Side 117 af 145 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Se Ajax lige nu....De fungerer heller ikke....Se Barcelona ....Kunne give mange eksempler....Det er altså ikke en naturlov at man bare kører derudaf hver eneste sæson uden knaster...Meget skal blive bedre enig , men at "fyre " spillerne, træner osv fordi holdet ikke har præsteret i ligaen i fem kampe er jo på så lavt et niveau at det er svært at debattere...... Vi står 90 min fra CL (men lidt dygtighed og en portion held).... Nu må de der sorte /hvide betragtninger altså rumme flere nuancer...Eller i det mindste få sin egen tråd med " jeg er frustreret og lukker min frustrationer ud uden at tænke mig om tråd"


  2. #1742
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    hvorfor taler vi hele tiden om ståles kvaliteter og om han har spillet fallit. fair nok hvis man mener der er en ny træner på vej ind så skriv det. ellers hold det til de korte linier, det her er et transfer forum.

    Hvad med pierre-emile højbjerg
    han ligner efterhånden 4 valg i southhampton.
    kunne vi måske forsøge at snuppe ham for 20 mill og hjælpe ham med at få karrieren tilbage
    written by Zeez

  3. #1743
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    Hvad med pierre-emile højbjerg
    han ligner efterhånden 4 valg i southhampton.
    kunne vi måske forsøge at snuppe ham for 20 mill og hjælpe ham med at få karrieren tilbage
    Næppe, når de har givet 104 mio for ham.

    Udover det, må han stadig stå højt på listen hos feks. midter/bund klubber i Bundesligaen, som stadig har LANGT mere at tilbyde i både transfer og løn.

    Sidst men ikke mindst, er Southampton vel heller ikke klar til bare at skrotte en 22-årig fyr, der trods alt har landsholds- og Bundesliga erfaring. I hvert fald ikke for peanuts. Så skulle det være på leje - men lønforskellen er simpelthen for stor til der er nogen form for WIN i det for Southampton.

    Højbjerg er nævnt i hvert 5. indlæg - det ville være et nærmest historisk transfer-chok, hvis han pludselig valgte at tage til FCK.

    Zan

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1744
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Se Ajax lige nu....De fungerer heller ikke....Se Barcelona ....Kunne give mange eksempler....Det er altså ikke en naturlov at man bare kører derudaf hver eneste sæson uden knaster...Meget skal blive bedre enig , men at "fyre " spillerne, træner osv fordi holdet ikke har præsteret i ligaen i fem kampe er jo på så lavt et niveau at det er svært at debattere...... Vi står 90 min fra CL (men lidt dygtighed og en portion held).... Nu må de der sorte /hvide betragtninger altså rumme flere nuancer...Eller i det mindste få sin egen tråd med " jeg er frustreret og lukker min frustrationer ud uden at tænke mig om tråd"
    Det er tilgengæld voldsomt seriøst og nuanceret at sammenligne med Barcelona som endnu ikke har spillet en eneste ligakamp, men blot tabt over to opgør til verdens pt suverænt bedste fodboldhold.. Vi har altså spillet 10! betydende kampe i den nye sæson og i samtlige kampe har vi været rystende ringe. Personligt kan jeg leve med en resultatmæssig dårlig start, hvis der er tegninger i selve spillet til noget godt.. Problemet er at vi både spillemæssigt og resultatmæssigt har nået et lavmål, som ikke burde være muligt.. Det er en yderligere "skærpende" omstændighed, at vi i samtlige af vores 10 kampe har mødt hold med budgetter langt under vores eget, men alligevel har vi været det KLART dårligste hold på banen i 7 ud af 10 kampe..

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1745
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tyvstjålet fra Twitter:

    FCK linket med anføren fra Panathinaikos: kortlink.dk/r4eh

    Kender ikke spilleren, kender ikke mediet (sikkert ikke til at stole på), men vi trænger sådan til lidt rygter :-)

    Ellers en fin deal, hvis vi kan købe en god spiller derfra, så de får penge til at købe Pukki :-)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1746
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tyvstjålet fra Twitter:

    FCK linket med anføren fra Panathinaikos: kortlink.dk/r4eh

    Kender ikke spilleren, kender ikke mediet (sikkert ikke til at stole på), men vi trænger sådan til lidt rygter :-)

    Ellers en fin deal, hvis vi kan købe en god spiller derfra, så de får penge til at købe Pukki :-)
    Lidt mere her. Profil mæssigt kunne det ligne et godt match, men vores bud er blevet afvist hvis man skal tro kilden.http://footy.dk/footy-fodbold/2017/0...sholdsspiller/

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1747
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som nævnt ovenfor har vi tilsyneladende budt omkring 18 millioner DKK for Carlos Zeca, som spiller på midtbanen og er anfører for Panathinaikos:

    http://www.bt.dk/fodbold/avis-fck-ha...graesk-stjerne

    EB mener dog at vide, at Panathinaikos kræver i omegn af 40 millioner DKK for ham. Transfermarkt anslår hans værdi til 2 millioner euro, altså en smule under vores eksisterende bud.

    Han har fået 245 kampe for Panathinaikos indtil videre, hvilket har kastet syv mål og 23 assist af sig.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1748
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Alligevel VOLDSOMT ambitiøst at gå efter anføreren i Panathinaikos!! Har godt nok svært ved at se den handel gå igennem... men hatten af hvis den gør. Det vil godt nok sætte nye standarder i dansk fodbold

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #1749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Panathinaikos er ikke, hvad de har været + har vist økonomiske problemer. Lad os se, hvad der sker, men der er ingen grund til at tale en sådan transfer op.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Panathinaikos er ikke, hvad de har været + har vist økonomiske problemer. Lad os se, hvad der sker, men der er ingen grund til at tale en sådan transfer op.
    Nej for det er jo kun Messi, Ronaldo og Neymar der er gode nok til FCK, og hvad vi bør gå efter :P

    De ligger stadig i toppen i Grækenland, så noget er de altså stadigvæk

    Og bare fordi at sådan en handel er voldsomt ambitiøst, så betyder det jo heller ikke nødvendigvis han ville få success her

  18. #1751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    Hvad med pierre-emile højbjerg
    han ligner efterhånden 4 valg i southhampton.
    kunne vi måske forsøge at snuppe ham for 20 mill og hjælpe ham med at få karrieren tilbage
    Selv hvis vi siger, at København skulle have mulighed for, at hente ham, vil jeg egentlig ikke mene, at det ville være specielt oplagt. Udover hans svært belastede baggrund er han jo en udisciplineret spiller, som desuden ikke kan være i særlig god kampform. Jeg har heller aldrig opfattet ham som en spiller, der tager særlig meget ansvar. I bund og grund ville det nok minde mig faretruende meget om købet af Okore.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-t...ampions-league

    Ståle ligger mere eller mindre rygtet omkring Carlos Zeca dødt i det her interview.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1753
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-t...ampions-league

    Ståle ligger mere eller mindre rygtet omkring Carlos Zeca dødt i det her interview.
    Han snakker vel bare udenom ved at lave sjov med de 40 millioner? Han vender i hvert fald tilbage til et ønske om en eller to til toppen af hierarkiet - hvilket passer fint på Zeca.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1754
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/solbakken-t...ampions-league

    Ståle ligger mere eller mindre rygtet omkring Carlos Zeca dødt i det her interview.
    Så kan du mere end blot læse mellem linierne. For Ståle siger en del, uden at sige noget som helst i det interview.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #1755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så kan du mere end blot læse mellem linierne. For Ståle siger en del, uden at sige noget som helst i det interview.
    Det er baseret ud fra Ståles tidligere ageren i pressen omkring sådan nogle sager her. Han plejer at være no bullshit typen omkring transferrygter. Enten siger han klart nej eller noget i retningen af 'ingen kommentarer'. Jeg tolker hans kommentar her som en komisk kommentar til pressen om, at vi selvfølgelig ikke kan betale 40 mio. Og at den derfor er død, hvis det er det leje, vi taler.

    Dog superfedt at høre Ståle bekræfte, at vi går efter topspillere til toppen af hierakiet.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •