Side 24 af 145 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi kunne måske også lave en "Muhktar" og hente Ola John (på leje) i Benfica. Han skrev en 5 årige aftale i '12 og siden'14 har han været udlånt. Pt er han udlånt til Deportivo men det virker ikke til han har den store fremtid i Benfica. Ved ikke om det er totalt urealistisk og om hans omdømme er for stort til København

  2. #347
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi kunne måske også lave en "Muhktar" og hente Ola John (på leje) i Benfica. Han skrev en 5 årige aftale i '12 og siden'14 har han været udlånt. Pt er han udlånt til Deportivo men det virker ikke til han har den store fremtid i Benfica. Ved ikke om det er totalt urealistisk og om hans omdømme er for stort til København
    Hvem er han? En hurtig søgning viser en venstre kant og dem er vi umiddelbart ikke i mangel af, men måske du kunne introducere dit fund?

  3. #348
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Korrekt, men ingen af dem er dygtige nok med bolden.. Thomsen kunne måske være løsningen, men jeg tvivler på Ståle har planer om at bruge ham centralt.. Skal ligningen gå op kræver det nok at man allerede nu er klar til at erkende at Gregus ikke er løsningen og sende ham videre.. Keitas lejeaftale kunne man endvidere overveje at forlænge et halvt eller et helt år, hvilket hans udvikling helt sikkert ville have godt af... når alt det er sagt så anser jeg det desværre ikke for realistisk at Ståle deler mit synspunkt, så jeg ville blive meget overrasket hvis vi rent faktisk hentede en CM her til sommer..
    Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan Pavlovic kan få så meget tålmodighed, når Gregus allerede er blevet sat på porten. Gregus skal også lære systemet ordentligt, og han er allerede mil foran nogen af de andre i tempo og boldkundskaber - på trods af at netop de to ting er noget der kommer af kontinuerlig spilletid.
    Han har flere gange vist hvor meget power vores spil får når han står for boldomgangen, modsat Kvist som er fantastisk men på helt andre parametre. Og Matic på helt tredje.
    Oveni hatten er han den eneste trussel på frispark eftersom Ludwig har overladt bolden til PA der skyder alt for blødt. Med en enkelt undtagelse på pestegnen hvor Ludde skød direkte på Rønnow der 3 dage før havde læst ham.

    Gregus er slet ikke tæt på vores andre typer, men det er nu rart at vi bare engang imellem kan variere vores spil.

    Send hellere Kusk, Bashkim og Julian videre til sommer.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Med hensyn til forsvarssituationen kan jeg ikke lade være med at tænke på, om Ståle mon overvejer at rykke Boilesen ind i midterforsvaret og så lede efter at finde en ny venstre back i stedet?

    De få kampe, vi har set med Boilesen, har han været voldsomt overbevisende i det centrale forsvar, og der er ingen tvivl om, at vi har hentet en spiller, der rent spillemæssigt er langt, langt over, hvad vi normalt vil have mulighed for. Derfor kunne man også argumentere for, at det vil være dumt at gemme så god en boldspiller som Boilesen på en venstre back i Superligaen og så i stedet køre ham ind som Zanka-afløser ved siden af Erik Johansson. Det skulle alt sammen være ud for devisen, at det måske er nemmere at finde en god venstre back på markedet end en god, boldspillende midterforsvarer.

    Omvendt har Boilesen i hele Ajax-tiden været back, så det taler for, at han naturligvis skal blive på den position, hvor han sikkert også bliver en kæmpe profil. Jeg kan bare ikke helt slippe ovenstående scenarie fra overvejelserne, men hvad tror I?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I min optik er Boile så god på bolden at han vil være langt mere farlig hvis han render rundt ude på kanten/backen og kommer med frem.
    Jeg forestiller mig at vi godt kunne hente Ragnar tilbage, da han ikke spiller regelmæssigt i Fulham og kun har et år tilbage af sin kontrakt til sommer.
    Fulham købte ham angiveligt for 35 mil efter EM, og han burde derfor være indenfor rækkevidde. Man ved hvad man får og jeg er godt klar over
    at han ikke passer ind i "strategien" om at hente unge spillere der kan sælges videre. Jeg er overbevist om at Ståle føler sig tryg med noget rutine
    i bagkæden.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Med hensyn til forsvarssituationen kan jeg ikke lade være med at tænke på, om Ståle mon overvejer at rykke Boilesen ind i midterforsvaret og så lede efter at finde en ny venstre back i stedet?

    De få kampe, vi har set med Boilesen, har han været voldsomt overbevisende i det centrale forsvar, og der er ingen tvivl om, at vi har hentet en spiller, der rent spillemæssigt er langt, langt over, hvad vi normalt vil have mulighed for. Derfor kunne man også argumentere for, at det vil være dumt at gemme så god en boldspiller som Boilesen på en venstre back i Superligaen og så i stedet køre ham ind som Zanka-afløser ved siden af Erik Johansson. Det skulle alt sammen være ud for devisen, at det måske er nemmere at finde en god venstre back på markedet end en god, boldspillende midterforsvarer.

    Omvendt har Boilesen i hele Ajax-tiden været back, så det taler for, at han naturligvis skal blive på den position, hvor han sikkert også bliver en kæmpe profil. Jeg kan bare ikke helt slippe ovenstående scenarie fra overvejelserne, men hvad tror I?
    Det håber jeg ikke. Jeg har det lige omvendt. Det vil være et kæmpe spild af Boilesens offensive kvaliteter at gemme ham væk i midterforsvaret. Men det er dejligt at have en god vikar til midterforsvaret et andet sted på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det håber jeg ikke. Jeg har det lige omvendt. Det vil være et kæmpe spild af Boilesens offensive kvaliteter at gemme ham væk i midterforsvaret. Men det er dejligt at have en god vikar til midterforsvaret et andet sted på banen.
    Enig. Og derudover er det min aldeles udokumenterede fornemmelse, at en dygtig midterforsvarer er nemmere/billigere at finde end en venstreback, særligt med de offensive krav, der følger i København.

    Vh

    Bh Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vi skal under alle omstændigheder have en ekstra VB ind, for at gardere for Boilesen. Boilesen er om nogen garant for skader, og medmindre han er blevet fysisk opbygget helt på ny af Cosgrave, så er han ikke en mand vi kan forvente mere end 25 kampe af på en sæson, hvilket tiden i AJAX også viste https://www.transfermarkt.dk/nicolai.../spieler/69642 De to bedste sæsoner er med 22 og 20 kampe i Eredivisie, så mon ikke der kunne komme et ungt talent ind, som kunne læres op via Jensen/Wendt metoden. Jeg kan heller ikke tro, at Ståle er helt tryg ved at gå ind til et efterår, der med alle kampe inklusiv nærmer sig 40, med kun Boilesen på den plads.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #354
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Man kan ikke fortænke Ankersen i, at vil en tur afsted til udlandet igen, specielt med de klubber som meldes interesseret i ham. Der er mulighed for at komme til at tjene nogle seriøse knaster, specielt hvis det skulle blive "Nyborg" og PL.
    Jeg ved godt at Ståle har været ude i pressen og afvise at han ryger afsted i år, men pengene kan også blive for store.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-pro...re-klubber-ham

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #355
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Selvom jeg synes Ankersen er holdets svage led, så må vi under ingen omstændigheder sælge. Det vil simpelthen være alt for stor en udskiftning på holdet, og det har vi set før utallige gange hvad kan gøre ved et hold. Jeg håber dog at Toutouh også ryger af sted - han har spillet her i mange år, har spillet en stærk sæson selvom han er gået meget ned i niveau på det seneste, vi har stærke alternativer på den position og så skal det være nu hvis der skal penge i kassen.

    Jeg håber at vores startopstilling ser således ud efter sommerens vindue:

    Olsen
    Ankersen - Okore - Johansson - Boilesen
    Falk - Kvist - Matic - Thomsen/Verbic
    Santander - Pieros

    Det efterlader en stærk akse der kender holdet og kulturen blandet med nye spillere med stort potentiale.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #356
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man kan ikke fortænke Ankersen i, at vil en tur afsted til udlandet igen, specielt med de klubber som meldes interesseret i ham. Der er mulighed for at komme til at tjene nogle seriøse knaster, specielt hvis det skulle blive "Nyborg" og PL.
    Jeg ved godt at Ståle har været ude i pressen og afvise at han ryger afsted i år, men pengene kan også blive for store.

    http://www.bt.dk/superligaen/fck-pro...re-klubber-ham
    Det er i hvert fald en massiv og lidt uventet offentlig presbold som først Ankersen og nu agenten Hasan Cetinkaya smider på Ståle:

    Ståle Solbakken er en fantastisk person og karakter. Hvis du spørger Ståle, vil han aldrig sælge en spiller, men der er også en anden side af tingene, og det er, at spilleren også har en karriere og en fremtid at tænke på,« siger Hasan Cetinkaya til BT og tilføjer:

    »Peter har nu været i København i to år, og planen var, at han skulle tage det næste skridt efter to år. Der er mange store klubber, der er interesserede i Peter lige nu. Ståle Solbakken er en gentleman og en person, som vil holde sit ord, og det er jeg også sikker på, at han vil gøre over for Peter, så vi er ikke bekymrede over, at han ikke kan komme af sted,« siger Hasan Cetinkaya til BT og fortsætter:

    »I sidste ende ved jeg, at Ståle kun vil have det bedste for sine spillere, og at han vil træffe det rigtige valg, når det rigtige tilbud kommer til FC København.
    Hvor hulen kom det fra? Ankersen skifter vel næppe agent fordi den anden er blevet for gammel? Er det bare lønnen der skal presse op?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Selvom jeg synes Ankersen er holdets svage led, så må vi under ingen omstændigheder sælge. Det vil simpelthen være alt for stor en udskiftning på holdet, og det har vi set før utallige gange hvad kan gøre ved et hold. Jeg håber dog at Toutouh også ryger af sted - han har spillet her i mange år, har spillet en stærk sæson selvom han er gået meget ned i niveau på det seneste, vi har stærke alternativer på den position og så skal det være nu hvis der skal penge i kassen.

    Jeg håber at vores startopstilling ser således ud efter sommerens vindue:

    Olsen
    Ankersen - Okore - Johansson - Boilesen
    Falk - Kvist - Matic - Thomsen/Verbic
    Santander - Pieros

    Det efterlader en stærk akse der kender holdet og kulturen blandet med nye spillere med stort potentiale.
    Jeg synes der er en KÆMPE ubekendt i Jores Okore. Hvis jeg var Ståle, så ville jeg kigge efter en solid profil til det hul som Zanka efterlader. Et par frække men nok urealistiske bud, kunne være en gammel kending i Erik Sviatchenko, der har mistet sin plads i Celtic, eller en Alexander Scholz fra Standard Liege, som med et ophold i København, hvor han i øvrigt er født, kan spille sig tættere på nationalmandskabet.
    Jeg ved godt at begge spillere er rygtet til PL. Meeen... Rygter er rygter ;-)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er i hvert fald en massiv og lidt uventet offentlig presbold som først Ankersen og nu agenten Hasan Cetinkaya smider på Ståle:



    Hvor hulen kom det fra? Ankersen skifter vel næppe agent fordi den anden er blevet for gammel? Er det bare lønnen der skal presse op?
    Ankersen vil ud og lave pensionsopsparingen, hvilket man vel ikke kan fortænke ham i. Selvfølgelig har han en kontrakt i Kbh. som han skal leve op til, men jeg er faktisk frisk på at afskibe ham. Det hele står og falder ikke med ham.

  22. #359
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    men jeg er faktisk frisk på at afskibe ham. Det hele står og falder ikke med ham.
    At skifte 3/4 ud fra forsvarskæden, ville være noget af et sats. Det kan jeg simpelthen ikke tro på sker, dertil er klubben og Ståle for fornuftige. Heldigvis. Og hertil kan du tilføje man også mister Høgli. Damn ham vil jeg savne :'-(

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    ...eller en Alexander Scholz fra Standard Liege, som med et ophold i København, hvor han i øvrigt er født, kan spille sig tættere på nationalmandskabet.
    Hvorfor skulle et skifte fra Standard Liege til FCK bringe Scholz tættere på landsholdet? Bortset fra at Standard har haft en skuffende sæson i år, spiller han for en større klub i en større liga nu. Med mindre Martin Braithwaite har ret i sine konspirationsteorier, burde det ikke give megen mening for ham. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •