Side 23 af 145 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Eller også venter man til visse numre bliver ledige til næste sæson. Måske der er et af disse, som han specielt gerne vil have.
    Så skal der en nummerkabale til, hvis han vil have nuværende nummer.
    20 sidder på Boilesen

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mindes ikke at have set noget om, at det er nummer 20, han vil have bare fordi han har det på Cypern?

  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Man kunne vel også nemt forestille sig, at Boilesen får nummer 3, når det bliver ledigt.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er faktisk ikke første gang, at jeg hører Fischer blive nævnt i løbet af dette forår som en mulig forstærkning. Fischers navn er dog nok også stort nok til, at han stadig vil kunne være på blokken i større ligaer. Han har dog noget af den der positive arrogance og tro på egne evner, der passer perfekt ind i vores klub. Som 23-årig til sommer, så er det på tide med regelmæssig spilletid, hvilket han ville være sikret hos os - og så er der europæiske kampe at hente erfaring i. Han fik vel ikke mere end en til halvanden sæson som nogenlunde fast mand i Ajax, eller husker jeg forkert?
    Under alle omstændigheder en spændende mulighed, og han kan spille både frontangriber samt kant. Nuvel, jeg har altid været vild med ham som type, så måske jeg taler ham op, men jeg kunne godt se ham få succes i København og så blive skudt afsted igen om to års tid på samme måde som NJ.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Interessant tanke med Fischer, men jeg må indrømme at jeg finder det ualmindelig usandsynligt.

    Jeg er ret sikker på, at Fischer ikke ser sig selv som kant i 442. Endvidere så tror jeg ikke, at Fischer ser sig selv i superligaen spilletid eller ej. Så skal det da være hvis Boilesen kan overtale ham.

    Desuden har Ståle lige været ude og fastslå, at der ikke hentes en 4. angriber. Som han selv siger, så vil det kræve 1) et højere budget og 2) at man skal sælge pladsen som fjerdeangriber overfor en ny spiller. Medmindre Ståle laver det vildeste spin, så kommer det ikke til at ske.

    Skal der ske noget på en offensiv position, så bliver det nok på kanten. Og dette afhænger jo nok af Falk/Thomsens skader, samt om Toutouh og/eller Kusk sælges. Jeg tror egentlig kun på indkøb til defensiven fra nu af medmindre der sker flere salg.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fischer ville være en monster-signing! Ligesom med Boilesen er han reelt alt for god til Suppen. I modsætning til Boilesen tvivler jeg dog desværre på, at han er parat til at vende hjem for at få gang i karrieren igen. Og det behøver han formentlig heller ikke endnu. Men hvis han kom, skulle det være for at spille i angrebet. Og det kræver jo så, at Ståle skulle droppe sin dobbelttank-doktrin...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Interessant tanke med Fischer, men jeg må indrømme at jeg finder det ualmindelig usandsynligt.

    Jeg er ret sikker på, at Fischer ikke ser sig selv som kant i 442. Endvidere så tror jeg ikke, at Fischer ser sig selv i superligaen spilletid eller ej. Så skal det da være hvis Boilesen kan overtale ham.

    Desuden har Ståle lige været ude og fastslå, at der ikke hentes en 4. angriber. Som han selv siger, så vil det kræve 1) et højere budget og 2) at man skal sælge pladsen som fjerdeangriber overfor en ny spiller. Medmindre Ståle laver det vildeste spin, så kommer det ikke til at ske.

    Skal der ske noget på en offensiv position, så bliver det nok på kanten. Og dette afhænger jo nok af Falk/Thomsens skader, samt om Toutouh og/eller Kusk sælges. Jeg tror egentlig kun på indkøb til defensiven fra nu af medmindre der sker flere salg.
    Synes faktisk ikke vores offensiv ser så frygtindgydende ud til næste sæson med afgangene af Corner og Delaney. Der kommer intet frem i feltet fra den centrale. Santa skaber ikke noget selv, og vores nye angriber virker heller ikke til at have teknik og chancheskabende redskaber. Det er som sådan også fint nok, at de bare er opspilsstationer og scorer kasser. Men det betyder så også, at ALT er sat op på, at Toutouh, Falk, Thomsen og Verbic.

    Savner lidt en type som Nicolai Jørgensen/Victor Fisher i vores offensiv, som rent faktisk kan skabe noget ud af ingenting også.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 26.04.17 kl. 11:05


  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fischer ville være en monster-signing! Ligesom med Boilesen er han reelt alt for god til Suppen. I modsætning til Boilesen tvivler jeg dog desværre på, at han er parat til at vende hjem for at få gang i karrieren igen. Og det behøver han formentlig heller ikke endnu. Men hvis han kom, skulle det være for at spille i angrebet. Og det kræver jo så, at Ståle skulle droppe sin dobbelttank-doktrin...
    Ståles "doktrin" er vel primært, at backs skal søge med frem over kanterne, men ikke nødvendigvis, at det skal være med to store angribere i boksen til at tage imod høje indlæg. Såfremt Fischer mod forventning måtte blive aktuel i FCK, kan jeg ikke tro andet, end at Ståle ville tilpasse spillestilen derefter.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #339
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ståles "doktrin" er vel primært, at backs skal søge med frem over kanterne, men ikke nødvendigvis, at det skal være med to store angribere i boksen til at tage imod høje indlæg. Såfremt Fischer mod forventning måtte blive aktuel i FCK, kan jeg ikke tro andet, end at Ståle ville tilpasse spillestilen derefter.
    Det kan man jo håbe. Men det ligner efterhånden et ret fast princip med Julian Kristoffersen som backup og købet af Sotiriou, hvis hovedspil fremhæves som den største styrke og teknikken i fødderne som den største svaghed. Uden at jeg i øvrigt har nogen grund til at være kritisk overfor købet af af vores nye cypriot.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Skal der ske noget på en offensiv position, så bliver det nok på kanten. Og dette afhænger jo nok af Falk/Thomsens skader, samt om Toutouh og/eller Kusk sælges. Jeg tror egentlig kun på indkøb til defensiven fra nu af medmindre der sker flere salg.
    Helt enig, dog anser jeg det som overvejende sandsynligt at Kusk sælges til sommer. Vi må nok erkende at Kusk rent typemæssigt ikke passer alt for godt ind i Ståles fodboldfilosofi, hvor alle mand skal arbejde benhårdt. Lidt ærgerligt, for Kusk indeholder nogle rigtig fine fodboldmæssige kvaliteter.

    Spørgsmålet er så om Ståle vil have en mand ind, hvis Kusk forsvinder. Umiddelbart har vi jo stadig Thomsen, Falk, Verbic, Amankwaa og Toutouh til kanterne, så det er måske på papiret de positioner vi er aller bedst besat på. Personligt er jeg dog ikke synderligt tilfreds med Verbic, mens Thomsen og Amankwaa er store spørgsmålstegn oven på deres skader og Toutouh er stadig for svingende i sine præstationer.. Hvis vi holder på Toutouh i dette vindue er jeg overordnet set rimelig tilfreds med besætningen på vores kanter og håber i stedet vi henter en central midtbanespiller som kan sætte lidt fart i spillet. En sådan type ville gøre underværker for vores offensive spil og ville også være med til at gøre livet nemmere for vores eksisterende angribere og kantspillere, som ofte lider under den sløve boldomgang centralt på vores midtbane.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis vi holder på Toutouh i dette vindue er jeg overordnet set rimelig tilfreds med besætningen på vores kanter og håber i stedet vi henter en central midtbanespiller som kan sætte lidt fart i spillet. En sådan type ville gøre underværker for vores offensive spil og ville også være med til at gøre livet nemmere for vores eksisterende angribere og kantspillere, som ofte lider under den sløve boldomgang centralt på vores midtbane.
    Til den centrale midtbane har vi Kvist, Matic, Gregus og Keita kommer tilbage fra hinsidan. Desuden kan Nicolaj Thomsen (og Toutouh) også spille centralt, så jeg kan ikke forestille mig at der bliver smidt flere penge i den position..

    Okore virker derimod meget langt fra holdet - han er ikke i truppen til pokalkampen mod Vendsyssel, og medmindre han er skadet eller endnu kæmper med formen, kommer der forhåbentlig en kvalificeret arvtager når Zanka smutter.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Interessant tanke med Fischer, men jeg må indrømme at jeg finder det ualmindelig usandsynligt.

    Jeg er ret sikker på, at Fischer ikke ser sig selv som kant i 442. Endvidere så tror jeg ikke, at Fischer ser sig selv i superligaen spilletid eller ej. Så skal det da være hvis Boilesen kan overtale ham.
    Hvis man hentede Fischer skuller det ikke være som kant, men som angriber. Vi er rigeligt dækket ind på venstrekanten.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #343
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan man jo håbe. Men det ligner efterhånden et ret fast princip med Julian Kristoffersen som backup og købet af Sotiriou, hvis hovedspil fremhæves som den største styrke og teknikken i fødderne som den største svaghed. Uden at jeg i øvrigt har nogen grund til at være kritisk overfor købet af af vores nye cypriot.
    Julian er ikke synderlig god på hovedet, faktisk er hans spidskompetence hans højde.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #344
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvis man hentede Fischer skuller det ikke være som kant, men som angriber. Vi er rigeligt dækket ind på venstrekanten.
    Nej og det var netop pointen, da Ståle jo har sagt, at vi ikke køber flere angribere.

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Til den centrale midtbane har vi Kvist, Matic, Gregus og Keita kommer tilbage fra hinsidan. Desuden kan Nicolaj Thomsen (og Toutouh) også spille centralt, så jeg kan ikke forestille mig at der bliver smidt flere penge i den position..

    Okore virker derimod meget langt fra holdet - han er ikke i truppen til pokalkampen mod Vendsyssel, og medmindre han er skadet eller endnu kæmper med formen, kommer der forhåbentlig en kvalificeret arvtager når Zanka smutter.
    Korrekt, men ingen af dem er dygtige nok med bolden.. Thomsen kunne måske være løsningen, men jeg tvivler på Ståle har planer om at bruge ham centralt.. Skal ligningen gå op kræver det nok at man allerede nu er klar til at erkende at Gregus ikke er løsningen og sende ham videre.. Keitas lejeaftale kunne man endvidere overveje at forlænge et halvt eller et helt år, hvilket hans udvikling helt sikkert ville have godt af... når alt det er sagt så anser jeg det desværre ikke for realistisk at Ståle deler mit synspunkt, så jeg ville blive meget overrasket hvis vi rent faktisk hentede en CM her til sommer..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •