Side 25 af 145 FørsteFørste ... 15222324252627283575125 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ankersen vil ud og lave pensionsopsparingen, hvilket man vel ikke kan fortænke ham i. Selvfølgelig har han en kontrakt i Kbh. som han skal leve op til, men jeg er faktisk frisk på at afskibe ham. Det hele står og falder ikke med ham.
    Njahhh.. Zanka og Ludwig smutter. Boilesen bliver nok spillet spillet tættere på startopstillingen i løbet af foråret, og han virker allerede som en kommende fuldgod erstatning for Ludwig hvis han kan holdes nogenlunde skadesfri. Og desværre virker han også som et bedre valg i midterforsvaret end Okore.. :-/

    Okore skal næppe smides på porten allerede nu, men jeg synes ikke det tegner godt at han fx er vraget til Vendsyssel-kampen? Om han bakser med en skade, formen eller noget andet er ikke til at sige, men de nervøse indhop han har fået tegner ikke godt!
    Ergo, hvis Ankersen også smider geværet står vi altså med et forsvar - grundpillen i Ståles filosofi - som består af fantastiske Erik og shaky Okore/ny midterforsvarer, en tilbagevendt fra de de døde nu tilsyneladende genopstanden Boilesen med en gusten skadeshistorik på venstre back, samt en ny højreback som skal have niveau til at træde direkte ind i startopstillingen i hvad der må være verdens mest komplekse 4-4-2-system..

    Jeg tror, der skal en uhørt stor potte guld til før Ankersen får lov til at smutte!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det håber jeg ikke. Jeg har det lige omvendt. Det vil være et kæmpe spild af Boilesens offensive kvaliteter at gemme ham væk i midterforsvaret. Men det er dejligt at have en god vikar til midterforsvaret et andet sted på banen.
    God pointe. Og nu har vi også i mange år været vant til og klaret os fint uden nødvendigvis at have to meget boldspillende midterforsvarer, som vi har nu, og Erik Johansson har vi stadig, så mon ikke der kan findes en habil makker til ham ude i markedet - Ragnar!

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ankersen vil ud og lave pensionsopsparingen, hvilket man vel ikke kan fortænke ham i. Selvfølgelig har han en kontrakt i Kbh. som han skal leve op til, men jeg er faktisk frisk på at afskibe ham. Det hele står og falder ikke med ham.
    Ankersen må lige slå koldt vand i blodet og lade være med at kommunikere igennem medierne, det er simpelthen for dårlig stil.

    Imo må han knokle videre 1/2 til 1 år endnu og så blive solgt når det ikke ødelægger balancen på holdet fuldstændig. Og så har han heller ikke spillet mere fantastisk over en længere periode. Det er vel først i år han for alvor har leveret det niveau, der blev forventet.

    Men det vil faktisk ikke overraske mig, at han begynder at lave så meget røre i andedammen og udvise så meget utilfredshed, at det vil blive vurderet mere fornuftigt at skyde ham afsted, end at skulle trækkes med med ham. Han har haft gjort det både i Esbjerg og Salzburg, hvor han både har talt sig til transfers og på landsholdet igennem medierne.

    Jeg håber bare han lige tager en dyb indånding og giver den en skalle mere i et års tid og får mere kontinuitet og spillet sig til et bedre skifte.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 28.04.17 kl. 05:47

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Ankersen må lige slå koldt vand i blodet og lade være med at kommunikere igennem medierne, det er simpelthen for dårlig stil.

    Imo må han knokle videre 1/2 til 1 år endnu og så blive solgt når det ikke ødelægger balancen på holdet fuldstændig. Og så har han heller ikke spillet mere fantastisk over en længere periode. Det er vel først i år han for alvor har leveret det niveau, der blev forventet.

    Men det vil faktisk ikke overraske mig, at han begynder at lave så meget røre i andedammen og udvise så meget utilfredshed, at det vil blive vurderet mere fornuftigt at skyde ham afsted, end at skulle trækkes med med ham. Han har haft gjort det både i Esbjerg og Salzburg, hvor han både har talt sig til transfers og på landsholdet igennem medierne.

    Jeg håber bare han lige tager en dyb indånding og giver den en skalle mere i et års tid og får mere kontinuitet og spillet sig til et bedre skifte.
    Hans agent er allerede ude at fortælle, at Ankersen og Ståle har en aftale om, at han skal skifte til sommer. Det kunne godt tyde på, at Ankersen vil lave røre i andedammen, hvis han ikke bliver solgt til sommer.

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Hans agent er allerede ude at fortælle, at Ankersen og Ståle har en aftale om, at han skal skifte til sommer. Det kunne godt tyde på, at Ankersen vil lave røre i andedammen, hvis han ikke bliver solgt til sommer.
    Jeg tænker, at hvis det er den stil som Ankersen og agenten ligger for dagen, så er det tid til en kammeratlig samtale. Personligt ville jeg intet have noget imod, at lade Tom spille resten af sæsonen på backen. Så må man sætte hårdt mod hårdt. Det andet der, det dur ikke og kan i værste tilfælde danne en kedelig præcedens.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ankersen har på intet tidspunkt imponeret mig. Han skylder en del mål og er klein. Det mener jeg, også selvom han har spillet sig lidt op på det seneste. Jeg mener dog også, at det vil svække os mere, end det han isoleret leverer, hvis han også smutter til sommer.

    Til gengæld får jeg da våde drømme af et midterforsvar, der hedder Erik og Erik.

    Okore er jeg virkelig ikke tryg ved, men jeg håber hver eneste dag, at jeg tager fejl. Både for vores og hans egen skyld.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Aftalen går vidst på at PA fik lovning på at smutte efter 2-3 år. Det kan hver part så tolke til sin fordel, men kontrakten er underskrevet, og PA kan bare håbe på at der kommer et beløb vi ikke kan sige nej til, for ellers er Ståle næppe til at rykke rundt med.

    En anden ting så er jeg simpelthen så umådelig træt af "agenter".

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #368
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Aftalen går vidst på at PA fik lovning på at smutte efter 2-3 år. Det kan hver part så tolke til sin fordel, men kontrakten er underskrevet, og PA kan bare håbe på at der kommer et beløb vi ikke kan sige nej til, for ellers er Ståle næppe til at rykke rundt med.

    En anden ting så er jeg simpelthen så umådelig træt af "agenter".
    Peter Ankersen har for nylig fået en ny agent. Det kunne godt tyde på, at han selv gerne vil afsted til sommer, men det kan også være, at agenten bare vil lave nogle hurtige penge.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #369
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg tænker, at hvis det er den stil som Ankersen og agenten ligger for dagen, så er det tid til en kammeratlig samtale. Personligt ville jeg intet have noget imod, at lade Tom spille resten af sæsonen på backen. Så må man sætte hårdt mod hårdt. Det andet der, det dur ikke og kan i værste tilfælde danne en kedelig præcedens.
    Både/og. Hvis Ankersen og hans agent begynder at himle op om at FCK ikke overholder deres aftale og at han render rundt og er meget utilfreds, så kan det godt give bagslag for både fremtidige handler, på Ankersens egne præstationer samt på stemningen på holdet.

    De ting må man veje op og vurdere hvad man mener vægter tungest. Jeg kan sagtens se meningen i at spille hårdt mod hårdt og så se hvem omverdnen tror mest på - og jeg føler da vi står stærkest, men det er ikke givet på forhånd at vi får mest ud af det scenario.

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En agent tænker først og fremmest på sig selv og de penge, der går ind på hans konto. Og det gør det nu engang primært ved at få en spiller til at skifte klub så ofte som muligt, når kursen er høj på ham. Og det er den tilsyneladende lige pt. for Ankersen. Så jo mere pres agenten kan få lagt på Ståle og FCK jo bedre - normalt. Her tror jeg bare, at Ståle er ret kold og ikke lader sig presse på den måde.

    Men et agentskifte betyder formentlig, at Ankersen gerne vil have sat skub i nogle ting, men det behøver jo ikke nødvendigvis lige at være her til sommer.

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/superligaen/laegetj...ft-fra-ny-klub

    Cornelius har angiveligt overstået lægetjekket hos Atalanta, og mangler nu kun at underskrive kontrakten ifølge BT.

  18. #372
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.bt.dk/fodbold/norges-kaem...rre-for-ham-nu

    Et vildt bud at smide ind i hele "endnu-en-angriber-måske-victor-fischer" debatten er Martin Ødegaard. Jeg er ikke selv nødvendigvis fan af ham, men jeg kan huske, at Ståle udtalte sig om ham, da han endte med at skifte til Real Madrid. I denne artikel udtaler han sig igen positivt om ham. Ved godt, at man spørger Ståle, fordi han er nordmand, men det ville være et typisk Ståle 2.0 indkøb. Kom her, bliv bygget fysisk op af Cosgrave i din første sæson samt beskyttet lidt, spil 2 vilde sæsoner og bliv skudt afsted igen. Og hvis Herenveen kan være med, kan vi jo også nemt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han skal lave en astronomisk nedgang i løn før det er realistisk. Han får ca. 600.000kr om ugen. OM UGEN!. Det er mere end flere førstholdsspillere i Real Madrid.
    Han skal altså gå mere end 85% ned i løn før jeg vurderer det realistisk.

  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Grundlønnen som førsteholdsspiller i Real Madrid var på et tidspunkt for ca. 12 år siden min. 45 mio. kr. om året, plus bonusser. Ved ikke om det tal har ændret sig siden dengang, men tvivler på den er blevet mindre.. Men måske han kun får 30 mio. om året fordi han er tilknyttet ungdomsholdet?

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Grundlønnen som førsteholdsspiller i Real Madrid var på et tidspunkt for ca. 12 år siden min. 45 mio. kr. om året, plus bonusser. Ved ikke om det tal har ændret sig siden dengang, men tvivler på den er blevet mindre.. Men måske han kun får 30 mio. om året fordi han er tilknyttet ungdomsholdet?
    Jeg ved i hvert fald at Ødegaard ved kontraktens indgåelse fik mere i løn end Isco fx.
    Gennemsnittet i Real Madrid skal jeg ikke kunne svare på.
    http://www.sportbible.com/football/n...gaard-20160920

    Ligegyldigt hvad så ligger Ødegaards løn lagnt over hvad FCK kan tilbyde.
    Sidst redigeret af Toby09s : 28.04.17 kl. 20:42

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •