Side 14 af 145 FørsteFørste ... 4111213141516172464114 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvornaar har vi sidst hentet en 24 aarig stjernespiller i en klub af APOELs stoerrelse? En klub der kontinuerligt leverer paa hoejt Niveau i Europa og som direkte konkurrerer med os om at vaere CHL seedet.
    Jeg bliver simpelthen nødt til at kommentere på det her. Jeg er med på, at APOEL gør det rigtig godt i de europæiske turneringer, men du taler dem voldsomt op. Det er en klub, som til daglig spiller i en liga, der er væsentlig lavere rangeret end Superligaen, og i et land med lidt over 1 mio. indbyggere. Klubben præsterer over, hvad man med rimelighed kan forvente, men det er ikke nogen gigant i europæisk fodbold. Man skal heller ikke glemme, at det er en klub, der havde plads til Ailton og Mikkel Beckmann. Det er ikke superstjerner, der render rundt på Cypern.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    ... idet de oftest sidder midt i målet.
    Men bare det at ramme målet virker til at være en evne, vi mangler ganske ofte. Jeg ser hellere - underligt nok - en afslutning sidde snorelige midt i målet end 3 meter over.

    I den konkrete video ser jeg dog et par situationer, hvor han ikke bare lukker øjnene og hamrer til dem, men faktisk laver en velovervejet afslutning med mere præcision. Endnu en evne vi lader til at mangle hos de fleste af de offensive spillere. Kusk undtaget som ikke kan finde ud af andet end dette. :)

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Tja lad os nu se om han overhovedet er med flyet imorgen...det Kunne jo være en fed and af de helt store....og det at han kommer og kikker betyder vel heller ikke at han underskriver en kontrakt på dagen. Ved ikke hvor længe han har kontrakt til i hans klub. Der er rigtig mange ting der spiller ind.
    Personligt ville jeg være ked af at undvære nogen af vores 2 første angriber, og håber da ikke at de er på vej til at blive solgt.
    Men det bliver da spændene at se imorgen og mon ikke pressen ligger klar til at se om der sker noget overhovedet.

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    18-21 mio. er mange penge. Også for FCK. Og specielt for en 24-årig cypriot.


    YouTube-videoer giver selvfølgelig ikke det fulde billede. Men det er min påstand, at YouTube-videoer kan give en rimelig indikation af, om lige netop en angriber er brugbar eller ej. Simpelthen fordi videoerne viser spillerens kvaliteter i de afgørende situationer.

    Den nævnte video viser intet ekstraordinært. Mange af afslutningerne ville han aldrig komme til i Superligaen, og kvaliteten af afslutningerne er i øvrigt ikke imponerende, idet de oftest sidder midt i målet. Videoerne viser ganske vist ikke det påståede arbejdsraseri, som bestemt er en egenskab, der forlanges af angribere i FCK. Når det er sagt, savner jeg personligt en angriber, der kan noget på egen hånd - det ser jeg intet af i videoen.


    Jeg er meget uenig, og jeg ville være helt tryg, hvis det var Brøndby, der gik efter ham. Det er ikke en rar følelse at have, når det er FCK, der sættes i forbindelse med spilleren.
    Det ER mange penge for os, men det er ikke specielt meget for en angriber der scorer mål. Find venligst en angriber du mener er bedre, der ville koste det samme?

    Det er meget fint du ikke tror manden får samme chancer i Superligaen som i den cypriotiske liga, men hvordan forklarer du så målene mod os, Olympiakos, Bilbao og Young Boys - er det også forfærdelige hold med ringe defensiv?

    N'doye kom også som 24 årig, og scorede ganske vist i en bedre liga i den cypriotiske, men ikke mod nogen af de store klubber. Synes det er vildt nok allerede at afskrive en spiller før han overhovedet har spillet et enkelt minut for os.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg håber stadig på Victor Fischer. Burde være realistisk, hvis Middlesborough rykker ned.

    Gense i øvrigt lige den her Pavlovic youtubevideo apropos youtube debatten lige nu: https://www.youtube.com/watch?v=sEdZCWDYkl4
    Shit, han ser jo vild ud.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber stadig på Victor Fischer. Burde være realistisk, hvis Middlesborough rykker ned.

    Gense i øvrigt lige den her Pavlovic youtubevideo apropos youtube debatten lige nu: https://www.youtube.com/watch?v=sEdZCWDYkl4
    Shit, han ser jo vild ud.
    Det er egentligt sjovt med de her YouTube maalvideoer. De bedste angribere er jo typisk dem der udnytter forsvarsfejl, placerer sig rigtigt og scorer de nemme maal - hvorfor deres maalvideoer ofte ikke ser saa imponerende du. Derimod ser angribere der proever de svaere loesninger (og dermed scorer faerre maal) ofte fantastiske ud, fordi du kun ser de 1 % af de deres aktioner der faktisk foerer til maal.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber stadig på Victor Fischer. Burde være realistisk, hvis Middlesborough rykker ned.

    Gense i øvrigt lige den her Pavlovic youtubevideo apropos youtube debatten lige nu: https://www.youtube.com/watch?v=sEdZCWDYkl4
    Shit, han ser jo vild ud.
    Jeg synes altså ikke Pavlovic ser specielt god ud i den video.

    Mht. Fischer er jeg helt enig. Han har nu ikke fået spilletid de sidste 11 ligakampe efter at have overstået sin skade, og det er altså både under Karanka og Woodgate, at han er ude af billedet. Middlesbrough er næsten 100% sikre på at rykke ned - de har et meget sværere slutprogram end Hull og Swansea. Nu må vi bare krydse fingre for, at han slet ikke får mere spilletid de sidste seks kampe, og at Mboro rykker ned. Så kunne jeg godt forestille mig en større udrensning blandt de spanske og mere tekniske spillere (altså inkl. Fischer). Jeg tror virkelig ikke, Championship passer til ham, så det bliver vel enten FCK eller en lille klub i Spanien.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det bliver spændende at se, om der sker noget med Sotiriou i dag. Det kan sagtens være en and, ligesom det tidligere er set, at medierne kan forpurre en aftale, hvis medierne for nys om den for tidligt.

    Om han er god, er der vist delte meninger om. Men beskrivelserne af ham matcher ret godt på en Ståle-angriber. Det der kan gøre mig rolig omkring ham er, at vi selv har mødt ham. Vi må simpelthen på egen krop have opdaget, hvor svær han er at dække op. Derudover har han scoret flere mål i Europa i år, hvilket Ståle helt sikkert også leder efter.
    Det der er lidt underligt mht ham er, at jeg mindes ikke, at det var en af de spillere, som vi op til Apoel-kampene snakkede om?

    Interessant er det dog, at vi efter de forrige Apoelkampe solgte vores bedste angriber (Ailton) til dem. Nu går det måske den anden vej.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #204
    David_T er online nu Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver spændende at se, om der sker noget med Sotiriou i dag. Det kan sagtens være en and, ligesom det tidligere er set, at medierne kan forpurre en aftale, hvis medierne for nys om den for tidligt.

    Om han er god, er der vist delte meninger om. Men beskrivelserne af ham matcher ret godt på en Ståle-angriber. Det der kan gøre mig rolig omkring ham er, at vi selv har mødt ham. Vi må simpelthen på egen krop have opdaget, hvor svær han er at dække op. Derudover har han scoret flere mål i Europa i år, hvilket Ståle helt sikkert også leder efter.
    Det der er lidt underligt mht ham er, at jeg mindes ikke, at det var en af de spillere, som vi op til Apoel-kampene snakkede om?

    Interessant er det dog, at vi efter de forrige Apoelkampe solgte vores bedste angriber (Ailton) til dem. Nu går det måske den anden vej.
    Det kan umuligt være kampene mod os han solgte sig selv på. Han havde én afslutning i de to kampe, vi skulle tolv minutter ind i returopgøret før han vandt en luftduel og det var mod Rasmus Falk, han blev ikke på noget tidspunkt brugt i opspillet, han blev skiftet ud i første kamp og var på vej til at blive skiftet ud i anden kamp da han lidt heldigt slipper forbi Zanka og meget heldigt sparker den lige på Robin Olsen og alligevel går den ind.

    Den ideelle kombination af FCK angribere ville have Santanders boldkontrol, Pavlovics fart og Cornelius' fysiske styrke.

    Ud fra de to kampe har Sotiriou Cornelius' boldkontrol, Santanders fart og Pavlovics fysiske styrke.

    De må have set noget i ham i de andre kampe som han bare ikke viste mod os.

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som for eksempel da han lagde den iskoldt i dueslaget efter at have outmusclet Zanka....?!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #206
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Hvis Sotiriou kommer i hus, kunne det godt ligne en afløser, som køres i stilling for Corner/Santander. Og mon ikke at det er Cornelius, som står først på affyringsrampen?

    Corner har været her længst tid og har, så vidt jeg kan se, kun halvandet år tilbage af sin kontrakt til sommer. Så hvis der skal tjenes penge på ham, er det også ved at være nu. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at man sælger både Santander og Corner i samme vindue - men jeg kan godt se for mig, at man laver en aftale om, at Corner sælges nu og Santander får lovning på en transfer til næste sommer, hvor han så vil have været her i tre år.

    Det kunne derfor ligne et angreb med Santander, Sotiriou og Pavlovic fra starten af næste sæson. Jeg hører også til dem, som i det stille sind håber på en Viktor Fischer. Han vil være en anderledes type og virkelig give konkurrence til et angreb, hvor Sotiriou og Pavlovic måske vil være to halve spørgsmålstegn i forhold til deres niveau. Fischer vil også være en anderledes type at have i spil, og det vil give mulighed for at rotere mere, end det har været i denne sæson.

    Om en sikkert dyr, fjerde angriber som Fischer bliver prioriteret i dette vindue, er jeg dog mere usikker på, men jeg synes, at tre angribere til to positioner er for lidt og har vist sig at være for lidt, og det virker ikke som om, at der er et navn på vej nede fra egne rækker eller hvad?

  19. #207
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lad os nu se først om han kommer idag......intet i pressen endnu om at han er landet eller kommer til det...sikkert en RAP-RAP

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #208
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.transfermarkt.de/linus-wa...spieler/249125
    Ser gerne at vi køber denne unge herre Linus Wahlqvist, da han kan spille højre back samt centralt.

    Ser gerne at Ståle skifter system til en 3-4-3

    Olsen/SA
    Wahlqvist - Johansson - Okore
    Ankersen Kvist - Matic Boilesen
    Kusk Falk
    Corner/Santander

    Den frække

    Olsen/SA
    Wahlqvist - Johansson - Okore
    Ankersen Kvist - Lobotka Boilesen
    Mukhtar Falk
    Corner/Santander
    http://lineupbuilder.com/?sk=t6dy3
    Sidst redigeret af phillipo : 14.04.17 kl. 19:00

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #209
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.transfermarkt.de/linus-wa...spieler/249125
    Ser gerne at vi køber denne unge herre Linus Wahlqvist, da han kan spille højre back samt centralt.

    Ser gerne at Ståle skifter system til en 3-4-3

    Olsen/SA
    Wahlqvist - Johansson - Okore
    Ankersen Kvist - Matic Boilesen
    Kusk Falk
    Corner/Santander

    Den frække

    Olsen/SA
    Wahlqvist - Johansson - Okore
    Ankersen Kvist - Lobotka Boilesen
    Mukhtar Falk
    Corner/Santander
    http://lineupbuilder.com/?sk=t6dy3
    Jeg kender ikke Wahlqvist og ved ikke, om han er realistisk eller brugbar.

    Men to andre ting kan vi godt stryge fra listen over mulige scenarier med det samme:

    1) At Ståle pludselig vælger at skifte til fast at spille 3-4-3. Det kommer ikke til at ske.
    2) At Lobotka såvel som Mukhtar havner i FC København. De er begge vokset ud af Superligaen, som de forlader til sommer.

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Lad os nu se først om han kommer idag......intet i pressen endnu om at han er landet eller kommer til det...sikkert en RAP-RAP
    Enig i at det er mærkeligt, at der ingen opfølgning har været i pressen. Men hvis det var en kæmpe and, så havde Ståle sgu afvist det i stedet for den klassiske ingen kommentarer. Der er noget om det.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •