Side 20 af 145 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det er sjovt, jeg har det præcist modsat med Anton. Lad ham endelig blive kontrakten ud. I forvejen blev hans årsløn delt i to da han forlægenede med 2 og ikke 1 år.
    Jeg siger ikke han skal spille en hel masse, men at have en mand der fungerer som forlænget arm på træningsbanen, kan da kun være godt.


  2. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Stephan Andersen
    Linus Wahlqvist-Johansson - Okore - Boilesen
    Verbic - Matic - Kvist - Falk
    Pieros Sotiriou - Santander

    Eller Rønnow på mål, Rasmus Nissen fra FCM på HB og Jens Odgaard på top. 3 unge spiller fra de nærmeste konkurrenter
    Så du forventer, at BIF og FCM vil sælge til FCK for en pris, der bare er nogenlunde fornuftig? Og du tror spillerne selv er interesserede?

    Odgaard er fantastisk spændende, men det er jo ikke til en startplads, når han stadig kun er indskifter i Lyngby.

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Så du forventer, at BIF og FCM vil sælge til FCK for en pris, der bare er nogenlunde fornuftig? Og du tror spillerne selv er interesserede?

    Odgaard er fantastisk spændende, men det er jo ikke til en startplads, når han stadig kun er indskifter i Lyngby.
    De snakker om en pris på omkring 15 mil for Rønnow, og den ville jeg da gerne betale hvis vi solgte Robin O. Rønnows kontrakt udløber i 19.
    Rasmus Nissen er nok umulig men den eneste i superligaen jeg anser som en mulig forstækning på HB. Ved ikke hvad de vurdere ham til på heden prismæssigt men han har stadig en lang kontrakt til 21
    Odgaard ser jeg også mere som en udviklingsspiller som 3/4 valg men med muligheden for at træne på et højere niveau og med Ståles fremragende fremtidsplanlægning så er han væk igen om 3 år, og til den tid er han 21 år.

  4. #289
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Enig i det meste du skriver, dog håber jeg at Anton forlader os. Han er for løntung i forhold til de få kampe han spiller. Ved godt at han betyder en del på træningsbanen iflg. Ståle. Men nu må der en ny til.
    Jeg skyder også gerne muligheden for at Anton forsvinder ned, da kontrakten sidste sommer blev forlænget med to år gjorde begge parter det med åbne øjne og med en forventning om at situationen ville være sådan cirka præcis som den er nu. Anton havde option på at forlænge og tage denne sæson med, men valgte i stedet to år til en lavere løn.

  5. #290
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Enig i det meste du skriver, dog håber jeg at Anton forlader os. Han er for løntung i forhold til de få kampe han spiller. Ved godt at han betyder en del på træningsbanen iflg. Ståle. Men nu må der en ny til.
    Jeg er dybt uenig. I en klub som FCK har vi brug for 4 gode center forsvarsspillere - hvorfor ikke alle sammen kan få spilletid. Derfor er det godt at havde en spiller som Anton der ikke forventer spilletid og ikke er utilfreds med bænken, kender spillestilen og er kulturbærer.


  6. #291
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er dybt uenig. I en klub som FCK har vi brug for 4 gode center forsvarsspillere - hvorfor ikke alle sammen kan få spilletid. Derfor er det godt at havde en spiller som Anton der ikke forventer spilletid og ikke er utilfreds med bænken, kender spillestilen og er kulturbærer.
    Du modsiger dig selv lidt her.. Med Anton har vi en kulturbærer, som kender spillestilen og som ikke er utilfreds med bænken, men vi har ikke 4 gode centerforsvarer.. :-)

    Spøg til side, så kan jeg sagtens følge argumenterne, men behovet for sådan en spiller afhænger lidt af situationen i spillertruppen synes jeg. Det har haltet gevaldigt rent spillemæssigt for Anton over en længere periode nu, så jeg kan godt følge dem som hellere så hans plads udfyldt af et ungt talent med fremtiden foran sig.. Dog står vi overfor en kæmpe omvæltning i truppen frem mod næste sæson, hvorfor netop behovet for en type som Anton vil være stort i næste sæson.

  7. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tænker, at det giver sig selv, at der skal en ny central forsvarsspiller ind, når vi sælger Zanka.

    Med hensyn til Peter Ankersen er han i min optik den af forsvarsspillerne, der er nemmest at erstattet. Det burde være rimelig lige til at finde én på hans niveau. Men når det er sagt tvivler jeg meget på, han bliver solgt. Det gælder for så vidt også for Robin Olsen. Det kan jeg heller ikke se ske. Med de to spillere er der ikke tale om salgssummer, som vi absolut bare skal sige ja til. Og deres værdi falder ikke, hvis de bliver her et år ekstra. Så jeg har svært ved at se noget argument for, hvorfor de skulle blive solgt - det eneste skulle være, hvis der sker en åbning i forhold til at få en drømmespiller ind.

    Jeg kan også se, at Linus Wahlqvist konsekvent bliver nævnt som en spiller, mange gerne vil have til. Er der nogen, der rent faktisk har set ham spille mere end en enkelt eller to kampe? Eller er det bare tanken om, at svenske backs altid får succes i FCK - og derfor snupper vi da bare én til?
    Sidst redigeret af Rofl : 21.04.17 kl. 12:46

  8. #293
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    [QUOTE=Jeg kan også se, at Linus Wahlqvist konsekvent bliver nævnt som en spiller, mange gerne vil have til. Er der nogen, der rent faktisk har set ham spille mere end en enkelt eller to kampe? Eller er det bare tanken om, at svenske backs altid får succes i FCK - og derfor snupper vi da bare én til?[/QUOTE]

    Jeg har kun læst om ham og set youtube klip aldrig live. Han er en stor stærk dreng på 1.84 på 20 år. Han er blevet rost til skyerne i de svenske medier og han har været rygtet til Stoke og Valencia, ved dog ikke hvor valide de rygter var. Han virker stabil med en god boldkontrol uden at være Marcelo lignende teknisk, men med godt overblik og lyst og even til at gå med frem.

    Men måske andre der følger den svenske liga bedre kan komme med flere info

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #294
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså vi afviste et bud på Zanka i vinterens vindue på +50 mio fra Hull.. Jeg ved godt at der nu er barberet et halvt år yderligere af kontrakten, men tilgengæld forestiller jeg mig også at efterspørgslen er vokset, fordi langt de fleste klubber laber deres store indkøb i sommervinduet.. Zanka spillede så suveræn en europæisk kampagne og kom vidst på ugens CL-hold i 4 ud af 6 runder, hvis ikke jeg husker meget galt.. I mine øjne står vi med en enormt attraktiv vare, som jeg tror mange PL-klubber er interesserede i (Leicester har også været nævnt) hvilket helt sikkert vil presse prisen op, fordi klubberne ved, at hvis de vil have Zanka, så er det nu, ellers er det en af konkurrenterne der løber med ham.. Jeg vil i hvert fald blive meget overrasket hvis prisen ender under 40 mio.. 25 mio er dybt urealistisk tror jeg..

    Toutouh er jeg lidt mere usikker på, men han har trods alt præsteret fremragende i efteråret, så på trods af et halv-dårligt forår tror jeg godt på vi kan sælge ham for 15 mio eller måske mere, men det må tiden jo vise :-)
    Sorry, jeg glemte det tossede bud fra Hull. Beklager!

    Jeg tvivler dog stadig på, at vi kan få sådan et beløb for Zanka. Jo, måske hvis en kinesisk eller russisk klub kommer på bordet, og Zanka er interesseret i det (tvivler dog). Eller måske en nyrig Premier League-oprykker med for mange, friske penge.

    Men ellers har jeg svært ved at se, at vi kan hente noget lignende 50 mio. kr. for en 27-årig midtstopper med et år tilbage kontrakten. Især hvis pilen skulle pege mod en interessant, men måske knap så pengestærk liga som f.eks. Spanien, Tyskland eller Frankrig. Jeg bliver gerne positivt overrasket, men jeg tror, vi kommer tættere på 25 mio. kr. end 50 mio. kr., men det får vi at se :)

  11. #295
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Sorry, jeg glemte det tossede bud fra Hull. Beklager!

    Jeg tvivler dog stadig på, at vi kan få sådan et beløb for Zanka. Jo, måske hvis en kinesisk eller russisk klub kommer på bordet, og Zanka er interesseret i det (tvivler dog). Eller måske en nyrig Premier League-oprykker med for mange, friske penge.

    Men ellers har jeg svært ved at se, at vi kan hente noget lignende 50 mio. kr. for en 27-årig midtstopper med et år tilbage kontrakten. Især hvis pilen skulle pege mod en interessant, men måske knap så pengestærk liga som f.eks. Spanien, Tyskland eller Frankrig. Jeg bliver gerne positivt overrasket, men jeg tror, vi kommer tættere på 25 mio. kr. end 50 mio. kr., men det får vi at se :)
    Bedste bud må være Premier League. Der er masser af penge selv hos bundholdene. Mon ikke f.eks. Brighton, Hull eller Burnley (hvis de sælger Keane) ville være villige til at smide 4-5 mio. pund for Zanka? Det tror jeg.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 21.04.17 kl. 15:31 Årsag: Colsen har ret nedenfor.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bosman gælder altså også i England. De har bare den regel, at hvis spilleren er ung(mener det er under 23), så skal der falde kompensation. Men det er kun for britiske spillere. Ellers gælder samme regler.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #297
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Bosman gælder altså også i England. De har bare den regel, at hvis spilleren er ung(mener det er under 23), så skal der falde kompensation. Men det er kun for britiske spillere. Ellers gælder samme regler.
    Fuldstændig rigtigt, men jeg tror tv-pengene i Premier League er blevet så store, at ingen bundklub venter 1 år for at spare 40 mio i transferpenge på den rigtige spiller.. Det er der simpelthen ikke råd til, fordi forskellen mellem at blive oppe i PL og rykke ned er tæt på 1 milliard kroner.. Zanka må være en af de aller hotteste defensive transferemner i de mellemstore europæiske klubber (Basel, Brugge, Anderlecht, FCK, etc.) efter hans præstationer i CL.. 4 ud af 6 udvælgelser til UEFA's officielle ugens hold i gruppespillet samt en plads på gruppespillets hold må simpelthen have gjort konkurrencen om hans signatur så stor, at en pris i omegnen af 50 mio ikke er urealistisk..

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #298
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lius-millioner
    Sjovt så stor forskel der er på - /

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lius-millioner
    Sjovt så stor forskel der er på - /
    Ja og ingen af dem lyder egentlig helt vildt realistiske for sig selv. Men blandingen som nævnes tidligere i tråden med 2/3 af differensen på købsprisen og slagsprisen af Corner giver ca 2-3 (nærmere 4) passer nok meget godt.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Linus wahlqvist med 2 assists i IFK nörrköpings sejr i dag - wink wink Ståle.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •