i det kor. Han VAR et stort talent. Men talentet er nu blevet 25, og er aldeles uforløst. Men i hans dage hos Solna, var de største engelske klubber meldt interesseret.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg kan gøre dig så meget klogere med, at det var ham Sune Schmidt-Nielsen betegnede som det største talent i DK(mener det var sidste år).
    Husker godt han sagde det , men syntes da det er mærkeligt at vi ikke har været efter ham ?

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg sidder og ser Paraguay-Ecuador, hvor Federico lige er blevet skiftet inde her i det 66 min.
    Og to spillere lægger jeg i sær mærke til.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Valdez
    Som Scorede til 1-0, han en 24 årig CB, der spiller sin landskamp nummer 16 for den, ud over det er han på over 200 kampe for hans 3 klubber. Han er 1,83 men ser stærk og hurtig ud.
    Han skiftede til America i Mexico for et år siden, synes han ser spændene ud.
    https://www.youtube.com/watch?v=uh5Bnc3z1Ms

    Og i hans klub America finder vi den anden spiller jeg lægger mærke til.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cecilio_Dom%C3%ADnguez
    22 årig angriber, der ser god skarp ud, han runder sin landskamp nummer 6 i aften, dog ingen scoringer endnu, han er kun 1,75 så han er ikke lige ståle typiske store mand, måske lidt mere IGOR og Santin spiller.
    Han er dog lige skiftet klub her i Januar, hvor han er kommet godt igang med 3 mål i 5 kampe, men hvis vi kunne hente Uros efter 6 måneder, så hvorfor ikke.
    Er dog lidt i tvivl om hans pris allerede er ret høj.
    Han spiller angriber i denne kamp, men er lidt i tvivl om han er Kant på klub plan.
    https://www.youtube.com/watch?v=JCRWFAQL_Qo

    Men to spillere Federico godt lige kunne snakke lidt mere med.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Milosevic' karriere de senere år ser lidet lovende ud. Men han var en outstanding spiller i Stockholm. Fysisk stærk, forudseende og fremragende pasningsfod. Det ville være en oplagt chance for FCK at tage ham ind i konkurrencen om pladserne efter sommerferien.

    Andre ideelle spillere som Bjelland og Granqvist bliver formodet sværere. Bjelland især grundet klubforholdet. Granqvist har stor succes i Rusland.

    Så er der selvfølgelig Ragnar tilbage, men i tilfælde af, at Johansson er ude i nogle kampe, må man sige duoen Okore-Sigurdsson vil ændre spiludtrykket en del.
    Sidst redigeret af topshot : 24.03.17 kl. 06:56

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Milosevic' karriere de senere år ser lidet lovende ud. Men han var en outstanding spiller i Stockholm. Fysisk stærk, forudseende og fremragende pasningsfod. Det ville være en oplagt chance for FCK at tage ham ind i konkurrencen om pladserne efter sommerferien.

    Andre ideelle spillere som Bjelland og Granqvist bliver formodet sværere. Bjelland især grundet klubforholdet. Granqvist har stor succes i Rusland.

    Så er der selvfølgelig Ragnar tilbage, men i tilfælde af, at Johansson er ude i nogle kampe, må man sige duoen Okore-Sigurdsson vil ændre spiludtrykket en del.
    Jeg håber meget på at vi henter en intelligent forsvarsspiller med en god pasningsfod ind..

    Jeg orker ikke rigtig ved stillingen 0-0 og 5 minutter tilbage af hjemmekampen mod Horsens at skulle høre på Niels Christian Frederiksens tale om hvor godt Bo Henriksen har læst på lektien ved konsekvent at lade Okore føre bolden frem i stedet for Erik Johansson....

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 145 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •