Side 21 af 145 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Peter Ankersen med endnu en venstrebens kasse i vores sejr i dag - wink wink JakobP.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Snakkede med en igår, som er i FCK og han fortalte mig at Peter Ankersen også skulle være på vej væk til sommer.....Dog håber jeg f.... at det er en and. Der er jo snart et rimelig hullet hold der står tilbage efter sommerferien :-(

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Nicklas Bendtner har ikke ligefrem haft den bedste start i Rosenborg. Jeg så kampen imod Aalesund og han var mildest tal elendig. Har får da også masser kritik i det norske. Bl.a. udtaler fodboldekspert Jesper Mathisen:

    - Han har scoret to enkle mål. Det han har vist har vært ekstremt skuffende. Hadde RBK stilt med sitt beste lag nå, hadde ikke Bendtner vært med. Matthías Vilhjálmsson hadde vært spiss, slo Mathisen fast.

    http://www.tv2.no/sport/9079883/

    Hvis man ser paa altomfotball.no karaktergivninger, så ligger han næstdårligst af ALLE Rosenborg spillere i de første fem kampe! Interessant er det dog at, hvilke angribere der scorer højt paa den ranking.

    Her ligger Tonny Brochmann (tidl. Horsens) og Patrick Mortensen (tidl. Lyngby) næsthøjst af alle angribere! Også Frederik Gytkjær (tidl. Lyngby) og Bassel Jradi (tidl. FCN) ligger højt paa listen, og langt over Bendtner. Det giver umiddelbart et godt indtryk af niveauet i det norske.

    Det er selvfølgelig tidligt paa sæsonen, men han virker altså ikke som en mand med niveau til FCK:
    Sidst redigeret af pouljensen : 24.04.17 kl. 04:43


  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg mener ikke at du tager fejl, men han skal nok spille en hel sæson før han igen er i omdrejninger, hvis overhovedet kan komme tilbage. De må have tålmodighed, og det vidste de godt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg mener ikke at du tager fejl, men han skal nok spille en hel sæson før han igen er i omdrejninger, hvis overhovedet kan komme tilbage. De må have tålmodighed, og det vidste de godt.
    Meget enig.

    Jeg undrede mig også lidt over de manglende nuancer fra eksperterne.
    Det siger jo sig selv at Bendtner mangler alt fra timing, skarphed, kondition og ikke mindst det mentale, efter så lang en periode, hvor tingene har kørt skævt.

    Hvis man som klub vil røre Bendtner, er man tvunget til at give ham en masse tid og en masse tillid - ellers er det nærmest useriøst at signe ham. Så jeg tror han får rigtig land snor.

    Rosenborg har dog jokket lidt i spinaten, ved at hype ham på den måde. Det er Iversen også inde på. Det er jo bare for dumt, når så mange ting taler for at han skal have en masse kampe i benene, før det (kan) blive stabilt med ham.

    (Jeg tvivler dog selv på han kommer tilbage).

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #306
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ståle afviser at PA skulle være på vej væk til sommer:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...en-bliver-her/

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #307
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Og Mats Rits skulle være på vej til Anderlecht

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rlecht/6627878

  12. #308
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Ståle afviser at PA skulle være på vej væk til sommer:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...en-bliver-her/
    Og samtidig afviser han stort set, at der hentes en 4. angriber apropos tidligere diskussioner i denne tråd.

  13. #309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Og Mats Rits skulle være på vej til Anderlecht

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rlecht/6627878
    Det kunne også være et smart træk til at presse lønnen lidt op hos eventuelle bejlere som FCK ;-)

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og samtidig afviser han stort set, at der hentes en 4. angriber apropos tidligere diskussioner i denne tråd.
    Hvad er status ift. U-19-holdet? Regner folk med, at Jonas Wind, Nicklas Røjkjær m.fl. rykkes op på førsteholdet til sommer? Det er vel oplagt at have Wind som 4.-valg. Men hvad med folk som Bonde, Bellman, Holse, Racic, Jensen?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad er status ift. U-19-holdet? Regner folk med, at Jonas Wind, Nicklas Røjkjær m.fl. rykkes op på førsteholdet til sommer? Det er vel oplagt at have Wind som 4.-valg. Men hvad med folk som Bonde, Bellman, Holse, Racic, Jensen?
    Regner med at Røjkjær og nok også Bonde bliver rykket op. Men resten du nævner er vidst nok stadig 1. års u19(Jensen 2. års u17). Så det haster ikke med dem. Wind har ikke været med i Pokal kampe selvom der ikke var særlig mange angribere i truppen(så vidt jeg kan huske), så det kunne godt se ud til at de vudere at han ikke er helt klar endnu.
    Midterforsvar kunne der godt blive rykket en op som 4-5 valg. Ved ikke hvor god Joel Felix er, men det ser ud til at både Racic og Vesterlund har overhalet ham, ud fra holdopstillingerne i CHL kampene.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #312
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nicklas Bendtner har ikke ligefrem haft den bedste start i Rosenborg. Jeg så kampen imod Aalesund og han var mildest tal elendig. Har får da også masser kritik i det norske. Bl.a. udtaler fodboldekspert Jesper Mathisen:

    - Han har scoret to enkle mål. Det han har vist har vært ekstremt skuffende. Hadde RBK stilt med sitt beste lag nå, hadde ikke Bendtner vært med. Matthías Vilhjálmsson hadde vært spiss, slo Mathisen fast.

    http://www.tv2.no/sport/9079883/

    Hvis man ser paa altomfotball.no karaktergivninger, så ligger han næstdårligst af ALLE Rosenborg spillere i de første fem kampe! Interessant er det dog at, hvilke angribere der scorer højt paa den ranking.

    Her ligger Tonny Brochmann (tidl. Horsens) og Patrick Mortensen (tidl. Lyngby) næsthøjst af alle angribere! Også Frederik Gytkjær (tidl. Lyngby) og Bassel Jradi (tidl. FCN) ligger højt paa listen, og langt over Bendtner. Det giver umiddelbart et godt indtryk af niveauet i det norske.

    Det er selvfølgelig tidligt paa sæsonen, men han virker altså ikke som en mand med niveau til FCK:
    Det er vist en 'ekspert' af tvivlsom karakter. Begge Bendtners mål har været stærke aktioner. Derudover har han i glimt vist, at han er længder bedre end alle andre på banen.

    Nej, han er selvfølgelig ikke i topform efter så lang en pause, men stadig bedre end Santander og Pavlovic. Derudover har Rosenborg spillet meget svagt i starten på sæsonen, hvilket ikke just gavner en ene-angriber afhængig af gode opspil.

  19. #313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er vist en 'ekspert' af tvivlsom karakter. Begge Bendtners mål har været stærke aktioner. Derudover har han i glimt vist, at han er længder bedre end alle andre på banen.

    Nej, han er selvfølgelig ikke i topform efter så lang en pause, men stadig bedre end Santander og Pavlovic. Derudover har Rosenborg spillet meget svagt i starten på sæsonen, hvilket ikke just gavner en ene-angriber afhængig af gode opspil.
    Det var da noget af et tvivlsomt postulat, at han skulle være bedre end Santander. Santa har præsteret ganske ok over hele sæsonen, inklusiv i CL.
    Jeg har set ALLE Bendtners kampe fra den norske bananliga, og jeg har ikke været imponeret. Han har scoret et par mål mod modstandere der er VOLDSOMT dårlige til at forsvare. Det får ikke mig til at lette på brynene.
    Næh du, kan han ene mand sparke et ikke-imponerende Rosenborg-hold fra en tegneserieliga i CL, kan vi begynde at tale om det ;-)

    Og det var så alt om Bendtner herfra, da jeg ærlig talt er kørt lidt træt i debatten om ham ;-)

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #314
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og samtidig afviser han stort set, at der hentes en 4. angriber apropos tidligere diskussioner i denne tråd.
    Sådan læser jeg det godt nok ikke. Faktisk tror jeg mere på det, efter at have læst den artikel, end jeg gjorde inden. Der står jo direkte i artiklen, at Ståle gerne vil have en angriber mere. At han så derefter opremser nogle praktiske udfordringer, ser jeg nærmere som et forsøg på, at dække sig selv lidt ind, så ingen efterfølgende kan være sure over det, hvis det alligevel ikke lykkes. Helt konkret bliver der jo frigivet noget plads i budgettet, hvis Cornelius bliver solgt, og det ville jo altså ikke være første gang i verdenshistorien, at et eventuelt fjerdevalg skulle indstille sig på, at det måske ikke bliver til overvældende meget førsteholdsfodbold. Spillerne ved det endda nok udmærket selv.

    Man kan selvfølgelig ikke vide, hvordan konteksten helt præcist har været, men hvis Ståle direkte har fortalt journalisten, at han gerne vil have fire nogenlunde ligestillet angribere, så tror jeg egentlig også, at det kommer til at ske.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Regner med at Røjkjær og nok også Bonde bliver rykket op. Men resten du nævner er vidst nok stadig 1. års u19(Jensen 2. års u17). Så det haster ikke med dem. Wind har ikke været med i Pokal kampe selvom der ikke var særlig mange angribere i truppen(så vidt jeg kan huske), så det kunne godt se ud til at de vudere at han ikke er helt klar endnu.
    Midterforsvar kunne der godt blive rykket en op som 4-5 valg. Ved ikke hvor god Joel Felix er, men det ser ud til at både Racic og Vesterlund har overhalet ham, ud fra holdopstillingerne i CHL kampene.
    Jeg tror man brænder nallerne på ikke at rykke Wind op. Bellman har ikke imponeret, og jeg tror man ser ham an lidt endnu, og Holse tror jeg mangler et år mere. Jeg har ikke set nok med Jensen, og jeg er ikke sikker på Racic.
    Røjkjær var med i Dubai, så mon ikke han også kommer op til lidt pokal bold og sene indhop.

    Endvidere kan man spekulere i Mads Roerslev, men jeg tror han skal ind og spille som aflastning for PA i næste sæson.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •