Side 10 af 145 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Emerson Ruiz:

    Det maa vaere ham her, Fra Columbia: https://www.youtube.com/watch?v=cadXDXZj6_I

    Foedt 28/6-2000, Midtbanespiller, 185cm/76kg. Kann vel foerst skrive kontrakt naar han er 18 aar, dvs til naeste sommer
    Han har ihvertfald spist op, og kommer til at flå de danske ungdomsspillere fra hinanden 😬

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    [QUOTE=pouljensen;656240]
    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Men det er jo reelt det som er alternativet. FCK kan under normale omstændigheder aldrig komme i nærheden af en spiller på Bendtners topniveau.
    QUOTE]

    En spiller som Rafael van der Vaart, har objektivt set, et noget bedre CV end Bendtner. Ham er jeg da glad for at vi ikke hentede. Faktisk er der en helt stribe spillere derude som har et Bendtner lignende CV som er realistiske at hente. Men hvorfor skulle han vaere bedre end alle de andre "stjerner" der senere er faldet igennem? Har svaert ved at se hvorfor han bliver gjort til en superstjerne, naar der umiddelbart er mange lignende spillere der er realistiske at hente. Der er er grund til at han havnede i Rosenborg !!! Det nok ikke fordi han elsker Trondheim og Norge!

    Kan du nævne nogle navne, som er aktuelle?

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Kan se Van der Vaart er blevet nævnt, men læg dertil Daniel Agger, Khalid Boularouz, Brian Laudrup og endda Martin Jørgensen. Det er ikke en garanti, at fordi man har været god en gang, så bliver man det automatisk i superligaen.

    Desuden hvis du nærlæser Bendtners historik, så har han kun en gang scoret over 10 ligamål, og det var da han for ti år siden spillede i den næstbedste engelske række for Birmingham. Siden har han scoret 30 ligamål på 9 sæsoner.

    Så når du nævner Bendtners niveau, som i topniveau. Hvor lang tid skal vi tilbage for at finde det? Har han det stadigvæk, og hvordan ville det påvirke ham at spille i København, hvor alle hans legekammerater er. Sidste mål for landsholdet blev forøvrigt lavet for to år siden. Sidste vigtige mål for landsholdet for 2 1/2 år siden.

    Og lad os lige slå fast. Jeg sammenligner ikke Bendtner med Gytkjær/Bille. Jeg sammenligner det faktum, at hvis han begynder at scorer deroppe så er der er andre danske forwards før ham, som har gjort det. Og det er altså ikke et kvalitetsstempel at score i Tippeligaen( se Pape Diouf og Mos).

    Lige nu har vi forøvrigt den angriber i superligaen, som bruger mindst tid på mål/assist http://www.superstats.dk/maal/plus-assist
    Ja, det er to år siden han har scoret på landsholdet. Det er jo ikke så mærkeligt, når han ikke er med.

    Hvis du kigger på listen over store superliganavne, så er der to ting som går igen: Høj alder eller mange skader. Agger og Boulahrouz sidstnævnte. Van der Vaart, Mellberg, Poulsen, Jørgensen, Helveg det første.

    Det efterlader to navne, som er kommet til dansk fodbold med godt helbred og alder som Bendtner: Laudrup og Grønkjær.

    Al ære og respekt for Cornelius, men nogen stor målscorer er han altså ikke. Og i det hele taget er det et problem, at klubbens angribere ikke er farligere på højeste niveau.

    Ingen kan jo garantere noget, men Bendtner ligner ikke en færdig spiller. Han ligner til gengæld en spiller, som kan sprænge rammerne for angriberes niveau i skandinavisk klubfodbold.

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Al ære og respekt for Cornelius, men nogen stor målscorer er han altså ikke. Og i det hele taget er det et problem, at klubbens angribere ikke er farligere på højeste niveau.

    Ingen kan jo garantere noget, men Bendtner ligner ikke en færdig spiller. Han ligner til gengæld en spiller, som kan sprænge rammerne for angriberes niveau i skandinavisk klubfodbold.

    Cornelius er da både stor og kan score mål hehe



    Så uden du kan garantere noget, så synes du en mand som har scoret 10 mål på 164 år (lettere overdrevet) ligner en der "...kan sprænge rammerne for angriberes niveau i skandinavisk klubfodbold"?

    Jeg forstår det ikke? :-)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Til orientering har han ikke scoret i 9 landskampe i træk siden han scorede mod USA, og han har ikke været med siden kampen mod Sverige 17/11-2015. Det er der nok en grund til.

    Men faktisk er jeg enig med dig i, at vi skal have fat på angribere, som også kan score regelmæssigt i de europæiske kampe. Men 1. De er dyre 2. De bliver nok solgt hurtigt igen.

    Til gengæld synes jeg Bendtner ligner en færdig spiller, og har endnu ikke læst noget fra din side der skule modbevise det. Men har du et par gode argumenter, så køber jeg dem gerne.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Til gengæld synes jeg Bendtner ligner en færdig spiller, og har endnu ikke læst noget fra din side der skule modbevise det. Men har du et par gode argumenter, så køber jeg dem gerne.
    Ståle lignede også en færdig træner i Køln og Wolves, Grønkjær var færdig i Stuttgart og Allbäck så uhørt færdig ud i Rostock, hvor han var en stående joke - bare for at nævne et par eksempler. Indrømmet, Bendtner har åbenlyst ikke forvaltet sin karriere ret godt (slet ikke i forhold til de før nævnte), men jeg (og sikkert også OP og mange andre) er af den holdning, at sættes Bendtner i de rette omgivelser, med de rette trænere, med den rette tid og tillid, så kan han ramme et (for FCK) uhørt niveau. Jeg er ikke i tvivl om, at vi har kunne have forløst hans talent. Desværre tog vi ikke chancen.

    Vi kan jo håbe, at Bendtner igen dummer sig og aldrig bliver en succes i de norske. For sker det omvendte, så vil det edderspark'me være hårdt at acceptere, at vi missede denne mulighed.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Det undrer mig meget, at folk omtaler Bendtner som en mulighed. Hvad får folk til at tro, at han har haft nogen interesse i at skifte til FCK? Han har selv været ude at afvise, at Superligaen var en mulighed - hvilket naturligvis kan forstås på flere måde. Glem dog ikke, at det var Rosenborg, der henvendte sig til Bendtner. Det var ikke Bendtner, der ledte efter en ny klub. At Ståle kendte til skiftet, betyder ikke nødvendigvis, at han er blevet spurgt, om der var plads til Bendntner i FCK.

    Derudover er jeg lidt usikker på FIFA-reglerne om transfers. En spiller må kun optræde for to klubber på en sæson - eller tre hvis sæsonerne overlapper, som det er tilfældet med f.eks. Norge og England. Jeg er ikke sikker på, at Bendtner ville kunne spille for FCK før til sommer.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Altså Grønkjær spillede 35 kampe for Stuttgart sæsonen før, og fem kampe for landsholdet og havde desuden ikke de samme vaner som Bendtner med at komme i mediernes søgelys. Det samme med Allback, som også spillede regelmæssigt i Rostock.
    Men lad os bare lukke den her. I tror Bendtner ville blive en stor succes i København, og det gør jeg ikke. Dog vil jeg rose Bendtner for et fornuftigt klubvalg denne gang. Rosenborg og norsk fodbold fik Gytkjær til at ligne en klasseangriber for første gang i sin karriere, så det burde være simpelt for Bendtner og Rosenborg.


  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det undrer mig meget, at folk omtaler Bendtner som en mulighed. Hvad får folk til at tro, at han har haft nogen interesse i at skifte til FCK? Han har selv været ude at afvise, at Superligaen var en mulighed - hvilket naturligvis kan forstås på flere måde. Glem dog ikke, at det var Rosenborg, der henvendte sig til Bendtner. Det var ikke Bendtner, der ledte efter en ny klub. At Ståle kendte til skiftet, betyder ikke nødvendigvis, at han er blevet spurgt, om der var plads til Bendntner i FCK.

    Derudover er jeg lidt usikker på FIFA-reglerne om transfers. En spiller må kun optræde for to klubber på en sæson - eller tre hvis sæsonerne overlapper, som det er tilfældet med f.eks. Norge og England. Jeg er ikke sikker på, at Bendtner ville kunne spille for FCK før til sommer.
    Jeg tror, du kan være helt sikker på, at Bendtner - uofficielt - ledte efter en ny klub. Han var røget så langt ned i hierarkiet i Forest, at det var uholdbart at blive der. Mht. transferreglerne er pointen, at det norske vindue først lukker 1. april, hvorfor det kunne lade sig gøre at skifte til Rosenborg med det samme. Det danske transfervindue (og de fleste andre) var lukket, og derfor ville han ikke kunne have skiftet til FCK, før til sommer. Om det så har haft nogen betydning for noget som helst er rene gisninger.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det undrer mig meget, at folk omtaler Bendtner som en mulighed. Hvad får folk til at tro, at han har haft nogen interesse i at skifte til FCK? Han har selv været ude at afvise, at Superligaen var en mulighed - hvilket naturligvis kan forstås på flere måde. Glem dog ikke, at det var Rosenborg, der henvendte sig til Bendtner. Det var ikke Bendtner, der ledte efter en ny klub. At Ståle kendte til skiftet, betyder ikke nødvendigvis, at han er blevet spurgt, om der var plads til Bendntner i FCK.

    Derudover er jeg lidt usikker på FIFA-reglerne om transfers. En spiller må kun optræde for to klubber på en sæson - eller tre hvis sæsonerne overlapper, som det er tilfældet med f.eks. Norge og England. Jeg er ikke sikker på, at Bendtner ville kunne spille for FCK før til sommer.
    Det er jo ren gætteri, men mit bud ville nu være, at vi sagtens kunne have fået ham. Rosenborg kan trods alt hverken tilbyde mere i løn eller mere europæisk fodbold + Trondheim er en zzz by.

    Samtidig tror jeg, at Ståle afskrev ham ifm sidste gang han trænede med os, der har han jo haft masser af tid til at se ham an.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Skal vi stoppe Bendtner-diskussionen i denne tråd og kyle den over i Bendtner-tråden i stedet? :-)


  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Skal vi stoppe Bendtner-diskussionen i denne tråd og kyle den over i Bendtner-tråden i stedet? :-)
    Tager det opmærksomhed fra de andre gode diskussioner herinde?:-) Du kan være sikker på, at om 7-8 år, når Bendtner er gået på pension, går diskussionen stadig.

    Også til den tid har han sikkert "masser af potentiale"!

    /Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  19. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Han har været oppe og vende før herinde. Men jeg så meget gerne Haksabanovic i Kbh. Han er et ekstraordinært talent, som i dag startede Allsvenskan-sæsonen med et fremragende mål, i Halmstads BK's 1-0 sejr over Östersunds FK.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...itta-i-bortre/

    Bonusinfo: Mads Roerslev startede inde og spillede hele kampen. Keita deltog ikke i kampen.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Lægger den gode Erik op til et sommer skift som Zanka erstatning:
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...els-situation/

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han har været oppe og vende før herinde. Men jeg så meget gerne Haksabanovic i Kbh. Han er et ekstraordinært talent, som i dag startede Allsvenskan-sæsonen med et fremragende mål, i Halmstads BK's 1-0 sejr over Östersunds FK.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...itta-i-bortre/

    Bonusinfo: Mads Roerslev startede inde og spillede hele kampen. Keita deltog ikke i kampen.
    Han indrømmer selv, at det var et fluke. Og så fantastisk er det vel trods alt heller ikke at sparke den ind fra 10 meters penge. Men kender ham ikke, så du kan jo sagtens alligevel have ret i, at han er et talent. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •