Side 80 af 145 FørsteFørste ... 30707778798081828390130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Spørgsmålet er vel lige så meget, om 1) højere profilerede spillere overhovedet vil nedlade sig til at spille i en liga som Superligaen, hvor de kan ende med at spille for 990 mennesker i Horsens, og 2) om man ender med at ødelægge konkurrencen i ligaen så meget, at tilskuerne alligevel ikke gider komme på stadion. Jeg tvivler på, at store navne vil gøre en kæmpe forskel, når de alligevel skal spille mod glorificerede førstedivisionsspillere hver 4. weekend.
    Har FCM fået flere på stadion på grund af ham der hollænderen?

  2. #1187
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MorganF Se meddelelser
    Spørgsmålet er vel lige så meget, om 1) højere profilerede spillere overhovedet vil nedlade sig til at spille i en liga som Superligaen, hvor de kan ende med at spille for 990 mennesker i Horsens, og 2) om man ender med at ødelægge konkurrencen i ligaen så meget, at tilskuerne alligevel ikke gider komme på stadion. Jeg tvivler på, at store navne vil gøre en kæmpe forskel, når de alligevel skal spille mod glorificerede førstedivisionsspillere hver 4. weekend.
    Har FCM fået flere på stadion på grund af ham der hollænderen?
    De har da i hvert fald fået én tilskuer mere til kampene.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  3. #1188
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...skifter-til-ob Mathias Bonde er skiftet til OB. Egentlig ikke særlig overraskende, han spillede ikke en særlig stor rolle for U-19 holdet.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1189
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Google Translate er ikke til megen hjælp, men her det ser ud til, at Trabzonspor afventer et bud på N’Doye specifikt fra FCK, men at han måske er for dyr for FCK.

    Det er Trabzonspors 50-års jubilæum i år, og de vil investere massivt i spillertruppen for at spille med om mesterskabet. De regner med at hente Burak Yilmaz hjem fra Kina og skibe N’Doye videre. Jeg ville ikke være overrasket, hvis de lader ham gå gratis på en fri transfer, og at N’Doye så accepterer en lønnedgang mod en lang kontrakt i København. Altså at det er lønnen, ikke transferen, der er problemet for FCK lige nu. Det passer fint med, at det vistnok var hans årsløn og ikke transfersummen, der er 1,7 mio. euro årligt. Det er naturligvis langt over, hvad FCK kan tilbyde, men hvis Santander bliver solgt, ville dette frigive nok lønkroner til at gøre transferen mulig. Den samlede løn til Pieros og N’Doye vil i så fald kunne ende på cirka samme niveau som Santander og Cornelius. Om FCK afventer et salg af Santander er ikke til at vide. Alt dette afhænger sikkert af den europæiske situation. Tidligst d. 2. august ved vi, om FCK er garanteret EL-gruppespil (datoen for returkampen i 3. kval-runde), men først d. 23. august ved vi, om det bliver CL-gruppespil i stedet.

  6. #1190
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Google Translate er ikke til megen hjælp, men her det ser ud til, at Trabzonspor afventer et bud på N’Doye specifikt fra FCK, men at han måske er for dyr for FCK.

    Det er Trabzonspors 50-års jubilæum i år, og de vil investere massivt i spillertruppen for at spille med om mesterskabet. De regner med at hente Burak Yilmaz hjem fra Kina og skibe N’Doye videre. Jeg ville ikke være overrasket, hvis de lader ham gå gratis på en fri transfer, og at N’Doye så accepterer en lønnedgang mod en lang kontrakt i København. Altså at det er lønnen, ikke transferen, der er problemet for FCK lige nu. Det passer fint med, at det vistnok var hans årsløn og ikke transfersummen, der er 1,7 mio. euro årligt. Det er naturligvis langt over, hvad FCK kan tilbyde, men hvis Santander bliver solgt, ville dette frigive nok lønkroner til at gøre transferen mulig. Den samlede løn til Pieros og N’Doye vil i så fald kunne ende på cirka samme niveau som Santander og Cornelius. Om FCK afventer et salg af Santander er ikke til at vide. Alt dette afhænger sikkert af den europæiske situation. Tidligst d. 2. august ved vi, om FCK er garanteret EL-gruppespil (datoen for returkampen i 3. kval-runde), men først d. 23. august ved vi, om det bliver CL-gruppespil i stedet.
    Tanken om at få N'Doye tilbage er tiltalende, men jeg ville være loren ved at give ham en lang kontrakt. Han er 32, og han lader ikke til at bombe med samme giftighed som i København og Moskva (uden at jeg har nærstuderet hans omstændigheder de seneste år). Han ville sikkert kunne gøre det godt, hvis han kom tilbage nu, men spørgsmålet er, om han ville være mere belastning end forstærkning, når han er 34-35-36? Jeg har samme betænkeligheder ved, at vi gav Kvist fem års kontrakt i en alder af 30, men det er en anden diskussion.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tanken om at få N'Doye tilbage er tiltalende, men jeg ville være loren ved at give ham en lang kontrakt. Han er 32, og han lader ikke til at bombe med samme giftighed som i København og Moskva (uden at jeg har nærstuderet hans omstændigheder de seneste år). Han ville sikkert kunne gøre det godt, hvis han kom tilbage nu, men spørgsmålet er, om han ville være mere belastning end forstærkning, når han er 34-35-36? Jeg har samme betænkeligheder ved, at vi gav Kvist fem års kontrakt i en alder af 30, men det er en anden diskussion.
    Jeg forstår ikke al den fokus på alder. Man kan sagtens toppræstere, selvom man er på den anden side af de 35. Det er set et hav af gange. Ja, en lang karriere kan have sat sine spor, men har man passet på sig selv og har været forskånet fra de værste skader (knæ- og gentagende muskelskader), er der intet til hinder for, at man kan præstere på topplan, indtil slut trediverne.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ndoye er max 19 og alle ved det ;-))

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1193
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han ligner umiddelbart ikke en spiller der har mistet skarpheden: https://www.youtube.com/watch?v=5WgZ5UlCGNY

    Selvom alle selvfølgelig kan shine i én kamp - men nu er den tyrkiske liga jo også en del stærkere end den danske. Ville elske at se N'doye tilbage.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. #1194
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tanken om at få N'Doye tilbage er tiltalende, men jeg ville være loren ved at give ham en lang kontrakt. Han er 32, og han lader ikke til at bombe med samme giftighed som i København og Moskva (uden at jeg har nærstuderet hans omstændigheder de seneste år). Han ville sikkert kunne gøre det godt, hvis han kom tilbage nu, men spørgsmålet er, om han ville være mere belastning end forstærkning, når han er 34-35-36? Jeg har samme betænkeligheder ved, at vi gav Kvist fem års kontrakt i en alder af 30, men det er en anden diskussion.
    Nu tog han jo også til Premier League efter Moskva. Her scorede han 6 mål i 26 kampe for mindre klubber, hvilket trods alt er ganske acceptabelt for en kommende FCK-spiller. Det er trods alt verdens måske hårdeste liga.
    Derefeter spillede fast hele sidste sæson som forreste angriber for Trabzonspor, 27 kampe med 5 mål og 5 assist til følge. Måske ikke voldsomt mange mål, men også en væsentlig bedre liga end den danske. Derudover passer han jo som type perfekt til en klub som FCK og nok ikke specielt godt til Trabzonspor.

    Jeg synes ikke det virker som en spiller der er færdig, men derimod en spiller med masser af international rutine

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu tog han jo også til Premier League efter Moskva. Her scorede han 6 mål i 26 kampe for mindre klubber, hvilket trods alt er ganske acceptabelt for en kommende FCK-spiller. Det er trods alt verdens måske hårdeste liga.
    Derefeter spillede fast hele sidste sæson som forreste angriber for Trabzonspor, 27 kampe med 5 mål og 5 assist til følge. Måske ikke voldsomt mange mål, men også en væsentlig bedre liga end den danske. Derudover passer han jo som type perfekt til en klub som FCK og nok ikke specielt godt til Trabzonspor.

    Jeg synes ikke det virker som en spiller der er færdig, men derimod en spiller med masser af international rutine
    Helt enig! Eksempelvis hentede vi også Marcus Allbäck i en alder af 32, og han opnåede (i hvert fald hos undertegnede) legendestatus i klubben. Hent N'doye, hvis der opstår en situation, hvor det er muligt!

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #1196
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg forstår ikke al den fokus på alder. Man kan sagtens toppræstere, selvom man er på den anden side af de 35. Det er set et hav af gange. Ja, en lang karriere kan have sat sine spor, men har man passet på sig selv og har været forskånet fra de værste skader (knæ- og gentagende muskelskader), er der intet til hinder for, at man kan præstere på topplan, indtil slut trediverne.
    Du har ret, men man behøver ikke at give en 32 årig en 5 års lang kontrakt til ar starte med. N'Doye ville naturligvis være interessant (eller hvad med en 38 årig Forlan), men det kan vel kun komme på tale hvis Santander bliver solgt og det tror jeg ikke sker.

    Ståle har slået fast, at der ikke kommer flere og det tror jeg egentlig hellere ikke er meningen, det skal i så fald være et. Rimelig røverkøb en pludselig mangel pga salg/skader. De fleste af os er nok lidt udtrykke ved truppen og håber på et kæmpe scoop, men jeg forventer ikke noget.

  18. #1197
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg forstår ikke al den fokus på alder. Man kan sagtens toppræstere, selvom man er på den anden side af de 35.
    Ja, det kan man da, men statistisk set er der ikke særligt mange, der gør det. Så min pointe er blot, at det er risikabelt at lave en lang kontrakt med en spiller på N'Doyes alder - især naturligvis hvis lønnen er høj - frem for at lave en kortere kontrakt og se, hvordan det går. Det synes jeg faktisk ikke er noget særligt kontroversielt synspunkt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1198
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det kan man da, men statistisk set er der ikke særligt mange, der gør det. Så min pointe er blot, at det er risikabelt at lave en lang kontrakt med en spiller på N'Doyes alder - især naturligvis hvis lønnen er høj - frem for at lave en kortere kontrakt og se, hvordan det går. Det synes jeg faktisk ikke er noget særligt kontroversielt synspunkt.
    Det er vel også noget bøf var mestre i. At signe gamle spillere til en dyr løn som så ikke kunne spille....

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1199
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det kan man da, men statistisk set er der ikke særligt mange, der gør det. Så min pointe er blot, at det er risikabelt at lave en lang kontrakt med en spiller på N'Doyes alder - især naturligvis hvis lønnen er høj - frem for at lave en kortere kontrakt og se, hvordan det går. Det synes jeg faktisk ikke er noget særligt kontroversielt synspunkt.
    Jeg har aldrig skrevet at man fx skulle give Dame en fem-årig aftale eller deslignende. Min anke mht. alder går på, at passerer en spiller de tredive, er han næsten allerede død og begravet. Jeg har læst op til flere indlæg, hvor Kvist nærmest skulle lade sig pensionere... Come on siger jeg bare. Og at han i sin tid fik en lang aftale, kunne jeg godt se fornuften i. Han er en vigtig kulturbærer, og har stort set aldrig (7-9-13, banke under bordet) været skadet. Og når Kvist ikke er god nok mere, så spiller han heller ikke fra start. Den eneste bekymring jeg kan have er, at han ikke har nogen konkurrent, som det ser ud lige nu.
    Mht. Dame, synes jeg godt man kunne stikke ham en tre-årig aftale med en option på et enkelt år mere. Det ville ikke været helt tosset.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1200
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    I kampen mod AaB (som i parantes bemærket var årets hidtil eneste ligakamp) var problemet, at bolden aldrig nåede op til angriberne. I sæsonens anden kamp (en svær europæisk udekamp), scorede en af vores angribere et flot hattrick. Hvoraf denne akutte trang til at smide mange millioner efter en fjerde angriber til truppen kommer på nuværende tidspunkt, forstår jeg ikke.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •